Huawei P30 Pro 256 GB / aurora / (dualsim)

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2158 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P30 Pro 256 GB / aurora / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Rick 08-04-2019

Groot helder scherm, goede accuduur!

Snel en goedwerkende telefoon, de camera is er gebruiksvriendelijk en zeer snel. Draadloos opladen werkt ook supergoed

Pluspunten

• Camera
  • Batterij
  • Scherm

Minpunten

• Curved glass kan vervelend zijn

Shar 08-04-2019

Goede vervanger van de Sony Xperia z5 Premium

Na twee jaar onwijs blij te zijn geweest met de Sony Xperia Z5 Premium is de P30 echt een hele mooie en versnelde vervanging!

Ik kijk vaak series op mijn telefoon en maak veel foto's. De p30 biedt alles wat ik nodig heb. En de allermooiste foto's!

Pluspunten

• Superscherpe camera's
  • Groot scherm

Jeroen 08-04-2019

Goede accuduur en mooie foto's

Maakt vette mooie foto's van dichtbij maar ben erg verbaasd over de foto's van veraf. De accuduur is oo zeer goed die er gewoon 2 dagen mee. Veders is hij ook erg snel.

Pluspunten

• Mooie foto's
  • Super snel
  • Accuduur

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Sam Louwerman 08-04-2019

Prima telefoon!

Telefoon is prima! Schermkwaliteit is top, groot maar toch een goeie ligging in de hand. Accuduur is prima. Gaat een dag mee zoals 't in mijn ogen hoort. Apps lopen soepel en met 8gb ram kan dit ook amper fout gaan. Wel had ik gehoopt dat de nachtmodus op de camera zou werken bij de wide lens wat helaas niet zo is.

Pluspunten

• Accuduur
  • Handligging
  • Notch

Minpunten

• Geen nachtmodus bij wide lens

The Photographer 08-04-2019

In alle opzichten een upgrade.

Een waardige upgrade ten opzichte van mijn Huawei Mate 10 Pro, zowel in scherm als in accu.
Maar de camera, die is buitenaards GOED, de foto's die ik ermee heb gemaakt zijn prachtig, iedereen aan wie ik de foto's laat zien kijken met open mond ernaar en zijn gewoon jaloers.
Als je je deze smartphone kan veroorloven, niet denken aan Samsung, Apple of andere meuk. Maar gewoon deze kopen!!

Pluspunten

• Camera
  • Scherm
  • Accudurlur

Minpunten

• Gebogen scherm

Pascal 08-04-2019

Goede accuduur, Fantastische camera, Beauty toestel

Ik ben van Samsung overgegaan op Huawei, Ik was aan het begin een beetje sceptisch. Maar na het lezen van vele reviews en het toestel in verschillende winkels te hebben vastgehouden ben ik overstag gegaan. En tot op de dag van vandaag nog geen spijt! Zeer tevreden over wat voor kwaliteit Huawei heeft geleverd een echte high end smartphone!

Pluspunten

• Fantastische camera
  • Mooi scherm
  • Snel opladen
  • Goede accuduur

Minpunten

• Mono geluid

Morane 08-04-2019

Perfection at your fingertips

I was a fanatic of Samsung phone since ages and have heard about the amazing quality of the camera of the new Huawei P30 pro and I have been charmed and took the step ! No regrets at all and not only for the amazing 40MP camera but also for its performance and long battery life ! Permanently on it, the P30 Pro stays on up to 2 1/2 days !!!
If you're still hesitant about it, don't anymore and just go for it, better quality for cheaper, what to expect more !

Pluspunten

• Battery life
  • Camera
  • Price

Sylvia 08-04-2019

Groot scherm. Goede camera en makkelijk in gebruik

Super fijne telefoon. Groot scherm makkelijk in gebruik en hij maakt hele mooie foto's. Dus een grote camera is overbodig. Makkelijke kleine handig heden zoals bv 2 keer tikken op het scherm voor een screenshot. Ik raad hem zeker aan.

Pluspunten

• Groot volledig scherm
  • Mooi uiterlijk
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Heb ik nog niet ontdekt

Berend Mars 08-04-2019

Review Huawei P30 Pro

Afgelopen vrijdag heb ik de P30 Pro mogen ontvangen. Ik heb het toestel gepre-ordered op internet.

Ik heb mij op voorhand goed laten informeren door de nodige filmpjes op YouTube te kijken en reviews te lezen. Denk aan ongeveer 12 uur.

Toen ik het toestel thuis heb gekregen viel mij op dat de doos groot was. Strak wit met een stijlvol logo.
Als je de doos open maakt ligt het toestel te pronken in een speciaal hiervoor gebouwde mal.

