Nokia 6700 slide roze - Reviews

Max. uitbreidbaar
16 GB

7,6

pinocchio 20-05-2012 Product jaar of meer in bezit

gebruik dit toestel nu al weer enige jaren, kan alleen maar zeggen dat dit een uitstekend toestel is. nooit problemen gehad, batterij gaat lang mee voordat opnieuw opgeladen moet worden. in een word: prima

afrand 28-10-2011 Product half jaar in bezit

Vond dit apparaat in het begin geweldig, heb hem nu 11 maanden in bezit, maar na een paar maanden ging de batterij steeds sneller leeg, terug geweest naar Nokia reparatie service, maar hielp niet, nu heb ik ook last dat er regelmatig geen verbinding is,
geen telefoontjes,men kon mij niet bereiken,
hoor dat later van de bellers, en dan moet ik weer de telefoon opnieuw opstarten. ik wordt dit zat, wil dit apparaat zo snel mogelijk kwijt, ben er helemaal klaar mee

Liselotje53 22-10-2011 Product jaar of meer in bezit

De nokia 6700 slide bevalt me prima. Ik heb 'm sinds juni vorig jaar alleen krijgt hij nu af en toe zijn nukken. Hij valt dan terug op de standaard foto van Nokia en ben dan even alle foto's kwijt. Ook geeft hij dan aan simkaart verwijderen en druk op oke??? Ook loopt hij af en toe vast dan start ik opnieuw op en is alles weer oke .Maar verder vindt ik het best een prima toestel

bertusenco 01-10-2011 Product kwartaal in bezit

Ik zou dit toestel nooit meer kopen. Problemen met de bluetooth verbinding in de auto. Bovendien val de telefoon tijdens een gesprek soms spontaan uit. Ik heb hem nu 3 of 4 maanden maar hij gaat er al weer heel snel uit.

afrand 01-08-2011 Product half jaar in bezit

Prima apparaat, veel mogelijkheden, prima geluid,
ook kan je mooie foto's maken, alleen zwakke accu, moet iedere twee dagen opladen

Sheila78 25-07-2011 Product jaar of meer in bezit

6,2
Diverse Nokia's gehad en tot nu toe zeer tevreden maar dit toestel is echt niets. Traag, onduidelijke menu structuur, met sms'en continue woorden spellen en toevoegen (lijkt wel of ie niets onthoudt), etc.
Voor mij geen Nokia meer...

RiaT 12-07-2011 Product jaar of meer in bezit

Geweldig toestel geeft geen enkel probleem en lekker eenvoudig te bedienen en overzichtelijk menu alles is goed benaderbaar een echte aanrader als je niet zo van die touchscreens en zo houdt

lia 50 11-05-2011 Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze nokia nu een jaar en na enige opstart problemen (2 keer naar de nokia winkel geweest )doet hij het prima en naar wens ik gebruik hem niet voor internet. Ik heb 1 probleempje ik kan niet altijd zien wie mij belt bij het ene nummer gaat het goed en bij het andere nummer zie ik alleen het nummer.

Rob157 06-05-2011 Product half jaar in bezit

7,4
Het eerste half jaar had ik geen problemen met mijn Nokia. Opeens ga hij telkens aan dat het geheugen vol zat en ik gegevens moest wissen. Ik heb mijn telefoonkaart helemaal leeg gehaald en nog steeds kreeg ik dezelfde foutmelding.Ook teruggaan naar de fabrieksinstelling kon niet omdat er nog iets open stond. Daarna heb ik het internet afgesloten door het op offline te zetten. Daarna naar instellingen/instellingen/algemeen/fabrieksinstelling gegaan. Mobiel gereset, even een paar dingen opnieuw instellen en probleem opgelost. Misschien is dit een tip voor anderen die met hetzelfde probleem zitten.
Verder ben ik heel tevreden met mijn Nokia.

Monique B. 13-04-2011 Product half jaar in bezit

6,6
Ik vind het geen fijn toestel. Wellicht ik heb een maandagmorgen-produkt. Veel problemen met geheugen en instellngen. Gegevens worden gewoon gewist. Een deel ligt ook aan de provider Telfort die absoluut een SLECHTE klantenservice heeft als je met een probleem zit. Heb inmiddels het toestel ter reparatie opgestuurd en het is gereset. Toen was ik even blij, maar nu werkt mijn mail ook al niet meer, zomaar ineens... kan niets vinden op internet over hoe dit kan worden opgelost en TELFORT bellen heeft geen zin. Laten me gewoon zoeken op qelp.nl bij beschrijving van een ander toestel!
Al met al leek het een leuk telefoontje, maar de software is niet goed. Dus ben blij als mijn abo is afgelopen en ik van telefoon én van provider kan wisselen.

kippie69 18-02-2011 Product kwartaal in bezit

Ik ben erg blij met dit toestel. Kan niet met het touchscreen overweg en zocht naar een goed alternatief. Bij deze! Snel internet en lekker compact! Agenda is in beeld wat een voordeel voor mij is. Verder is alles te installeren. Alleen doet hij het niet met de Ovi navigatie kaarten omdat er geen GPS opzit. Dat is eigenlijk het enige minpunt wat ik kan benoemen.

