Huawei P30 Pro 256 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

Opslag
256 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 480 reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P30 Pro 256 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Ryan 18-04-2019

De perfecte telefoon voor de Instagram fotograaf

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

De Huawei P30 Pro is een toestel dat allround alle verwachtingen afvinkt voor een vlaggenschip telefoon op dit moment. De design is strak en elegant waarbij het toestel prettig in de hand ligt. Ook voelt het apparaat degelijk en premium aan door het gebruik van materialen zoals glas en metaal. In de telefoon zit als display een haast randloos OLED paneel met een FHD+ resolutie. Content ziet er op dat beeld kleurrijk uit en oogt scherp. Ook is de leesbaarheid van het scherm onder de volle zon prima. Qua snelheid is er niets te vrezen voor de concurrentie; de Kirin 980 processor is in staat on ondermeer zwaar multitasking en mobile gaming soepel te laten verlopen zonder irritante haperingen. De batterijduur van het toestel is bekant het beste wat er op dit moment verkrijgbaar is, waar menig telefoon na 1 dag gebruik al aan de lader moet is het niet buitengewoon dat de Huawei het twee dagen volhoud. Een bijzonder aspect wat dit toestel onscheid van de rest is de kwaliteit van camera. De camera is in staat om in erg donkere omstandigheden toch een scherpe en heldere foto te maken zonder ruis. Ook is de 10x zoom functionaliteit indrukwekkend en valt er veel detail vast te leggen op grote afstanden. Verder valt er niets aan te merken op de selfie camera, deze maakt scherpe selfies die er prima uitzien. Het enige wat ik mis is een koptelefoon aansluiting, maar dat is op te lossen door het gebruik van een adapter. Al met al raad ik dit toestel aan de Instagram / hobbyfotograaf aan die op zoek is naar een high-end smartphone met de meeste mogelijkheden en beste kwalitiet op het gebied van mobiele fotografie.

Pluspunten

• Degelijke materialen en premium design
  • Zeer kleurrijk OLED paneel
  • Lange batterijduur (2 dagen haalbaar)
  • Camera prestaties in donkere omstandigheden
  • Indukwekkende zoom mogelijkheid met de camera

Minpunten

• Geen koptelefoon aansluiting

Lars de Grauw 17-04-2019

Perfect toestel voor de casual fotograaf.

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Dit toestel is perfect voor de student met het Instagram account of de fotograaf die kwaliteit belangrijk vind. De 4 camera's zorgen samen voor een grote range aan opties voor het schieten van de perfecte foto. De nacht modus van de camera is ook geweldig. De batterij duur en het scherm zijn precies wat je verwacht van een top range telefoon in 2019. De batterij is eigenlijk een standaard dag tot anderhalve dag goed. Het scherm is helder en loopt aan de zijkanten af. De Android versie die Huawei gebruikt vind ik persoonlijk wat minder door de bloatwear en Huawei services in de telefoon die ik niet nodig heb. De performance is daar in tegen wel super. De telefoon is voor websites tot intensieve games perfect. Er is bijna geen vertraging, ook niet tijdens het draaien van twee apps tegelijkertijd. Al met al is het een top telefoon met wat kleine minpuntjes in de software. De prijs is jammer genoeg niet zo laag als je van Huawei verwacht. Ik denk persoonlijk dat dit komt omdat ze het oled scherm van Samsung moeten kopen. Deze telefoon krijgt een degelijke 8

Pluspunten

• Camera's
  • Performance
  • Batterij
  • Scherm

Minpunten

• Huawei android software

Mr.happy 09-04-2019

Super telefoon.

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Heel net afgewerkt. Zonde om er een bescherm hoesje omheen te doen. Nog meer zonde om het niet te doen om schade te voorkomen. Echt Super goeie (nacht) camera. Ik heb foto's genomen in de nacht met een 2 jaar oud vlaggenschip van een concurent donkere foto's bijna niets op te zien. maar de huawei p30 pro was net alsof het klaarlichte dag was. de sprong die huawei heeft gemaakt is echt super.
Zoomfunctie met 5x optische zoom, niet normaal. Ik baal dat mijn scherm protector nog niet binnen is. Dus neem mijn oude telefoon nog maar mee naar het werk.

