Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Huawei P30 Pro 128 GB / breathing crystal / (dualsim)

Huawei Mate 20 Pro 128 GB / midnight blue / (dualsim)

Huawei Mate 20 Pro 128 GB / midnight blue / (dualsim)

Huawei Mate 20 Pro 128 GB / twilight / (dualsim)

Huawei Mate 20 Pro 128 GB / twilight / (dualsim)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2157 reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P30 Pro 128 GB / breathing crystal / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

PeonySparkle 27-08-2019

Positieve review door de ogen van een Apple-fan

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / breathing crystal / (dualsim)

Jarenlang heb ik uitsluitend producten van Apple gebruikt, maar de laatste jaren merk ik dat de prijs de behoorlijk overhand krijgt ten opzichte van de kwaliteit. M'n iPhone 6s die ik bijna vier jaar in gebruik heb genomen, stelde me vanaf het begin al een beetje teleur in de batterijduur en de camera was oké maar niet baanbrekend:

De nieuwste iPhones waren naast Face-id (wat ik vooral als een gimmick beschouw) iets verbeterd t.o.v. m'n oude iPhone en wat vooral als een doorn in het oog opviel was de prijs. Ik was huiverig om te kijken naar een Android-telefoon omdat ik bang was dat het te omslachtig zou zijn en een minder goede beveiliging zou hebben, maar ik ben om!

Ik ben een student, en daarom vind ik deze punten in deze specifieke volgorde belangrijk in een telefoon. Ik zal eronder uitleggen hoe deze telefoon hieraan voldoet:

1. Een scherpe camera
Deze is top, de cameralens bevat meerdere camera's waarbij je top 40 mp kan fotograferen, superscherp dus! De camera detecteert automatisch of de foto om een wijde-hoek (voor landschappen bijvoorbeeld) vraagt of andere instellingen wat ervoor zorgt dat je vrij snel een mooie foto hebt kunnen maken zonder teveel handelingen. Als je alle opties onder het kopje 'meer' een beetje hebt doorgenomen, kun je er vrij snel mee werken en kan je de foto's een persoonlijk randje geven. De camera kan in het donker nog steeds goed belichte en scherpe foto's maken waar concurrerende telefoons niet bij in de buurt kunnen komen (kijk maar op internet naar vergelijkingen met andere apparaten). De zoom optie die alleen bij 10 mp werkt, zorgt voor weinig scherpteverlies.

De selfie-camera heeft een maximale resolutie van 32 mp en dat is behoorlijk! Het is ook een flatterende camera waarbij je niet al te veel moeite hoeft te doen voor een mooie selfie.

2. Een goede batterijduur
Naar mijn ervaring doe ik iets langer dan een dag met de batterij als ik veel spelletjes heb gespeeld en/of youtube heb gekeken, en bijna twee dagen als het om minder intensief gebruik gaat. (Uitgebreid getest in de vakantie, haha!) Hoe dan ook: bij een volgeladen batterij hoef ik me de hele dag geen zorgen te maken om een lege telefoon! De het snelle opladen en het uitwisselen van stroom van de batterij met een andere telefoon zijn ook top.

3. Gebruiksvriendelijk en snelwerkend besturingssysteem
Ik was bang dat ik Android als veelvuldig IOS-gebruiker lastig zou vinden, maar als je alles eenmaal geprobeerd hebt, werkt het eigenlijk net zo intuïtief en heb je veel meer mogelijkheden. De veiligheid is ook prima als je alleen via de Google-playstore downloadt. Ongewenste programma's via internet kunnen niet gedownload zonder jouw toestemming en dat is een veilig idee. De telefoon werkt snel.

4. Vergrendeling met vingerafdruk
Hier zou als ik eerlijk ben nog wel aan gesleuteld kunnen worden. Bij normaal gebruik plaats je je duim diagonaal aan de onderkant van het scherm, maar de telefoon pakt de afdruk pas als m'n duim horizontaal geplaatst wordt. Ook pakt hij alleen m'n rechterduim en niet m'n linkerduim,. Het werkt, maar het zou beter kunnen.

5. Mooi uiterlijk van de telefoon
Hier kan ik kort over zijn: het holografische blauw-paarse effect op de achterkant is prachtig en het afgeronder scherm ook. De camera-notch is klein.

