Nokia 7230 roze - Reviews

16 GB
Geheugenkaarten
Micro-SD

Fox001 10-11-2010 Product kwartaal in bezit

Ik heb deze nokia enkele maanden in bezit en het toestel ziet er stevig uit.Voor mij zitten er genoeg functies op, ik gebruik hem enkel om te bellen. De geluidskwaliteit is goed de batterij is minder, deze is al na 3 dagen leeg en dit zonder één keer te bellen.
Op de grote menu knop in het midden moet u goed mikken anders reageert hij niet bijvoorbeeld als ik de functie toetsen blokkeren gebruik moet je het toestel dicht schuiven en deze menu knop gebruiken, dit moet ik dikwijls 4 tot 5 maal achter elkaar doen eer hij reageert, ook voor andere funties reageert deze knop soms niet direct, dit begint vervelend te worden.Daarom geef ik maar een 6 voor gebruiksgemak.Ik ben matig tevreden over mijn aankoop.

IDI 08-09-2010 Product kwartaal in bezit

Na lang vergelijken op deze Nokia uitgekomen. Een roze natuurlijk (vrouw). De kleur is niet zo pink als de internetplaatjes doen geloven, maar meer oud roze. Echt mooi. Het bleek ook voor een niet ervaren GSM-er (ik) een uiterst handig toestel. Het menu wijst zich vanzelf. Alle instellingen en zo had ik rap onder de knie. De batterij gaat bij mij een week mee, maar ik gebruik hem niet zo veel als jongelui. Voor op reis ideaal, alle bandjes zitten er op. Erg tevreden over deze aankoop.
Enige minpunt: je ziet niet meteen aan de buitenkant dat je een oproep hebt gehad. Nou ja, als het belangrijk is weten ze me te vinden.....
En na opladen weer even aanzetten. Ik dacht dat het ding het niet meer deed....

LiesbethR 23-04-2010 Product paar dagen in bezit

Na veel vergelijkingen dit model uitgezocht en gekocht. Mooie geluid, mooie foto's, opties makkelijk terug te zoeken en te bedienen. Toestel ziet er degelijk uit.
Wat mij betreft een prima prijs / kwaliteitverhouding.

Laurens87 15-04-2010 Product paar dagen in bezit

Ik heb sinds gisteren de nieuwe Nokia 7230 en ben er tot nu toe echt super tevreden over! Allereerst ziet hij er prachtig uit en voelt degelijk aan. De menu's werken goed en logisch en de telefoon heeft erg veel functies. De camera maakt erg scherpe en goede foto's, de geluidskwaliteit met bellen en bij muziek is uitstekend, en ook het internetten gaat lekker snel dmv de 3G verbinding. Kortom: echt een super telefoon voor erg weinig geld!

stanv88 02-04-2010 Product paar dagen in bezit

9,4
Ik heb zojuist voor het eerst deze nieuwe telefoon van Nokia in handen gehad. De telefoon ziet er degelijk uit en licht prettig in de hand. De telefoon is van vrijwel alle gemakken voorzien zoals GPS, 3,2 megapixel camera, en 3G internet ondersteuning. De prijs van nog geen 150 euro vind ik bijzonder netjes voor zo'n compleet toestel. Overigens is er een speciale nederlandse website over de Nokia 7230 waar werkelijk alle denkbare informatie over dit toestel opstaat.