Samsung Galaxy A50 128 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

6.4 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A50 128 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Tycho 16-03-2019

Prachtig toestel, groot scherm en accu, goeie camera's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon pas een weekje en ik ben er super tevreden mee. Voor deze prijs kan ik geen enkel nadeel verzinnen. Camera's zijn goed en de Ultra Wide camera is super handig. Daarnaast doet de frontcamera het ook zeker niet slecht. De accu is perfect, ik zit veel op mijn telefoon maar kom makkelijk een dag door. Als je niet zo actief bent op je telefoon zou je er zelfs 2 dagen mee kunnen doen. Het heeft ook een prachtig groot scherm, handig om filmpjes te kijken of te gamen. De vingerafdrukscanner in het scherm doet het ook prima, zelfs als je vingers een beetje nat zijn. Ik raad je deze telefoon zeker aan!

Pluspunten

• Mooi groot scherm
  • Grote accu
  • Goeie camera's

Ronny van l 10-04-2019

Meer voor minder is onmogelijk !

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / zwart / (dualsim)

Vanaf het moment dat de Galaxy A50 is aangekondigd was ik erop gebrand dit toestel aan te schaffen. Na twee weekjes kan ik alleen maar vaststellen dat de A50 mij op bijna alle vlakken verbaasd. Zo is het toestel enorm snel en soepel en het scherm is verbluffend. Niet onbelangrijk maar vaak aan de oppervlakte geschoven is de gesprekskwaliteit en die is bij de A50 mede dankzij vOLTE uitmuntend. Om een azerty toetsenbord te kunnen gebruiken ben je wel verplicht een thirth party toetsenbord te lanceren als je Google assistent gebruikt want België heeft helaas nog geen assistent ondersteuning net zoals bixby geen Nederlandstalige spraakassistentie geeft. Hopelijk zal Samsung heel kortelings een volledige Nederlandstalige support voor zowel NL als Vlaanderen voorzien en als kers op de taart zou het fijn zijn als Samsung eindelijk de gradation covers uitbrengt want het toestel is veel te mooi om te verbergen. Het verkleurende effect op de zwarte A50 is zowat het mooiste ooit gezien in een smartphone. Uiteindelijk wil ik ook alle lof geven voor de laatste update die de fingerprint enorm veel accurater heeft gemaakt.

Dientje 04-04-2019

Had beter verwacht

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / zwart / (dualsim)

Sinds een week de A50 in bezit. Batterij valt tegen. Gaat net iets meer dan een dagje mee. Had gehoopt op meer de grotere batterij. Slechte bluetooth verbinding met mijn smartwatch active. Vingerscanner doet het slecht. Van de 10 keer doet hij het misschien 3 keer. Hij heeft wel een super beeldscherm en is lekker licht. Weet niet of ik, met wat ik nu weet, de keuze alsnog zou maken voor het toestel

Anoniem 01-04-2019

Mooie lichte smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / zwart / (dualsim)

Mooi dun toestel met groot scherm en een perfecte selfie camera, ook voldoende opslag 128 gb en werkgeheugen van 4 gb. Mooie foto's en video's met slowmotion. Ben zeer tevreden vooral de prijs.