Kortom: meer telefoonfuncties bovenal een vriendelijker prijsje dan een iPhone. Ik heb verschillende vrienden en kennissen verteld over m'n positieve ervaringen met de telefoon en ze zijn het met me eens en overwegen ook een switch te maken. Natuurlijk is Huawei in opspraak vanwege het afluisterschandaal, maar Apple is hier ook niet helemaal netjes in (medewerkers die siri-gesprekken afluisteren.

Kortom: een toptelefoon!

Pluspunten

• Goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Goede achtercamera met veel functies
  • Scherpe selfiecamera
  • Het besturingssysteem werkt fijn en snel
  • Goede batterij (1-2 dagen plezier, laadt snel op

Minpunten

• Vingerafdrukscanner kan beter

Corina 18-08-2019

Ik wil nooit meer terug naar Apple!

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / breathing crystal / (dualsim)

De omschrijving zegt opzich al genoeg. Maar laten we alle voor mij belangrijke punten op een rijtje zetten:

- groot scherm
- prijs en kwaliteit in verhouding
- geen honderden euro's bijbetalen en vast zitten aan een abonnement van minimaal 50 euro per maand zoals bij Apple
- zelf thema's instellen waardoor toestel echt een persoonlijke touch krijgt
- uit te breiden met een geheugenkaart
- super goede camera's!
- screen time management (vooral handig met kids die wellicht iets te veel tijd doorbrengen achter hun telefoon ;-))

8 jaar lang Apple toestellen gehad en nooit gedacht dat ik zou overstappen op Android. Super blij dat ik de stap heb gezet!

Need I say more?

Pluspunten

• Top camera's op toestel
  • Prijs en kwaliteit in zeer goede verhouding
  • Mooie luxe uitstraling
  • Screen time management

Minpunten

• Pop up reclame

Gerwin 05-06-2019

Uitmuntend toestel

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / breathing crystal / (dualsim)

Heb voor dit toestel gekozen voor de goede camera eigenschappen, maakt zeer goede foto's.
Zelfs de accuduur is zeer goed, je kunt er alles meedoen zonder tussendoor bij te laden. Laad zeer snel op. Mooi design. Genoeg opslagruimte voor alles. Mooi groot scherm.

Pluspunten

• Accuduur
  • Camera
  • Grote van scherm

Nick Van dijk 30-05-2019

Goeie accuduur moog groot edge scherm mooie achterkant

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / breathing crystal / (dualsim)

Ik heb altijd een Samsung gehad maar wilde eens iets anders en omdat op de Huawei ook Android zit heb ik voor de p30 pro gekozen super toestel zeer tevreden

Pluspunten

• Goeie camera
  • Groot scherm
  • Mooie achterkant
  • Lange accuduur

Vai 08-05-2019

De perfecte telefoon voor foto's!

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / breathing crystal / (dualsim)

Deze telefoon heeft echt een hele mooie camera. Als je een Samsung gewend bent is de overstap heel makkelijk. Dat heb ik ook gedaan. Omdat het pas uit is, is de prijs natuurlijk wel hoog maar het is het waard. En de kwaliteit is ook nog eens goed. Met mij accu doe ik 2/3 dagen. Ik vond de telefoon wel groot. Maar dat is blijkbaar ook bij nieuwe Samsungen IPhone.

Pluspunten

• Goede kwaliteit camera
  • Accuduur
  • Ruime geheugen

Minpunten

• Telefoon grote was wennen

Elst65 30-04-2019

Top mobiel

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / breathing crystal / (dualsim)

Na de p10 nu de p30 pro en ik moet zeggen wat een fijn toestel. Lekker in de hand liggend mooi groot scherm en makkelijk te bedienen. Ook de vingers an en gezichtsherkenning zijn top. Wat dat betreft is dit de beste aanschaf

Pluspunten

• Mooi
  • Grootscherm
  • Makkelijk in gebruik
  • Goede beveiliging

Florin Echim 12-04-2019

Groot scherm, top camera, snel toestel

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / breathing crystal / (dualsim)

Super scherpe foto's, telefoon is echt super leuk, groot geheugen.
Heb hem all een paar dagen ben super tevreden met mijn keuze.

