Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim) - Reviews

We hebben voor dit product nog geen reviews

RonV1973 18-07-2021

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)

S10e in zeer goede staat overgenomen en tot nu toe echt de beste telefoon die ik gehad heb. Het is snel, krachtig, updates zijn goed, mooi scherm en het formaat is perfect.
De werking is echt heel goed en mn volgende zal zeker weer een toestel in de S serie worden als ze niet te groot zijn want wat een krachtige machines zijn dit.

LuukBoom 11-07-2021

review van samsung galaxy s10e

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik heb een aantal weken geleden een Samsung s10e gekocht. Ik heb hem gekocht omdat het een van de weinige kleine telefoons is die Samsung op dit moment nog verkoopt. Het is echt een hele fijne telefoon. Hij past altijd wel in je broekzak, hij heeft een super goede camera en hij heeft ook nog eens coole features zoals draadloos opladen. Ik heb eigenlijk geen slechte dingen over deze telefoon te zeggen. Ik raad hem echt aan om te kopen.

Jolly 29-06-2021

fantastisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)

groot scherm, scherpe foto's, laad snel op, batterij gaat lang mee, fingerprint om in te loggen, al met al een fantastische mobiel.

Dannyhtv 23-06-2021

Perfecte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)

De samsung galaxy s10e heb ik nu 2 maanden in bezit. De telefoon is kleiner dan de gewone s10, daardoor past die heerlijk in een hand.

Hij is heel snel en werkt perfect naar behoren. Ik raad deze telefoon iedereen aan die wil upgraden.

dvoort 20-06-2021

Hele verbetering ten opzichte van s9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)

Ten opzichte van de s9 zie ik een aantal voordelen. Te beginnen met de vingerafdruk. De plek aan de zijkant vind ik persoonlijk heel fijn. Hij reageert ook goed. Scherm is helder, ook in fel zonlicht. Jammer dat de randen niet meer gecurved zijn. Camera zowel voor als achter maakt meer dan mooie foto's, ook tijdens schemering. Batterij houdt het de hele dag vol bij normaal gebruik. Geluid kan lekker hard en klinkt prima. Overal en hele goede high end telefoon. Voor mij de beste tot nu toe!

Rw15 10-06-2021

Super Snelle telefoon en goed in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)

MISSCHIEN KAN HET ANDERS INGEREGELD WORDEN QUA SCHERMAFBEELDINGEN ,DIT HANDIG VANWEG MN WERK ,TIKKEN OP HET SCHERM IS OOK IDEEAL DAN MET 2 VINGERS KNOPPEN IN TE MOETEN GAAN DRUKKEN ALS JE JE HANDEN VOL HEBT

Liavv 07-06-2021

Heerlijk formaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik ben onwijs bij met mijn nieuwe s10e. Is niet zo onwijs groot dus past makkelijk in tas en broekzak. Werkt vlug en helder. En echt aanwinst

Huuuuuugooooooo 27-05-2021

Heel fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)

Goede snelheid, batterij, voldoende ruimte voor al mijn apps en games, mooi scherm, fijne voor geinstalleerde Samsung apps. Hele mooie foto's. Kortom een heel fijne telefoon.

Annie020 18-05-2021

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)

Ten eerste is het heel fijn dat er bij dit toestel nog een oplader, USB kabel, oordopjes en een voorgeinstalleerde screenprotector zit. Het formaat vind ik ook mooi! Makkelijk met 1 hand te bedienen. In reviews las ik dat de accuduur tegen zou vallen maar daar ben ik het totaal niet mee eens. Ik vind het al met al een prima toestel en zeker aan te raden!

Moon27 13-05-2021

Makkelijk gebruikbare telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)

De originele oplaadkabel paste niet goed in de telefoon. Daarnaast gaat de batterij redelijk mee, maar het zou beter kunnen ik heb deze telefoon 1.5 jaar en moet hem 2x per dag op laden als ik het ook voor werk moet gebruiken.

Anoniem 11-05-2021

Goeie mobiel voor het werk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)

Om mijn werk goed te kunnen doen is deze mobiel perfect. Snel, scherp en functioneel. Ik ben helemaal tevreden.

Berendrene 28-04-2021

Crashes na update

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)

Na laatste update crashed de telefoon en moet je terug naar fabrieksinstellingen en alle apps opnieuw installeren etc.. Zo verlies je het vertrouwen in Samsung.

GEM65 23-04-2021

Goed Bruikbaar.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)

Heel goed bruikbaar en zeer handzaam, alleen zou het nog beter kunnen dat als je muziek via je Mobiel beluisterd dat het wel blijft werken ook al ben je niet in de buurt van je eigen Modem.

Anoniem 07-04-2021

Super cute practical phone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)

Screen colors are so good how i can my eyes protect Using the right colors Dex feature is great And there's a lot of features with this nice phone. I advise to improve the battery life of the phone and external materials will be more solid

Arie311 17-03-2021

S7 naar S10e , een grote stap vooruit !

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik had nog een S7 (3jaar) en ik vond het tijd voor iets nieuws.
Een S21 (oid) vind ik te duur en de S10e leek me wel wat.
Gewoon weer een uitstekend toestel.
Accuduur is flink verbeterd.
Alleen jammer dat er een nieuw oplaadsnoer bij zit , dus die oude kun je niks mee.
(of zo'n extra verloopje bijkopen)

Anoniem 10-03-2021

Fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)

De grote van dit toestel is precies goed, de camera is zeer goed, zowel in zoom als in macro. Veel aanpassingen mogelijk. Resolutie van zowel de camera als de telefoon zelf zijn top. Al met al een prima keus.

Gemini 05-03-2021

Helder beeldscherm, veel mogelijkheden, compact.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)

Wat heel goed bevalt is het heldere beeldscherm, de vele mogelijkheden en de compactheid van de smartphone (ligt goed in de hand).
Wat jammer is, is dat de smalle vingerafdrukscanner, die aan de rechter zijkant van het toestel zit, vaak niet goed reageert.

Anoniem 15-02-2021

Deze presteert minder dan alle die ik hiervoor had

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)

Deze telefoon presteerd minder dan eerder toestellen. Fotocamera loopt vaak vast. Google Chrome loopt vaak vast. Ben ik niet gewend van Samsung galaxy series. Ik vind dit toestel of de firmware niet ok.

OPAH 15-02-2021

Lekker toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)

Lekker in de hand, duidelijk en snel. Genoeg mogelijkheden aanwezig om zich een volwaardig communicatiemiddel te mogen noemen.

Justin04 11-02-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik geef het 5 sterren omdat dit een top telefoon is en je kan er veel apps op kwijt als je bijvoorbeeld veel dingen moet doen voor school dus echt een aanrader