Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud op Kieskeurig.nl.

6,5

Surofa 16-01-2021

Fijn smart horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Ik ben erg blij met mijn Samsung smart watch! Veel functionaliteit welk ik regelmatig gebruik.
Handig ook om te zien hoe mijn slaap geregistreerd wordt. Ook in de gaten houden dat ik voldoende beweging krijg en niet teveel eet!!

Pluspunten

• Chique uitstraling
  • Werkt prima zie ook 1 minpunt

Minpunten

• Horlogeband wat groot voor vrouwen.
  • Traplopen wordt vaak niet goed geregistreerd

HaDo 24-05-2020

mijn 2de review

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Heb al eerder een review geplaatst en dit is dan ook mijn vervolg na het horloge een aantal maanden te hebben gedragen.

Had 'm vrnl gekocht voor het beluisteren van de radio met de earbuds maar de verbinding daarvan is niet je-van-het - tenzij je de telefoon in de buurt hebt - het is niet zo dat je nu verder van je telefoon kunt met de earbuds en dat het horloge het "doorgeefluik is" (wat ik wel had gehoopt) dus kun je 'm net zo goed/beter verbinden met je telefoon.
Radio luisteren kan natuurlijk ook zonder de buds - best aardig geluid en altijd gezellige muziek in de buurt. Zelf muziek zetten op het horloge blijft natuurlijk ook een optie.
En ik wilde graag kunnen betalen met het horloge maar dat kan helaas nog!! steeds niet met ING...
Waar ik 'm wel veel voor gebruik is voor het beantwoorden van telefoontjes en dat had ik zeker niet verwacht - goed geluid en je kunt tegelijkertijd je ding blijven doen - zeer handig dus en vaak vlugger dan de telefoon uit je tas, zak oid halen.
Ook what's app berichtjes kijken is handig zodat je kunt zien of je meteen wilt handelen of niet.
Beantwoorden blijft makkelijker op je telefoon - tenzij je alleen wilt "markeren als gelezen" of een enkele emoticon terug wilt sturen.
En je kunt je slaapritme kijken - kun je zien of je goed geslapen hebt - niet dat dat wat uitmaakt maar ach, toch wel leuk om te zien.
Ikzelf gebruik 'm niet icm de health functie of te sporten maar dat wist ik van tevoren al - daar heb ik 'm ook niet voor aangeschaft en deze functies voegen voor mij persoonlijk niets toe.
Al blijf ik het wel leuk vinden dat ie je complimentjes geeft bij het behalen van je aantal gezette stappen of als je in beweging komt na een tijdje te hebben gezeten.

Het scherm en de randen zijn ook na enkele maanden gebruik en best veelvuldig stoten en zelfs kluswerk nog steeds krasvrij en dat vind ik een hele grote plus!!
Eigenlijk ben ik nog steeds erg blij met horloge ook al zijn de redenen waarvoor ik 'm had aangeschaft helaas tegengevallen (radioluisteren - kunnen betalen via nfc)
Desondanks ben ik er toch blij mee en zolang ie het blijft doen zal ik 'm dan ook zeker met veel plezier blijven gebruiken maar of ik bij het kapot gaan van deze een nieuwe aan zou schaffen weet ik daarom niet zo 1-2-3.
Maar dat heeft dan meer te maken met de functies die voor mij belangrijk zijn en niet met het horloge zelf!

Oh ja, het horloge blijkt het toch wel zo'n dag of 3-4 misschien zelfs 5 te kunnen doen met 1x opladen - ikzelf laad 'm gewoon elke ochtend even op - hoeft ie ook niet zo lang aan de stroom.

Pluspunten

• scherm/randen ook na maanden gebruik nog krasvrij
  • je kunt er mee bellen en gebeld worden
  • best lange batterijduur
  • draagcomfort en goede kwaliteit
  • goed geluid

Minpunten

• alleen galaxystore te gebruiken
  • niet kunnen betalen met nfc bij ING
  • prijs

1964paul 23-09-2021

Gewoon goed!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Lekkere, niet al te forse, watch. Even stoeien met hoe het allemaal werkt en de instellingen maar als je dat eenmaal door hebt is het een heerlijk ding, geen dag meer zonder.

Anoniem 23-09-2021

Erg fijn horloge!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Ik ben heel blij met mijn horloge, hij zit heel lekker, hij gaat lang mee en het is fijn dat je een aantal apps kunt toevoegen. Ik mis nog een gratis navigatie app, en er mogen ook wel wat meer gratis vrouwelijke wijzerplaten komen, vind ze nu vaak nog te mannelijk naar mijn smaak.

Anoniem 22-09-2021

Fijne horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Fijne draagbare horloge. Mooi om dagelijks te dragen. Handige functies! Ideaal met sporten. Helaas niet waterbestendig....