Leonie 12-04-2019

Fijn toestel

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / breathing crystal / (dualsim)

Ik heb vooral gekozen voor dit toestel omdat de camera erg goed is. Ik ben hobby fotograaf en heb hoge eisen aan mijn foto's. Het is fijn dat ik nu ook kwalitatief goede foto's kan maken met mijn telefoon iov mijn spiegelreflex camera. Verder in gebruik is de telefoon ook heel fijn. Een paar minpunten.. Er kan geen micro SD kaart in en de pictogrammen bovenaan zijn erg klein. Er zit ook geen indicatorlampje voor als je een melding hebt. Dat vind ik zelf wel jammer. Maar verder een hele fijne telefoon met een prachtig scherm en super goede camera.

Pluspunten

• Zeer goede camera
  • Mooi helder scherm
  • Makkelijk te bedienen
  • Goed geluid
  • Batterij gaat zeer lang mee en laad snel op

Minpunten

• Te kleine pictogrammen in de bovenbalk
  • Geen mogelijkheid tot uitbreiding met mini sd
  • Geen indicator lampje bij melding
  • geen nummer van hoeveelheid meldingen

Sharon 11-04-2019

Super fijne telefoon

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / breathing crystal / (dualsim)

Merk Huawei is een fijn en goed merk, meerdere telefoons van dit merk gehad en altijd tevreden!

Nu heb ik de p30 pro met deze uitvoering ben ik zeker tevreden. Mooi scherm, belichtingen is goed, kwaliteit camera is erg goed!

Een aanrader dus.

Pluspunten

• Camera
  • Beeld
  • Lengte

Nicky 08-04-2019

Camera master

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / breathing crystal / (dualsim)

Dit is de beste toestel die Huawei ooit heeft gemaakt. Voornamelijk de camera die met samenwerking met Leica is ontwikkeld zorgt voor prachtige foto’s. Verder is de snelheid van opladen en de batterijduur een vette plus.

Pluspunten

• Camera
  • Batterijduur

Minpunten

• Speaker
  • Besturingssysteem

Hasan Garip 16-05-2019

Huawei p30 pro, het beste toestel?

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik had hiervoor altijd Apple toestellen, voor de huawei p30 pro had ik de IPhone 7. Ik dacht toen ik ga een keer voor iets anders, wat best wel eng is als je altijd Apple hebt gehad. Maar al met al is het een goede keuze geweest om te veranderen. De huawei p30 pro breathing crystal vind ik qua design en feeling het beste toestel uit het aanbod van nu. Ook is het scherm lekker groot wat erg fijn is bij het kijken naar filmpjes op bijvoorbeeld Netflix en YouTube. Ook bevat de Huawei p30 pro een uitmuntende camera die 5x kan inzoomen en vooral hele mooie foto's kan maken in het donker. Wat mij het meest verbaasd heeft is de capaciteit van de batterij. Hij laadt supersnel op en je kan het erg lang uithouden met de batterij. Ook kun je draadloos opladen en het ondersteunt ook wireless reversed charging (Dat betekent dat je iemand anders zijn telefoon, op je eigen telefoon kan leggen en dan laden ze beide op. Ik moet wel zeggen dat dit erg traag gaat, dus daar zit nog ruimte voor verbertering. Wel is het toestel heel erg snel en verloopt alles soepeltjes. Ik vind het wel jammer dat er geen audiojack is en het toestel bevat ook geen dual speakers, wat je wel zou verwachten bij een toestel rond de duizend euro. Wel kreeg ik een gratis Sonos speaker cadeau bij mijn Huawei p30 pro waardoor ik de audiojack en dual speakers een beetje door de vingers kan zien. Aan het eind van de dag ben ik wel tevreden over het toestel, omdat mijn keuze gebaseerd was op de goede camera's, mooie design en batterijduur. Dus ben jij ook iemand die dit soort dingen doorslaggevend vindt, ga dan zeker voor de Huawei p30 pro.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Goede camera
  • Supersnel laden en batterijduur
  • Besturing is snel en soepel
  • Gratis Sonos speaker

Minpunten

• Geen audiojack
  • Geen dual speakers
  • Geluid toestel is hard maar niet echt zuiver

