Samsung Ch@t wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Ch@t wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Jis261100 17-08-2013
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

Voor mij is deze telefoon echt de grootste miskoop van mijn leven het is een smartphone maar internet doet het slecht en het enige wat je er goed mee kan is bellen en sms'en. Je kan er helemaal Niks mee en niks downloaden.

Pasfifa10 15-08-2013
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

Ik heb deze telefoon ongeveer anderhalf jaar.
Ik heb er nooit een probleem mee gehad.
Ik raad hem alleen af omdat er gewoonweg weinig mogelijkheden zijn:
Geen whatsapp;
Twitter dooit het heel slecht;
Facebook kan maar is sloom;
Internet is sloom.
Als ik dit had geweten voordat ik de telefoon had gekocht was ik zeker voor een ander gegaan.

Ik raad deze telefoon af.

ScottishHenry 27-05-2013

slechte telefoon,

dit was mijn eerste mobieltje,
wifi werkt slecht,
telefoon zuigt stroom, ook als je er niets mee doet.
ik had n sd kaart vol muziek, (ong. 1.3GB), ik zette hem uit, stak hem erin en zette hem weer aan.
hele telefoon liep vast, ik haalde de kaart eruit, en allerlei nummers misten.
heel erg slecht, ik heb nu een htc desire c, die is echt heel veel beter
als je hem zonder hoesje in je zak stak dan kwamen er haarscheurtjes in het scherm en de camera,
hij ligt niet goed in je hand, en zit rottig in je zak (hoeken en toetsen)

anoniemXx 07-04-2013
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

ik heb dit toestel nu bijna 2 jaar.
hij werkt goed maar begint nu vaker vast te hangen, plosteling uitvallen en trilfunctie is kapot.
zo is wifi wel fijn maar internet is langzaam. en de apps werken nog trager de twitter app ging al snel kapot. en twitter op internet doet het heel slecht knoppen doen het daarop niet goed of bijna niet.
het is jammer dat je er geen apps of whatsapp kan downloaden.
je kan beter een goedkope smartphone kopen.

xknabbeltje 29-01-2013
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

Ik heb dit toestel nu 1 jaar en 3 maanden en ik ben er niet blij mee.
Je kunt er mee bellen en smsen en dat is het dan wel.
Na 1x vallen deden verschillende letters op mijn toetsenbord het niet meer en hij viel niet eens zo hard. Het toestel is iets aan de dikke kant maar heeft wel een mooie heldere display.
De geluidskwaliteit is ook best wel goed.
Maar internetten kun je beter op je laptop of touch telefoon doen.
het telefoongeheugen is te klein om te kunnen internetten en hij heeft dan ook snel 'dns onbekend of onvoldoende geheugen' waardoor je op de snelheid van een slak maar op heel weinig sites kunt komen. Foto's zijn onmogelijk te importeren naar de computer want op het geheugenkaartje kan dit toestel blijkbaar geen met het toestel zelf foto's gemaakt zetten en er zit geen mobiele kabel bij die je kunt aansluiten op je pc. En als je die extra koopt werkt dat niet. Spelletjes zijn echter wel te doen daarvoor kun je naar getjar.com gaan. Maar let op dat die niet teveel geheugen innemen anders kun je helemaal niks.
er zijn zat betere telefoons voor dit geld te vinden. koop hem niet!

karinxxxx 30-12-2012
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

Ik heb deze mobiel nu anderhalf jaar, en wil graag een andere. Niet omdat deze stuk is maar omdat je er simpelweg niet veel meer mee kan, geen whatsapp en onhandige internet. Ik heb opera mini hierop gedownload en dat werkt wel beter. Mijn twitterapp is er mee opgehouden na een tijdje , daarom moet het nu via de site zelf zegmaar. Veel onhandiger. Het geluid valt best mee, is goed maar niet superhard maar ik vind het wel goed zo . Mobiel is wel duidelijk, en best makkelijk als je hem voor het eerst gebruikt. Mijne is nog steeds niet kapot , maar andere mensen hebben er wel sneller problemen mee dan mij, ookal laat ik mijne best vaak vallen en is hij ook al een paar keer onder de kraan beland (vraag me niet hoe) De mobiel typt wel goed en snel, en ligt lekker in de hand. Geen aanrader, je kan net zo goed een goedkope smartphone kopen, heb je meer voor dezelfde prijs (denk ik..) Gewoon door de weinig dingen die je er mee kunt, ben ik er niet zo blij meer mee

