Michael Kors Access Lexington Gen 5 MKT5077 - Zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Michael Kors Access Lexington Gen 5 MKT5077 - Zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Jos 13-06-2023

Niemand kan deze maken. Laad niet meer op 2 maand na de garantie.
Alleen fossil groep zou kunnen maar komen iedere keer probeer tijdens opladen dit en dat nadat ik al 4x aangegeven heb dat hij niet oplaad.

Waardeloos product met nog grotere waardeloze service.
In vuilnisbak dat ding

Minpunten

• Geen service

Essie69 22-06-2022

Ik ben nu sinds een half jaar in het bezit van dit horloge.
Ben zeer ontevreden, halverwege de dag is de batterij al leeg.

Minpunten

• Batterij

Johan 17-11-2020

Mooi horloge met slechts batterij

Bij het uitpakken van dit horloge valt meteen op dat dit een kwaliteitsproduct is, met een mooie verpakking/presentatie en het horloge zelf is stevig en uitermate stijlvol. Je laadt hem makkelijk op met de meegeleverde draadloze oplader, helaas wel jammer dat er nog een stekker gekocht moet worden, zeker omdat je het horloge bij intensief gebruik dagelijks moet opladen. De bijbehorende app is overzichtelijk, je kunt allerlei verschillende designs voor de wijzerplaat kiezen, met ook verschillende functies direct in beeld (bijv. je volgende afspraak, het weer, de datum of het aantal stappen dat je al gelopen hebt). Zo kun je dit horloge aanpassen van klassiek tot sportief. Het blijft jammer dat dit mooie horloge mindere software bevat, de schermen en knoppen werken niet heel intuïtief, er zijn niet bijster veel apps die je kunt installeren. Om je I phone te koppelen kiezen dat je geen Google account hebt en dan verloopt het koppelen met je telefoon probleemloos. Notificaties komen wel binnen en ook het bellen gaat prima, hoewel er maar heel weinig momenten zijn dat ik in de buurt van mijn telefoon ben, maar toch liever tegen mijn horloge praat. Je moet dit prachtige horloge kopen als je een andere smartwatch wilt die niet sportief is en je ook sjiek kunt dragen, maar de smart functies vallen tegen tov andere smartwatches. Voor de basics als gesprek/app/ mail is hij prima.

Pluspunten

• Stijlvolle ‘andere’ smartwatch
  • Makkelijk te koppelen met I phone
  • Laad makkelijk en snel op

Minpunten

• Batterij te snel leeg
  • Te weinig apps

Merel1808 14-11-2019

Stijlvol horloge, niet al te veel functies

Het heeft even geduurd voor ik de band kon laten inkorten en het horloge echt kon gaan testen, vandaar deze late review. Bij het uitpakken van dit horloge valt meteen op dat dit een kwaliteitsproduct is, prachtige verpakking en presentatie en het horloge zelf is stevig en uitermate stijlvol. Je laadt hem makkelijk op met de meegeleverde draadloze oplader, wel jammer dat er voor deze prijs zelf nog een stekkertje gekocht moet worden, zeker omdat je het horloge bij intensief gebruik dagelijks moet opladen. De bijbehorende app is overzichtelijk, je kunt allerlei verschillende designs voor de wijzerplaat kiezen, met ook verschillende functies direct in beeld (bijv. je volgende afspraak, het weer, de datum of het aantal stappen dat je al gelopen hebt). Zo kun je dit horloge aanpassen van klassiek tot sportief. Het blijft jammer dat dit prachtige horloge minder prachtige software bevat, de schermen en knoppen werken niet heel intuïtief, er zijn niet bijster veel apps die je kunt installeren en het koppelen van je account in zo'n app gaat bepaald niet vlekkeloos. Notificaties komen wel binnen en ook het bellen gaat op zich prima, hoewel er maar heel weinig momenten zijn dat ik wel in de buurt van mijn telefoon ben, maar toch liever tegen mijn pols praat. Uiteindelijk is dit prachtige horloge een pronkstuk aan je pols, maar de smart functies vallen tegen en dan is de prijs misschien toch wel wat aan de stevige kant.

Pluspunten

• prachtig horloge
  • goede kwaliteit
  • helder scherm

Minpunten

• dagelijks opladen
  • wel oplader met USB-aansluiting, geen stekker
  • prijzig

Beteriele 04-11-2019

Mooi vormgegeven horloge

Dit horloge is heel erg mooi vormgegeven. Ik ben een fan van wat grotere horloges en vind 'm daarom erg mooi staan. Zeker Michael Kors-waardig!

