Samsung Galaxy Watch Active2 zwart - Reviews

Vorm
rond
Kleur behuizing
zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 zwart op Kieskeurig.nl.

Matthijsvw2109 16-01-2020

Very nice watch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ben nu 1 maand in bezig van watch active2 44mm, ik ben er tevreden over het product! Veel features die je normaal niet snel gebruikt gebruik ik nu heel gemakkelijk. Werkt goed samen met andere apparaten.

Echter 1 opmerking, de rand beschadigd wel heel gemakkelijk! Stukjes blauw vallen er af... Zelfs zonder te stoten.... zonde van zo'n mooi apparaat

Alies 27-01-2020

Heerlijk licht horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Heb 'm nu 3 maanden en ben echt super blij. Het stimuleert me meer te bewegen. Als ik te lang stilzit geeft ie een seintje. Draagcomfort is super. Je voelt 'm bijna niet. Bandje is super flexibel. Als ik een minpuntje moet noemen is het de batterij. Ik moet 'm eigenlijk wel om de 1,5 dag opladen. Ik heb dan wel alles aan staan de hele tijd. Constante harstlagmeting, gps aan, constant scherm aan. Het aantal trappen dat je loopt is ook niet nauwkeurig, maar bij het lezen van veel reviews van andere smartwatches is dat een algemeen probleem.

In tegenstelling tot al die enorm grote smartwatches vind ik dit een beschaafd en mooi model. Echt een aanradar!

Pluspunten

• draagcomfort
  • grootte

Minpunten

• batterij

Zezz 18-01-2020

Een van de beste smartwatches!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Na onderzoek te hebben gedaan naar verschillende smartwatches ben ik toch uitgekomen op de Galaxy Watch Active2. Het is veel beter dan verwacht en softwarematig is het ook goed. Wij zijn zeer tevreden over dit product en ik kan niet wachten tot de volgende smartwatch uitkomt!

Moniqueske 18-01-2020

TOP horloge!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ik heb het horloge nog maar 3 dagen maar het is super. Makkelijk te bedienen en te gebruiken en je kunt het horloge maken naar je smaak.
Ik kan er Strava aan koppelen zodat ik het voor het fietsen goed kan gebruiken. Ook zit het lekker op mijn pols.

Elzira 18-01-2020

Super smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ben er helemaal verliefd op, werkt supergoed, veel functies en een prachtig schermpje. Voelt hem bijna niet om je pols zitten, heerlijk!

Ellie91 18-01-2020

Prachtig horloge om de dag in kaart te brengen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Net het horloge uitgepakt. De zwarte kleur van het horloge is niet helemaal zwart, maar hier zit een mooie blauwe gloed doorheen.
Opstarten gaat erg snel, nadat de batterij volledig opgeladen is.
Kortom, ik kijk uit de de volgende dagen met mijn nieuwe gadget.

Hadassah 24 17-01-2020

Geweldig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ik heb afgelopen zondag mijn horloge gekocht en ben er heel erg blij mee! Hij werkt geweldig en ziet er goed uit, precies wat ik zocht!

Anoniem 17-01-2020

exceeding

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

I really satisfied with this watch. it can work 3,5 days from 1 charge. You can change type of watch face and track your activity.

Stepje 17-01-2020

Onopvallende veelkunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Zat al een tijdje te kijken naar een smartwatch maar kon maar niet beslissen. Ik was bang dat hij te groot of lomp was, maar is een elegante smartwatch die onopvallend en lekker om je pols zit zonder dat je er last van hebt.
Functioneel is het een prima smartwatch met alles wat je nodig hebt. Reageert goed en vlot op je polsbeweging en scherm aanraken.
Kortom een fijn horloge.

Michalmas 17-01-2020

Acceptable

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Does the work - has nice display, some apps and heartbeat measures. Cons are quite poor functionality of apps and low quality wrist band.

georgec 17-01-2020

Uitstekende smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Dit apparaat houdt me altijd actief en gemotiveerd. Het heeft veel functies voor sport, evenals herinneringen en meetinstrumenten. Ik ben er blij mee.

mkroone 16-01-2020

Makkelijk te gebruiken

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Nu een aantal dagen in bezit van deze smartwatch. Werkt heel prettig en kan veel veranderen naar eigen smaak.

