Apple iPhone 4S 16 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone 4S 16 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Sammy Koffieleut 03-10-2013
Geschreven voor: Apple iPhone 4S 16 GB / wit

ik zie hier veel reviews van mensen die een product net hebben aangeschaft, daar heb je niks aan.
Ik heb de 4S nu 2 jaar in gebruik, dus een heel goed inzicht in het toestel.
Ik kan er eigenlijk heel erg kort over zijn, de bouwkwaliteit is superieur vergeleken met al die Samsung plastic speeltoestellen.
Na 2 jaar oogt hij nog als nieuw, en heb echt nog nooit problemen gehad met deze telefoon, alleen de accu is tussentijds vervangen, meer niet.
Ik heb wel breukfolie op het scherm zitten, dit zorgt ervoor dat je scherm niet in duizenden stukjes breekt bij een val op het scherm.
Accu is snel leeg, kun je wel voorkomen door vele services uit te schakelen maar 1x per dag lust hij wel stroom.
IOS werkt heel soepel, nooit een vastloper gehad ofzo, enige beperkingen van deze telefoon zijn het rottige I Tunes waar je hem mee moet laten connecten, heb ik een keer gedaan, te omslachtig, en geen externe SD in te steken, ook jammer.
Wat mij betreft I Phone Rulezz, de 5S wordt mijn volgende, deze 4S brengt nu nog zo'n 300 euro op in de 2e hands markt, dus wat is duur, afschrijving is zeer laag te noemen!!!
Grote aanrader.

MarioZ 07-11-2014

Volgens mij heb jij het hier over een Apple Iphone 4S. Deze beoordeling hoort hier dan ook niet thuis.

A.hubers5 06-04-2013

Zeer handig toestel wat doet dat moet doen , in het begin even zoeken naar alle mogelijkheden maar super ding zowel privé als zakelijk, geweldig

hw2007 02-03-2013

Omdat mijn HTC One X was gestolen heb ik de Iphone gekocht. Laat ik maar beginnen met het positieve:

Ik vind de Apple Market beter als de Android Market, het is beter verzorgd en het aantal applicaties dat vastloopt vind ik minder als bij Android (2.3 / 3.2 en 4.0). Daarentegen vind ik het wel vervelend dat je zo vaak je passwoord moet invoeren.

Maar het grootste pluspunt is dat er gewoon veel meer keus is in docking speaker sets. Dit was dan ook de reden waarom ik dit keer een Iphone wilde.

Dan de negatieve punten:

camera van de HTC ONE X vind ik echt veel beter. Sterker nog, ik vind de photo kwaliteit van Iphone heel erg teleurtsellend (als ik het terugkijk op mijn labtop van 12 inch.) De HTC One X of One S (en Samsubng Galaxy vind ik minder korrelig en scherper en gaf zelfs mooi beelt op TV

Ondanks de 64 GB mis ik toch wel de veel ruimere instelmogelijkheden van Android, maar als je geen Android gewend bent kan ik me goed voorstellen dat je als Apple bezitter er geen last van hebt.

De beeldkwaliteit vind ik goed, maar de beeldkwaliteit van mijn HTC One X en Galaxy vond ik toch beter.

De robuustheid vind ik twijfelachtig. De iphone 4S van mijn broer viel van de salon tafel op onze stenen vloer...meteen een barst in het glas en een flinke kras op de behuizing. De HTC krijg je alleen kapot als je er echt mee gaat gooien.

Over het design kan ik wel oordelen maar smaken verschillen. Persoonlijk vind ik de witte HTC One X toch mooier als de witte Iphone 4s. Daarentegen vind ik de nieuwe Samsung versies niet om aan te gluren.

Mijn vrouw heeft de HTC one S, maar ze wilt niet ruilen met de Iphone (wit).

