Nokia C1-01 grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia C1-01 grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

betsie132 08-01-2013
Geschreven voor: Nokia C1-01 wit, rood

Is een telefoon die gemakkelijk te bedienen is alleen heb ik veel problemen met het ontvangen van sms berichten.

thewonderer 17-12-2012
Geschreven voor: Nokia C1-01 grijs

Heel slecht toestel...het is neit alleen goedkoop maar het voelt ook goedkoop aan. Verders loopt ie inderdaad vast..accu gaat neit al te lang mee Als je met iemand belt versta je dr geen hol van...speakers hebbe ze geloof ik uit een tweddehands gehaald ofsow...En dan t ergste...na 2 maande kreeg ik opeens geen smsjes meer Neehoor...dan moet je je de simkaart is een NIET nokia toestel duwe en dan weer in je C1 enzovoorts..waardeloos dus.. Geen aanrader.

Officiele reactie van Nokia 19-12-2012

Hoi, Wat vervelend dat je niet tevreden bent over het toestel. De speaker zou van goede kwaliteit moeten zijn en ook voor je SMS probleem is inmiddels een software update beschikbaar. Ik adviseer je gebruik te maken van de 2 jaar fabrieksgarantie en het toestel aan te bieden voor reparatie. Dit kan via de winkel of maak gebruik van online repair. Hopelijk kan je hierna wel tevreden zijn over je aankoop.

Feliciatje 09-07-2012

Ik heb de nokia C1-01 nu een half jaar denk ik, maar ik heb er achteraf wel spijt van.

Toestel loop regelmatig vast, batterij eruit halen is dan de enigste optie. Geluid is voor een "basic" toestelletje redelijk, helaas wel de "gebruikelijke" ruis en echo.

Je kan er niet giga veel mee, maar dat hoeft van mij ook niet zo nodig. Ervaring met internet heb ik niet en de camera is redelijk, het is immer geen fototoestel. Het toestel ziet er wel mooi uit. Enig nadeel is wel een beetje dat de toetsen een soort van aan elkaar vast zitten en je dus geen losse toetsen hebt, je hebt dus snel de verkeerde. Kan goed tegen vallen/stoten. Frontje vastklikken en het is weer goed.

Batterij gaat ongeveer een week mee, als je er niet/nauwelijks iets mee doet. Ga je "prutsen" kan je met een paar uur je mobiel in de lading ztetten.

Ik kwam er vorige maand per toeval achter dat er ook nog een usb aansluiting op zit, dat is dan wel weer een groot pluspunt!

Lambert heru 24-06-2012

Geluid erg zacht, buiten niet te verstaan wat de ander zegt, batterij is kort gezegd waardeloos, na 1 dag standby is de accu dood, reeds 3 keer volledig opgeladen. Werkt absoluut slecht met Parrot carkit, super slecht geluid, zou na een software update moeten verbeteren. In bezit via werkgever, nooit problemen gehad met Nokia's. Dit is de slechtste gsm die Nokia ooit heeft geproduceerd.

Corrie 52 05-03-2012

Voor 40euro gekocht met prepaid vodafone.
Verwacht niet teveel van functies radio,internet,fotograferen.
Bellen gaat probleemloos,zo ook sms versturen.Ontvangen van sms kon niet meer na 3 maanden.Teruggestuurd naar fabriek.Duurt zeker 3 weken.Moet nog afwachten of het daarna goed gaat.

DantochmaaroveropdeSmartphone 13-01-2012

Niet aan te raden. Heb hem nu bijna 5 maanden en ben al 6 keer terug geweest naar de winkel, omdat ik soms een week ineens geen berichten kan ontvangen. Blijkt een fout in het toestel te zijn, op laten sturen naar de fabriek, maar het probleem komt gewoon weer terug.
Geluid is inderdaad slecht, tijdens het bellen hoor je je eigen echo.

