Huawei P30 Pro 128 GB / blauw / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 549 reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P30 Pro 128 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Ryan 18-04-2019

De perfecte telefoon voor de Instagram fotograaf

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

De Huawei P30 Pro is een toestel dat allround alle verwachtingen afvinkt voor een vlaggenschip telefoon op dit moment. De design is strak en elegant waarbij het toestel prettig in de hand ligt. Ook voelt het apparaat degelijk en premium aan door het gebruik van materialen zoals glas en metaal. In de telefoon zit als display een haast randloos OLED paneel met een FHD+ resolutie. Content ziet er op dat beeld kleurrijk uit en oogt scherp. Ook is de leesbaarheid van het scherm onder de volle zon prima. Qua snelheid is er niets te vrezen voor de concurrentie; de Kirin 980 processor is in staat on ondermeer zwaar multitasking en mobile gaming soepel te laten verlopen zonder irritante haperingen. De batterijduur van het toestel is bekant het beste wat er op dit moment verkrijgbaar is, waar menig telefoon na 1 dag gebruik al aan de lader moet is het niet buitengewoon dat de Huawei het twee dagen volhoud. Een bijzonder aspect wat dit toestel onscheid van de rest is de kwaliteit van camera. De camera is in staat om in erg donkere omstandigheden toch een scherpe en heldere foto te maken zonder ruis. Ook is de 10x zoom functionaliteit indrukwekkend en valt er veel detail vast te leggen op grote afstanden. Verder valt er niets aan te merken op de selfie camera, deze maakt scherpe selfies die er prima uitzien. Het enige wat ik mis is een koptelefoon aansluiting, maar dat is op te lossen door het gebruik van een adapter. Al met al raad ik dit toestel aan de Instagram / hobbyfotograaf aan die op zoek is naar een high-end smartphone met de meeste mogelijkheden en beste kwalitiet op het gebied van mobiele fotografie.

Pluspunten

• Degelijke materialen en premium design
  • Zeer kleurrijk OLED paneel
  • Lange batterijduur (2 dagen haalbaar)
  • Camera prestaties in donkere omstandigheden
  • Indukwekkende zoom mogelijkheid met de camera

Minpunten

• Geen koptelefoon aansluiting

Lars de Grauw 17-04-2019

Perfect toestel voor de casual fotograaf.

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Dit toestel is perfect voor de student met het Instagram account of de fotograaf die kwaliteit belangrijk vind. De 4 camera's zorgen samen voor een grote range aan opties voor het schieten van de perfecte foto. De nacht modus van de camera is ook geweldig. De batterij duur en het scherm zijn precies wat je verwacht van een top range telefoon in 2019. De batterij is eigenlijk een standaard dag tot anderhalve dag goed. Het scherm is helder en loopt aan de zijkanten af. De Android versie die Huawei gebruikt vind ik persoonlijk wat minder door de bloatwear en Huawei services in de telefoon die ik niet nodig heb. De performance is daar in tegen wel super. De telefoon is voor websites tot intensieve games perfect. Er is bijna geen vertraging, ook niet tijdens het draaien van twee apps tegelijkertijd. Al met al is het een top telefoon met wat kleine minpuntjes in de software. De prijs is jammer genoeg niet zo laag als je van Huawei verwacht. Ik denk persoonlijk dat dit komt omdat ze het oled scherm van Samsung moeten kopen. Deze telefoon krijgt een degelijke 8

Pluspunten

• Camera's
  • Performance
  • Batterij
  • Scherm

Minpunten

• Huawei android software

Mr.happy 09-04-2019

Super telefoon.

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Heel net afgewerkt. Zonde om er een bescherm hoesje omheen te doen. Nog meer zonde om het niet te doen om schade te voorkomen. Echt Super goeie (nacht) camera. Ik heb foto's genomen in de nacht met een 2 jaar oud vlaggenschip van een concurent donkere foto's bijna niets op te zien. maar de huawei p30 pro was net alsof het klaarlichte dag was. de sprong die huawei heeft gemaakt is echt super.
Zoomfunctie met 5x optische zoom, niet normaal. Ik baal dat mijn scherm protector nog niet binnen is. Dus neem mijn oude telefoon nog maar mee naar het werk.

