Samsung Galaxy Watch Active2 roze - Reviews

Vorm
rond
Kleur behuizing
Roségoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 roze op Kieskeurig.nl.

a-sha 26-11-2019

Direct retour

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Deze watch van Samsung mag dan smart zijn, het horlogebandje in ieder geval niet. Bandje is van silicone en heeft te weinig gaatjes, waardoor deze smartwatch dus niet past om mijn pols. Een gaatje 'bij prikken' kan niet want dan breekt mogelijk het silicone bandje. Een extra bandje erbij kopen is weer heel erg duur. Kortom, dan maar retour.

Pluspunten

Minpunten

• Bandje

Anoniem 07-11-2019

Absoluut geen sport watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

De Samsung Galaxy Watch Active 2 nu anderhalve maand in mijn bezit. De GPS op het horloge is zeer onnauwkeurig en gaat zelfs na een half uur wandelen/hardlopen op het laatste stuk de mist in met de gelopen route. Dit heb ik meerdere keren vastgesteld. Daardoor kloppen ook mijn prestaties etc niet. Ik heb enorm spijt van deze aankoop, want mijn Garmin horloge die ik gelijktijdig droeg doet het wel goed. Volgende keer wordt het weer een Garmin.

Magdalene 23-10-2019

Teleurstelling

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Het blijkt nu na de koop dat de galaxy active 2 niet met een bankpas gekoppeld kan worden. Contactloos betalen met de watch is niet mogelijk. Heel erg jammer. Ook koppelen aan Google assitent kan niet behalve met een lange omweg die maar half werkt. Waarom zijn deze functies niet mogelijk. Nu moet ik nog steeds de telefoon uit de tas graven!

Anoniem 17-10-2019

Wonderfull

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

It is very comfortable, it synchronizes very fast and they have all the necessary functions to follow your training state

Gasst 16-10-2019

Mooi Kado

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

De Galaxy Watch Active2 (40mm) is goed in de smaak gevallen. Mooi design, veel opties en functies. Batterij gaat ook nog eens redelijk lang mee.

Daan221 13-10-2019

Mooi design

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Mijn eerste watch en vind hem heel fijn in gebruik. Moet er nog wel heel erg aan wennen, want kan niet alles meteen vinden.

Roos4y 12-10-2019

Tot nu toe echt een mooie smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Ik heb de watch gepreorderd en iets te laat ontvangen maar mag de pret niet drukken
Mooie watch en mooie apps erop. Ben benieuwd als ik ga lopen maar tot nu toe erg tevreden

herbie68 10-10-2019

Wat een gewelidig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Heb deze nu sinds 20 september in gebruik en ben er super tevreden mee, nauwkeurige stappen teller, goede activiteiten tracker. Mooie koppeling met Samsung Health

Mariska 1972 07-10-2019

super mooi horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Super mooi horloge licht van gewicht en veel dunner dan de voorganger. Geen ring die op het horloge ligt maar is wel te activeren digitaal ( wat erg makkelijk is) dus toont vrouwelijker. Zeer mooi helder scherm en heel duidelijk te lezen. Alle meldingen en berichten in 1 veeg te lezen. Ook het bandje is super fijn. geen flapje wat altijd los zit of ergens achter blijft hangen. Ik ben er heel blij mee. Echt een aanrader.

Anoniem 06-10-2019

Leuk toestel, paar missers

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

de active 2 is een leuk toestel met mooie uitstraling en afwerking. jammer dat er een beroerd toetsenbord bij zit en de compatibiliteit met Google fit, assistent en navigatie niet aanwezig is. met omwegen wel aan de praat te krijgen...

nielsvf99 05-10-2019

Geweldig dagelijks horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Als vorige eigenaar van de Galaxy Watch Active (40mm) heb ik de Galaxy Watch Active 2 (44mm) ge-pre-ordered. Na twee weken in bezit te zijn van dit horloge heb ik hier nog steeds veel plezier aan. De tekst op dit horloge is goed leesbaar. Verder zit het erg fijn op je arm. Op de batterij is ook niets negatiefs op aan te merken. Ik kan maar liefst 3 dagen zonder het op te laden. Er is ook een groot aanbod van watchfaces. Verder ben ik zeer tevreden met de prestaties van dit horloge. Hartslag meter is accuraat. Ook zit er een speaker ingebouwd op dit horloge. Deze is luid genoeg voor muziek of om hiermee te bellen.