Kiimmy 29-08-2012
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

ik was in het begin erg tevreden over het toestel.
Inmiddels heb ik al 3 keer teruggemoeten omdat mijn optisch trackpad het niet meer deed en sommige dingen op me toetsenbord. Dus is er een nieuw trackpad en heel nieuw toetsenbord in gegaan.
Maar nog geen paar maanden later, en de C op me toetsenbord doet het alweer slecht.
Ook is de camera van slechte kwaliteit, internetgeheugen snel vol en je kan er inderdaad geen whats app op. Wat tegenwoordig ook vrij lastig is.
Verder is het wel een goed telefoontje, alleen heb ik er denk ik gewoon pech mee,

wilco222 27-08-2012
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

tja wat zal ik er van zeggen,

het typen gaat snel en makkelijk en het mobieltje ziet er goed uit.

maar er zitten voor mij te veel min punten aan.
- geen android
- trackpad gaat snel stuk
- sloom internet
- hij valt soms zomaar uit
- hij schiet in je broek snel van de blokkering waardoor hij mensen in je favorieten lijst gaat bellen

- de camera is niet al te scherp
- de mijne maakt na 3 of 4 keer geen contact meer met mijn pc

conclusie:

het is een mooi mobiel maar er zitten te veel min punten aan

Daantjee 93 17-08-2012
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

Mijn toestel ging al na een jaar kapot: hij liep heel snel vast en smsen was niet meer mogelijk. Bij aankoop werd deze telefoon aangeprezen als een ideale social media telefoon, maar er zit geen android op waardoor je facebook en twitter enkel via de mobiele internet pagina of via slecht werkende, onvolledige apps kan gebruiken. Kortom: een prima telefoon voor iemand die alleen maar smst of belt, maar als je veel gebruik wil maken van social media en internet heb je hier niets aan.

maaikeeeeee 05-08-2012
Geschreven voor: Samsung Ch@t wit

Ik heb mijn mobiel een jaar.

Het typen en het geluid zijn zeer goed.
Muziek downloaden en whatsapp lukt niet en kan er niet omgezet worden.
Verder is het geheugen van de sim snel vol maar met geheugenkaart is dit snel verholpen.
Ook de twitter app doet het niet meer. Ik ga nu via internet naar twitter, dat het soms erg traag doet.
Qua internet wel goed maar sommige pagina´s worden niet tot half geladen.

Kiimmy 11-05-2012

Goede telefoon,goed geluid
Minpunten : De optische Trackpad doet het opeens niet meer. Steeds opnieuw aan en uitzetten en uiteindelijk doet hij het misschien weer
En bij het internet geeft hij snel aan dat er geen geugen meer is

Ann... 22-06-2013

Hoi Kiimmy,

Mijn trackpad houdt er sinds gisteren ook opeens mee op. Hij werkt alleen nog als knopje als je er op drukt. Hoe zorg je er voor dat hij het weer gaat doen?

Sanne van Andel 26-04-2012
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

ik heb veel problemen met de mobiel:
* de app van twitter doet het niet
* ik zou overal internet moeten hebben maar dat lukt bijna nooit of is heel erg sloom
* het typen is wel fijn

jasdfg 25-03-2012
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

ik heb deze telefoon gekocht en was er eerst reddelijk tevreden over, er waren wel dingen waarover eerst stond dat dat kon, maar in werkelijkheid kon dat helemaal niet maar na drie maanden begon het. het scherm deed het soms niet en dan duurde het 6 uur voor hij het wel weer deed en 3 dagen later deed hij helemaal niks meer

bveyndhoven 28-02-2012
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

Ik heb even de tijd genomen om de Samsung S3350 goed te kunnen testen. Ik heb de Vlaamse variant, dus met AZERTY-klavier in plaats van een QWERTY-klavier. Het toestel is begin december 2011 aangeschaft maar heeft intussen een firmware-update gekregen.