Het toestel is Subliem! Ja, met een hoofdletter S. Ik heb mijn anderhalf jaar oude S8 weg gedaan. Hier heb ik geen moment spijt van. Het toestel is mooi, robuust, van ruim formaat en van precies het juiste gewicht.

Het scherm is helder en mooi. Kleuren zijn enorm helder en mijn S8 valt hierbij letterlijk in het niet.

De camera gebruik ik niet superveel maar de foto's die ermee zijn gemaakt zijn kans makers voor de fotoprijs van het jaar. Wat een foto's maakt het toestel.

De batterij duur is tot nu toe boven verwachting. Op het moment van schrijven is het 20:00 uur. Het toestel is om 07:00 van de lader gehaald en staat op dit moment op 52%. De S8 heeft met hetzelfde gebruik om ongeveer 15:00 een eerste energietransfusie nodig.

Al met al ben ik zeer tevreden en valt er niets te klagen. Dit is waar voor je geld!

Het enige wat ik eng vind is dat het toestel erg glad is. Dit los je gemakkelijk op met een hoesje.

Kortom; Aanrader!

Pluspunten

• Formaat
  • Robuust
  • Camera
  • Scherm

Minpunten

• Glad

Douwe Korstanje 08-04-2019

Geweldige smartphone

De Huawei p30 pro is een beauty van binnen en van buiten. De mooie glossy kleuren op de achterkant zijn een lust voor het oog, en dan heb ik het nog niet over de camera's gehad. De frontcamera is haarscherp en maakt geweldige selfies in alle omstandigheden. De camera's op de achterkant hebben bijzonder veel functies, ik ben het nog aan het uitvogelen. Wat in elk geval geweldig is zijn de 10x zoom en de super macro voor gedetailleerde foto's van objecten dichtbij.

De p30 pro gaat makkelijk een hele dag mee, en de fast charge laadt binnen een half uur tot 70% extra op. Het geluid is helder en luidt, het scherm is haarscherp. Kortom, een grote aanrader!

Pluspunten

• Camera
  • Accuduur
  • Scherm
  • Vormgeving
  • Snelheid

Minpunten

• Kwetsbaar vanwege veel glazen oppervlakken

Donald 08-04-2019

Prachtig doorlopend scherm en supersnel

Ik heb al een IPhone sinds de IPhone 3.
Toen ik dit toestel zag kon ik echter niet anders dan de overstap maken naar Android en ik moet zeggen dat ie aan al mijn verwachtingen voldoet en nog veel meer. SUPERcamera, SUPERbeeldscherm, SUPERsnel.. Ik ben nog niets tegengekomen waarvan ik dacht ‘dat kan beter’.
Alleen de contacten overzetten van IPhone naar Android vergt even een googletje, maar valt uiteindelijk ontzettend mee.

Pluspunten

• Camera
  • Snelheid
  • Beeldscherm
  • Alles

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Happy buyer 08-04-2019

Top camera, prachtig scherm, accuduur top!

Ik heb de lichte crystal blue versie die echt te mooi is om onder een gekleurd hoesje te verstoppen. Ik heb er dus een doorzichtige hoes bij gekocht. Dat is wel nodig aangezien je vette vingers anders snel zichtbaar zijn op de achterkant. Daarnaast beweegt het toestel zonder hoesje ook wat op een vlakke ondergrond, vanwege de camera's. Met hoesje er omheen is dat voorbij. Ik dacht overigens eerst dat er een hoesje bij zou zitten maar dat was bij mij dus niet het geval. Verder is de camera echt zo goed. In het pikke donker maak je met nacht modus nog super foto's. Bij mijn vorige Huawei werden de foto's soms wat te veel ge-upgrade in automatische modus, wat soms wat nep over kwam. Bij deze camera is dat niet zo. Zowel normaal, breedbeeld als macro maakt de camera fantastische foto's! Verder is het scherm zo scherp, reageert het toestel snel en blijft de accu een eeuwigheid goed. En als hij dan bijna leeg is, dan is hij met de snelle charger binnen een mum van tijd alweer 100%. Kortom dit toestel is echt een aanrader!