Qua smart-functionaliteiten vind ik het tegenvallen. Ik was een Apple watch gewend en dan zijn de mogelijkheden van dit horloge wat beperkt. Voorbeeld hiervan is het niet kunnen koppelen van een account dat niet van Google is. Ook vind ik het lastig dat het horloge continu de verbinding met mijn telefoon verbreekt. Dit bespaart wel batterij, maar zo komen er geen meldingen binnen van bijvoorbeeld appjes en dat is wel erg jammer.

De ademfunctie en wat andere gezondheidfuncties werken goed, het is leuk om je hartslag te kunnen meten of even letterlijk een adempauze te kunnen nemen, Helaas geeft Google Fit een error, ook ondanks opnieuw installeren.

Installatie van het horloge is trouwens zo gepiept en werkt heel intuiitief. Wat ik een nadeel vindt, is dat indien je in een bepaalde functie een paar stappen door bent geklikt en je wilt 1 stap terug, dat dit niet mogelijk is en je dus iedere keer met de grote 'home'- knop terug moet naar het hoofdmenu.

Het bandje was bij levering veel te groot, maar is eenvoudig op maat te maken. Ik ben allergisch voor alles wat geen edelmetaal is, maar heb van dit bandje geen allergische reactie, dus dat is heel fijn!

• Horlogebandje

Minpunten

• Connectie met telefoon
  • Apps
  • Connectie met niet-Google-accounts

Kelly 03-11-2019

Mooi horloge met (te) veel functies

De horloge zit in een mooie verpakking en daardoor voelt het echt alsof je een cadeau uitpakt. Band van de horloge is erg groot voor een dameshorloge en heb ik dus kleiner moeten laten maken. Ik heb begrepen dat hij bij mij op het allerkleinste is gemaakt, dus als je hele smalle polsen hebt, is hij niet aan te raden. Hij voelt erg zwaar, maar als ik hem om heb valt het wel mee. Sluit gemakkelijk en goed. Ik heb de horloge zo ingesteld dat de wijzerplaat alleen aan is als ik de pols naar mij toe beweeg. Hierdoor bespaar ik accuduur. Ik heb veel complimenten en vragen gekregen. Men vindt 'm eruit zien als een normale horloge, maar het scherm licht pas op als ik mijn pols beweegt. Vinden mensen toch erg interessant. Qua functionaliteiten kan er ontzettend veel mee. Je kunt verschillende wijzerplaten instellen (en hier automatisch in wisselen overdag en avonds) en per wijzerplaat aangeven wat je wilt zien. De tijd natuurlijk, maar eventueel ook de datum, je stappen, hartslag, etc. Ook kun je instellen wat er gebeurt als je naar boven, beneden, links of rechts over het scherm veegt. Bijvoorbeeld Google Fit, je agenda, timer, Google Assistent, je meldingen (aapjes en andere notificaties van je telefoon). Zelf gebruik ik de 'vind mijn telefoon' functie en timer veel meer dan ik verwacht had. Qua batterijduur ligt het eraan welke modus je kiest. Je kunt uit drie kiezen en met de 'aangepaste modus' kan ik de hele dag doen. Je moet dan alleen geen extra apps aanzetten zoals Spotify, Flitsmeister etc, want dan red je het niet. Gelukkig laad hij wel super snel en gemakkelijk (magneetlader) op!

• Laad snel op
  • Veel mogelijkheden tot personaliseren wijzerplaat

Minpunten

• veel te groot bandje voor een vrouwen horloge
  • batterijduur (al laad hij wel super snel op)
  • Binnen 2 weken een kras en een stukje uit het glas

Dekker79 03-11-2019

Lexinton Gen 5 MKT5077 zilver

Het was een kado om dit horloge op te mogen halen zeg!
Hologe is erg aan de zware kant en het druk knopje net aan de onderkant van het horloge irriteert als ik hem de hele dag draag.
Het systeem gaf de welbekende foutmelding en na wat googlen ben ik eruit gekomen. Het is redelijk makkelijk in zijn installatie en elke dag leer je wel weer nieuwe dingen.
Het leuke is dat je de wijzerplaat continu kan veranderen en zo aan de outfit kan aanpassen.
Ook fijn om je hartslag en je stappen te kunnen zien en zo elke keer weer te kunnen updaten, gelijk aan mijn baas medegedeeld dat wij toch wel degelijk actief zijn de hele dag! :)
Ik heb alleen vergelijkings materiaal van vrienden en dit is de eerste smartwatch die ik zelf test en gebruik, tot nu toe erg enthousiast alleen verteld mijn gsm mij net zo veel als dit horloge.