Dit is mijn ervaring. Ik ken ook mensen die dezelfde hebben en super tevreden zijn. Ik denk dat het een goede telefoon is als je houd van simpel en verder niet teveel eisen hebt.

Prijs-kwaliteit verhouding klopt wel.

Bokak 13-12-2011

Op zich niks verkeerd met dit toestel, maar de geluidskwaliteit is toch povertjes. Je hoort de ander heel vaag, met een echo en ruis.

Verder wel een handig toestel in gebruik. Batterij blijft ruim 7 dagen goed. Dat vind ik een minimumvereiste.

Handig om te sms'en, minder om deftige telefoongesprekken te voeren.

senden 07-11-2011
Geschreven voor: Nokia C1-01 grijs

op zich een eenvoudig toestel om te bedienen.
Alleen bellen met de bijgeleverde handsfree kabel is onmogelijk.
Er zit zoveel ruis op dat anderen mij absoluut niet verstaan.
Inmiddels het kabeltje al eens geruild en de software laten updaten, maar dit helpt allemaal niet.

T h i j s 18-08-2011
Geschreven voor: Nokia C1-01 wit, rood

Geweldig mobieltje voor weinig geld.
Ik heb hem besteld bij www.kijkshop.nl voor maar €40,met €15 t-mobile beltegoed.
De mobiel is goed voor iemand die net iets meer wil als alleen bellen en smsen, bijv. iemand die er ook e-mail of een mp3 speler bijwillen.
Voor de camera hoef je hem niet te kopen maar die gebruik ik toch nooit. De accu gaat lang mee zolang hij gewoon aanstaat en je hem bijna niet gebruikt.

naam nvt 15-05-2011

Het toestel bleek enorm te storen. De winkel heeft hem omgeruild en ik kreeg een andere omdat het mogelijk een exemplarisch probleem was. Ook het tweede toestel had hetzelfde. Een soort van interferentie. Het toestel is kennelijk te weinig afgeschermd. Mijn oude Nokia deed het beter.
Na tot nu toe altijd Nokia's te hebben gehad, durfde ik een ander type niet meer aan.Uiteindelijk een Samsung B 2100 aangeschaft,geen enkel probleem!

fgeurink 20-04-2011

Gekocht bij telefoonkopen.nl als T-mobile prepaid. Mooie telefoon voor dat geld. Toetsen klikken mooi. Display duidelijk. Makkelijk te bedienen. Mooi geluid, zowel voor telefoongesprekken als de radio. Goede ontvangst. Camera en internet stelt weinig voor. Batterij gaat redelijk lang mee. Uitstekende telefoon voor mensen die alleen bellen en sms'en.

Emb1 15-03-2011

Heb 'm nu ongeveer een week. Wilde een goedkope mob waarop ik ook muziek/ radio kan luisteren (zodat: geen aparte MP3 speler nodig). Dat was misschien niet zo'n goede keuze want ten eerste is de batterij bij regelamtig luisteren dan wel in 1 a 2 dagen leeg, en ten tweede is even van nummer/ album wisselen of het volume aanpassen ook wat omslachtig.

Verder vind ik het wel een mooi toestel voor niet al te veel geld.

Dinkys 15-02-2011

Review Nokia C1-01 T-Mobile prepaid

Telefoon besteld op 14-02 op t-mobile.nl
Binnen 24 uur werd de telefoon geleverd.

Deze telefoon aangeschaft als extra toestel naast de Nokia 6303i Classic voor oa. de mp3 speler.

Mooie kleur; warm silver

Telefoon is simlock vrij.

Menu en beeldscherm zijn goed en duidelijk leesbaar.

Camera maakt matige (voldoende) foto`s.
FM Radio is goed
MP3 speler werkt zeer goed.
Geluid is helder en goed.

Voor een prijs van € 39,95 een zeer veelzijdige telefoon.

Ik kan iedereen die een goedkope telefoon zoekt met oa. camera (vga), fm radio, mp3 speler en bluetooth deze telefoon aanraden.

Een halve dag in bezit.