Gast2000 05-10-2019

Prachtige veelzijdige watch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Dit is mijn 1e smartwatch en ik ben zeer tevreden. Het design is mooi en er is een enorme keuze aan wijzerplaten. De healthfuncties (hartslag, slaap) werken subliem en de vele sporttraingsfunxties idem dito, de belangrijkste reden dat ik deze heb gekocht. Verder krijg je alle berichten van je smartpohone binnen als je dat wil. De batterij laad ik 1 keer per dag bij en dat is prima. an harte aanbevolen.

Anouk11 03-10-2019

Mooi design, prachtig horloge.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Hiervoor de gear S3 gehad en nu gekozen voor een prachtig vrouwelijk model. Hij werkt zoals vertrouwd. Enkele mooie verbeterpunten. Zoals het tevoorschijn komen van de wijzerplaat zodra je op de horloge wilt kijken hoe laat het is. Voorheen moest ik dat met een knopje doen. Geluid is prima met bellen, bereik is goed. Kortom zeer tevreden! Maar ik had niet anders verwacht van Samsung!

Bartelomeus 03-10-2019

Flitsend horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Het horloge is ontzettend fijn. Het is licht en zit goed om je pols. Je kunt naar wens verschillende types instellen waardoor je heel modern of klassieke weergave hebt. Het horloge gaat aan als je je pols draait of je kunt het instellen op altijd aan. Een nadeel is dat Google Assistent niet werkt, maar Bixby is een redelijk alternatief van Samsung. Het horloge werkt perfect voor het bijhouden van je fitness en activiteiten en is goed te koppelen met allerlei andere gezondheidsapps zoals Strava.

Guus1 01-10-2019

Fijn dagelijks horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Heb het horloge inmiddels een week, tevreden over. batterij is prima voor een dag. gps werkt niet top. qua looks ook erg gaaf, is natuurlijk wel persoonlijk

Jodie 01-10-2019

Werkt perfect!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Mijn eerste active watch. Werkt tot nu toe perfect. Registreert echt elke oefening. Het verbaast me hmdat hij al die grondoegeningen kan registeren. Wandelen etc begint die vaak uit zich zelf. Je wordt echt gemotiveerd in elk uur te bewegen! Werkt perfect in combinatie met je mobiel en de samsung health app! Alles komt overeen.
Enige nadeel, batterij is echt na 1.5 leeg. Laad wel snel weer op.

treesie 30-09-2019

batterij nog geen 24 uur heel jammer

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Ik ben blij met producten van samsung alleen met deze watch active tot nu niet echt. Zaterdagmiddag gekocht en hij laad nu al 3de keer op. Batterij ieder dag opladen is een grote tegenvaller en daarom ook minder goede prestaties. Want ben ik heel blij met deze watch active. Ik ga veel op trips en heb dan niet altijd stroom ..waar moet ik deze dan opladen ?

Samed972 30-09-2019

Complete horloge en klaar voor de toekomst

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Paar dagen geleden ontvangen vanwege vertraging maar de moeite waard voor het wachten. Had graag een LTE versie gezien voor in de toekomst alvast maar handig dat ermee kan worden gebeld via bluetooth of wifi via afstand. meldingen worden handig weer gegeven. NFC nog niet beschikbaar maar wellicht in de toekomst door banken word aangeboden. Batterijduur mocht langer maar prima om dag door te komen. Samsung Health werkt perfect. ondersteuning van Spotify is heel erg fijn voor als je aan het fietsen bent of even bezig bent. veel fitness activiteiten die je kunt meten met hartslagen per seconde. slaap meting is fijn voor hoe je de avond bent doorgekomen overigens wel jammer dat er niet een alarm is opgebouwd om je beste tijd wakker te maken. een ECG Scan en val detectie komen pas begin 2020

Premesh 29-09-2019

Chique Horloge!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Ik heb het horloge net een paar dagen binnen. Het is een Active model, maar de design ziet er zo strak en chique uit. Is een horloge waarmee je kan sporten en ook waarbij je het met een pak kan aantrekken. Zeker een aanrader!

Anoniem 29-09-2019

Prachtige watch. ben nu al meer aan het sporten.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Ik heb de watch gekocht om mijn eten te kunnen tracken en mijn beweging tijdens hardlopen. dit gaat nu al beter, en het motiveerd mij ook om door te blijven gaan.