De Samsung S3350 Ch@t 335 gaat een beetje de Blackberry-stijl achterna. Een beetje maar, want afgezien van het toetsenbord blijft alles compleet Samsung. Het valt op dat het een lichte telefoon is die goed in de hand ligt en best robuust gebouwd is. Ondanks de ietswat kleine toetsjes op het full keyboard (hoe kan het ook anders), ligt het toestel prettig in de hand en is het vlot te bedienen. Bovenaan vind je een stevige 3,5mm-jack-aansluiting voor een koptelefoon/headset en een miniUSB-adapter/communicatiepoort die netjes weggewerkt zit achter een schuifklepje.

Geluidskwaliteit zit wel goed bij dit toestel. Méér dan goed. Gesprekken komen zéér helder door en ook MP3'tjes worden helder en voldoende luid afgespeeld. Het luidsprekertje op de achterzijde geeft meer volume dan je aanvankelijk zou verwachten en dit zonder het geluid al te sterk te vervormen. Wat wel opvalt, is dat het luidsprekertje tonen onder de pakweg 35 Hz niet kan weergeven. Niet aan te raden voor jumpstyle of hardstyle dus, maar heavy metal komt schitterend door, tenminste als je de equalizer neutraal laat staan. De meegeleverde oortjes/headset is - naar aloude Samsung-gewoonte - weer van een meer dan behoorlijke kwaliteit en bastonen komen hier wel tamelijk goed door, hoewel het nog iets beter zou kunnen.

Op gebied van mogelijkheden, kunnen we vrij kort zijn: het toestel is eenmaal geen smartphone, het werd ook nooit geprofileerd als smartphone en een smartphone kan natuurlijk nog een pak meer. Alle standaardvoorzieningen zijn aanwezig, aangevuld met een iets of wat trage bluetooth-chip en een Wifi-ontvanger. Die Wifi-ontvanger werkt zeer goed, of toch op voorwaarde dat het inkomende signaal sterk genoeg is. Problemen heb ik er echter niet mee ondervonden.

Het toestel is eenvoudig in gebruik. Menu-opties zijn logisch geplaatst, en het is een eitje om het menu uit te dokteren. Het is wel lastig dat de vertraging voor de verlichting en voor automatische vergrendeling niet apart ingesteld kunnen worden. Het optisch trackpad werkt goed, hoewel je zal merken dat het een pak moeilijker te bedienen is met natte vingers. De menu's reageren zéér vlot, waardoor je na wat oefening als een raket door de menu's schiet. Ook typen gaat vlot (onder meer door "voorspellende tekst") maar de spatiebalk had iets breder mogen zijn. Je zal vaak onbedoeld een punt typen na je spatie. Een beetje oefening lost dit echter wel grotendeels op.

Het is dus een degelijk en rijkelijk toestelltje voor zijn prijs. Onthoud echter wel dat het geen smartphone is, dus je zal niet ver geraken met android-apps. Op zich niet helemaal nodig, want het toestel doet heel goed wat het moet doen.

