Nokia C6-01 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia C6-01 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

dimo213 22-04-2013

Prima toestel.
Handig formaat en kan dus overal mee.
Storingen bestaan niet bij deze toestel, Besturing is heel goed, ik zorg wel om de 3 maanden voor de updates, hoort erbij als onderhoud.
Zeer duurzaam en kan wel tegen een stootje, een echte Nokia.
Goede scherm en zeer goede camera, foto's en filmpjes zijn behoorlijk goed.
Volg het gebruiksaanwijzingen en kom je erachter hoe makkelijk deze telefoon is. Bijvoorbeeld: scherm op slot zetten tijdens het bellen door het schuifje aan de zijkant te bedienen en ergernissen zijn weg.
Al met al een super toestel en je kan er veel meer mee dan wat je eigenlijk wil.

Ed Zeppelin 23-01-2012
Geschreven voor: Nokia C6-01 goud

Heb deze telefoon nou 1/2 in bezit, en ik moet zeggen ben er erg over te spreken....gewoon een zeer solide smartphone! niet z'n plastic prulding waar je er zoveel van ziet! maar degelijk rvs telefoon met gorilla glas!in het begin is echt even uitvogelen wat ie zoal kan....maar dat is eindeloos veel, een kwestie van veel googelen en apps downloaden via talrijke websites..hij bezit en prima lens volgen de nokia website een carl zeiss lens, deze naam kan ik echter nergens vinden in de buurt van het lensje.. maar met 8MP en de taloze foto apps die er zijn verveel je je niet gauw.
Heb al maanden Symbian Anne als besturing I.P.V Symbian^3,
maar als alles meezit wordt dat deze week nog een gratis upgrade naar Nokia Belle!
Zeker ook gezien de prijs een topper!

Briar 28-07-2011
Geschreven voor: Nokia C6-01 zilver

Ik heb het toestel een maand in mijn bezit en het bevalt me prima! Gebruiksvriendelijk, touch screen werkt goed, foto kwaliteit is perfect. Apps en maps downloaden gaat snel met wifi en werkt perfekt dus voor mij een uitstekend telefoon.

Roofman 21-07-2011
Geschreven voor: Nokia C6-01 zilver

Nog nooit zo een rot gsm gehad
zoals vermeld als je belt en je komt met je oor tegen he scherm valt hij uit of de luidspreker springt aan
berichtjes tikken gewoon RAMPZALIG zowel gewoon als je hem op zijn zijkant houd VEEL te kleine lettertje je tikt constand iets verkeerd.ook vind ik het scherm oooovergevoelig GEWOON 1 VAN DE SLECHSTE AANKOPEN heb hem nu al bijna een jaar maar zal 1 dezer dagen toch tegen de straatstenen belanden

Menno5 24-04-2011
Geschreven voor: Nokia C6-01 zwart

Sinds paar dagen weer terug naar het merk wat ik jaren terug als eerste had: een Nokia. De C6-01 is eigenlijk een positieve verassing. Het eerste wat me direct opviel is dat het een degelijk toestel is, geen slap plastic geval maar een "stoer" aanvoelend metaal toestel. Hiervoor had ik een Samsung touchscreen toestel maar overstap naar Nokia met Symbian^3 ging zonder problemen. Zeer makkelijke bediening en het touchscreen werkt perfect.
Foto's en videos en de weergave daarvan zijn perfect.
Het qwerty-schermpje is voor mensen met wat grotere vingers (zoals ik) net te klein maar het normale sms invoerscherm werkt prima.
Enige nadeel wat ik tot nu toe ben tegengekomen is dat het startscherm niet echt naar eigen inzicht ingedeeld kan worden. Je kan wel een indeling maken maar in vrij grote, vooraf ingedeelde "blokken".
Al met al heb ik tot nu toe geen spijt van dit toestel. Hoe lang de accu het volhoud moet ik echter nog achterkomen.

