Samsung Google Nexus S GT-I9023 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Google Nexus S GT-I9023 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

ingdia 29-09-2012

Gekocht bij PDA wereld, snel geleverd. Eigen SIM erin en voilà.
Mooi design, ligt prettig in de hand, eenvoudige bediening, reageert snel. Google Voice is erg handig, gewoon je tekst inspreken en hopla. Geen problemen met browser oid tegengekomen. Wanneer je veel online doet gaat de batterij sneller leeg, maar heb dit van andere toestellen ook gehoord. Met een dock-station naast bed en op buro weinig last van.
Toestel is direct automatisch geupdate met 4.1.1 Jellybean.
Al met al zeer tevreden over dit toestel!

jdekeij 25-11-2011

Ik heb de Google Nexus S nu 3 maanden in bezit en moet zeggen dat hij bijzonder goed bevalt. Scherm is lekker glad wat scrollen door lijsten prettig maakt. Het scherm is briljant en tevens de performance van de telefoon is erg goed. Min puntjes zijn mischien het ontbreken van een memory card slot en een lampje dat aangeeft dat er mail/sms/whatsap is. Batterij gaat 36 uur mee en dat is goed te noemen voor zo'n telefoon. Kast is mooi rond en voelt goed aan, geen scherpe randjes, dus ook hiervoor een plus. Kamera is wat minder maar bij goed licht staat hij zeker zijn mannetje. Heeft in de tijd dat ik hem gebruik nog nooit gehangen. Omdat er een nieuw model aan komt is de prijs behoorlijk laag en daarom zeker een aanrader. Veel telefoon voor weinig geld.

Mijn eerste en laatste Samsung 16-11-2011

Dit is echt een waardeloze telefoon. De standaard internetbrowser valt continu uit. Via een standaard nieuws-app, kan je de browser weer openen waardoor hij het wel blijft doen.
Bij het bellen gebeurd het vaak dat je 1 kiestoon hoort en dat hij dan automatisch de verbinding verbreekt.

Na het versturen van een sms kan je niet terug, om direct nog een sms te sturen. Je dient eerst terug te keren naar het hoofdmenu.

Tijdens het rijden op de snelweg kan het 5-10 minuten duren voordat de telefoon weet waar je rijd, of hij heeft uberhaupt geen signaal...

Met mijn ouderwetse Nokia's heb ik nooit problemen gehad, dit 'gelikte toestel' is een grote frustratie.

Maartenetraam 05-11-2011

Het toestel bevalt/ beviel prima. Het schermpje is erg kwetsbaar. Mijn toestel ben ik al meer dan een maand kwijt omdat het schermpje stuk ging. Geheel onverwacht, zonder dat het onder grote druk heeft gestaan of is gevallen. Kosten 178 euro!! Reparatieduur nu al meer dan een maand! (reparatie via GSM web uitgevoerd door dynafix.... hoge kosten lage service)

prinand 03-11-2011

perfect toestel, snel, makkelijke interface, allernieuwste software. enige commentaar is eigenlijk dat ik door het ontbreken van een handleiding even heb geprobeerd om uit te zoeken of je voor een USB koppeling van de PC een driver moet installeren.
maar dat hoeft dus niet. hij wordt gezien als een USB harddisk, en als je op je telefoon aangeeft dat hij de USB moet activeren, dan is de inhoud zichtbaar in windows explorer.

het ontbreken van een microSD slot is geen probleem voor mij. de interne 16GB is ruimschoots voldoende om tientallen uren aan muziek te plaatsen, filmpjes op te slaan, foto's noem maar op. ik geloof dat als ik een ander toestel had gehad, dat ik zelf ook niet meer dan 16 GB geplaatst zou hebben, waarschijnlijk maar 8 GB...

alle widgets en andere apps werken prima tot nu toe.
het gebuik is eigenlijk zo voor de hand liggend dat je inderdaad geen handleiding nodig hebt.

kortom, perfect toestel, en een heleboel waar voor je geld

Laurens123456789 22-10-2011

top toestel. Ik heb hem nu een paar maanden en ik vind hem echt top. altijd de nieuwste software omdat hij door google gemaakt is. waarom nog een galaxy(2) of iphone?