Pluspunten

• Alle opzichten super Camera
  • Groot vermogen accu
  • Mooi helder scherm
  • Oogcomfort voor in de avond / nacht

Minpunten

• Speaker kan beter maar toch zeer goed
  • Kan geen - punten meer bedenken

deejay 11-04-2019

beste telefoon tot nu toe

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

ik vindt de p30 pro tot nu toe de beste telefoon omdat die super snel is en alles is heel makkelijk te vinden en de camera is heel goed de fotos zijn super het is echt een aanrader de p30 pro.

Pluspunten

• groot beeld
  • beste camera
  • start lekker snel op
  • alles goed te vinden

UK Breda 10-04-2019

Mooiste foto's ooit.

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Plus punt kwaliteit van foto's. Scherp zelf met weinig daglicht.

Min punt geen cover met transparante achterkant en klepje voor ( portemonnee cover). Jammer....

Pluspunten

• Foto's van prachtige kwaliteit

Minpunten

• Portemonnee cover met transparante achterkant

Voske 09-04-2019

Geweldig toestel

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb jarenlang samsung gehad ben nu overstag gegaan naar huawei gekozen voor p30 pro aurora blue had heb gepreorderd omdat ik bepalende eisen had grotere scherm, accuduur, opladen, camera. Ben zeer tevreden over zeer snel, foto's maken zien er mooi uit niet normaal😊, scherm is ook mooi scherp en opladen gaat echt heel snel vond fast charge van samsung al aardig maar dit gaat nog 10x sneller. Huawei heeft mee overtuigd was altijd samsung samsung en nog eens samsung maar heb geen moment spijt van. Enige wat ik mensen adviseer koop gelijk bij aangeschaf glasplaat en goede telefooncase omdat telefoon erg glad is. Enige wat ik mis (wennen) is de led indicator. Gamen op de toestel gaat ook goed. Geluid klink ook top ondanks gebruik van een mono speaker. Tot nu toe zeer blij met mijn keuze

Pluspunten

• Accu
  • Schermgrootte
  • Camera
  • Supercharge

Minpunten

• Geen jack aansluiting
  • Led indicator
  • Telefoon erg glad

Eric 09-04-2019

Nieuwe standaard voor mobiele telefoon, is er een betere?

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Het toestel ademt kwaliteit uit. Formaat is groot, maar niet te groot. De batterij is er eentje for life. Opladen doen we niet meer elke nacht, dat was bij de iPhone wel even anders. Snoer aankoppelen hoeft ook niet meer. Het toestel is qua reactie snelheid onovertroffen, voor je iets hebt aangeklikt, is het er al bij wijzen van spreken. Scherm is zeer zeer scherp, goed van formaat en ook in de volle zon erg goed afleesbaar. Super handige features en alles werkt intuïtief. Na 5 jaar iPhone is dit toestel echt een eye-opener. Zo leuk kan een mobiele telefoon dus ook zijn.
Zal ik nog iets zeggen over de kwaliteit van de ingebouwde camera's?? Of over de goede acties die Huawei heeft, ook bij de nieuwste modellen?

Pluspunten

• Kwaliteit toestel
  • Camera is echt de beste in zijn klasse.
  • Accu duur is echt zoals werd beloofd.
  • Goed afleesbaar scherm, ook in de volle zon.
  • Intuïtieve bediening en apps.

• Geen 9 mm jackplug

Rickster 09-04-2019

Beest van een smartphone machine! Bizar goede camera's

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Ooit groot fan van het fruitige smartphone merk, maar 3 jaar geleden toch de overstap gemaakt naar een Huawei P8 Pro.
Sindsdien Huawei fan pur sang. Al snel een upgrade gemaakt naar de P10 plus, maar toen vorige maand de lancering werd aangekondigd van de P30 Pro met Quad camera kon ik het niet laten om direct een pre-order te plaatsen.
Hoge verwachtingen, en inmiddels ligt deze prachtig P30 Pro te glimmen op mijn bureau. Ik heb de uitvoering in "Breathing Crystal" en wat een juweel van een apparaat! De kleuren van de achterzijde schitteren in een soort parelmoer achtig kleurenspectrum dat continue anders is van kleur.
Wat betreft prestaties kan ik kort zijn; dit is de Porsche onder de smartphones! Of het nu gaat om de face recognition scan, de biometrische fingerprint, de quad-camera, het scherm of de snelheid. Allemaal ongehoord goed en sneller als het licht!