Pluspunten

• Look
  • Feel
  • Camera
  • Accu
  • Beeldscherm

Minpunten

• Dat ik h'm steeds niet weg kan leggen 😉

Alex 08-04-2019

Geweldige toestel

Hiervoor had ik een P10 pro ook zeker een mooie toestel, nu eindelijk na lange wachten de P30 pro, ik heb hem nu paar dagen, en ik moet zeggen het is een geweldige toestel, en zeker een upgrade waard vanaf P10 pro, tot nu toe zeker geen spijt van, heb zeker al wat foto's gemaakt en vergeleken met de P10 pro en je ziet echt verschil, adembenemend kwaliteit. zit goed in de hand alleen nu zonder case voelt hij wel erg glad aan, ik zou dan ook zeker een case bijkopen voor het geval dat hij zo uit je handen glijd. laden is prima ook zo vol, ik gebruik hem nu paar dagen intensief en nog niet eens op de helft. De kleur Aurora is zeker heel mooi afgewerkt.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Gave kleur
  • Lange accu duur
  • perfect foto's

Minpunten

• helaas word er geen case erbij geleverd

Rachel 08-04-2019

Super telefoon

Na jaren een apple gewend te zijn vond ik het tijd voor wat anders. En het is mij niks tegen gevallen. Je went zo aan de besturing en verder is het een fijne telefoon! Lekker snel en vooral super mooie foto's

Pluspunten

• Foto's
  • Snel
  • Accu
  • Snel opladen

Naomi 08-04-2019

Goede telefoon, boven verwachting

Kocht deze telefoon omdat de camera zo goed zou zijn.
Dit is hij ook echt en is echt boven verwachting goed.
Haarscherpe foto's en veel opties.
Was wel even wennen vanaf Samsung maar heb zeker geen spijt!

Pluspunten

• Goede camera
  • Mooie kleuren
  • Vingerafdruk sensor in het beeld

Minpunten

• Nog geen kunnen vinden.

Harry 08-04-2019

Goede accuduur

Erg fijne telefoon. De accu gaat ruim 2 dagen mee bij regelmatig gebruikt. Daarnaast is de camera ook van zeer goede kwaliteit.

Pluspunten

• Camera
  • Accu
  • Scherm kwaliteit

Minpunten

• Camera steekt uit

Dirk 08-04-2019

Huawei P30 pro. Uitstekende telefoon!

Deze telefoon voldeed al mijn verwachtingen. Een groot scherm. De beste camera die een telefoon kan hebben. Dual Sim. Gebruikersvriendelijk en nog veel meer. De batterij is uitstekend en dit is zowat mijn 3de dag op 1 batterij (regelmatig gebruik). Re charge duurt maar 1 a 2 uur voor 100% batterij en de telefoon is ontzettend snel.

Pluspunten

• Gebruikers vriendelijk
  • Snel opgeladen
  • Batterij gaat lang mee
  • Snelle reactie
  • Groot scherm. Niet te groot

Minpunten

• Zonde hoesje best glad

Mark 08-04-2019

Super camera! Groot scherm, zeer snel. Echt top!

Ik ben voor deze telefoon gegaan vanwege de camera. Hij heeft al mijn verwachtingen waar gemaakt! Echt super mooi.

Pluspunten

• Camera
  • Snelheid
  • Scherm grootte
  • Gebruikers gemak

Minpunten

• Bolling aan de rand van het scherm ivm typen

Harry 08-04-2019

Supertof telefoon

Heel erg gebruiksvriendelijk toestel. Het scherm is lekker groot. De camera op het toestel maakt hele mooie foto’s. Echt een super telefoon. Heb altijd al een huawei gehad maar dit toestel is toch wel mijn favoriet

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Mooie foto’s
  • Groot scherm
  • Haar scherp

Wouter scheffer 08-04-2019

Fantastisch toestel

Deze telefoon is alles wat een Samsung S10+ ook heeft maar dan niet van Samsung. En dat bevalt mij wel. De camera is echt te gek. De foto's die je met dit toestel maakt zijn echt van super kwaliteit. Het scherm is mooi verwerkt in het toestel mooi gecurved en een nette Notch.
Ik ben echt onder de indruk.

Pluspunten

• Camera
  • Geheugen
  • Vormgeving

Minpunten

• Alleen Huawei geheugenkaart kan er in

Ivanovic 08-04-2019

Simply geweldig

Ik heb de overstap eindelijk durven maken. Doei iPhone, hello Huawei P30 pro. Wat een geweldige telefoon. Super design, daar hoef je echt geen iPhone meer voor te kopen. Ook phoneclone waarmee je gemakkelijk al je data overzet werkt super. Ik ben zo ontzettend blij met deze telefoon, overstappen is echt niet moeilijk of wennen. Ik kan hem aan iedereen aanraden, Huawei gaat het maken ik zeg het u. Goede hardware, super software en betaalbare prijs!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Briljante camera
  • Vingerprint werkt perfect
  • Slick design
  • Ongeevenaarde oplaadsnelheid

Wim 08-04-2019

Totoestel

Mooi en duidelijk scherm.
Foto`s zijn erg mooi van kwaliteit. Zelfs in de avond of nacht. Vaak waren mijn foto`s in de schemering vaag en donker, maar nu zijn ze top!
Bellen en gebeld worden is natuurlijk ook oke:)
Toestel reageert snel. Applicaties starten snel op.