JC59 23-11-2010 Product paar dagen in bezit

7,6
Algemeen tevreden over het toestel alleen stoort het mij dat ik de vervelende starttoon niet kan uitschakelen. Men kan de waarschuwingstonen uitzetten maar dan verdwijnen ook de andere waarschuwingen zoals bv. batterij leeg enz. Ben ook niet te spreken over het feit dat Pixmania mij het toestel geleverd heeft zonder Nederlandstalige software. Spreek gelukkig Engels of Duits. Was dus ook mijn laatste aankoop bij Pixmania :-(

Lia50 11-11-2010 Product kwartaal in bezit

Heb de telefoon 5 maanden in mijn bezit, ook ik heb problemen, met mijn contacten, kan deze niet verplaatsen naar mijn telefoon daardoor kan ik de snel keuzetoetsen niet gebruiken en de camera doet het niet hij is al 1 keer weg geweest voor reparatie en ik ben al in een nokia reparartiewinkel geweest werd daar wel netjes geholpen maar nu naar 14 dagen doet mijn camera het weer niet.

bellen en sms'en gaan goed.

miss-caatje 02-11-2010 Product paar weken in bezit

9,4
Ik heb sinds een paar weken deze schitterende telefoon. Na wat negatieve reacties op deze site, wat ik nogal huiverig. Maar ik ben er ontzettend blij mee. Ik had hiervoor de LG Tiesto editie. Maar ik kan niet met touchscreen over weg. Vooral het smsen irriteerde mij. Het is voor mij een verademing om deze 6700 slide te gebruiken. Helder display, goed geluid met alle functies die ik van Nokia gewend ben. Niets meer en niets minder. Internet laad snel, wel jammer dat er geen wifi op zit en dat je de achterkant lastig los kan krijgen als je er bijv: een geheugenkaartje wil vervangen. Leuk design kortom: een top toestelletje waar ik nog jaren plezier van ga hebben. Dit toestel is precies wat ik er van verwacht heb.

misslynn 22-09-2010 Product kwartaal in bezit

Ik heb deze telefoon sinds juni dit jaar. Vanaf het begin heb ik problemen met de verbinding of geluidskwaliteit. Na 2 minuten hoor de gesprekspartner mij niet meer, of de verbinding wordt verbroken. Al twee reparaties achter de rug, maar het is nog steeds niet gefixed. Ik ben dus absoluut niet tevreden met deze telefoon.

Mvegmo 14-08-2010 Product paar weken in bezit

Ben je een Nokia gewent dan heeft deze Nokia 6700 slide geen geheimen voor je. Is gemakkelijk in gebruik. Ligt lekker in de hand. Helder geluid. Maakt mooie foto's. Duidelijk lettertype zodat je hotmail en outlookmail goed te lezen is. Handig vind ik ook dat als je de slide open hebt je er ook een toetsenblok op kan zetten. Om te bellen, je mail te lezen, of een foto te maken,hoef je niet persé de slide te openen. Leuk is het dat je alles (telefoonoproep, wekker, binnenkomende mail)een ander deuntje kunt geven. Ook ieder persoon in je telefoonlijst kan je een ander deuntje geven. Kortom, deze Nokia is handig in gebruik. De bijgeleverde handleiding is duidelijk.

hoihoi63 30-05-2010 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze gsm nu 1 dag. Ik moet even wennen aan het bediening van de gsm maar dat komt wel goed.
Mijn ervaringen over dit toestel plaats ik over een tijdje.

* Mogelijkheden:
De camera werkt prima. Mooie fotoos zowel binnen als buiten. Als je buiten fotoos maakt let dan wel op dat de flitser uit is anders krijg je overbelichte fotoos. De videospeler doet het ook prima.

* Bellen: eigenlijk het belangrijkste van een mobieltje. Het is mooi zuiver.

* Muziek/geluid: De eerste keer dat ik op deze gsm gebeld werd schrok ik ervan zo hard ging het het geluid. Ik had de volume nog niet lager gezet en heb dat toen maar meteen gedaan. Het leuke van deze gsm is dat je een eigen ringtone en smstone kan instellen. Dit kan je ook doen per contact.

* Geheugen:
standaard krijg je een micro-kaartje met 2 gb geheugen bijgeleverd. Ik heb er nu een 4 gb kaartje in het toestel zitten en ik heb nog een 2gb in de la liggen. Zolang de gsm met het 4 gb kaartje erin niet traag word gebruik ik deze maar als de gsm traag word dan doe ik er een 2 gb kaartje erin.

* Batterijduur:
In het begin ben ik de eerste dagen veel aan het spelen geweest met mijn gsm en dat kost stroom. Ik ben benieuwd hoelang de accu mee gaat bij normaal gebruik.

* Degelijkheid/gewicht:
De gsm ziet er om te zien zwaar uit maar dat valt mee. Hij is wel iets zwaarder dan de nokia 6300. Soms moest ik even voelen of ik m nog wel in mijn broekzak had, dus dat zegt wat