Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Peter 27-07-2020

Prachtig en degelijk

Na heel wat oriënterende uren reviews tot me nemen uiteindelijk gegaan voor niet de nieuwste, maar de degelijkste. Vooral na vele berichten over de snelle beschadigingen aan het geheel glazen front van de nieuwste, de active 2. Ooit op de eerste dag mijn S10, deze meteen beschadigd nadat hij uit mijn handen viel. Daarom de Galaxy watch met fysieke bezel dus. Die, buiten dat hij het glas beschermt, ook nog een handige functie heeft.
Ik heb slechts één minpuntje: 't Is dat ik pas recentelijk ben gaan lijnen en daardoor het horlogebandje het laatste gaatje voor mij over had ! (ik ben 100+ kg, dikke pols). In de standaard verpakking zit weliswaar nóg een bandje, maar die is voor nóg dunnere polsjes... :-( Als iemand weet waar dat ik grotere polsbandjes voor de Galaxy watch kan kopen wil ik dat graag weten...
En dat degelijkheid niet ten koste hoeft te gaan van schoonheid, finesse en functionaliteit bewijst dit horloge. En ondanks dat ik veel lees dat men vindt dat de smartwatch-functies beperkt zijn vind ik dat dit reuze meevalt. Ik hoef geen filmpjes op mijn horloge, daarvoor heb ik mijn telefoon. Ik hoef ook geen spelletjes op mijn horloge, daarvoor heb ik mijn telefoon , tablet of pc. Ik hoef ook geen app op mijn horloge om te surfen, daarvoor is echt mijn telefoon een betere keuze. Het kán wel allemaal en dan is de ruimte voor apps inderdaad beperkt. Maar ben eens eerlijk 20 apps op je horloge? 4 gig te weinig? Echt niet.
Wat dit horloge doet is mij op de hoogte houden van de tijd, mijn mails, mijn whatsappjes, de weerbrichten, en een heleboel dagelijkse functionaliteiten zoals hartslag, nieuws, mijn agenda en nog veel meer. Meer dan genoeg om als horloge een meerwaarde te hebben.
Je kunt kiezen uit talloze watchfaces. Dat was sowieso mijn hoofdrede voor de aanschaf van het horloge. Ik ben gek op horloges simpelweg omdat ik ze vaak zo mooi vind, maar niet kan betalen.
Een laatste reden, zeker niet onbelangrijk: het matcht perfect met mijn S10. Nu begrijp ik ook de Apple mensen die zo hoog opspelen "dat alles meteen werkt". Welu, met de combinatie S10 en Galaxy watch heeft Samsung nu ook een perfect koppel. En dat voor heel wat minder geld.
Niet twijfelen, kopen.

Pluspunten

• Erg mooi horloge
  • Alles werkt perfect met mijn S10
  • Vrij nauwkeurige metingen
  • Ontelbaar mooie gratis en betaalde watchfaces
  • Batterijduur is super, oplader degelijk

Minpunten

• Bandje wellicht te kort voor te dikke pols

Gerrit Smit 13-05-2020

Samsung watch special edition

heb dit horloge aangeschaft om zijn lange batterij duur. Heb speciaal gekozen om zijn stalen en originele en stalen horloge band. Ook heeft deze special edition sr+ glas wat beter bestand is voor krassen dan de uitvoering met normaal bandje met dx+ glas. Het bandje is ook e.v. los te koop voor €130 maar het horlogeglas niet.

Pluspunten

• stalen rvs bandje
  • sr+ glas

Minpunten

• tot nu toe geen