Nadine10 16-01-2020

Prachtige smartwatch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Gisteren de Active 2 aangeschaft. Ik was in het bezit van de Galaxy Watch 42mm Rose gold, maar het uiterlijk van de Active 2 trok mijn aandacht. Toch de stap gewaagd en ze er tevreden! Gekozen voor de 40mm, deze past perfect voor een damespols, voor een herenpols zou ik de 44mm kiezen. Het is een strak model met een mooi helder scherm! De watch reageert snel en heeft mooie wijzerplaten om uit te kiezen. Goed te gebruiken als gewoon horloge, maar ook een fijne watch om je activiteiten/trainingen te tracken! Het reageren op inkomende berichten en maken van schermafbeeldingen is zeker een toevoeging!

Gijsje 16-01-2020

Chique

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ik vind het een hele chique modieuze horloge! Ik ben er super blij mee en ondanks dat ik een iPhone heb werkt hij super! Een echte aanrader!

Ashley1983 16-01-2020

Strak design

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ik heb hem pas een paar uur in bezit, maar zoals altijd en verwacht van Samsung is het extreem gebruikersvriendelijk. Mooie en heldere scherm. Super leuk dat je ook de wijzerplaat kan wijzigen. Dit is mijn eerste smartwatch Dus Ik ben benieuwd wat ik er nog meer mee kan.

Shila 16-01-2020

Geweldig kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ik heb Samsung actief 2, 44 mm voor mijn man cadeau gedaan. voordat ik dit product kocht, heb ik wat onderzoek gedaan en ik denk dat voor iemand die een mooi slim horloge en ook een goed sporthorloge wil, dit horloge een combinatie van beide is.

Naomi26 16-01-2020

Geweldige horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Vandaag een smart watch gehaald van Samsung. Ik ben er nu al te vrede mee. Een telefoon om je pols. Echt heerlijk als even je mobiel niet bij de hand hebt. Ook heel fijn de functie van vind mijn telefoon. Ben hem geregeld kwijt

Anoniem 16-01-2020

Geweldige watch steenless steel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ik heb het horloge al 3 weken en er is me niets opgevallen. Het heeft een mooi design is licht qua gewicht en je ontvangt notificaties. Voor echt intensieve sporters kun je beter garmin horloges kopen. Ik zelf sport ook veel en track al de sporten die ik doe. Het is niet heel nauwkeurig maar voor mij vind ik de routes die ik loop leuk om te zien.

Anoniem 16-01-2020

Ik ben om :)

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Nog nooit een smartwacth gehad. maar na er 1 cadeau te hebben gegeven aan iemand, moest ik er zelf ook echt 1 hebben. De Galaxy Watch Active2 gekozen en man, wat een apparaat, is echt geweldig en had ik veel eerder moeten kopen!!

Maxdj 15-01-2020

Niet meer weg te denken!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Heb mijn galaxy watch active 2 nu net een halve week maar is nu al niet meer weg te denken!

Als iemand die nooit standaard een horloge heeft gedragen toch maar eens de GWA2 gekocht na het bekijken van de smartwatch in de winkel. De watch heeft veel functies en is heel snel en eenvoudig gekoppeld aan mijn S10e. De batterij van het horloge gaat met hoe ik hem heb ingesteld net 2 dagen mee voordat hij aan de oplader moet (met nog 15% over!). Met 40% batterij in de ochtend kom je dus gemakkelijk je dag door.

De touch bezel werkt precies zoals een draairand zou werken en maakt het navigeren op het horloge nog een stuk makkelijker dan dat het al is.

Wat wel een minpunt is is dat het scherm niet altijd aan gaat als ik mijn pols draai, maar dit voorkomt ook dat het scherm aan gaat als het niet nodig is, wat dan weer een pluspunt is.

De vele beschikbare wijzerplaten en de mate waarin deze zijn aan te passen zijn ook meer dan genoeg, ik zou bijna zeggen dat er veel te veel keuze is.

Kortom, een goed horloge wat ik zeker zal blijven dragen.