Artist01 10-03-2011
Geschreven voor: Nokia C6-01 zwart

Deze telefoon nu 4 maanden en nu al is het scherm stuk.
Niet aan de buiten kant maar binnen in, garantie? neeeee je hebt het laten vallen(dus niet, zat ook nog in een beschermhoes).
Reparatie ongeveer 70,- euro, slecht van Nokia.
Ik koop nooit geen nokia meer!!!!!.

wdbo 11-02-2011
Geschreven voor: Nokia C6-01 zwart

Wegens omstandigheden gekozen voor weer een nokia met symbian besturing. Voor een telefoon in deze prijsklasse doet hij in mijn ogen niet onder voor de concurrentie. Je hebt met dit toestel voor je gevoel echt wat in handen, en je kunt vrij gemakkelijk de telefoon met een hand bedienen, goede ergonomie dus.

Yggi 06-02-2011
Geschreven voor: Nokia C6-01 zwart

Mooi en degelijk toestel met veel mogelijkheden. Goede verbinding met het netwerk (vele GSM's hebben daar problemen mee in mijn huis). Gemakkelijke verbinding met WiFi. Mobiel-internet, GPRS en aGPS apart aan/uit zetten is makkelijk. GPS-ontvangst (zonder assistentie) duurt wat langer in de stad maar is wel stabiel. Besturingssysteem en touchscreen werken prettig, hoewel het qwerty-kb wel wat klein is voor dikke vingers ... ff wennen.

RinusA 02-02-2011
Geschreven voor: Nokia C6-01 zwart

Gekozen voor C6-01 vanwege zeer degelijke uitvoering en veelzijdigheid en een aantrekkelijke prijs.
Zeer gemakkelijk in gebruik, zowel internet, e-mail als sms en telefoon.
Prachtig helder scherm en Symbian3 werkt snel en foutloos.
Bluetooth werkt automatisch in Prius (eenmalig invoeren en wordt steeds automatisch gekoppeld als je instapt in auto. E-mail via thuis netwerk (router) ook handig en kost geen data-verbruik.
Service van Phonehouse bij aankoop uitstekend.

Debbie2010 01-02-2011
Geschreven voor: Nokia C6-01 zwart

Het is een mooi tst om te zien, ligt lekker in de hand. MAAARRRRRR Tis wel irritant als je iemand belt, je scherm blijft dan automatisch aangemeld, dus met je oorbel druk je al gauw op de luidspreker! tevens is de accu zeer slecht! elke dag moet ik deze opladen, zodra je een sms stuurt heb je alweer een balkje batterij minder! De trilfunctie is helemaal niets, deze hoor/voel je niet, ook niet als deze op tafel ligt. al om al de slechtste Nokia die ik ooit heb gehad!!

-rik- 09-12-2010
Geschreven voor: Nokia C6-01 zwart

Een erg mooi en degelijk toestel. Heb de zilveren uitvoering, ziet er erg mooi uit.
Toestel is erg gemakkelijk in gebruik en, zoals ook al eerder aangegeven, gemakkelijk met één hand te bedienen. Heb hem nu een dikke twee week, maar binnen een paar dagen heb je alles helemaal onder de knie en gebruik je hem alsof je nooit een andere telefoon/smartphone hebt gehad.
Het 'installeren' is ook zo gepiept. Alle instellingen zijn zo aangepast naar hoe jij het het prettigst vindt. Ook de drie verschillende startschermen zijn hierbij ideaal, kun je helemaal naar wens instellen met diverse widgets/apps.
Het Symbian^3 OS draait soepel en ziet er mooi uit.
Tevens zit er o.a. ook gratis (offline) navigatie bij, waarvan je, als je dit wilt, de kaarten van de hele wereld gratis kunt downloaden. Standaard zit er een 2 GB microSD kaartje bij, als je niet teveel doet met foto's/video's en muziek heb je hier wellicht voldoende aan, maar denk dat een groter microSD kaartje (telefoon ondersteunt tot 32 GB) geen miskoop zal zijn.

Conclusie: zeer degelijke telefoon voor z'n prijs (gezien de concurrenten) die er goed uitziet en stevig aanvoelt. Zeker geen miskoop!

simodi01 04-12-2010
Geschreven voor: Nokia C6-01 zwart

Mooi toestel om te zien, met metalen achterzijde en chromen rand erlangs.

Ligt fijn in de hand, goed met 1 hand te bedienen met bellen.

Makkelijk programma, veel mogelijkheden.

Erg goede foto's (8 mp). Goede filmpjes, ook duidelijk na overzetten op laptop.

Ben zeer tevreden over dit mooie toestel!