Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white - Reviews

Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 129 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white op Kieskeurig.nl.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

tasja75 12-04-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Telefoon nu bijna een maand in gebruik. Fijn in gebruik, super camera. Wel had er van mij iets krachtigere batterij in gemogen. Vind deze niet van too kwaliteit.

Kaho 12-04-2019

De beste Galaxy ooit...

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Heb vanaf de S3 heb ik elk jaar een nieuwe gehad. 7 Galaxy's gebruikt en gehad tot nu toe is de S10 de beste Galaxy ooit in gebruikt. Foto's zijn scherp, voor het gamen is de resolutie echt RETE scherp. door de ultra wide camera hoef ik niet eens meer naar achteren te lopen. de UI is makkelijker dan de vorige modellen.
De vingerscan is even wennen omdat je nu iets moet indrukken dan de vorige modellen. Scherm is nu op de s10 al zo groot dat ik van de plus/egde afgestapt ben.

Scherm die minder blauw tinten heeft heeft wel positief effect op het kijken. Ik heb geen blauw filter meer aan te zetten voor het slapen gaan.

Samsung Switch is zo goed tegenwoordig dat alles wat op de oude toestel staat ook echt daadwerkelijk op de nieuwe wordt overgezet op de gebruikelijke plekken.
Soms worden bepaalde apps niet overgezet maar dat is niet zo erg. Je zou wel de apps 1 voor 1 opnieuw moeten inloggen, maar door de samsung wallet worden sommige apps met paswoord en al overgezet en klaar voor gebruik.
Kan een plus punt zijn als je je wachtwoorden snel vergeet,
kan een min punt zijn als je niet snel je wachtwoord veranderd van tijd tot tijd. (beveiliging issue)

Samsung zou meer ontwikkeling in de mirrorlink kunnen stoppen.

Anoniem 11-04-2019

Prima toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Prima toestel. Eenvoudige bediening en super snelle verwerking op het toestel zelf van downloads en/of updates.

Anoniem 10-04-2019

echt een inovatie om met de s10 te werken.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

ik heb dit begin april gekocht.wist niet wat me overkwam..had de s4.die ook al goed was.op batterij na.kan ook mijn samsung 7440 tv er mee bedienen.echt cool.samsung is altijd mijn merk geweest.betrouwbaar en super goed.

Erwin1804 10-04-2019

Tevreden Apple Switcher

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Ik ben superblij met de keuze die ik heb gemaakt om over te stappen van Apple naar de nieuwe Galaxy S10. Ik had niet verwacht dat ik deze stap nog zou zetten, maar heb tot op heden geen minuut spijt. De snelheid van het apparaat, de prachtige foto's en het gebruiksgemak (waar ik het meest bang voor was) zijn tot op heden uitstekend te noemen.

Tjalling 10-04-2019

Mooi snel toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Van Apple over naar Samsung bevalt mij tot nu heel goed. Het toestel is mooi en snel. Wat ik wel een erg groot min punt vind is dat er snel krassen in het scherm komen.

Mike043 10-04-2019

Telefoon van hoogwaardige kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Zeer tevreden met deze uitstekende telefoon, zeer ONtevreden met bijgeleverde bekabelde oortelefoontjes.
Het materiaal van de oortelefoontjes is van zeer slechte kwaliteit en we willen in 2019 juist ook van de draadjes af en draadloos verdergaan.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Robinw26 09-04-2019

Topnotch design en super kwaliteit.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Ik heb mijn toestel nu net 2 week in gebruik en ben er meer dan tevreden mee. Het display is ongelooflijk goed en de telefoon is super rap met alle applicaties. En de camera is weer sterk verbeterd en met de geïntroduceerde groothoek lens is foto's maken met mijn smartphone een stuk leuker en professioneler geworden. Ik zou iedereen de s10 zeker aanraden.

Celjo56 09-04-2019

Geweldig mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Mooi toestel zeer gebruiks vriendelijk. Duidelijk en handig alle funties aanwezig.
Zolang ik Samsung telefoons gebruik altijd tevreden.
Min puntje op mijn toestel zat binnen 1week een kras op. gebruik een lederen telefoon hoesjes voor mijn pasjes. Waarschijnlijk zijn die op het glas gaan schuren. Met Galaxy S7 had ik daar geen last van. Nu screenprotector geplaatst. Wat wel geweldig is zijn de verschrikkelijk mooie foto s echt super. Heel blij met de nieuwe S10

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Ik heb wederom gekozen voor samsung en t mobile omdat het een fijne telefoon is licht en niet te groot. Scherp beeld en veel geheugen. Hij is lekker snel tot nog toe. Enige nadeel is het scherm dat vrij snel zomaar barst

Vladi01 09-04-2019

Super telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Deze galaxy is de overtreffende stap. Hij snel, gebruiksvriendelijk en heeft hele goede camera's voor en achter. Ik kijk al uit naar de opvolger van deze S10.

Geweldige mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Ik heb mijn mobiel de s10 binnen gekregen op de dag dat hij uitkwam en ben er tot op heden nog steeds erg blij mee

Hein B 09-04-2019

Goed en vertrouwen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Mijn eerste s was de s3 was gelijk verkocht daarna de4 6 en 7 en nu de s 10 en ik blijf me verbazen over de kwaliteit en mogelijkheden.

Van s6 naar s10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Na de s6 ( met plezier 3,5 maar gebruikt ) was het tijd voor een nieuwe telefoon.
Vond dit echt weer een upgrade en ben voor de jubileum telefoon ( s10 ) gegaan en zeer tevreden over de snelheid, scherm en de afwerking van de telefoon. Erg blij met mijn aankoop en met de binnenkort te ontvangen Galaxy Buds, heb ik zeer goede set voor de komende jaren.

Groet,
J.Duim

Safra 09-04-2019

Goede gsm zoals we gewend zijn

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Ik heb hem nu een aantal weken en blij met het toestel. Lekker snel en super camera, ook qua grote prettig en blij met de nieuwe functies