Garmin Approach S3 zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin Approach S3 zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Hans-5 19-04-2015

Gekocht via Bizzaar.nl; bizar veel geld voor bizar weinig service! Mooie leveringsbeloften op de site die helemaal niet worden nagekomen en daarna weinig inlevingsvermogen in de klant; een vette afrader kopen via deze site.
Nu het horloge. Een mooi product met veel plussen en een enkele min volgens velen. Handig in gebruik en wordt nog handiger als de mogelijkheid wordt toegevoegd om zelf te bepalen na hoeveel tijd het horloge op lock gaat.
Node wordt gemist de mogelijkheid om je eigen handicap in te voeren. Je kunt het horloge "foppen" door per hole zelf extra slagen aan de par toe te voegen, maar dat kan slechts beperkt. Bij een wat hogere handicap is deze mogelijkheid ontoereikend. Het is de vraag of je dan wel veel geld moet uitgeven voor dit horloge, of niet gewoon kiest voor de gratis app van Golfshot, die na de invoering van je handicap en je slagen op de hole ook nog eens automatisch, dus zonder “gefop“ je punten(totaal) uitrekent.
Met name vanwege deze twee minpunten, die ik in geen enkele review, die ik heb gelezen, zijn gemeld, blijft mijn score voor dit horloge achter. Garmin doe er wat aan!

mgjb 22-08-2013

Pasgeleden de S3 gekocht na lange afweging of ik de S3 of de G6 zou nemen. De G6 geeft meer mogelijkheden maar is ook gevoeliger voor verlies en diefstal. De S3 zit om je pols en werkt perfect. De afstanden kloppen helemaal met de gemeten afstanden in de baan. Ik kan nu al niet meer begrijpen dat ik ooit zonder zo'n GPS heb kunnen spelen! Duurzaamheid waarschijnlijk goed, het design is geweldig, er is over nagedacht! Grote aanrader, nu nog de NGF overtuigen het toe te staan in wedstrijden. Momenteel schizofreen: wel voor Q-cards, niet voor wedstrijden tenzij een club een local rule maakt. NGF lijken wel dinosaurussen. In de USA is het toegestaan en zit vaak al standaard op buggies. De S3 gekocht bij GPSpuntNL op aanraden van een collega. Snelle correcte levering.

Marcao 05-07-2013

Ik heb lang getwijfeld tussen de Garmin S1, S2 en S3. Ben blij dat ik de S3 gekozen heb, want het apparaat(je) doet precies wat wordt beloofd: afstanden worden snel en correct weergegeven, score bijhouden is een fluitje van een cent. Handig functie is de weergave van de layup-afstanden. Als je weet hoever je slaat met je gekozen club, laat dit horloge je veel lager scoren. Enige minpuntje is dat het soms wat lang duurt voordat de GPS je locatie heeft gevonden, maar daarna is het rollen maar. Heel intuïtief allemaal. Aanrader.