Dus mijn volgende smartphone wordt weer een Android en koop ik een Ipod Touch voor het afspelen van mijn muziekcollectie via een docking speakerset.

wietseneven 01-01-2013

Echt een super toestel! Beste toestel dat ik tot nu toe heb gehad. Geweldig snel, goede camera, mooi en goede apps, het kan niet beter!

joostisonline 06-12-2012

Heb mijn iPhones 4s nu ongeveer 6 weken en ben er heel erg blij mee, snel, veel apps en tools, en maakt mooie foto's. Vooral dat al het geheugen flash-ingebouwd is is erg fijn, beter dan een sdcard! Het jammere vind ik dat je geen liedjes direct op je iPhone kunt downloaden. Hiervoor heb ik dan ook een jailbreak uitgevoerd. Als je niet weet wat jailbreaken is zoek het op google.

joostisonline 26-03-2013

Edit:
Ik heb nogsteeds mijn iPhone 4s en ben er erg blij mee. Het internet 3g is sneller als op alle andere telefoons en ik heb nu zonder jailbreak toch appa om muziek te downloaden! Echt helemaal geweldig.

haha99 25-11-2012

Ik kocht de IPhone 4S 5 dagen geleden. Ik verwachte een probleemloze smartphone met een goede camera en was daarom bereid om de hoge prijs ten opzichte van een android telefoon te betalen.

Na het nemen van een aantal foto's zag ik dat de foto's op de kop stonden en wilde ik ze roteren op mijn windows pc.
Editeren van de foto's bleek niet mogelijk en na wat zoeken op internet kwam ik terecht op het apple forum:

Daar is te zien dat dit een bekend probleem is sinds oktober 2011.
Er staan een paar oplossingen beschreven zoals de foto's openen in Paint en weer wegschrijven.
Dat werkte inderdaad een paar keer goed maar later stonden er zelfs corrupte foto files bij die ik niet meer kon deleten.

Ik vind het onvoorstelbaar dat Apple zo'n groot probleem zo lang laat bestaan.
Voor mij is het dan ook onbegrijpelijk dat er nog mensen bestaan die enthousiast kunnen doen over de IPhone.

Dus voor iedereen die de het maken van foto's belangrijk vind: wees gewaarschuwd en kies alstjeblieft voor een Android.
(had iemand mij maar gewaarschuwd).

Concluderend:
Het niet kunnen overzetten van foto's op een probleemloze manier weegt voor mij zo zwaar dat ik voor gebruiksgemak en
mogelijkheden een 1 geef.

Geluidskwaliteit vormgeving en degelijkheid zijn volgens mij niet beter dan bij andere telefoons in deze prijsklasse en
hiervoor geef ik dan ook een 7.

Demarteau 20-01-2016

Foto kwaliteit is geweldig en foto,s zijn heel simpel op de computer te zetten

arjan6-4 26-11-2012

beste'

Ik heb al een half jaar een Iphone 4s in mijn bezit en ook in combinatie met een windows 7 pc, maar van u problemen heb ik totaal geen last gehad, vooral omdat u blijkbaar veel foto's overzet is de fotostream optie van de iphone voor u een fijne optie

mvg

Leoneke56 29-08-2012

Vandaag ontvang ik binnen 7 weken mijn 3e iPhone 4S 16GB. Ik heb geen abo maar hem rechtstreeks bij de Apple online Store gekocht. De eerste iPhone die ik kreeg had een probleem. IN de fotolens zelf zat een onrechtmatigheid waardoor er een vlek te zien was op foto's. Het was geen stofje op de lens dus. Deze is heel coulant na 2 dagen door Apple vervangen door een nieuw exemplaar. Deze 2e iPhone kreeg na 6 weken kuren met de batterij of de software die de batterij aanstuurt. Is niet helemaal duidelijk. Maar er zijn problemen met dat hij uitvalt en niet meer aangaat. Vandaag wordt dus de 3e bezorgd. Dat is geen gloednieuw exemplaar, als in; gesealde doos en alles erop en eraan. Het is een refurbished. Dat is een van de buitenkant nieuw toestel met van binnen gewijzigde onderdelen. Komt af fabriek en is volgens het serienummer 2 weken 'jonger' dan mijn huidige.
Mijn conclusie; Apple heeft mij met dit dure product van € 600,- niet kunnen overtuigen, qua betrouwbaarheid. Misschien hun productielijnen nog beter controleren? Daarom geef ik een 3 voor duurzaamheid.
Ik denk simpel; hiervoor heb ik meer dan 10 jaar Sony Ericsson toestellen gehad. Met geen enkel type problemen gehad. Dus wat heb ik -na deze ervaring- eigenlijk nog bij Apple te zoeken?? ;-)