Pluspunten

• Alle opzichten super Camera
  • Groot vermogen accu
  • Mooi helder scherm
  • Oogcomfort voor in de avond / nacht

Minpunten

• Speaker kan beter maar toch zeer goed
  • Kan geen - punten meer bedenken

Edberg 25-04-2019

Camerawonder met smartphone mogelijkheden

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Een heel mooi vormgegeven toestel met 1 nadeel; zonder beschermhoes glijdt het toestel uit je hand wat veroorzaakt wordt door het afgebogen scherm. De batterij is fantastisch. Ik ben een gemiddelde gebruiker en doe twee dagen met een volle lading. De camera is fantastisch maar eerlijk gezegd die 50 x zoom mogelijkheid gebruik je zelden of nooit. Het toestel reageert snel. Het scherm is mooi en aanpasbaar naar je eigen smaak. De camera techniek maakt het toestel wel duur.

Pluspunten

• Batterij
  • Scherm
  • Snelheid
  • Ontwerp

Minpunten

• Grip, toestel neigt uit je hand te glijden

deejay 11-04-2019

beste telefoon tot nu toe

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

ik vindt de p30 pro tot nu toe de beste telefoon omdat die super snel is en alles is heel makkelijk te vinden en de camera is heel goed de fotos zijn super het is echt een aanrader de p30 pro.

Pluspunten

• groot beeld
  • beste camera
  • start lekker snel op
  • alles goed te vinden

UK Breda 10-04-2019

Mooiste foto's ooit.

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Plus punt kwaliteit van foto's. Scherp zelf met weinig daglicht.

Min punt geen cover met transparante achterkant en klepje voor ( portemonnee cover). Jammer....

Pluspunten

• Foto's van prachtige kwaliteit

Minpunten

• Portemonnee cover met transparante achterkant

Voske 09-04-2019

Geweldig toestel

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb jarenlang samsung gehad ben nu overstag gegaan naar huawei gekozen voor p30 pro aurora blue had heb gepreorderd omdat ik bepalende eisen had grotere scherm, accuduur, opladen, camera. Ben zeer tevreden over zeer snel, foto's maken zien er mooi uit niet normaal😊, scherm is ook mooi scherp en opladen gaat echt heel snel vond fast charge van samsung al aardig maar dit gaat nog 10x sneller. Huawei heeft mee overtuigd was altijd samsung samsung en nog eens samsung maar heb geen moment spijt van. Enige wat ik mensen adviseer koop gelijk bij aangeschaf glasplaat en goede telefooncase omdat telefoon erg glad is. Enige wat ik mis (wennen) is de led indicator. Gamen op de toestel gaat ook goed. Geluid klink ook top ondanks gebruik van een mono speaker. Tot nu toe zeer blij met mijn keuze

Pluspunten

• Accu
  • Schermgrootte
  • Camera
  • Supercharge

Minpunten

• Geen jack aansluiting
  • Led indicator
  • Telefoon erg glad

Eric 09-04-2019

Nieuwe standaard voor mobiele telefoon, is er een betere?

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Het toestel ademt kwaliteit uit. Formaat is groot, maar niet te groot. De batterij is er eentje for life. Opladen doen we niet meer elke nacht, dat was bij de iPhone wel even anders. Snoer aankoppelen hoeft ook niet meer. Het toestel is qua reactie snelheid onovertroffen, voor je iets hebt aangeklikt, is het er al bij wijzen van spreken. Scherm is zeer zeer scherp, goed van formaat en ook in de volle zon erg goed afleesbaar. Super handige features en alles werkt intuïtief. Na 5 jaar iPhone is dit toestel echt een eye-opener. Zo leuk kan een mobiele telefoon dus ook zijn.
Zal ik nog iets zeggen over de kwaliteit van de ingebouwde camera's?? Of over de goede acties die Huawei heeft, ook bij de nieuwste modellen?

Pluspunten

• Kwaliteit toestel
  • Camera is echt de beste in zijn klasse.
  • Accu duur is echt zoals werd beloofd.
  • Goed afleesbaar scherm, ook in de volle zon.
  • Intuïtieve bediening en apps.

