Nokia C5-00 roze

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia C5-00 roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

WOteB2 30-01-2012
Geschreven voor: Nokia C5-00 zwart

Ik heb deze telefoon al meer dan een jaar in bezit en gebruik hem zeer frequent naast mijn E71. De E5-00 is een buitengewoon handig toestel met grote toetsen die fijn werken.
Omdat er Symbian S60 op staat is het een toestel met uitgebreide mogelijkheden. De robuustheid is zeer goed evenals de geluidskwaliteit. Ik ondervind geen enkele klacht over slechte bereikbaarheid en iedereen kan mij goed verstaan en omgekeerd kan ik de ander ook goed verstaan.
De C5 is een toestel wat goed in de hand ligt en een grote accuduur heeft. Ik ben al aan het 'sparen' voor een tweede C5 omdat het toestel helemaal voldoet aan mijn verwachtingen.
De Nokia kaarten is een welkome aanvulling, hoewel ik het bijna nooit nodig heb. Maar onderweg had ik een keer een omleiding en had ik in no-time een nieuwe route gevonden.
Prima telefoon wat ik iedereen aan kan raden

puckstar 07-05-2012

Wat ik mij afvraag, maar na uren zoeken op internet nog steeds geen antwoord op heb, is of je smsjes in threaded view kunt zien. dus iphone stijl. dat je de smsjes van een persoon als historie onder elkaar ziet. als een gesprek zegmaar.
kunt u zeggen of deze telefoon die optie heeft?

dckvnvls 02-08-2011
Geschreven voor: Nokia C5-00 roze

Een half jaar geleden werd mij deze nokia aanbevolen door de KPN, na hem inm gebruik genomen te heben, uitval, wegvallen terwijl je in een gesprek zit, geen oproepen ontvangen etc, etc. Teruggeaan en hij is voor reparatie terug gegaan?????? Ze hadden hem helemaal reset. Ik durfde het niet meer aan tot vandaag, mijn goede oude vertrouwde nokia 63oo, werd nu echt te gortig nog om te gebruiken, geluid ging erg achteruit, dus 4 uur bezig geweest om alles in te stellen, zeer ongebruikvriendelijk en ook de handleiding, geen oplossingen. Kan niet sms'n. Zonde van mijn tijd weer, morgen weer op naar het KPN kantoor, zeker nadat ik alle berichten heb gelezen.