Kortom; de nieuwe standaard in high-end smartphones is met de komst van de P30 neergezet!

Pluspunten

• Snelheid processor
  • Waanzinnig mooie design
  • Breathing Crystal achterzijde adembenemend mooi
  • Belachelijk goede quad camera
  • beeldscherm

Minpunten

• design extra kwetsbaarheid krassen beschadigingen

Liggie 09-04-2019

Ik ben voorlopig klaar ??

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Heerlijk toestel. Ligt goed in de hand kijkt perfect zelfs met een Polaroid zonnebril.
Ik kocht dit toestel vanwege de camera en de vormgeving. Ik was echt in 1 klap verliefd. Maar ik was best zenuwachtig om over te gaan op een ander merk. Het is allemaal even wennen maar ik ga niet meer terug naar Samsung. De foto's zijn veel beter (ik had de Note9) en geen vreemde apps er meer op die ik niet gebruik.

De batterij is geweldig. 4400mah Dus de hele dag power. En met 50 minuten zit er 85% stroom in.

Pluspunten

• Snel
  • Goede camera
  • Mooie kleur

Minpunten

• Geen hoesje bijgeleverd.
  • Notch

The Photographer 08-04-2019

In alle opzichten een upgrade.

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Een waardige upgrade ten opzichte van mijn Huawei Mate 10 Pro, zowel in scherm als in accu.
Maar de camera, die is buitenaards GOED, de foto's die ik ermee heb gemaakt zijn prachtig, iedereen aan wie ik de foto's laat zien kijken met open mond ernaar en zijn gewoon jaloers.
Als je je deze smartphone kan veroorloven, niet denken aan Samsung, Apple of andere meuk. Maar gewoon deze kopen!!

Pluspunten

• Camera
  • Scherm
  • Accudurlur

Minpunten

• Gebogen scherm

Mark 08-04-2019

Hello Huawei p30 pro 256gb Aurora

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Na jarenlang iPhone-fan en 2jaar een Samsung S8 de stap gezet naar de Huawei P30 Pro.
Zoals altijd is het heel even wennen, maar DAMN, wat een heerlijk toestel!

Schermresolutie is prima en de camera: geweldig! Ik kon gister bij de marathon van Rotterdam bijna de pukkel op de neus van 1 van de lopers zien😜
Aangezien ik veel. Foto's maak met mijn mobiel is het een perfect toestel.

Batterijduur is ook vele malen beter dan ik gewend ben!
Nu nog even wachten op de Sonos One.
Wanneer er weer een (nog) betere Huawei uit zal komen ben ik uiteraard weer van de partij!

Pluspunten

• Camera
  • Batterijduur
  • Geheugen
  • Snelheid

Sander 19-04-2019

Goed toestel

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Zeer mooi toestel, batterij gaat lang mee, foto's zijn prachtig en de 10x zoom is awesome. Het nieuwe "gesture" systeem is chill en handig om je mobiel met één hand te gebruiken.

Pluspunten

• Goede batterij
  • Goede camera

Altar 19-04-2019

Blikwaardig!

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Als je een beetje van mooie foto's maken houd ben je met deze telefoon aan het juiste adres. Man man man wat een openbaring met mijn vorige telefoon G6. Dit is mijn eerste Huawei en men zegt dat het menu niet echt uitgewerkt is maar ik hou juist van simpel en duidelijk. Wat ze zeggen over de camera... Het is waar! Killer. Ik ga nog heel lang alles uitvinden wat er allemaal mogelijk is.. Heerlijke smartphone.

Pluspunten

• Camera
  • Bouw kwaliteit

Minpunten

• Filmen niet in 4K
  • Speaker

Agnes 19-04-2019

Zeer fijne telefoon! Top accuduur en snellader

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Deze telefoon ligt prettig in de hand. Smal maar wel wat langer. Voelt wel tikkeltje glad aan maar met een hoesje is dat opgelost.
De accuduur is echt top net als het opladen. Dat gaat enorm snel. Meer dan voldoende features. Ik moet nog veel ontdekken.