• Geen 9 mm jackplug

Rickster 09-04-2019

Beest van een smartphone machine! Bizar goede camera's

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Ooit groot fan van het fruitige smartphone merk, maar 3 jaar geleden toch de overstap gemaakt naar een Huawei P8 Pro.
Sindsdien Huawei fan pur sang. Al snel een upgrade gemaakt naar de P10 plus, maar toen vorige maand de lancering werd aangekondigd van de P30 Pro met Quad camera kon ik het niet laten om direct een pre-order te plaatsen.
Hoge verwachtingen, en inmiddels ligt deze prachtig P30 Pro te glimmen op mijn bureau. Ik heb de uitvoering in "Breathing Crystal" en wat een juweel van een apparaat! De kleuren van de achterzijde schitteren in een soort parelmoer achtig kleurenspectrum dat continue anders is van kleur.
Wat betreft prestaties kan ik kort zijn; dit is de Porsche onder de smartphones! Of het nu gaat om de face recognition scan, de biometrische fingerprint, de quad-camera, het scherm of de snelheid. Allemaal ongehoord goed en sneller als het licht!

Kortom; de nieuwe standaard in high-end smartphones is met de komst van de P30 neergezet!

Pluspunten

• Snelheid processor
  • Waanzinnig mooie design
  • Breathing Crystal achterzijde adembenemend mooi
  • Belachelijk goede quad camera
  • beeldscherm

Minpunten

• design extra kwetsbaarheid krassen beschadigingen

Liggie 09-04-2019

Ik ben voorlopig klaar ??

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Heerlijk toestel. Ligt goed in de hand kijkt perfect zelfs met een Polaroid zonnebril.
Ik kocht dit toestel vanwege de camera en de vormgeving. Ik was echt in 1 klap verliefd. Maar ik was best zenuwachtig om over te gaan op een ander merk. Het is allemaal even wennen maar ik ga niet meer terug naar Samsung. De foto's zijn veel beter (ik had de Note9) en geen vreemde apps er meer op die ik niet gebruik.

De batterij is geweldig. 4400mah Dus de hele dag power. En met 50 minuten zit er 85% stroom in.

Pluspunten

• Snel
  • Goede camera
  • Mooie kleur

Minpunten

• Geen hoesje bijgeleverd.
  • Notch

The Photographer 08-04-2019

In alle opzichten een upgrade.

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Een waardige upgrade ten opzichte van mijn Huawei Mate 10 Pro, zowel in scherm als in accu.
Maar de camera, die is buitenaards GOED, de foto's die ik ermee heb gemaakt zijn prachtig, iedereen aan wie ik de foto's laat zien kijken met open mond ernaar en zijn gewoon jaloers.
Als je je deze smartphone kan veroorloven, niet denken aan Samsung, Apple of andere meuk. Maar gewoon deze kopen!!

Pluspunten

• Camera
  • Scherm
  • Accudurlur

Minpunten

• Gebogen scherm

Mark 08-04-2019

Hello Huawei p30 pro 256gb Aurora

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Na jarenlang iPhone-fan en 2jaar een Samsung S8 de stap gezet naar de Huawei P30 Pro.
Zoals altijd is het heel even wennen, maar DAMN, wat een heerlijk toestel!

Schermresolutie is prima en de camera: geweldig! Ik kon gister bij de marathon van Rotterdam bijna de pukkel op de neus van 1 van de lopers zien😜
Aangezien ik veel. Foto's maak met mijn mobiel is het een perfect toestel.

Batterijduur is ook vele malen beter dan ik gewend ben!
Nu nog even wachten op de Sonos One.
Wanneer er weer een (nog) betere Huawei uit zal komen ben ik uiteraard weer van de partij!

Pluspunten

• Camera
  • Batterijduur
  • Geheugen
  • Snelheid

Ingrid 25-04-2019

Helder beeld, ligt fijn in de hand , snelle vingerscan

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

1e indruk : snel, mooi, helder, geweldig. Mooie foto's, snel opladen is een feit met deze 40 watt oplader

Pluspunten

• Snel opladen
  • Heldere foto's

Neroli 25-04-2019

Goede kwaliteit foto's

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb voor deze telefoon een iPhone 7 gehad, hier was ik heel erg tevreden over. Helaas was de camera kwaliteit het niet helemaal. Ik heb nu sinds kort deze telefoon en ben er erg tevreden over, hij maakt super foto's zelfs met 25x zoom.