Ryan 18-04-2019

De perfecte telefoon voor de Instagram fotograaf

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

De Huawei P30 Pro is een toestel dat allround alle verwachtingen afvinkt voor een vlaggenschip telefoon op dit moment. De design is strak en elegant waarbij het toestel prettig in de hand ligt. Ook voelt het apparaat degelijk en premium aan door het gebruik van materialen zoals glas en metaal. In de telefoon zit als display een haast randloos OLED paneel met een FHD+ resolutie. Content ziet er op dat beeld kleurrijk uit en oogt scherp. Ook is de leesbaarheid van het scherm onder de volle zon prima. Qua snelheid is er niets te vrezen voor de concurrentie; de Kirin 980 processor is in staat on ondermeer zwaar multitasking en mobile gaming soepel te laten verlopen zonder irritante haperingen. De batterijduur van het toestel is bekant het beste wat er op dit moment verkrijgbaar is, waar menig telefoon na 1 dag gebruik al aan de lader moet is het niet buitengewoon dat de Huawei het twee dagen volhoud. Een bijzonder aspect wat dit toestel onscheid van de rest is de kwaliteit van camera. De camera is in staat om in erg donkere omstandigheden toch een scherpe en heldere foto te maken zonder ruis. Ook is de 10x zoom functionaliteit indrukwekkend en valt er veel detail vast te leggen op grote afstanden. Verder valt er niets aan te merken op de selfie camera, deze maakt scherpe selfies die er prima uitzien. Het enige wat ik mis is een koptelefoon aansluiting, maar dat is op te lossen door het gebruik van een adapter. Al met al raad ik dit toestel aan de Instagram / hobbyfotograaf aan die op zoek is naar een high-end smartphone met de meeste mogelijkheden en beste kwalitiet op het gebied van mobiele fotografie.

Pluspunten

• Degelijke materialen en premium design
  • Zeer kleurrijk OLED paneel
  • Lange batterijduur (2 dagen haalbaar)
  • Camera prestaties in donkere omstandigheden
  • Indukwekkende zoom mogelijkheid met de camera

Minpunten

• Geen koptelefoon aansluiting

Dico Wilbrink 06-06-2019

In alle opzichten een premium product en gebruikservaring

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Nu een week in bezit na jarenlang een ouder model van Samsung te hebben gebruikt. Wat een openbaring dit toestel. Supersnel en een prettige intuïtieve MUI bediening. Alles wijst zich haast vanzelf. In de koopbeslissing gaf natuurlijk de camerafuncties en specificaties de doorslag. Die functie scheelt een hoop gesleep met een systeemcamera.

Pluspunten

• De geweldige camerafunties
  • Snelheid en MUI
  • Prijs, kwaliteitverhouding
  • In alles premiumkwaliteitsgevoel
  • Snellaadfunctie

Minpunten

• Wennen aan de gladde behuizing

Lars de Grauw 17-04-2019

Perfect toestel voor de casual fotograaf.

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Dit toestel is perfect voor de student met het Instagram account of de fotograaf die kwaliteit belangrijk vind. De 4 camera's zorgen samen voor een grote range aan opties voor het schieten van de perfecte foto. De nacht modus van de camera is ook geweldig. De batterij duur en het scherm zijn precies wat je verwacht van een top range telefoon in 2019. De batterij is eigenlijk een standaard dag tot anderhalve dag goed. Het scherm is helder en loopt aan de zijkanten af. De Android versie die Huawei gebruikt vind ik persoonlijk wat minder door de bloatwear en Huawei services in de telefoon die ik niet nodig heb. De performance is daar in tegen wel super. De telefoon is voor websites tot intensieve games perfect. Er is bijna geen vertraging, ook niet tijdens het draaien van twee apps tegelijkertijd. Al met al is het een top telefoon met wat kleine minpuntjes in de software. De prijs is jammer genoeg niet zo laag als je van Huawei verwacht. Ik denk persoonlijk dat dit komt omdat ze het oled scherm van Samsung moeten kopen. Deze telefoon krijgt een degelijke 8

Pluspunten

• Camera's
  • Performance
  • Batterij
  • Scherm

Minpunten

• Huawei android software

Mr.happy 09-04-2019

Super telefoon.

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Heel net afgewerkt. Zonde om er een bescherm hoesje omheen te doen. Nog meer zonde om het niet te doen om schade te voorkomen. Echt Super goeie (nacht) camera. Ik heb foto's genomen in de nacht met een 2 jaar oud vlaggenschip van een concurent donkere foto's bijna niets op te zien. maar de huawei p30 pro was net alsof het klaarlichte dag was. de sprong die huawei heeft gemaakt is echt super.
Zoomfunctie met 5x optische zoom, niet normaal. Ik baal dat mijn scherm protector nog niet binnen is. Dus neem mijn oude telefoon nog maar mee naar het werk.