leoneke56 14-07-2013

Ik moet zeggen dat ik over het vervangende refurbished toestel dik tevreden ben. Ik zal hem opnieuw reviewen met een hogere waardering voor de duurzaamheid.

Jvw62 15-07-2012

Heb dit toestel ontvangen als vervanging van een defecte Blackberry, wat een verademing! In tegenstelling tot de BB nog niet een keer het toestel moeten resetten , alles werkt zoals het bedoeld, simpel en snel. In combinatie met mijn IMac ideaal bij te werken, ook de functionaliteit om via ICloud een backup te maken werkt heel goed. Het enige minpuntje wat ik tot nu ontdekt heb is de soms wat blikkerige geluidskwaliteit van de meegeleverde oortelefoon. Verder niets dan lof, een absolute aanrader!

sammykoffieleut 01-07-2012

Heb eerst even 3/4 jaar gewacht alvorens een review te plaatsen, nu kan ik een beter oordeel geven, heb altijd Nokia gehad en nu voor het eerst de IPhone.
Wat een ongelovelijk fijn toestel is dit zeg, alles loopt soepel en het scherm is onevenaarbaar, ik heb diverse toestellen geprobeert maar ze kunnen dit aanraakscherm niet evenaren, Android vind ik een afbraaksysteem, en zeker niet logischer qua opbouw als IOS.
Apple heeft alles wel goed dichtgetimmers waardoor je alleen via I-Tunes zaken kunt wijzigen, dat is wel een nadeel.
Degelijkheid van het scherm is goed zolang je hem maar niet op een stenen vloer laat klappen, het is nu eenmaal glas, daardoor ook zo mooi helder, mooier dan die plastics van Samsung.
Ik kan iedereen dit toestel van harte aanbevelen, helemaal super!

hw2007 24-06-2012

ik heb de witte verse maar vind het maar een onding (android gewend). Foto kwaliteit vind ik matig en kun je weinig instellen en vind het design gedateerd. Heb deze op marktplaats verkocht en de HTX One X gekocht, wat qua design niet onder doet is en ook betere mogelijkheden heeft (en betere foto's).

Demarteau 20-01-2016

Ik was ook Android gewend tot ik de iPhone 4s kocht sindsdien wil ik niks anders meer foto,s en geluid zijn fantastisch beter kan niet en foto,s zijn zeer eenvoudig op je computer te zetten

Erelid 12-06-2012

Ongelooflijk goed dit toestel. Degelijk (niet zo'n plastic ding). Het is een stuk gereedschap in je zak waar je alles mee doet. Dat geldt voor al dit soort toestellen maar samen met een paar Airport Expres units en Apple TV gaat er helemaal een wereld voor je open; je iPhone wordt dan ineens een TV, Video recorder, Jukebox, afstandsbediening etc etc. Het is m'n 2e iPhone maar ik ga er langer mee doen dan 2 jaar. Mijn vorige iPhone is na 3jaar nog in gebruik bij iemand anders en hij doet het nog steeds perfect.

arjan6-4 03-06-2012

heb nu 2 weken een Iphone had hiervoor een Nokia c6-00 die na 9 maanden zoveel irritaties opleverde dat ik hem weg heb gedaande iphone is echt geweldig alles werkt gewoon altijd en super snel ook beeldkwaliteit is geweldig alleen degelijkheid tja dat is een minpuntje maarja wat verwacht je van een telefoon die zowat volledig van glas is. En ook de accuduur valt beetje tegen maar je haalt er makkelijk een hele dag mee (bij intensief gebruik)al met al super telefoon

stefan van den boom 30-05-2012

telefoon is in bediening fijn alleen jammer dat aantal zaken begrensd zijn door apple. Wat ik wel slecht vind aan de telefoon is het ontvangst. Veel last van dat telefoon aan het zoeken is naar netwerk waar ik met mijn blackberry nergens last van had heb ik dat met iphone wel.

pascalweb 21-05-2012

Ik ben super tevreden met de iPhone 4S. Hiervoor had ik al 2 eerdere generaties (iPhone 4 en iPhone 3G) in bezit en wil niets anders meer als Apple.