Ron vader van de dochter 23-02-2012
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

Het toestel van mijn dochter (van 15 februari)functioneerde in het begin goed. Na een firmwareupdate bij een samsung service center in schiedam werkte diverse functies niet meer. MSN en overige IM programma's ook niet. Samsung geeft aan dat de software er niet op aangepast is en het niet bij hun ligt. Slechte klantenservice en amateuristische afhandeling. Ook met garantie t/m december 2013 kan samsung niets doen. Waardeloos merk. Ook na een officiële samsung update via een gecertificeerde winkel doet samsung niets. Sterker nog ze schuiven het af of de software. Ligt niet aan samsung. klantenservice geeft aan dat je het maar uit mag zoeken en dat er helemaal geen nieuwe firmware is. Wat een drama a 10 eurocent per minuut. Schande. Blijf wel bij mijn nokia.

meisje 21-02-2012
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

Sinds juli ben ik in het bezit van de samsung chat. 2 weken gelden heb ik hem voor reparatie naar de mediamarkt terug gebracht. De telefoon valt namelijk geregeld uit. De jongen die mij hielp vond dat ''normaal''. Hij zegt dat ze er dan naar kijken en hem dan weer terugsturen. Ik ben benieuwd of hij gemaakt terugkomt. Anders kan ik weer gaan mailen met de mediamarkt. Het is toch niet normaal als je telefoon tijdens het sms'n, internetten, muziek luisteren etc uitvalt en zichzelf opnieuw opstart?!

mlouu120 20-02-2012
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

Ik heb deze telefoon nu een halfjaar en ik zou blij zijn als ik een nieuwe heb. Ik heb de ch@t 335 aangeschaft vanwege de WiFi, maar die doet het slechts op één locatie. Op vele plaatsen doet hij het niet, wegens 'tijdeiljke problemen met de netwerkdekking'. Ook publieke WiFi's pakt hij niet, bijvoorbeeld in de trein of in een winkel. Omdat mijn WiFi het niet deed heb ik hem teruggebracht naar de winkel. Na zes weken kreeg ik hem terug, maar hij doet het nog steeds niet. En als de WiFi het al doet, pakt hij veel websites niet omdat er onvoldoende geheugen is.
Verder typt de telefoon ook niet erg fijn. Je moet best hard drukken als je een woord wil typen. Ook ben je genoodzaakt om het woordenboek aan te houden, omdat je è krijgt als je ee wilt typen. Dit is erg onhandig, en bovendien kent het woordenboek wel de meest rare woorden, maar de simpelste niet.

Verder reageert de telefoon sloom als je door je foto's wilt bladeren. Qua profielen heb je niet veel keuze: er zijn drie - goedkoop uitziende - profielen waar je uit kunt kiezen.

De laatste tijd vertoont mijn ch@t kuren: hij valt opeens uit, trilt niet bij een sms of gaat gelijk over naar de voicemail (zonder over te gaan) als er iemand belt.

Al met al zou ik deze telefoon niet aanraden als je een goedkope telefoon met WiFi zoekt!

Utrechter91 26-01-2012
Geschreven voor: Samsung Ch@t wit

Vind het een fijne telefoon!

Internet werkt goed, maar kan alleen mobiele websites aan. Grotere geeft hij al snel de melding 'Onvoldoende geheugen'.
Een internetverbinding in de trein wil (nog) niet echt lukken. Iemand hiervoor trouwens een oplossing?

Hyves, Facebook en MSN werken allemaal goed. MSN kan je alleen niet op de achtergrond laten draaien. Maar voor mij niet zo'n probleem!

Verder een goede telefoon voor een mooie prijs!

Brigitte1996 15-11-2011
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

De samsung chat is een goede mobiel. Het toetsenbord is heel erg fijn, en 9 van de 10 keer doet internet het ook heel erg goed. Helaas haalde ik 1 week geleden mijn samsung chat uit mijn broek zak, en was mijn scherm aan 1 helft wit, dat vond ik heel erg jammer, ik ben er mee terug gegaan naar de winkel en ze hebben hem terug opgestuurd.

Jackfree 05-11-2011
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

Ik heb de mobiel al een halfjaar en het beviel me goed,
je kan hem goed in je handen houden en de wifi is erg sterk. Ook is de social media erg goed zoals facebook, twitter en MSN. Alleen is de optische trackpad kapot gegaan en kan ik hem niet meer besturen en dat vind ik erg jammer. Er zaten wat krassen op en nu kan je er niks mee. De optische trackpad is dus erg snel kapot.