Pluspunten

• Alle opzichten super Camera
  • Groot vermogen accu
  • Mooi helder scherm
  • Oogcomfort voor in de avond / nacht

Minpunten

• Speaker kan beter maar toch zeer goed
  • Kan geen - punten meer bedenken

Erik van Vliet 25-08-2019

Goede camera, prima batterij, irritant besturingssysteem

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ging er ten onrechte vanuit dat de Androidvariant niet uitmaakt. Het is niet zo dat je alle aspecten volledig kunt customizen.

Hardware

Qua hardware is de P30 een topmodel. Waterdicht, een prachtig scherm, kleine notch, goed werkende vingerafdruksensor in het scherm, mooie voor- en achterkant, stevige batterij die lang meegaat, en niet te vergeten, een goede camera met meerdere lenzen. Zou hierop stock Android draaien, dan zou het de ideale telefoon zijn.
De 3,5mm jack audioaansluiting mist, maar een usb-c koptelefoon wordt bijgeleverd en ik heb er bij Ali nog voor enkele euro's nog 2 gekocht.

Overzetten instellingen

Er is geen manier om alle instellingen (waaronder wifi-wachtwoorden) over te zetten van mijn oude (OnePlus) telefoon naar mijn nieuwe. Ik heb in het een week een keer of tien geprobeerd, maar het is niet gelukt.
Huawei heeft een eigen manier geïmplementeerd om apps van een oude telefoon over te zetten naar de nieuwe. Deze manier kopieert de apps rechtstreeks van de oude telefoon. Hierdoor kreeg ik bijvoorbeeld de OnePlus launcher op mijn Huwei, die crashte en niet te verwijderen was. Maar de dingen die ik WILDE kopieren - accountgegevens en wifiwachtwoorden - bleven achter.

Wat wel cool is, is dat ook apps die niet meer in de store staan, zoals StackOverflow, meekomen.

Fotocamera

Mijn eerste smartphone was een Windows Phone en daarop start je de camera snel door de cameraknop even vast te houden. Op mijn eerste en enige Androidtelefoon, de OnePlus 5, start je de camera door 2x op de powerbutton te drukken. Zo werkt het ook op een Nexus en een Samsung.

Huawei heeft er in EMUI echter voor gekozen hiervoor de volume down knop te gebruiken. Alleen werkt deze alleen als er op dat moment geen geluiden worden afgespeeld. En enkel drukken heeft (afhankelijk van je configruatie) weer een andere functie, die je eerst moet afsluiten als je zo de camera wilt opstarten. Tenslotte onthoudt de camera je laatste instelling, dus als je toevallig als laatste een macro- of video-opname gemaakt hebt, dan start de camera daarin op.

Ik heb zo al vele fotomomenten gemist, wat zonde is omdat ik mijn toestel gekocht heb voor de foto's.

Maar goed, als je de camera eenmaal gestart hebt kan je mooie plaatjes maken. Deze plaatjes zijn bijna zo goed als wat er vroeger uit mijn Lumia 1020 kwam. Huawei probeert foto's te verbeteren door kunstmatig scherpte toe te voegen of juist je puistjes weg te blurren. Het resultaat wisselt, al zijn de meeste foto's kwaltatief goed. Met name als je mensen fotografeert valt de kunstmatigheid soms op.

EMUI

Huawei's Androidvariant heet EMUI.
Behalve een aantel te verwijderen apps, zoals Booking.com, wordt het geleverd met een aantal niet te verwijderen apps die Googles varianten vervangen, waaronder:
- EMUI-updater,
- AppGallery, een appstore die graag default is boven die van google,
- Foto's, een eigen fotogalerij met handige opties als advertenties voor fotoservices,
- Huawei Video,
- Muziek,
- Het SwiftKey toetsenbord,
- Browser, een browser die klikgeschiedenis verzamelt voor nieuws en advertenties,
- E-mail
- Contacten

Waar de gebruikersovereenkomst normaal stelt dat je informatie met Google gedeeld wordt, wordt het nu met Huawei. De apps en diensten maken intensief reclame voor zichzelf. Als je bijvoorbeel een foto wilt delen, gaat een groot deel van de schermruimte verloren aan de suggestie om gebruik te maken van Huawei Share. Geen idee wat dat is, maar ik vond de oplossing van OnePlus, die op die plaats de meest recente sharelocaties deelt, praktischer.

