Fysic FM-9800 zwart / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fysic FM-9800 zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

motorjan 23-09-2013

Echt een telefoon waar ik geen leesbril (+3 ) bij nodig heb.Kan de smsjes mooi vergroten.
Makkelijk bedienen en een mooi toestel.
Vindt alleen de sos toets vervelend,gaat ook af in je broekzak.
Hij doet wat hij moet doen.
En nee het geen smartfoon....en ik heb ook tijd genoeg om een sms te sturen.Doe ik niet op de fiets....
En laten vallen is volgens mij voor geen ene telefoon goed.

harlemlady 20-04-2013

Mooie vormgeving, ziet er chique uit, alhoewel een beetje aan de grote kant, zeker ook de cijfers en letters. Voor senioren (wat ik niet ben) zeer geschikt. Groot minpunt is het sms-en. De toetsen zijn te robuust om snelheid te kunnen maken, maar het meest hinderlijke is dat de onderliggende database geen letters met leestekens bevat. Het toevoegen hiervan middels aparte symbolen lukt niet. Ik heb om deze reden het toestel weggedaan.

sardinie 08-02-2013

Vanaf het begin slecht geluid en raar beeldscherm. Dit toestel is het niet waarde de 129 euro.
Was na een keer te hard op de tafel vallen kapot, nu kan het niet meer opgeladen worden doordat het binnenwerk eruit komt. Fysic legt de fout bij mij en ik kan een ander toetstel tegen bijbetaling omruilen.
Heel slecht toestel voor dit geld, snel kapot.

Har5 21-01-2013

Hoi ik heb deze tel gekocht via de rentepunten het gemak is dat er er 2 sims in gaan.is wel makkelijk,
het enige wat ik er van vind dat de batterij van een laag niveau is,voor de rest is het geen hightech. Deze telefoon is gewoon ok makkelijke bediening en niet te veel poespas,de Fysic is zeker een aanrader voor mensen die gewoon willen bellen,de geluids kwalitijd is ook goed,het is naturlijk altijd de vraag waar je aan,t bellen bent.vor foto,s te maken is hij minder geschikt,voor noodgeval oa aanrijdinkje is dit ok.

leentje 1936 27-07-2012

Heb spijt dat ik hem heeft gekocht. Had er meer van verwacht, ten eerste kon ik er 3 foto's meemaken, moest ik weer een geheugen bij kopen om meerdere fot's te kunnen maken. Geluid is erg slecht, trillen voel je ook niet. Zonde van het geld, had beter een goedkopere kunnen kopen. Alleen de letters zijn groot.

Officiele reactie van Hesdo 30-07-2012

Beste Leentje,

het klopt dat het interne geheugen van de telefoon niet zo groot is, maar dat is op zich niets bijzonders. U ziet dat bij vrijwel alle telefoons.
De FM-9800 moet wel degelijk behoorlijk trillen, en het geluid is zeer luid. Het lijkt mij nuttig eens contact op te nemen met ons Service Center ( 073-6411355), wij zullen dan zorgen dat u alsnog met veel plezier gebruik van uw FM-9800 kunt gaan maken.

Mark0809 28-10-2011

Ik vroeg om een robuuste telefoon met twee SIM kaarten, omdat ik het zat was om met twee telefoons door het leven te gaan. Had elders de SAMSUNG 332 Ch@t gezien die dat ook kon, maar dat is een wel heel meisjesachtig geval.

Moest wel even lachen toen hij aan kwam lopen met dit toestel. Alles overwegende werd dit toch mijn keus. En wat een goede keus. Alles wat je verwacht kan en meer. Het bedieningscomfort is enorm. Geluid prima, foto kwaliteit genoeg voor mij, want vakantiefoto's neem ik toch met een goede camera. Ik moet wel foto's voor mijn werk maken en dat is voldoende. Kortom, goede optie voor mensen die geen twee telefoons willen en toch niet dag en nacht door hun klanten gebeld worden.

Mark0809 15-02-2012

Eerlijk gezegd moet ik kwa degelijkheid toch wel toegeven dat het geheel intussen in de prullenbak is verdwenen. Na twee keer vallen was de connector voor de batterij verbogen en deze liet zich niet terug buigen. Heb nu twee samsungs die stoot en watervast zijn.

Harm 1936 23-10-2011

Een mooi GSM voor senioren, grote cijfers en letters,ligt mooi in de hand,veel mogelijkheden, een camera en wat heel mooi is zit Bluetooth op heel fijn in de auto, krijg je ook geen bekeuring voor het bellen, voor deze GSM en de prijs is het een goede koop.