Brigitte1996 15-11-2011

Dat is wel heel erg jammer, bij mij is het scherm zelf al redelijk snel kapot gegaan.

car24 03-11-2011

Ik heb de Samsung Ch@t nu een paar dagen,
en hij bevalt me erg goed.

WIFI:
Werkt snel en je kan veel netwerken zoeken.
Het wordt aangegeven als WIFI het even niet meer doet,
zodat je snel kan afsluiten om geen geld kwijt te raken =D.

CAMERA:
De camera is 2.0 megapixel, wat wel voldoende is voor deze prijs. Je kan de resolutie instellen, effecten (sepia, zwartwit, negatief enz.) en nog meer.

MUZIEK:
Hoe de muziek het doet, vind ik prima.
Je kan makkelijk door het menu navigeren en alle liedjes in mappen zetten. Dit kan alleen niet met de standaard liedjes/beltonen die erop staan. Maar bij je eigen muziek wel. Je kunt er zelf voor kiezen om de achtergrondmuziek door te laten spelen.

SPELLETJES:
Er zitten een paar spelletjes op deze mobiel. O.a. typingmaster en braintraining. Zij kosten geen geld als je het spel 'normaal' speelt. Sommige spelletjes zijn wel demo's en kun je de rest van spel downloaden. Dan kost het natuurlijk wel geld.

SOCIAL MEDIA:
Er zitten verschillende dingen van social media op. Bijvoorbeeld Twitter, Facebook en MSN. Maar ook Palringo, Friendstar en van zulk soort dingen. De social media werken snel en je kunt er voor kiezen om je gegevens te bewaren. Tijdens MSN kun je geen andere dingen doen. Als je dan op 'terug' klikt, meld je ook gelijk af. Twitter kun je wel aan laten staan en onder tussen andere dingen doen. Voor de rest weet ik het niet, omdat ik andere social media niet gebruik.

ORGANIZER:
Er zit een organizer op, met als keuze's o.a. notities, agenda, omrekenen en calculator. Deze zijn best handig.

BERICHTEN:
Net als op de meeste telefoons, zit er bij de berichten een Postvak in, verzonden items, concepten en nog meer. Je kan bij de berichten ook je e-mail ontvangen.

BESTANDEN:
Onder een apart kopje zitten de bestanden. Hier kan je video's, geluiden, overige bestanden en afbeeldingen opslaan. Hetzelfde als bij de muziek geldt hier dat je voor de standaard bestanden geen mapje kun aanmaken, voor je eigen bestanden kan dit wel.

INTERNET:
Internet werkt redelijk snel. Je kunt o.a. favorieten toevoegen en afbeeldingen opslaan. Sommige sites kan hij niet openen, omdat daar onvoldoende geheugen voor is. Maar je kun wel afbeeldingen opslaan en dan worden deze bij je afbeeldingen terug vinden. Je kunt ook afbeeldingen van je telefoon op internet zetten.
(Hiervoor gebruik ik hyves. Ik weet dat het via hotmail in elk geval niet kan.)

Kortom, ik vind het een goede telefoon voor zo weinig geld!

Ik hoop dat ik je een beetje verder geholpen heb.

RolandFeyenoord 12-01-2012

Bedankt, goede review. Ik wou dat iedereen zulke duidelijke en handige reviews gaf

Dinkys 20-10-2011
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

Ik wilde graag een telefoon naast mijn Nokia E6 voor mp3 speler, fm radio en internet omdat de batterij van de E6 anders vrij snel leeg is.

De mogelijkheden:
- Nokia C3-00; heb ik al meerdere keren gehad.
- Samsung Star2; dit toestel heb ik bij winkels uitgeprobeerd en reviews gelezen op kieskeurig.nl
- Samsung Ch@t 335; dit toestel is een soort Blackberry look-a-like. En heeft alles wat de C3 ook heeft.

Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Ch@t.