Rodriguez 22-09-2021

Gewoon top horloge hier all blij mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Ja top kijk uit naar maar heb er veel plezier van je kan er volgens mij genoeg mee naar is gewoon lekker om je pols en is gewoon top meer kan ik er niet over zeggen veel plezier mee

Nadine1982 22-09-2021

Top horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Fijn horloge en mooie achtergronden. Makkelijk in gebruik en helpt me de 10.000 stappen per dag te halen.

Perike 21-09-2021

Een heel fijn en veelzijdig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Het horloge voldoet aan alle verwachtingen zeker in combinatie met samsung smartphone en samsung health
Navigatie gaat ook prima met navigatie pro
Geluid duidelijk
Display zelfs in zonlicht heel goed zichtbaar
Berichten en telefoontjes ontvangen prima
Eigenlijk na meer als een jaar gebruik niets negatiefs te melden
En ! Je kunt ook nog zien hoe laat het is

Tadev 20-09-2021

Active 2 super ding!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Heel fijn om overal in verbinding te staan met je telefoon..
Appjes, mailtjes,of een telefoontje allemaal uitstekend te lezen of zelfs te bellen!
Agenda is ook heel handig ik vergeet geen afspraak meer!
Ik heb hem nu ruim een jaar.
En ik weet dat ie nog maximaal een jaar mee kan.
Elke dag zit ie weer om mijn pols.
Heerlijk ding om elke dag mee te Shinen!

Marna 19-09-2021

Leuke snufjes maar korte batterijduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Het is een hele verbetering met mijn vorige samsung smartwatch. Alles is gewoon duidelijker af te lezen.
Hij is wel gevoelig, bijv. was opvouwen verwardt ie met hardlopen maar het grootste nadeel (en vandaar de 3 sterren) is de batterijduur. Hij houdt het iets langer als een dag vol.

Maaudy 18-09-2021

Hij is heel fijn maar soms werkt hij niet goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Soms springt het scherm niet aan en moet ik er echt specifiek op tikken terwijl ik daar dan juist niet toe in de gelegenheid ben

Christa02 17-09-2021

Geweldig slim horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Een fijne smartwatch en matcht goed met de S21. Mooi design. Er zitten veel functies op. De belfunctie en telefoon zoeken is ook erg handig. Accu gaat wel snel leeg.

TimBoom 17-09-2021

Hij doet wat hij moet doen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Het horloge ligt fijn op de pols, laat relatief snel op en gaat met normaal gebruik 2 goeie dagen mee. Dat hij voor deze prijs waterdicht is is heel mooi.

SvenR 16-09-2021

Perfect!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

De galaxy active 2 is een heerlijke smartwatch. De smartwatch is makkelijk in gebruik en zeer overzichtelijk. Bellen gaat ook super. Scherm is goed helder en berichten zijn duidelijk leesbaar

Lunay 15-09-2021

Werkt goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Ik vind het een geweldig product alleen is het bandje aan de wat lossere kant. Verder kan je er spotify op installeren enzo en op die manier hoef je je telefoon niet mee tenemen met sporten, omdat de watch ook alles opneemt

Anoniem 15-09-2021

Top ding!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Heb dit horloge nu een paar weken en evht top! Waterdicht is echt handig bij handenwassen etc. Batterijduur is echt lang doe er 3 dagen mee echt een top sing!

Sjoerdtje 15-09-2021

Prachtig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Super elegant horloge. Ik heb het horloge gekocht voor de uitstraling. Elke dag een nieuwe achtergrond. Ik heb er een prachtig leren bandje bij.

Jaantje1 14-09-2021

Leuke gadget

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Ik ben tevreden met het horloge, een enig verbeterpuntje is het bereik van de Bluetooth. Je moet de gsm nog te dicht bij het horloge houden, als ik even naar buiten loop, valt t bereik al weg.

Lisa1997 14-09-2021

Stevig, mooi design en veel mogelijkheden!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Ik was verbaasd wat je er allemaal mee kon toen ik hem eenmaal uitprobeerde. Dit is mijn eerste smartwatch en ik kan na een maandje al niet meer zonder. Ik had hem perongeluk langs de muur geschaafd toen ik niet oplette en er was spartelpoets van de muur af, maar mijn horloge was (na even poetsen) nog helemaal als nieuw! Daarnaast gaat de batterij lang genoeg mee zodat ik hem maar eens in de paar dagen met mijn powerbank in een paar uurtjes weer op kan laden. Alleen het typen is soms niet helemaal handig door de woordvoorspelling, maar dat is het enige negatieve wat ik kan bedenken. Ik ben tevreden!

Erhub 14-09-2021

Mijn mening over de galaxy watch 2

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Ik had nooit een smartwatch, maar ik kon het makkelijk opstarten en besturen.
De functies waren gemakkelijk klaar te zetten en de handleiding was heel duidelijk.