Pluspunten

• Accuduur
  • Snel opladen
  • Goede foto's en mogelijkheden
  • Split screen mogelijk
  • Gezichtsherkenning

Minpunten

• Geluid is voldoende maar is wat aan de matige kant
  • Toestel voelt wat glad aan, hoesje wenselijk

Akhtar 19-04-2019

Geweldige camera

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Interface is makkelijk om mee te werken. Camera en de mogelijkheden van de camera zijn geweldig. Ligt lekker in de hand en de notch is niet echt irritant. Je kijkt er makkelijk overheen.

Pluspunten

• Camera
  • Accu
  • Interface
  • Scherm

• Tekort aan toestellen in NL

Fritsol 19-04-2019

Geweldige camera en top accu

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Mijn eerste Huawei na jaren Samsung. Maar wat een geweldige smartphone. De camera is echt super, die mooie boom die je 50 meter verder ziet waar je eerst nooit een foto van kon maken met een smartphone kan nu wel in goede kwaliteit.

Accu is nog beter dan een frieswerkpaard en uiterlijk van het apparaat is nog leuker dan mijn buurmeisje. En op lange termijn nog goedkoper ook!

Natuurlijk is het toestel niet een goedkoop apparaat maar dan krijg je er wel wat voor terug. Mensen die zoeken naar een Phone met een goede camera en accu raad ik deze zeker aan!
En de andere kleuren zijn ook super tof

Pluspunten

• Camera
  • Batterij
  • Uiterlijk

Minpunten

• Prijzig

Evert 19-04-2019

huawei p30 pro twilight

Nooit een huawei gehad altijd de samsung note lijn.van 1 tot 8
Toch maar een keuze genomen voor deze mooie huawei p30 pro twilight.
Ik kan alleen maar zeggen wat een verschil met de note 8. Kwa camera doet de huawei het zeker beter voor al het inzoomen de kwaliteit blijft behouden tot 5 x zoom.
Lekker snel gaat een dag mee.
Mooi kleur.
Laad snel op.
Mooi scherm.
Ligt goed in de hand wel vinger gevoelig. Vooral de achterkant.
Vingersscanner op het beeldscherm werkt erg snel.

Pluspunten

• Camera
  • Snelheid
  • Vingerscanner
  • Accu
  • Beeldscherm

Minpunten

• Geen headphone jack

Anneke Bruins 19-04-2019

2 dagen zonder op te laden, mooi groot en helder beeld

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Heb het voornamelijk gekocht voor de mooie heldere foto's, en die maakt hij ook. Verder heeft hij een mooi helder beeld en is makkelijk te bedienen.
Heb hem nog maar 2 dagen want de levering liet even op zich wachten, maar ik ben er nu al super blij mee

Pluspunten

• Mooie foto's
  • Helder beeld
  • Alles makkelijk te vinden

Henk 19-04-2019

Fantastische camera, mooi gebogen scherm.

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 256 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb voor de eerste keer een dure telefoon aangeschaft. De camera gaf de doorslag. Geen moment spijt. Eigen fototoestel aan de kant gedaan.

Pluspunten

• Camera
  • Beeldscherm

Emiel 19-04-2019

Top telefoon!

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb het toestel zo'n 3 weken nu en ik ben eerlijk gezegd erg positief verrast. Ik had de switch gemaakt omdat ik had gehoord van de lange batterijduur en de goede camera (ja hij zoomt echt 50x in!). Ik kan beide dingen beamen. Ik hoef m'n telefoon 1 keer om de 2 dagen op te laden en alsnog is deze dan nog niet helemaal op ( en dat voor een 'telefoon verslaafde' tiener). Verder was ik erg verrast met de snelheid van het laden van pagina's, berichten etc. Android is sterk verbeterd op dit gebied en kan echt concurreren met toestellen als de iPhone X. Verder vind ik de veelzijdigheid van Android fijner dan die van Apple bijvoorbeeld. Ten slotte is het design ook nog eens heel mooi.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Camera
  • Snelheid

Minpunten

• Zou gebruiksvriendelijker kunnen