Toestel ziet er mooi uit. Ik ben Nokia gewend en dan is de Samsung Ch@t 335 echt iets heel anders.

Degelijkheid: Toestel voelt plastic aan. De knopjes voelen niet echt stevig aan.

Betrouwbaarheid: De trackpad is handig, maar lijkt mij kwetsbaar.

Internet: Het enige wat goed werkt op het internet is email verkeer. Sites worden als het ware samen gedrukt en onder elkaar geplaatst.

Conclusie: In vergelijking met toestellen van Nokia valt de Samsung Ch@t erg tegen.

Gelukkig was de winkel bereid de telefoon terug te nemen.

Aanrader: Mensen die maximaal €70 willen uitgeven voor een complete telefoon kan ik deze telefoon aanraden. Mensen die bereid zijn iets meer uit te geven en een degelijker toestel willen zou ik voor de Nokia C3-00 kiezen.

Thei1964 29-09-2011
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

Prima telefoon voor eenvoudig gebruik. Toetsenbord werkt prima. Accu gaat zonder internetten zeker 5 a 6 dagen mee, echter als internet regelmatig gebruikt wordt, is dit nog maar 2, hooguit 3 dagen. Internet op zich is qua mogelijkheden wel een beperkte bezigheid op dit apparaat (klein scherm, beperkte resolutie, zoomen en scrollen gaat traag), maar voor mijn gebruik (mail, buienradar en nieuws) is het voldoende. De camera maakt goede foto's, zolang de omstandigheden ideaal zijn, maar als het iets donkerder wordt of de onderwerpen bewegen, dan kun je geen goede foto's meer maken. Muziek luisteren gaat prima, geluidskwaliteit is redelijk, een equaliser of iets dergelijks ontbreekt. Muziek luisteren via Youtube (over Wifi) kan, maar het beeld erbij is niet geweldig en de muziek slaat vaker over (niet altijd). Via 3G is helemaal beroerd. Al met al heb ik heel wat negatieve zaken opgenoemd, maar toch is het over de hele linie een zeer veelzijdige telefoon, mogelijkheden en toepassingen zijn beperkt, maar voor een eenvoudige gebruiker zoals ik, voldoet het apparaat uitstekend, is lekker plat, intuitief te bedienen en niet onbelangrijk: zeer betaalbaar. Ik denk dat dit toestel voor het geld nog steeds een van de beste aanbiedingen is. Mensen die hoge eisen stellen aan hun telefoon en veel van internet gebruik maken, zijn beter af met een Blackberry, Samsung Galaxy, Iphone of iets dergelijks.

prinshes 15-08-2011
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

Het lijkt leuk en aantrekkelijk, maar uiteindelijk is deze mobiel het toch niet. Het gebeurt vaker dat je niet op wifi kunt dan wel, de toetsen werken heel vervelend (duurt nu veel langer om een berichtje te sturen dan voorheen) en het 'touchpad' is een onding. Ik heb m gekocht vanwege alle goede reviews maar heb er enorm spijt van. Beter iets meer centjes neerleggen en dan wel tevreden zijn. Hij kan wel tegen een stootje, is al meerdere keren gevallen, maar doet t nog steeds.

Jonashoudtvansamsungchat 20-07-2011
Geschreven voor: Samsung Ch@t 8 GB / zwart

Heb de gsm nu reeds een maand en ben er enorm tevreden over! Normaal ging ik de Corby kopen omdat hij al een tijdje in reclame stond bij Mobistar, maar hij was uitverkocht en aangezien ik toch een nieuwe gsm nodig had kocht ik deze, en ik heb er geen spijt van!

+ ptn: -Goed geluid
-Smsen gaat zeer gemakkelijk
-Klavier is makkelijk om mee te werken
-Camera is prima
-Mooi design
-Goede schermkwaliteit

- ptn: - 2x 'e' typen krijg je é; 2x l krijg je een driehoekje

Maar dat is ook het enige minpunt! Topgsm!