Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

6,7

Frodo 09-08-2019

Super toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Het toestel heb ik nu ongeveer 1,5 maand en hij bevalt me uitstekend! Super scherm, uitstekende gezichtsherkenning en de batterijduur, zalig om maar 1 x in de 2 dagen te hoeven opladen! Ook het interne geheugen is een genot om mee te werken wanneer, foto's van de kinderen maken? Geen probleem! Schiet er vooral een paar extra, ruimte zat!
De vingerafdruklezer kan verbeterd worden, deze is duidelijk trager en minder accuraat dan bij mijn vorige toestel, de Samsung A5 2017. Ook vind ik het jammer dat dit toestel niet waterdicht is, foto's maken van onze dochter tijdens haar eerste momenten in het zwembad? Houd je toestel dan goed vast.
Verder werkt het toestel snel, de GPS pakt de satellieten snel waardoor de navigatie snel de route berekent, oppakt en dat je kunt vertrekken.

Al met al een zeer waardevolle aanwinst!

Bert2004 01-08-2019

Snel en een zeer helder en groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb Kieskeurig al hier voor benadert met het feit dat de beoordeling totaal niet klopt
De A70 is sowieso sneller en beter dan de A50 die een beter cijfer kreeg. Dit klopt totaal niet als je de reviews erop naleest, want die bestaan hoofdzakelijk uit tienen en wat achten. Ik heb hem mogen aanschouwen in een winkel en daar wat getest. Als je het niet erg vind om niet draadloos te laden is dit een puik alternatief voor de S10.
Waarom zijn in mijn ogen dit soort toestelen sneller dan de vlaggenschepen zoals de S10.
De camera schiet ook zeer mooie plaatjes.
Hij kost de helft, maar is niet merkbaar voor wat je ervoor terug krijgt.
Inclusief abonnement met 6000 min/sms/mb met een tweejarig contract 24,50 Euro is toch goed te doen.

Pluspunten

• Super snel
  • Kraakhelder scherm
  • Mooie foto’s

Richard61 18-07-2019

Prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb het toestel 6 weken geleden gekocht. Prima toestel, behalve de verbinding. Na contact met de technische dienst KPN blijkt de spraak 4G mogelijk niet goed te werken. Overschakeling naar 3G via instellingen, mobiele netwerken, lost het probleem klaarblijkelijk op. Wil graag een oplossing om ook op 4G duidelijke spraak naar mijn telefooncontacten te hebben. Ik neem aan dat KPN en/of Samsung dit nog oplost.

Doron 11-07-2019

Enthousiast

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben zeer enthousiast over mijn Samsung a70 alles werkt goed, makkelijk en snel. Het enige wat niet goed werkt is met bellen via gps. De mensen die ik bel kunnen mij niet goed verstaan.

Steffie16 13-10-2019

Goede prijs voor wat je krijgt!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon 2 maanden geleden gekocht, ik ben er heel blij mee en hij werkt heel goed. Hij is heel snel en is veel beter dan ik had verwacht voor hoeveel ik ervoor heb betaald! Het enige is dat de achterkant snel krast dus je hebt wel een hoesje nodig. De camera is niet slecht maar ik beveel dit niet aan mensen die veel van fotografie houden, maar voor iemand die af en toe wel een fotootje neemt is dit goed genoeg. Maar over all ben ik er heel blij mee!!

Xantha 13-10-2019

Mooi groot toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb het toestel 4 maanden in bezit en tevreden.Wel jammer van de mono speaker.En het geluid tijdens bellen is niet echt geweldig.Verder een prima toestel.

Anoniem 14-07-2019

Prima. Makkelijk en toegankelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Sinds een maand deze telefoon. Heel makkelijk om mee te werken. Heel toegankelijk en extra mogelijk heden gekregen om je telefoon nog beter in te kunnen stellen.

Kavita 25-11-2019

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Hele mooie telefoon. Fijn zo'n groot beeld qua kijkplezier. Het meenemen is iets minder handig, maar dat is niet erg.

Anoniem 23-11-2019

niet iets bijzonder

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

de telefoon is niet heelemal prima.
de scherm is niet gevolig genoeg voor Pubg game en ik kan de hoog resolatie niet gebruiken voor Pubg

Ev63 21-11-2019

Perfectie

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Apparaat heeft duidelijke kenmerken. Ligt prima in de hand. Mooie breedbeeld foto's. Gemakkelijk in gebruik.

Tamara1984 21-11-2019

enorm tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

ik ben van apple overgestapt op Samsung. Ik ben erg tevreden en dit deel ik dan ook met iedereen. De besturing super, de snelheid van het toestel, de batterij die lang mee gaat, de grootte van het scherm, de super goede camera.. kortom ik ben heel blij. ik had ook een apple watch en die mis ik wel enorm. Dus ik zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij zijn met een samsung watch....:)

Bidoor 21-11-2019

Gewelidg

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb een S9 Plus en vorige maand Ik heb gekocht een A70 en de twee telefoons zijn geweldig, maar de batterij voor de A70 heeft indruk op me gemaakt. Langdurig en snel opladen. Dus ik gekocht er nog een voor mijn dochter.

Anoniem 21-11-2019

Super telefoon voor een lage prijs!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb de switch van apple naar samsung gemaakt. Ik heb er zeker geen seconde spijt van. Je hebt voor relatief weinig geld een super luxe, snelle, veelzijdige telefoon. Je kunt er alles snel en goed mee doen. Goede camera, veel startersopslag en ook nog uitbreidbaar. Veel functies. De telefoon is geheel naar jouw smaak te maken.

Keremmert27 20-11-2019

Niet te groot sterk fijn mooi

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Hij is perfect en als ik een nieuwe ga kopen dan koop ik zowiezo de a70 hij is niet te groot het geluid is goed en hij kan goed tegen een stoodje en hij is gewoon heel fijn

Anoniem 20-11-2019

Prima, prima, prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

De Galaxy heb ik nu ruim een maand in mijn bezit. Bevalt prima: heerlijk groot scherm en zeer goede batterij (opladen 1 x per 2 of 3 dagen). Zeker geen spijt van deze aankoop.

Youri_214089 20-11-2019

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb een maand geleden de Samsung A70 gekocht, en hij bevalt mij hardstikke goed. Genoeg opslag, goede camera, ook een goede batterij.

Smor7y 20-11-2019

Super snell, perfect geluid echt gewoon super!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb dit toestel al een paar weken en ben er echt super blij mee, hij werkt goed en heeft een lange batterijduur, ben er echt heel erg blij mee voor maar een lage prijs :D

John27 20-11-2019

Mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb de a70 het is een geweldig toestel mooi groot lekker snel best tot redelijke camera wat ik niet had verwacht overgens maar goed lang vergaal klein temaken het is gewoon een super goed toestel waar je genoeg mee kan doen met deze specficatie ben de blij

Anoniem 20-11-2019

klasse toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Je verwachtingen zijn Bij Samsung altijd hoog, en dat hebben zij met dit toestel weer duidelijk gemaakt gewoon weg klasse.

schiffie 20-11-2019

zeer goede camera en erg gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

zeer goede mobiel de A70 en erg gebruiksvriendelijk en een prima toestel voor het maken mooie en scherpe foto.s