Het aansluiten van een beeldscherm en toetsenbord geeft een blije verrassing: je krijgt dan een volledig bureaublad tot je beschikking waarop veel applicaties er prachtig uitzien. Overigens heb je dat toetsenbord wel nodig als je besluit geen gebruik te maken van het standaard geïnstalleerde SwiftKey-toetsenbord. Om de één of andere reden werkt het GBoard niet in combinatie met de desktopmodus.

Batterij- en geheigenbeheeer

Het gedrag van achtergrondapplicaties is apart te noemen. Allereerst worden er allerlei applicaties afgesloten:

- De Huwei p30 pro heeft prachtige afgeronde schermranden. Dat betekent dat als je de telefoon vasthoudt, je per ongeluk tapt/klikt. Je hebt daar apps voor, zoals "no more accidentally touching". Deze verdwijnt echter steeds uit het geheugen, ook als je hem op handmatig beheerd zet.
- Ik synchroniseer mijn foto's graag zo snel mogelijk met OneDrive. Ook deze verdwijnt steeds van de achtergrond. Als ik hem opstart doet hij het weer een tijdje.

Maar andersom:

Als ik in aan de carkit zit begint spotify te spelen. Sluit ik spotify af en luister ik naar een youtube filmpje, dan begint spotify zodra het filmpje is beeindigd of gepauzeerd. Ook als ik spotify hardhandig uit het geheugen verwijder.
Ik heb dit ook een tijdje met Huwei Music gehad, maar die heb ik de toegang tot het internet en mijn bestanden ontzegd, zodat hij niks meer te spelen heeft.

(ik denk dat mijn carkit bij stilte "next" of "play" stuurt, en dat de telefoon dan denkt dat hij op zoek moet gaan naar een applicatie die iets kan afspelen. Maar dat is superirritant en als ik het niet door hebt ben ik weer te laat voor mijn eerstvolgende foto)

Conclusie

Met de cash-back erbij heeft het toestel mij 580 euro gekost. Ik denk dat ik voor dat geld geen spijt heb van mijn aankoop, ondanks de beschreven onhebbelijkheden. Maar ik denk niet dat mijn volgende toestel een Huawei wordt.

Pluspunten

• Fotografeert goed bij slecht licht
  • Lossless van wide angle tot 5x zoom
  • Batterij gaat lang mee
  • Je kunt hem als mini-pc gebruiken

Minpunten

• Apps management buggy
  • Veel crapware
  • Overal Huawei-reclame
  • Geen hardware buttons

jolanda 24-08-2019

goede camera easy to use

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

een goed toestel ,super camera erop .overzichtelijk menu en zelfs voor mij makkelijk te bedienen programma's . dus zeer gebruiksvriendelijk toestel .

Catelijne 05-08-2019

Geweldige camera, scherp beeld

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Een mooi niet te groot en super scherp scherm. Bij normaal gebruik gaat de accu 1,5 half dag mee. Met de snellader binnen een uur weer helemaal opgeladen. Keuze uit leuke kleuren.
Een geweldige camera met nachtcamera en pro stand waar je zelf je camera kan aanpassen.

Pluspunten

• Fantastische camera
  • Scherp scherm
  • Snel opgeladen
  • Draadloos opladen

Jeffrey Van Doorn 02-07-2019

Huawei p30 pro

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Wat een beest van een telefoon!
Hij is snel, strak design en de camera maakt de meest mooie foto's die ik op nog geen een telefoon heb meegemaakt.
Buiten om dat alles is de telefoon in 30 min al 70% opgeladen waardoor je eigen nooit meer leeg kan raken.

De selfie camera is haarscherp er registreed alles
Zoek iemand nog een toestel raad ik deze echt aan

Pluspunten

• Camera voorkant
  • Camera achterkant
  • Zoom functie op de camera
  • Snellader functie
  • Snelheid van telefoon

osama 10-06-2019

sterke batterij , geweldige camera,snel opladen,

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

het telefoon is heel goed geweldige camera geweldige batterij. ik vond in deze telefoon wat ik wil .
ik was terughoudend om het te kopen maar nu heb ik er geen spijt van
ik zou aanraden dit product te kopen .

Pluspunten

• sterke batterij
  • goeie camera