Nokia C5-03 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia C5-03 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

aapje12345 21-12-2012
Geschreven voor: Nokia C5-03 zwart

Ik ben er best blij mee behalve dat er duizenden internetproblemen mee zijn. Je hebt internet voor de helft van alles wat er op staat nodig, dus dat lukt allemaal niet. En verder gaat de ontgrendeling er snel vanaf, ik heb zelfs is iemand gebeld. Als je de Nokia c5-03 van plan bent te kopen, Doe dat niet!

Annick1984 11-10-2012
Geschreven voor: Nokia C5-03 zwart

Ik moet zeggen dat ik enigszins gemengde gevoelens had toen ik alle reviews hier las. De 1 van het apparaat helemaal geweldig, en de ander vond het niets. Maar je kunt er alleen over oordelen als je er daadwerkelijk 1 hebt, dus bij deze:
Ik gebruik deze telefoon zo goed als precies op dezelfde manier waarop ik mijn oude Nokia (6303 geloof ik) ook gebruikte: om te bellen en te sms'en (al moet ik eerlijk toegeven dat het Watz app gebeuren ook erg leuk én gemakkelijk is).
Ik kan er wel mee op internet (de "geheugen vol"- melding krijg ik ook regelmatig, maar toch kan ik dan wel gewoon door), maar op het scherm zie ik toch stukken minder als op mijn laptop scherm, dus dan is de keuze snel gemaakt.
Vind het wel jammer dat er geen flitser op deze mobiel zit. Mijn oude heeft dit wel.
Hij heeft een lekker touch screen. Het T9 toetsenbord werkt zeer prettig. Je moet de toetsen echt aanraken, wil je dat er iets gebeurd (het is geen 'nageltje-werk', zoals ik dat noem als je iets nauwelijks hoeft aan te raken voordat het werkt).
Bij gewoon (en dus geen internet) gebruik doe ik ongeveer van maandag tot donderdagmiddag met mijn batterij. Maar de telefoon was bij kopen ook niet nieuw meer, dus denk dat ik daar weinig van kan zeggen.
De Nokia suite is nieuw voor mij en erg leuk om te doen/zien/beleven. Als je dat niet gewend was, gaat er een wereld voor je open!
Al met al dus helemaal geen slechte telefoon - je moet er alleen niet te veel mee willen doen.

blead 12-11-2011
Geschreven voor: Nokia C5-03 wit, grijs

Ik heb nu een tijdje gespeeld met dit toestel de touchscreen werkt echt slecht bij het swypen wil die nog al eens dingen selecteren je moet soms 2 keer drukken voor dat hij selecteert.

Dan heb je de os symbian het werkt echt vreemd je bent soms tijden bezig om naar de simpelste dingen tezoeken de home screen aanpassen is al iritant genoeg.

Dan heb je de camera een 5 mexapixel exemplaar niet de roemruchte carlzeiss lens en dat zie je ik heb 3.2 megapixel camera,s gezien met betere foto kwaliteit als deze.

En dan michien nog wel het minste van dit toestel de feel hij valt onder het moto platic fantastic hij is super licht voelt erg goed koop aan op elke vront zelfs het inpluggen van een micro sd voelt fragile.

Je kan natuurlijk zeggen dat de prijs er naar is maar eerlijk is eerlijk er zijn galaxy toestelen tekrijgen voor dit geld die een betere touch panel hebben als de c5-03 en meer opties en een veel betere os android in dit geval.

Conclusie is dat deze toestel echt een afraader is met zijn slechte feel en matige beeld scherm zou ik snel verder kijken de nokia kwaliteit van vroeg is hier echt niet tevinden en de concurentie is in deze prijs klasse gewoon een klasse te groot

Batterylife 03-03-2012

Wat een crap, deze review. De nokia c5-03 is een prima toestel. Hangt er van af wat je wilt. Klein, licht, lange batterijduur. En geen privacyschendingen door android.

qwin10 13-09-2011

- slechte GUI
- intrenet connection priority werkt niet zoals verwacht
heeft voorkeur voor provider i.p.v. lokaal wifi Netwerk
- gebrekkige gespreks geluidskwaliteit
- camera zonder AF of flits
- geen front camera
- touch screen is eerder een druk scherm
- batterij vrij snel leeg

slechtste nokia ooit in mijn bezit...
Next time no more nokia 4 me

Henkvdb1961 10-09-2011
Geschreven voor: Nokia C5-03 wit, oranje

Deze telefoon is mij uiterst tegengevallen. Ik had gehoopt op een Nokia zoals ik het van vroeger gewend ben, met een gemakkelijk besturingssysteem. Deze Nokia had dit alles behalve. Het menu zit naar mijn idee niet logisch in elkaar. Wanneer ik apps download zijn deze lastig terug te vinden. Ook is het touchscreen niet geheel zoals verwacht. Ik moet erg hard drukken wil de telefoon reageren. Daarnaast is de batterij erg snel leeg. Dit zijn nog maar enkele negatieve punten...