Pluspunten

Minpunten

• snel leeg
  • erg groot

svalk 02-11-2019

Onwijs mooi horloge!

Super mooi horloge. Makkelijk in gebruik. Echt een toevoeging als sieraad.
Snel opgeladen. De batterij gaat lang mee.

Pluspunten

• Luxe
  • Makkelijk in gebruik
  • Snel opgeladen

Amylee 01-11-2019

Mooi horloge

Dit horloge gekregen om uit te testen.
Het horloge is super mooi, erg leuk dat je zoveel verschillende wijzerplaten kan kiezen en zelf aanpassen. Handig om via horloge een Whatsapp te ontvangen en te versturen, muziek te bedienen, je agenda bijhouden en meer. De hartslag meting werkt prima, handig met sporten. De stappenteller helpt je om voldoende te bewegen om toch aan het aantal stappen te komen. Tijd wordt zowel stand-by als actief goed weergegeven. Het bandje vind ik niet zo fijn, heb liever een leren bandje. Horloge is makkelijk en snel opgeladen met magneetlader. Handleiding is even zoeken, maar wordt verder wel duidelijk uitgelegd.

Pluspunten

• Veel handige functies
  • Veel keuze aan wijzerplaten

Minpunten

• Grote wijzerplaat

Ine 31-10-2019

Dit is een gemakkelijk en toegankelijk horloge en als je er niet de hele dag op bezig bent, is de batterij duur goed. Dan gaat hij echt de hele dag mee. Je moet het echt zien, als een verlengstuk van je telefoon. Wat il wel wat minder vond, is dat de stappenteller op de wijzerplaat(ongeacht welke) regelmatig uitvalt.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren

Minpunten

• Erg groot
  • Regelmatig opnieuw je wijzerplaat installeren.

suzanne 31-10-2019

Goed funcioneel horloge

Goed kunnen testen, snelle installatie. Leuke wijzerplaten, je zou iedere dag kunnen wisselen als je dat zou willen. Veel functies, Zwemmen, wandelen alles is mogelijk. Agenda bekijken, alle berichten komen binnen op het horloge. Ideaal

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar
  • makkelijke installatie

Minpunten

• batterij snel leeg

mixa230201 30-10-2019

Mooi design, slechte batterij

Prachtig horloge! Helaas is de batterij heel erg snel leeg. Je kunt de modus aanpassen van je batterijgebruik, maar hierdoor wordt de verbinding met je telefoon verbroken. En hoe kun je nu weer verbinding maken? Er zit geen duidelijke handleiding bij. Wanneer je naar de site van MK gaat en bij de FAQ kijkt, kun je alleen een video kijken. Heel erg jammer! Wat ik positief vind zijn de vele mogelijkheden. Ook vind ik het gaaf dat je telkens van wijzerplaat kunt wisselen. Nee, het MK horloge is helaas niet aan mij besteed. Het ziet er prachtig uit hoor, maar ik krijg hem niet werkend. Ik zie mijn contacten uit mijn telefoon verschijnen, maar kan er niets mee doen. Ik ontvang ook geen meldingen.

