Beurer PM26

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Beurer PM26 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wielrenner1985 26-08-2012
Geschreven voor: Beurer PM26

Sinds enkele weken heb ik de Beuer PM26 hartslagmeter in gebruik. Het horloge wordt in een nette verpakking geleverd en is zeer netjes afgewerkt. Op het eerste gezicht maakt het een degelijke indruk.

De PM26 heeft vele functies, je kan een hartslaggebied instellen waarop je graag wil sporten. Na het sporten kun je de tijd zien dat je onder de gewenste hartslag bent geweest, boven de gewenste hartslag, de tijd in de gewenste hartslag en de gemiddelde hartslag. Tevens is het mogelijk de hartslagmeter te laten piepen als je boven of onder de gewenste hartslag komt.

Er zijn voor verschillende sporten hartslagen voorgeprogrameerd, nadat je je leeftijd, lengte en gewicht hebt ingevoerd. Je kunt ook volledig zelf het hartslaggebied invoeren waarin je wilt sporten.

Tevens is het mogelijk rondetijden te klokken en je hartslag per ronde te meten.

Dit toestel bied zeer veel mogelijkheden en is zeer netjes afgewerkt, zeker voor de prijs! Na enkele dagen ook als horloge gedragen te hebben is er echter wel een klein krasje op het scherm. Bij mijn 'gewone horloge' van 10 jaar oud heb ik dit nog niet, maar die komt ook uit een totaal andere prijsklasse en heeft veel minder functies.

Dit toestel heb ik gekocht, omdat het goedkoper is dan een hartslagmeter voor mijn Android (en omdat ik mijn telefoon niet in mijn hand heb met het sporten) en omdat het meer functies biedt dan de in prijs vergelijkbare Polar of Sigma hartslagmeters. Na enkele weken ben ik een zeer tevreden gebruiker :-)