Samsung Ch@t wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Ch@t wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Jis261100 17-08-2013
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

Voor mij is deze telefoon echt de grootste miskoop van mijn leven het is een smartphone maar internet doet het slecht en het enige wat je er goed mee kan is bellen en sms'en. Je kan er helemaal Niks mee en niks downloaden.

Pasfifa10 15-08-2013
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

Ik heb deze telefoon ongeveer anderhalf jaar.
Ik heb er nooit een probleem mee gehad.
Ik raad hem alleen af omdat er gewoonweg weinig mogelijkheden zijn:
Geen whatsapp;
Twitter dooit het heel slecht;
Facebook kan maar is sloom;
Internet is sloom.
Als ik dit had geweten voordat ik de telefoon had gekocht was ik zeker voor een ander gegaan.

Ik raad deze telefoon af.

ScottishHenry 27-05-2013

slechte telefoon,

dit was mijn eerste mobieltje,
wifi werkt slecht,
telefoon zuigt stroom, ook als je er niets mee doet.
ik had n sd kaart vol muziek, (ong. 1.3GB), ik zette hem uit, stak hem erin en zette hem weer aan.
hele telefoon liep vast, ik haalde de kaart eruit, en allerlei nummers misten.
heel erg slecht, ik heb nu een htc desire c, die is echt heel veel beter
als je hem zonder hoesje in je zak stak dan kwamen er haarscheurtjes in het scherm en de camera,
hij ligt niet goed in je hand, en zit rottig in je zak (hoeken en toetsen)

anoniemXx 07-04-2013
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

ik heb dit toestel nu bijna 2 jaar.
hij werkt goed maar begint nu vaker vast te hangen, plosteling uitvallen en trilfunctie is kapot.
zo is wifi wel fijn maar internet is langzaam. en de apps werken nog trager de twitter app ging al snel kapot. en twitter op internet doet het heel slecht knoppen doen het daarop niet goed of bijna niet.
het is jammer dat je er geen apps of whatsapp kan downloaden.
je kan beter een goedkope smartphone kopen.

xknabbeltje 29-01-2013
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

Ik heb dit toestel nu 1 jaar en 3 maanden en ik ben er niet blij mee.
Je kunt er mee bellen en smsen en dat is het dan wel.
Na 1x vallen deden verschillende letters op mijn toetsenbord het niet meer en hij viel niet eens zo hard. Het toestel is iets aan de dikke kant maar heeft wel een mooie heldere display.
De geluidskwaliteit is ook best wel goed.
Maar internetten kun je beter op je laptop of touch telefoon doen.
het telefoongeheugen is te klein om te kunnen internetten en hij heeft dan ook snel 'dns onbekend of onvoldoende geheugen' waardoor je op de snelheid van een slak maar op heel weinig sites kunt komen. Foto's zijn onmogelijk te importeren naar de computer want op het geheugenkaartje kan dit toestel blijkbaar geen met het toestel zelf foto's gemaakt zetten en er zit geen mobiele kabel bij die je kunt aansluiten op je pc. En als je die extra koopt werkt dat niet. Spelletjes zijn echter wel te doen daarvoor kun je naar getjar.com gaan. Maar let op dat die niet teveel geheugen innemen anders kun je helemaal niks.
er zijn zat betere telefoons voor dit geld te vinden. koop hem niet!

karinxxxx 30-12-2012
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

Ik heb deze mobiel nu anderhalf jaar, en wil graag een andere. Niet omdat deze stuk is maar omdat je er simpelweg niet veel meer mee kan, geen whatsapp en onhandige internet. Ik heb opera mini hierop gedownload en dat werkt wel beter. Mijn twitterapp is er mee opgehouden na een tijdje , daarom moet het nu via de site zelf zegmaar. Veel onhandiger. Het geluid valt best mee, is goed maar niet superhard maar ik vind het wel goed zo . Mobiel is wel duidelijk, en best makkelijk als je hem voor het eerst gebruikt. Mijne is nog steeds niet kapot , maar andere mensen hebben er wel sneller problemen mee dan mij, ookal laat ik mijne best vaak vallen en is hij ook al een paar keer onder de kraan beland (vraag me niet hoe) De mobiel typt wel goed en snel, en ligt lekker in de hand. Geen aanrader, je kan net zo goed een goedkope smartphone kopen, heb je meer voor dezelfde prijs (denk ik..) Gewoon door de weinig dingen die je er mee kunt, ben ik er niet zo blij meer mee

Kiimmy 29-08-2012
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

ik was in het begin erg tevreden over het toestel.
Inmiddels heb ik al 3 keer teruggemoeten omdat mijn optisch trackpad het niet meer deed en sommige dingen op me toetsenbord. Dus is er een nieuw trackpad en heel nieuw toetsenbord in gegaan.
Maar nog geen paar maanden later, en de C op me toetsenbord doet het alweer slecht.
Ook is de camera van slechte kwaliteit, internetgeheugen snel vol en je kan er inderdaad geen whats app op. Wat tegenwoordig ook vrij lastig is.
Verder is het wel een goed telefoontje, alleen heb ik er denk ik gewoon pech mee,

wilco222 27-08-2012
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

tja wat zal ik er van zeggen,

het typen gaat snel en makkelijk en het mobieltje ziet er goed uit.

maar er zitten voor mij te veel min punten aan.
- geen android
- trackpad gaat snel stuk
- sloom internet
- hij valt soms zomaar uit
- hij schiet in je broek snel van de blokkering waardoor hij mensen in je favorieten lijst gaat bellen

- de camera is niet al te scherp
- de mijne maakt na 3 of 4 keer geen contact meer met mijn pc

conclusie:

het is een mooi mobiel maar er zitten te veel min punten aan