• Verwisselbare wijzerplaten
  • Grootte horloge

Minpunten

• Batterij erg snel leeg!
  • Bandje doet zeer

Ingrid 30-10-2019

Mooi design, groot horloge

Dit prachtig mooie horloge opgehaald. Wauw wat een ding met mooie verpakking!
De grootte van de band is aan te passen met een tool. Ik heb een heel smalle pols waardoor het allemaal net gaat. De klok is eg groot is voor mijn pols.
Jammer dat het leuke scherm dat je kiest direct op een soort slaapstand gaat, weg leuke kleur!
Laat je de wijzerplaat op een zwakkere lichtstand staan dan kun je de hele dag met de batterij doen. Ook geprobeerd bij de "polsbeweging" het scherm aan maar dan zit je nog de hele dag met een zwart scherm en een irritant oplichtend scherm.
Onhandig dat je alleen foto's van FB of Insta af kunt halen en niet van je telefoon. Maar ook dat went.
Mijn conclusie is dat een smartwatch alleen een verlengde van je gsm is. Met mijn iPhone werkt deze heel goed. Helaas geen ApplePay, met je pols langs een pin, dus toch de gsm pakken.
De FIT apps registreren je hartslag en hartpunten. Ook kun je workouts meten, het is denk ik gelukt zonder handleiding, die mis ik wel.
Mijn zoon van 14 heeft binnen een kwartiertje uitgezocht waar alle knoppen voor werken etc, echter vind ik deze veel te duur voor hem!
De batterij is heel snel opgeladen met een magneetoplader.
Omdat ik niet heel sportief ben vind ik het geld echt niet waard.
Appjes komen binnen. Niet alleen een tekentje maar het gehele bericht, dat kun je kiezen.
Net als bij een smartphone kun je alle kanten op -vegen-.
Je kunt favoriete schermen instellen en bewaren.
Er zit een stopwatch en een timer op, heel handig, maar dat zit ook allemaal op je gsm die je in de buurt moet houden! weet niet hoe dit werkt als je gaat hardlopen ofzo of hij zonder gsm ook dit registreert.
Als de verbinding echt weg is en koppelen lukt helemaal niet meer zul je m terug naar fabrieksinstellingen moeten zetten en opnieuw koppelen etc. Best onhandig. Maar het komt niet heel vaak voor. En daar is het met een iPhone ook lastiger denk ik, maar het lukt. Sprak een vriendin die al jaren MK watch heeft, zij is er zo blij mee, nooit een appje missen etc maar zij heeft een kleinere klok.
Al met al, best een tof ding, werkt echt heel goed, maar ik vind het t geld niet waard voor waar ik het voor gebruik.

Pluspunten

• prachtig design
  • veel functies

Minpunten

• erg grote klok
  • verlengde van je gsm

wijnant 29-10-2019

Prima horloge om je hartslag bij te houden

Heb dit horloge een paar weken gedragen. Eerst wat priegelen om hem op de juiste maat te krijgen en dat mijn hartslag fatsoenlijk werd gemeten. Toen hij genoeg verkleind was voelde het toch een beetje knellend, dus de perfecte maat uiteindelijk niet gevonden.

Qua functionaliteit vind ik het wel aardig. Hartslag bijhouden is niet van invloed op mijn leven, daar is het toch te onvoorspelbaar voor. Qua notificaties is het toch niet super handig ivm op mijn smartphone kijken, ik moet de horloge nog steeds onder mijn mouw schuiven en dan nog een paar keer klikken of vegen om de inoud van berichten te zien. Misschien ligt het aan mijn handigheid maar heb nog niet echt een voordeel er van gevonden.

Maar krijg wel complimenten dat hij er mooi uitziet.

Pluspunten

• mooi design
  • batterijduur prima

Minpunten

• niet handig om snel berichten te lezen
  • lastig om op de perfecte maat te krijgen

Gerben 29-10-2019

snel modieus horloge

Na het testen van dit horloge ben ik zeer tevreden er is goed te merken dat de vernieuwde hardware een goede invloed heeft op de accuduur waarmee ik toch wel bijnsa 2 dagen kan doen. (dit is met aod aan, een redelijk zware watchface en periodieke hartslagmeting via google fit) er zijn wel een paar minpuntjes, zo was het bandje in eerste instantie veel te groot en was er geen manier om dit zelf aan te passen, ook werd er een app (cardiograph) geïnstalleerd die een functionaliteit toevoegde die al in wear os zelf zit. het horloge zelf zit comfortabel en wanneer het horloge op trillen staat is het trillen niet te horen ( niet storend voor de omgeving dus). Ook is het jammer dat er geadverteerd wordt met een functie die nog niet beschikbaar is in nederland google pay via nfc)

Pluspunten

• lange accuduur
  • helder scherm

Anna Brinkman 28-10-2019

Mooie smartwatch, wel wat groot

Deze smartwatch werkt fijn, de google/android interface werkt vrij intuïtief en handig is dat je google fit account gewoon overgezet wordt. De speakerfunctie is in sommige situaties wel handig, maar zodra je je arm veel beweegt ben je minder goed verstaanbaar, bijvoorbeeld bij autorijden.
De batterij duur vind ik voor een smartwatch prima, en laden is ook heel snel.
Enige grote minpunt van dit horloge is het formaat. Ik heb vrij grote handen maar qua dikte heel gemiddelde polsen maar dit horloge is voor mij echt te groot. Dit maakt het horloge ook zwaar en dus minder prettig tijdens het sporten.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Fijne functionaliteiten

Minpunten

• Groot formaat
  • Zwaar

JBo 28-10-2019

Prachtig horloge, minder functioneel.