Pluspunten

• Camera kwaliteit
  • Acuuduur

Minpunten

• Snel breekbaar

Sayici 25-04-2019

Uiterlijk is mooie

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

HUAWEI is toestel van toekomst daar door ik heb deze merk gekozen. En hij is sterk mooie en makkelijk om te gebruiken.

Pluspunten

• Snel
  • Mooie
  • Makkelijk

Minpunten

• Geen geheugen kaart slot

Jan 25-04-2019

Ongelooflijke accuduur

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik gebruik dit toestel nu een paar weken en een paar dingen vallen me op.

Allereerst is het echt een verbluffend scherm. In het begin is het even wennen om met zo'n groot scherm te werken, maar na een tijdje is het alleen maar genieten geblazen. Dit geldt voor zowel de grootte als de gebogen randen.

Daarnaast werken de camera's ontzettend goed. Niet alleen de zoom functie blijft me verbazen, ook de kleinste objecten legt hij haarscherp vast.

Misschien wel de fijnste eigenschap is de monsterlijke batterij. Ik gebruik mijn telefoon gemiddeld intensief en kan er makkelijk twee dagen mee doen. Als hij leeg is, kan ik na een halfuurtje laden makkelijk weer een dag verder.

Het enige minpunt vind ik de software. Je kan er in principe alles mee wat je nodig hebt, echter zijn er concurrenten die net wat extra opties hebben die fijn kunnen werken. Wellicht wordt dit in de toekomst nog verbeterd.

Eén ander nadeel is het ontbreken van de aux poort. Dit is natuurlijk persoonlijk, maar ik heb er zelf nog niet vaak echt problemen mee gehad, aangezien ik vooral gebruik maak van Bluetooth.

Als je op zoek bent naar een mooie telefoon met een geweldige camera en een beest van een batterij. En de software en audiopoort zijn niet van groot belang, dan is dit een absolute aanrader voor jou.

Pluspunten

• Snelladende en grote batterij
  • Opties en kwaliteit camera's
  • Scherm

Minpunten

• Software keuzes
  • Geen audiopoort

Guk 25-04-2019

Super foto's

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Na lange tijd iPhone gehad te hebben nu eens overgestapt naar dit toestel. Ben tot nu toe zeer tevreden. Doet zeker niet onder voor iPhone. Super foto's en mooi groot scherm. Bediening gemak ook top.

Pluspunten

• Bediening
  • Groot scherm
  • Super foto's

Minpunten

• Nog niet tegen gekomen

Joeri 25-04-2019

Twee dagen zonder opladen en geweldige camera

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Enorm tevreden met mijn nieuwe telefoon. De accu gaat ongeveer 2 dagen mee en is binnen een uurtje volledig opgeladen. Hiernaast is de camerafunctie enorm uitgebreid en van hoge kwaliteit.

Pluspunten

• Accu
  • Camera

CERNAY 25-04-2019

Beste smartphone

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Onlangs overgestapt van iPhone naar de Huawei P30 pro en was het de vraag of dit wat ging worden... Ik heb 'm nu een paar weken in gebruik en zou momenteel IEDEREEN dit toestel aanraden. Wat een heerlijke telefoon!

Pluspunten

• Camera
  • Snelheid
  • Systeem en gebruik

Minpunten

• Grootte

Marcel B 25-04-2019

Fantastisch toestel

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Wat een fantastisch toestel is dit ,ik heb meerdere versies van de Samsung Galaxy S serie gehad ,maar dit toestel slaat alles .
Toestel nu ook vergeleken met de nieuwe samsung galaxy S10+ van een vriendin( vooraf was dit ook een optie) ,maar ben nu heel blij met de keuze van de Huawei P30 pro .
Dus ben helemaal om ,geen samsung meer voor mij......

Pluspunten

• foto kwaliteit
  • zoomfunctie
  • algehele snelheid
  • prijs kwaliteit
  • batterijduur

Minpunten

• geen ontdekt