Het gebruiksgemak is groot, zeer goede beeldkwaliteit, je kunt er eigenlijk alles mee (naar gelang er apps worden ontwikkeld voor diverse toepassingen maar dit is al enorm).

Ook in combinatie met een iMac of MacBook is dit zeer zeker aan te raden.

mlve 24-03-2012

Dit is eigenlijk een gecombineerde review voor de iPhone 4 en de iPhone 4S. In gebruik sinds December 2010 en sinds enkele weken nu de 4S.
Het is aan de cijfers te zien dat dit de topper is onder de smartphones. Hooguit is de afscherming van het besturings-systeem door Apple een minpuntje op de lange termijn. Je hebt toch het gevoel dat dit interessante applicaties een beetje in de weg staat. Aan de andere kant is de controle van Apple ook weer een extra drempel voor slechte of schadelijke software. Dit toesel doet feilloos wat je ervan verwacht. Ik heb al vele smartphones gehad maar de iPhone is de eerste die nog nooit teleurgesteld heeft.
Over alle details is nagedacht zodat het werkt als een trein. De overstap van de 4 naar de 4S was eigenlijk om extra geheugen te doen (16 naar 32 GB) en niet omdat de 4 tekort schoot. Je moet de twee toestellen echt naast elkaar hebben om het verschil te zien of te merken. Ietsiepietsie meer functies, klein beetje sneller en iets betere camera. Op zich geen verschillen die een overstap noodzakelijk maken.
Ook de samenwerking met thuisnetwerk, carkit en openbare netwerken gaat feilloos. Zowel via bluetooth als wifi. Dataverkeer via G3 is uitstekend alhoewel dit natuurlijk ook afhangt van de abbonnementsvorm.
Wil je een smartphone die doet wat hij belooft en neem je de manier van eerste ingebruikname via I-Tunes even voor lief, dan kun je geen beter toestel wensen. De overstap van de iPhone 4 naar de 4S ging overigens naadloos via de Backup! "oude" apparaat via I-tunes synchroniseren, nieuwe apparaat aansluiten en met één druk op de knop alles naar het nieuwe apparaat overzetten inclusief alle instellingen/voorkeuren etc.. Briljant!

AlbertTCB 13-03-2012

Een waanzinnige telefoon. De kracht zit in de mooie vormgeving, de hoogwaardige kwaliteit, de krachtige hardware en natuurlijk iOS (het besturingssysteem).

Met een iPhone stap je in de wereld van Apple. Al snel is de Apple's filosofie van eenvoud en passie overduidelijk. Alles werkt intuïtief en zelden raak je de weg kwijt. Zoals Jobs zei: It Just Works.

Een iPhone alleen gebruiken als telefoon of om draadloos te internetten is zonde. De lol begint pas als je apps gaat installeren vanuit de AppStore. Ontelbare applicaties zijn gratis te downloaden. En betalen voor de betaalde apps is reuze makkelijk: koop prepaid opwaardeer kaarten bij winkels als Kruidvat, Dixons en Free Record Shop. Of koppel je account aan je betaalrekening en laat maandelijks je aankopen incasseren.

Omdat Apple slechts enkele iPhones heeft uitgebracht (waar miljoenen van zijn verkocht) is het voor accessoires makers een interessant product waar ze graag voor ontwerpen. Het is dus geen probleem om de meest handige en gekke dingen voor je iPhone te kopen. Van wekkerradio tot een case met ingebouwde flesopener.