Het moet gezegd worden het is werkelijk waar een prachtig horloge! Meteen verliefd! Ook de wijzerplaten waaruit je kunt kiezen zijn mooi. En het staat gewoon mooi. Esthetisch ben ik helemaal fan! Qua functionaliteiten ben ik wat minder gecharmeerd. Ik ben hem nu al een paar weken uitgebreid aan het testen, maar ik kan er niet aan wennen. Het voelt te omslachtig en de connectiviteit met mijn iPhone vind ik niet super. Verbinding valt vaak weg, ook wanneer mijn mobiel binnen een halve meter is, registreert niet optimaal wat ik doe, accu snel leeg en je hebt echt de app nodig om wat meer te willen zien. Als je gaat zwemmen, fietsen of hardlopen, geeft ie niet weer wat je doet. Of ik heb het nog niet ontdekt. Dat vind ik ook nadelig dat er totaal geen naslagwerk is te vinden over hoe het horloge werkt en wat je er allemaal mee kunt. Aan de andere kant denk ik dat wanneer je een prachtig horloge wilt, met alleen hartslag en stappenteller, dit een hele mooie is, weliswaar erg prijzig.

Pluspunten

• Uiterlijk prachtig
  • Mooie diverse horlogeplaten

Minpunten

• Vrij groot formaat
  • Schakelband of te los of te strak
  • Verbinding met iPhone instabiel
  • Veel via app bekijken of instellen
  • Geen handleiding oid

Claudia 22-10-2019

Mooi design, anders dan andere smartwatches

Ik mag dit horloge testen, waar ik erg blij mee ben. Na ontvangst van horloge met veel enthousiasme de verpakking geopend. Ziet er allemaal netjes en verzorgd uit. Eerste wat mij opviel was dat het horloge zwaarder was dan gedacht/gehoopt. Nu moet ik zeggen dat dit in de praktijk nog meevalt. Maar ik ben geen sporter, dus ik weet niet of het dan gaat irriteren. Bandje was veel te groot, dus laten inkorten en dragen maar. Ik persoonlijk vind de schakelband niet prettig aangezien je hem niet goed kan aansluiten. Hij zit dus net te straks of net te los. En bij het vrouwenlichaam speelt vocht ook nog eens mee af en toe, waardoor het opeens gaat knellen. Losser zetten is dan geen optie. Toch wel een paar keer een compliment gekregen over de mooie vormgeving. Alhoewel er ook twijfel is of dit nou wel een dameshorloge is of toch meer een herenhorloge. Op een smalle damespols is het een behoorlijk bakbeest. Het zelf in kunnen stellen van de vele verschillende achtergronden is toch wel ontzettend leuk en 1 van de pluspunten. Tevens is het mogelijk om te zappen binnen Spotify via het horloge. Aangezien ik geen bluetooth heb in de auto ben ik erg blij met deze optie. Ook het ontvangen van Whatsapp berichten is fijn. Helaas komen er geen mailmeldingen op binnen. Misschien dat dit ook mogelijk is, maar ik heb nog niet gevonden hoe. Een handleiding is niet of moeilijk te vinden. Op horloge zit wel een rondleiding, maar ook daar word je niet echt wijzer van. Gelukkig is het allemaal redelijk simpel en kom je er ook wel uit zonder handleiding. Alleen geen idee of er dus mail op te ontvangen is en of er bijvoorbeeld een slaaptracker op zit. Volgens de site van Coolblue wel, maar ik ben er nog niet achter hoe. Jammer dat hier geen of weinig informatie over te vinden is. Ik denk dat het horloge veel meer mogelijkheden heeft dan ik nu weet. Voor mijn gevoel kan ik er niet zoveel meer mee dan met mijn telefoon.

Pluspunten

• verschillende achtergronden instelbaar
  • makkelijk te bedienen
  • verbinden met Spotify
  • lettergrootte instelbaar

Minpunten

• redelijk zwaar
  • batterijduur

Astrid 16-10-2019

Ik ben enthousiast begonnen met testen. Het was wel even zoeken om alles in te stellen, een duidelijke handleiding ontbreekt. Gelukkig vindt mijn vriend het leuk om dit uit te zoeken. Het horloge ziet er prachtig uit, krijg veel positieve feedback maar daar blijft het ook bij. Batterij gaat snel leeg en het horloge begrijpt mijn iPhone X niet. Telefoon opnemen gaat niet, mail attenderingen lukt niet. Whatsapp zie je wel maar niet het gehele bericht, waardoor je alsnog je telefoon pakt. Stappen tellen en hartslagmeter is prima. Ook leuk dat je het uiterlijk steeds kunt veranderen.

Pluspunten

• Uiterlijk

Minpunten

• Communiceert niet goed met iPhone X