hij werkt heel fijn en overzichtelijk. internet is heerlijk snel en soepel, zo ook de rest van het toestel.
ik kan echt geen enkel nadeel bedenken. de batterij is ook goed voor een smartphone. verder is de geluidskwaliteit goed als je hem maar niet helemaal op z'n hardst zet. de 5-mp camera doet het zeer goed.

er zijn ook ontzettend veel mogelijkheden en je kunt hem naar je eigen wensen aanpassen. in mijn ogen de beste smartphone op de markt. hij kost niet veel in verhouding tot bijvoorbeeld een gallaxy SII of iphone 4s, maar is minstens zo snel.

Sander Lentink 05-09-2011

PAS OP! Ik heb degene zonder SIM kaart slot besteld, pas op dat U die niet neemt, dan kan er geen simkaart in, en kunt U in Nederland NIET bellen (zelfs geen 112). (dit is ook zo bij sommige galaxy tabs, dat je er niet mee kunt bellen in Europa)

Dus let daar echt op! (anders bent U beperkt tot wifi & bleutooth)

Verder een groot nadeel: ontbreken van micro sd slot.
Geluidskwaliteit: ik heb ook een andere samsung (b7610, 3jaar oud) en die geeft betere muziek kwaliteit.

Wat ik ook jammer vind is dat je er geen touwtje aan kunt hangen, hij is namelijk helemaal afgerond dus hij valt snel van iets zoals een verwarming af.

Maar voor de rest is het een prima ding!
Ik heb hem nu zelf als pda, agenda, facebook, whatsapp, youtube, enz (uiteraard alleen op WIFI netwerken).

Fantas 13-05-2011

Gekocht bij GSMEasy.nl Er staat binnen 24 uur levering maar het duurde toch echter 48 uur. Ik ben heel erg tevreden met dit toestel al is de camera aan de voorzijde niet van groots niveau en het geluid (als je belt) kan ook beter.

Ron te DH 19-04-2011

Fijne telefoon. Ik heb hem nu 3 weken. Alles doet het prima. Werken met een google account en synchroniseren is een eitje. Heerlijk toetsenbord met mooie snelkeuze functionaliteit.
Ben niet zo veeleisend en haal ongetwijfeld niet alles it deze telefoon, maar tot nu toe prima.
Accugebruik is heel goed te reguleren. Het is een fluitje van een cent om wifi en netwerkverbinding aan en uit te zetten. Door dit te doen is bij normaal gebruik bij mij 4 dagen op 1 batterij haalbaar. Intensief (internet)gebruik kost uiteraard meer stroom.
Het geluid is prima, maar heb het nog niet gehoord met muziek.
Laat vooral je contacten even door de winkel overzetten. Dat bespaart een hoop gepuzzel. Gebruik het Google account met synchronisatie.

Paul IJpelaa 20-03-2011

Mooi toestel met heel veel mogelijkheden. Ook lekker snel! 16Gb is totaal geen probleem. Ik luister naar muziek en er kan ruim voldoende op geplaatst worden.
Wel een nadeel vind ik het accugebruik, vooral GPS gebruikt veel stroom.
Ok de ondersteuning voor Exchange is beperkt. Ik ben een zakelijke gebruiker en moet een 3rd party tool downloaden om het werkend te krijgen. (mijn werk heeft Exchange 2007 met activesync).

Verder niets dan lof, zelden zo'n scherp scherm gezien .

Frans12 09-02-2011

Top toestel. Nu enkele weken in gebruik en eigenlijk nog geen nadelen kunnen ontdekken. Meest genoemde nadeel (geen sd card) is voor mij geen probleem omdat ik er geen muziek op heb staan en het interne geheugen meer dan genoeg is.
Gps werkt prima ook in de auto maar koppelen aan een extern gps ontvanger is ook geen probleem.
Achterkant is wel kras gevoelig maar daar zijn hele mooi folie beschermers voor die vrijwel onzichtbaar zijn. Kwaliteit van de foto's zijn redelijk maar niet super.