Eenmaal een iPhone aangeschaft zal ongetwijfeld andere producten van Apple snel op je verlanglijstje komen: een iPad, AppleTV (alles van je iPhone kan je dan draadloos afspelen op je HDTV) of zelfs een mooie Macbook Air of iMac. Zo is het bij mij namelijk ook gegaan.

Join the fun, join the family (want zo voelt het)

Martijn75 29-04-2012

Ok het werkt allemaal goed, maar ik snap je cijfer 10 voor mogelijkheden niet helemaal. Het grote nadeel van IOS is nu juist het gebrek aan mogelijkheden en het naar eigen wens inrichten van je telefoon met wat leuke extra's. Ook vind ik het 3,5 scherm absoluut te klein in deze tijd, mag hopen dat de iphone 5 een groter scherm krijgt. Ik heb mijn iphone 4s dan ook omgeruild voor de nieuwe HTC One X met super 4,7 scherm. Super duidelijk, snel en tal van mogelijkheden. Apple heeft de naam maar biedt mij niet voldoende met de 4s.

Martijn75 29-04-2012

En ik wil niet vervelend doen, maar een 9 voor degelijkheid? Het is het meest kwetsbare toestel dat nu op de markt is. 1 keer laten vallen en het scherm is 100% zeker kapot. Zie Youtube, "drop test iphone 4s".

Valt me op dat Apple gebruikers blind lijken te zijn voor de negatieve kenmerken van het produkt. De marketing bij Apple is prima zullen we maar zeggen :-)

Leoneke56 15-07-2012

Ik kan me bij deze review aansluiten. Het is mijn 2e Apple product (na de iPad 3) en ik ben verkocht. Voelt kwalitatief zeer degelijk aan. Ik snap de kritiek van sommige mensen hier op de reviews niet. Achterhaald door goede Android toestellen? Door Samsung zeker? Dat heb ik nou altijd (en vind ik nog steeds) speelgoedachtig aanvoelende toestellen gevonden. Elke 2 weken andere / nieuwe modellen. Niet bij te houden. En tegenwoordig zijn ze zo groot dat je er bijna een laptoptas voor moet aanschaffen. Dat is in mijn ogen geen telefoon meer maar een tablet. Onhandig om ergens in te stoppen, borstzakje o.i.d. Koop vandaag een Samsung of zo'n ander merk, weet je morgen dat er overmorgen alweer een opvolger van is....

Appelseintje 12-08-2012

Ik vind het scherm veel te klein, veel liever een galaxy s2/s3 of htc one x. In deze reactie zeg jij dat het zoveel mogelijkheden heeft, dan ben jij Android nog niet gewend, dat zijn pas veel mogelijkheden. Ook vind ik de prijs van deze iphone te hoog, betere toestellen als de Galaxy S3 en de HTC One X zijn goedkoper, dus voor mij is de keuze gauw gemaakt.

Gerardus2000 12-07-2012

De Iphone 4S is zonder meer een mooi toestel om te zien maar het is absoluut niet meer de topper in de markt. De voorsprong die de Iphone bij het ontstaan had is allang vervlogen. Hij is al tijden voorbijgestreefd door High-end Android toestellen.

De marketing bij Apple is super want ze weten elke keer weer hype te creeëren. Knap gedaan!

Alleen is het met Apple liefhebbers en "haters" net als bij automerken. Al zijn er nog zoveel irritaties over de auto van het merk dat ze altijd al hebben gehad ze zullen het merk altijd blindelings trouw blijven en daar ligt ook de kracht van de marketing van Apple. Ze weten klanten te binden (brainwashing).

Zelf heb ik tot 3x toe een Iphone 3GS gehad en ik vond het waardeloze toestellen. Slechte 3G verbindingen. Regelmatig uitvallen (en je kunt de batterij er niet even uithalen). Ik waag mij niet meer aan een Iphone. De prijzen staan ook totaal niet in verhouding tot de kwaliteit van het toestel.