Nee, deze telefoon is voor mij een echte no-go. Na 3 maanden proberen leg ik hem nu echt in de kast en gebruik ik hem niet meer.

chris66 03-09-2011
Geschreven voor: Nokia C5-03 zwart

Wat ik echt superslecht vind aan dit toestel is dat hij in mijn broekzak deblokkeert en aan en uit kan gaan.
Gebruiksgemak en menustructuur vind ik star. Je kunt het niet veranderen of zo. Ook de uitwisseling met de PC is matig.
Ik heb al 6 maanden moeilijkheden met internet en ook de navigatie werkt maar 1 op de 20 keer.
Nog steeds spijt van de aanschaf van dit toestel. Koop het niet!

welofniet 06-06-2011

Fijn toestel.
Niet te groot en niet te zwaar.
Foto's zijn ok (geen zoom geen flits)
Wil je alles top hebben moet je ook een top-€€ betalen en vergeet niet dat dit een budget-smartfoon is
Sms kan via qwerty.
Ovi weet ik nog niks van, dit is mijn eerste smartfoon ben dus nog aan het puzzelen.
Standby tijd is na twee keer laden al 8dagen (24uur/dag aan).
Accu zal na 3/5 x laden op volle sterkte zijn

rob van zanten 03-06-2011
Geschreven voor: Nokia C5-03 zwart

accu is snel leeg. ook soms problemen met software. kan soms toestel niet uitzetten en dan moet accu eruit gehaald worden om het toestel af te sluiten.
maakt zo nu en dan via internet contact zonder dat duidelijk is waarom en waardoor ik ineens een hoge rekening kreeg. een bestemming in de navigatie is niet snel in te geven.

Chris66 16-05-2011
Geschreven voor: Nokia C5-03 zwart

Internet doet het erg slecht op deze Nokia. Ook de gps werkt soms wel en soms niet. De standby tijd is 1 a 2 dagen en dus veel korter dan mijn vorige toestel, maar zou 23 dagen moeten zijn. Het verschil met de werkelijkheid vind ik belachelijk groot.
SMS kun je niet aanvinken om te verwijderen, alleen allemaal. Touch screen werkt niet altijd.
Voice recorder van slechte kwaliteit. Ook de camera vind ik niet bijzonder en is zonder flits.
Veel spijt van de aanschaf van deze Nokia. Ik snap waarom ze marktaandeel verliezen!

Gijswijt23 29-04-2011
Geschreven voor: Nokia C5-03 zwart

Heb de C5-03 nu een paar dagen en hij gaat me steeds beter bevallen. Bij OVI de UI vHome gedownload en dat is een geweldige verbetering. Met vHome is hij precies een Iphone, aleen wat kleiner en voor 1/3 van de prijs van een Iphone.
Navigatie werkt ook prima.
Ik moest wel wat zaken zelf uitvogelen maar door veel proberen vind je spelenderwijs steeds meer functionaliteit.
Ik had bijv. niet door hoe je een bestand uit de gallerij moest verwijderen maar als je je vinger op een icoontje gedrukt houdt verschijnt een pop-up venstertje met o.a. verwijderen.
Ik ben zeer tevreden over deze telefoon i.c.m. de prijs.

Skyline737 23-04-2011
Geschreven voor: Nokia C5-03 zwart

Heb deze telefoon nu al weer een week in mijn bezit. Ik heb gekozen voor de aluminium. I.c.m. met de zwarte voor en achterkant staat dat erg mooi. De telfoon voelt degelijk aan hoewel toch wel alles van gewoon plastic is. Kleine naden en vooral gewoon een strak model.

De mogelijkheden voor een telefoon in deze prijsklasse vind ik erg goed. Email instellen is erg makkelijk. WLAN werkt ook erg goed.
Camera (geen flitser) is ook erg goed en scherp en het touchscreen werkt ook makkelijk en goed.
Het geluid valt mij niet echt tegen. Hij kan behoorlijk hard zonder dat het geluid vervormt. Mooi klinkt het niet, maar dat is bij bijna elke telefoon zo.

Voor de rest is alles erg herkenbaar met mijn vorige telefoon (nokia 5800), maar deze C5 doet alles net even wat beter, sneller en makkelijker en dat voor een lagere prijs! Kortom, ik ben zeer tevreden! Voor dit geld zeker een aanrader!