Motorola Moto G5S Plus 32 GB / grijs / (dualsim)

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola Moto G5S Plus 32 GB / grijs / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Wiebe 05-01-2020

Degelijk en prettig in gebruik

Ruim een jaar heb ik dit apparaat al en ik heb er zeer goede ervaringen mee.. ik heb m al meerdere keren laten vallen maar het glas heeft er niet onder geleden. Zeer prettig in gebruik , sterke accu, prima geluid. Ook heeft de telefoon het overleefd dat ik er een keer mee door het water heb gelopen
Drooggefohned en hij deed het weer.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Accu
  • Makkelijk in bediening
  • Kan tegen een stootje en een flinke spat

joop 07-06-2018

Goede perfecte smartphone

Motorola Moto G5S Plus is een prima telefoon ,snelle opstart accuduur 2 a 3 dagen goede camera geen onnodige software en degelijk. een hoesje is wel een pre want het enige nadeel is de telefoon is nogal glad als er geen hoesje om zit. voor de rest zeer aan te bevelen
kan geen minpunten ontdekken behalve dat de Moto glad is maar dat zijn wel meer telefoons

Gerard 28-03-2018

Goede recenties, maar kan er niet mee omgaan.

Ik probeer zo snel mogelijk van het toestel af te komen.
Meegeleverd wordt een piepklein boekje in meerdere talen (piepkleine lettertjes op 4 pagina's 10 x 6 cm. behalve Nederlands.
Op internet staat een dikke handleiding in het Nederlands. Ik kan de uitvoerige beschrijving niet relateren aan dit toestel.
Bij de start verschijnen een aantal pretfiguren. Na ruim 30 seconden is het toestel paraat en kun je aan de slag. NERGENS staat hoe je die figuren de nek om kunt draaien. Spoedoproepen zullen U dus te laat bereiken.....

Pluspunten

• het toestel nodigt uit door vormgeving
  • bij uitstek geschikt voor solo puzzelaars

Minpunten

• lange leercurve
  • documentatie ontbreekt
  • kan geen inhoudelijk oordeel geven

Hempaz 19-05-2018

Ik heb het toestel een half jaar en mijn partner ook. Bevalt erg goed. Alles werkt perfect.
Wanneer je hem totaal uitzet, heeft hij net zoveel tijd nodig met opstarten als een willekeurige Iphone.
Als je bereikbaar wilt blijven zet je hem niet uit..
Heeft juist hele leuke features, zoals stilte stand wanneer je hem ondersteboven weg legt of schudden om de zaklamp aan te zetten. (Wanneer je dit instelt)