Pluspunten

• Foto`s zijn erg mooi, zelfs in de schemering.
  • Snelheid van reageren
  • Mooi scherm

Minpunten

• Geen idee

Kwaadkopje 08-04-2019

Wow!

Ik ben iemand die zich best hecht aan een mobiel en normaliter toch wel een week of langer nodig heb om blij te zijn met een nieuw toestel. Dit is helemaal niet het geval met deze Huawei Pro 30! Alles voelt intuitief aan , hij maakt geweldige foto's en de batterij gaat dus ver vrij lang met intensief gebruik! Voor mij een echte topper dus! Enige minpuntje is geen hoesje in de verpakking in NL.. gemiste kans gezien je hem wel bij alle unboxingen op YouTube voorbij ziet komen, snap daarom.ook niet waarom deze er in Nederland niet in zit gezien we allemaal hetzelfde betalen voor de telefoon!

Pluspunten

• Lange batterij duur
  • Prachtige foto's!

Minpunten

• Geen hoesje

Rens 08-04-2019

Prachtig high end toestel met brede functionaliteit

Ter vervanging van mijn Samsung Galaxy S8+ met Android 9 heb ik besloten om het Samsung kamp te verlaten en wat nieuws te proberen. Al gauw kwam ik bij Huawei uit of zoals de Chinezen zeggen, Qwuawei. Een chinees merk dat een aantal jaar geleden redelijk onbekend was op de Europese markt is uitgegroeid tot een koploper in fotografie en designer in de smartphone markt. De P30 Pro was eigenlijk gelijk al vanaf de eerste gelekte foto's voor mij interessant. Ik hou erg van een goed design, een mooie kleurstelling, een goed scherm (OLED) en een goede camera. Dit toestel loopt daarin op dit moment voor op bijvoorbeeld de Galaxy S10 lijn. De batterijduur is geweldig goed, maar vooral het opladen stemt mij zeer goed. De tijden van het s'nachts opladen zijn voorbij want met een 40 watt 5 A lader ben je eigenlijk na 50 minuten al klaar. De camera setup is gelikt en werkt in combinatie met de Master AI eigenlijk zeer goed om dingen te herkennen en zo de meest geschikte instellingen te kiezen. Ik ben een luie point & shooter. Ik wil een goede foto zonder daarvoor veel in de instellingen te rommelen. Huawei is hierin ruim geslaagd. Minpunten zijn wellicht dat er wat Bloatware is geinstalleerd waarvan ik denk, voor een toestel van 1000+ euro mag dat van mij worden overgeslagen. Lever een kaal OS aan met een paar tools. De mono speaker vind ik persoonlijk niet meer van deze tijd, zeker nu er gekozen is om de headphone jack te laten zitten. Het toestel is niet dunner dan de concurrentie en genoeg andere telefoons hebben een prima stereo speaker. Tijdens het kijken van een filmpje kom je regelmatig met je vingers op de onderste speaker waardoor je het geluid blokkeert. Bij de S8+ had ik dit probleem ook en had gehoopt hier nu vanaf te zijn. Helaas.

Conclusie: Geweldige telefoon die eigenlijk aan (bijna) alle eisen van mij voldoet. Een mooie pre order actie met wireless supercharger en Sonos One gaf voor mij extra aanleiding om niet langer te wachten dan noodzakelijk. Ik kan deze smartphone zeker aanraden.

Al met al een top telefoon.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Oplaadtijd
  • Camera's (Specifiek de Telefotolens)
  • Snelheid van de Soc
  • IR is terug!

Minpunten

• EMUI is minder intuitief dan Samsungs OS
  • Bloatware
  • Mono Speaker
  • Geen headphone jack

Tamara 08-04-2019

Fijne telefoon

Over gestapt van de Samsung s8+ naar de Huawei p30 pro. Erg blij met mijn nieuwe toestel. De camera is echt geweldig. Heb al een paar prachtige foto's kunnen maken. Verder is het toestel erg snel en heel handig in gebruik. wat ik ook erg fijn vind aan Huawei is dat je clone phone kan gebruiken waardoor je apps, foto's en contacten zo worden over gezet op je nieuwe toestel.

Pluspunten

• Helder scherm
  • Snel
  • Mooie goede camera
  • Batterij gaat 2 dagen mee

Minpunten

• Geen aux aansluiting