Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black
8,9 (4480)

Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 150 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black op Kieskeurig.nl.

8,9

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

Floris 23 10-08-2020

De vingerscanner onder het scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Het is een heerlijke telefoon, die lang mee gaat. Zeker de gezichts herkenning en de vinger scanner is erg fijn.

marjolein 1984 09-08-2020

zeer fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Ik vind de samsung galaxy s10 plus een zeer fijne telefoon , in eerste instantie dacht ik dat hij wel heel groot is maar dat valt reuze mee en ondervindt ik geen nadelen aan.
Hij maakt ook super goede foto's .
Kan eigenlijk niet iets noemen waar ik niet te vreden mee ben .

Kwinchy 07-08-2020

Mooi toestel met een prachtige camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Ik heb altijd samsung telefoons gehad. Maar de samsung s10+ is echt geweldig. Heel mooi scherm, haarscherp.
Prachtige foto's. Bixby software vind ik niet geweldig. Pincode werkt niet altijd goed.

Quirine 04-08-2020

Top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Een erg fijne telefoon! Zeker omdat ik altijd een Samsung gebruik voor privé. Maar nu ik er ook eentje heb voor mijn werk, ben ik helemaal happy. Agenda's kun je makkelijk aan elkaar koppelen, geen gezeur met weer nieuwe accounts aanmaken of andere instellingen.
Er is een reden waarom ik altijd kies voor Samsung en dat is omdat ik weet wat ik kan verwachten en het stelt nooit teleur!

Anoniem 03-08-2020

Top scherm en alle mogelijkheden !

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

de Samsung S10+ overtreft mijn verwachtingen.... prachtig scherm, snel, superfotomogelijkheden en nu ook met een batterij die in tegenstelling tot mijn 8 plus meer dan een hele dag presteert. Ruim voldoende opslag en ook ruimte voor een extra kaart.... alles wat ik nodig heb is er !

Wolterszz 31-07-2020

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

het is een goede telefoon. Alleen het ontgrendelen met de vingerafdrukscanner is niet compleet genoeg. Je kunt maar 4 vingers toevoegen, terwijl ik 6 wilde gebruiken

Anoniem 29-07-2020

Camera is top telefoon is heel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Ik vind de telefoon top hij is een keertje gevallen en niks aan de hand, hij is ook heel snel en alles werkt top

Elli79 29-07-2020

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Lekker snel toestel, maakt uitstekende foto's en video's. Handige bixby zelf in te stellen wanneer je wifi gebruikt. Ligt lekker in de hand en geen grote koelkast. Prima met 1 hand te bedienen. Past prima in mijn broekzak. Duidelijk en mooi geluid. Soms heb ik in ear dopjes in van een ander merk, maar dan valt het mooie geluid weg. Dat ligt aan mijn oordopjes. Ik heb de groene kleur gekozen waar ik veel leuke reacties op heb gehad. Handige password functie en snelle e-mail. Jammer is dat hij geen 5G ready is. Maar in Nederland is het toch pas in 2022 wanneer dit echt merkbaar is. Snelle browser het internet is een genot. Batterij doe ik 1,5 dag mee,waarbij ik veelal muziek aan heb staan. Handige vind ik ook dat je de grote van het toetsenbord kunt instellen. Zoomen is een eitje. Gewoon een eerste klas toptelefoon. Verbinding met overige apparatuur in het netwerk zoals printer en laptop was ook zo gepiept. Beter dan met Apple. Geen goedkoop toestel, maar je kan er jaren veel plezier van hebben. Voelt heel degelijk aan. Absoluut geen spijt van.

JordyNL 25-07-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Heb samsung altijd al een goed merk gevonden en dit is bij de s10+ ook zeker weer te zien. Fijn en goed apparaat.

Anoniem 24-07-2020

Snelle telefoon, makkelijk te besturen. Heel fijn!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

snelle telefoon, makkelijk te besturen en overal is die erg fijn! Wel prijzig maar dat is hij dubbel en dwars waard

Cebus 24-07-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Werk super! Dit is mijn tweede Samsung s10+ en maak er iedere dag met plezier gebruik van. Nooit problemen mee, werkt altijd! Top telefoon!

Anoniem 23-07-2020

Snelle bediening, helder scherm, super foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Super blij met de camera's die deze Samsung heeft, ze zijn makkelijk te gebruiken en in te stellen. Scherpe en stabiele opnames.

Verder heel gemakkelijk met overzetten, alle instellingen werden hierin meegenomen.

Een aanrader, maar had niet anders verwacht.

Loutje99 23-07-2020

Een hele fijne smartphone!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Ik ben heel tevreden met mijn samsung galaxy 10+. Ik moest eerst wat wennen aan het grote scherm en het niet hebben van een home-toets. Maar inmiddels ben ik hier helemaal aan gewend en vindt ik het super fijn! Ook de camera vind ik heel goed bevallen en ik kan er heel veel mooie foto's mee maken. Ik snap alleen de functie van bixby nog niet helemaal.

Brittavalon 23-07-2020

Geweldige telefoon iets mindere batterij

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

De samsung galaxy s10 plus is een ideale telefoon. Hij werkt echt top.
Alleen de batterij zou wat langer mee mogen gaan.
Verder echt top.

Ayla55 23-07-2020

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Het is een goede telefoon maar ik moet erg wennen aan het formaat van de telefoon. Verder is het een goede telefoon. Helaas was de 512gb versie uitverkocht

Anoniem 22-07-2020

Samsung Galaxy s10+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Sinds 1 maand ben ik overgestapt van de samsung s8+ naar s10+. Ik ben er erg tevreden over deze telefoon, omdat de telefoon erg mooie en heldere foto's maakt en erg fijn in de hand ligt. Ook is de telefoon erg snel en hoop dat ik er weer erg lang mee mag doen. Blijf zeker nog voor samsung kiezen ben namelijk erg tevreden.

jeremy10473 22-07-2020

Een fijne en mooie telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

de s10 plus heeft een mooie dyzein en ik heb nog geen probleemen gedat met de s10 plus en ben er heel blij mee.