Maar omdat ze maar een paar modellen in de laatste jaren hebben uitgebracht blijven de prijzen ook 2e hands behoorlijk (te) hoog.

Bij Androidtoestellen is het wel zo dat als je kwaliteit wilt die beter is dan een Iphone je wel een high-end toestel moet kopen.

Bandaneira 09-03-2012

na 5jaar zakelijk gebruikmakend van enkele BB, een uit een Iphone 4 aangeschaft om het gebruik ervan te vergelijken. Nu overtuigd van het gebruik en het gemak ervan, definitief de overstap gemaakt naar de Iphone. Mijn vrouw en mij zelf de 4S aangeschaft, ook vergeleken met de smartphones als de HTC Sensation XL van onze zonen als de Samsung Galaxy van onze dochter. Onze conclusie, het totaal beeld van de Iphone toch overtuigend beter. Geen vastlopers en mooi helder beeld. En degelijkheid beoordeel ik het toestel op het materiaal gebruik en de werking ervan. Elk toestel dat verkeerd valt, kan het scherm breken (dit eerder ervaren met 2 andere toestellen)

GerrieKop 17-03-2012

Cobian dan hebben ze de iPhone laten vallen dan is het niet gek ,ik heb de iPhone meer dan een jaar en nog geen spoor van een krasje

Bollie1 26-04-2012

Degelijkheid een 9?
Massaproduktie met diverse veel voorkomende fouten
Meeste vermeldingen over niet (meer) werkende trilfunctie na korte tijd of update

Cobain 16-03-2012

Hoe kun je in hemels naam een 10 voor degelijkheid geven, voor een telefoon van glas. Ik heb ik weet niet hoeveel kennissen met een iPhone met een grote barst er in!!!

Frank4422 05-03-2012
Geschreven voor: Apple iPhone 4S 16 GB / wit

Het apparaat werkte erg goed, maar na 2 maanden liet ik hem op tafel vallen en brak direct het scherm. Daarna was het over met de lol. Tijdens het bellen, valt de verbinding vaak weg. Het blijft jammer dat apple alles onder controle wenst te houden en je kunt weinig tot niets veranderen. Ook al is het toestel makkelijk te gebruiken toch stap ik over naar een ander besturingssysteem.

sjakie1956 30-03-2012

Als je met je auto flink tegen een muur aan rijdt en de voorkant zit goed in elkaar, dan geef je voor de degelijkheid ook een 3 zeker?

Anoniem 28-02-2012

Ik kom van HTC Desire. Prima Android toestel. Maar de iPhone heeft betere antenne-ontvangst en belgeluid.
4S is minder in te stellen naar persoonlijke voorkeur dan de HTC, maar wat er ingesteld is, is zeer goed bruikbaar en maakt de 4S veel minder gevoelig voor vastlopen. De HTC moest ik geregeld resetten en opnieuw opstarten. De 4S niet. Supersnel touchscreen, een fractie sneller en preciezer dan de HTC. Accu gaat ook iets langer mee. Vond de toetsenbordopties vn HTC prettiger, de knopjes zijn ook liggend te klein.

ferp 17-02-2012
Geschreven voor: Apple iPhone 4S 16 GB / wit

Ik gebruik al jarenlang verschillende merken smartphone met verschillende systemen: windows mobile, symbian, android, maar de afstemming en gebruikvriendelijkheid is ongeëvenaard.
Wat veel beter kan is de vormgeving en degelijkheid. Door de gladde, afgeronde kanten en zijden valt de telefoon gemakkelijk uit je handen.

V0rx 15-02-2012

Een degelijk product tegen een wat hogere prijs. Ik denk dan ook dat de prijs het enige breekpunt kán zijn bij het aanschaffen van een nieuwe telefoon.

Een minpunt is de accuduur per lading. Bij gemiddeld gebruik houdt dit toestel het krap aan een dag vol.

Het is dan ook aan te raden om de telefoon te jailbreaken zodat de functionaliteit voor het uitschakelen van 3G (niet standaard aanwezig op de 4S) weer te gebruiken is.

Verder is het erg vervelend dat muziek alleen met iTunes kan worden gesynchroniseerd. Iets wat bij mij regelmatig de nodige irritaties opleverd.

Geen haperingen in menu's, die ik wel heb ervaren met een Android toestel. Dit geeft een zeer goed gevoel als er wordt genavigeerd in de menu's. Apple blijkt véél beter te presteren met minder snelle componenten.

De degelijkheid krijgt van mij een acht omdat het toestel (zonder hoesje of bumper) erg kwetsbaar is als het gaat om vallen en krassen.

Het toestel wordt minder elegant als een hoesje of bumper om de telefoon wordt gedaan. Dit ervaar ik als ''minder prettig''.

Buiten dat is de telefoon stevig gebouwd en voelt als een hoogwaardig product.

Al met al een product dat in mijn ogen op veel vlakken niet te evenaren valt.

V0rx 15-02-2012

Een degelijk product tegen een wat hogere prijs. Ik denk dan ook dat de prijs de enige kanttekening is van dit product. Een ander nadeel is de accuduur per lading. Bij gemiddeld gebruik houdt dit toestel het krap aan een dag vol.

Geen haperingen in menu's, die ik wel heb ervaren met menig Android toestel. Apple kan beter presteren met minder snelle componenten.

Al met al een product dat in mijn ogen op veel vlakken niet te evenaren valt.

Effendr01 11-03-2012

Bedankt voor de duidelijke review! ik heb 'm sinds kort aangeschaft en het bevalt me prima. Alleen, ik merk inderdaad dat de accuduur zeer kort is, ook al gebruik ik 'm niet veel. ik heb daarom een aantal vragen die u misschien kunt antwoorden:

1) Wat betekent die 3G? Soms verschijnt er een cirkel (of niks) ervoor in de plaats, en dan heb ik geen internetverbinding.
2)Hoe jailbreak je? En kan de accuduur zo effectief worden verlengd?

rd-tech 10-02-2012

Super fijne telefoon. Voorheen Nokia E7 gehad (na software update ook fijn) maar bij deze IPhone werkt het touchscreen gewoon perfect, ook als ik de telefoon draai draait het scherm vrijwel direct mee. Groot nadeel vind ik wel het uitwisselen van bestanden met niet Apple apparaten. Dit beschouw ik wel als een zwaar min punt. Maar de telefoon zelf is erg goed.

Gerriekop 19-01-2012

Na een jaar lang de iPhone 4 te hebben gehad , dacht ik om de iPhone 4s eens te proberen ,moet zeggen de iPhone 4 nooit geen probleem met bellen , maar met deze nieuwe iPhone wel ,die heeft nukken soms verstaat niemand me of hij reageerd helemaal niet je zou zeggen een verbetering de iPhone 4s maar nee tot nu toe was de iPhone stukken beter wat het bellen betreft..

Anoniem 28-02-2012

Laat hem nakijken! De mijne heeft dat absoluut niet!

sjakie 1956 09-01-2012

Het geluid bij bellen (daar is het toch allemaal om begonnen) is goed. Het afspelen van muziek/internetradio, al dan niet draadloos, op een goede geluidsinstallatie is verbluffend goed.
Praktische mogelijkheden zijn er veel. Ik gebruik de iPhone behalve om te bellen ook als TomTom, agenda, databank, (mini)krant, wekker, camera, radio, boodschappenlijst, afstandsbediening, enz. En met de draadloze apparatuur van Withings hou ik ook nog automatisch mijn gewicht en bloeddruk onder controle.
Vooral het bijhouden en synchroniseren van de verschillende agenda's met computer(s) en andere iPhone's (van vrouw en dochter) werkt perfect.
Het toestel werkt intuïtief en zeer gemakkelijk. Natuurlijk moet je goed opletten of de handleiding lezen voor de geavanceerde instellingen (bij welke smartphone niet?), maar eenmaal ingesteld werkt het als vanzelfsprekend.
Gratis videobellen (facetime) via wifi, filmen in HD en met ProHDR als foto App super foto's.