Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green - Reviews

Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green op Kieskeurig.nl.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Anoniem 20-02-2021

Mooi toestel met een aantal minpunten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Ik vind het een mooi toestel met een prachtig beeldscherm. Echter de vingerafdruk herkenning werkt vaak niet. Dat is erg vervelend. Tevens wordt mijn sd kaart niet herkend dus he ik geen externe ooslag mogekijkheid.

Anoniem 16-02-2021

Super toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Toestel nu bijna 3 weken in gebruik, werkt heel fijn en een top camera zit erop. Geen negatieve dingen over dit toestel, alleen maar positief!

Fiel 13-02-2021

Batterij beetje snel leeg

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Best een goede telefoon,heb hem nu een jaar . Het is wel een beetje jammer dat de batterij nu wel heel snel leeg gaat

Michellee 10-02-2021

Prachtig toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Na veel twijfelen en het retourneren van de A41 (wegens slechte camera op social media apps, komt door de apps zelf) ben ik uiteindelijk toch voor deze gegaan! Ik koos voor de S10 ipv de S20 wegens het
3,5 audio poortje wat gelukkig nog wel op dit model zit! De camera voor en achter is helemaal prima, zoals verwachtingen niks mis mee. Het toestel werkt snel en vloeiend. Er zit meer dan genoeg geheugen op (128gb ipv mijn oude toestel met 32gb). Het enige nadeel vind ik dat de prijs wat hoog ligt voor een toestel dat al 2 jaar op de markt ligt. En de batterij gaat vrij snel leeg maar daarvoor neem ik gewoon standaard een powerbank mee! Heel erg blij met deze toestelkeuze!

Cevdet 08-02-2021

Licht in de hand

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Telefoon is ligt in de handen en bevalt goed.
Maakt mooie foto's en is sneller dan de s8 die ik had hiervoor.

Anoniem 08-02-2021

Super goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Ik heb van deze s10 heel veel plezier! Het is een snel werkende telefoon met veel opslag. Hij is ook niet heel breed waardoor hij lekker in de hand ligt en heeft een prachtige camera. Hij laad lekker snel op en ook heel handig dat er draadloos opgeladen kan worden! Ik ben zeer blij met mijn toestel en hoop er heel lang mee te kunnen doen.

Hansie 1966 07-02-2021

Toppie fooon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Het is een top foon,met nog betere functies.
Ook meer opslagruimte, en is veel sneller.
Ook veel mooiere foto's maakt dit toestel.
Kort samengevat een top multifunctionele telefoon.

Anoniem 04-02-2021

Uitstekende aanvulling op de smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Uiteraard zijn er op persoonlijke basis altijd aanvullende wensen. Maar die zijn niet generieke en dus lastig te implementeren. Ben daarom zeer tevreden met het huidige aanbod.

Anoniem 02-02-2021

Onvervangbaar!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Eerder altijd S modellen gehad van Samsung. Twee jaar geleden een Samsung A50 gehad. Nou dat is mij slecht bevallen. Sinds kort weer vertrouwd een S-model de S10. Echt zo fijn weer. Voor mij echt onvervangbaar

Puk_daf 02-02-2021

Een fijn werkende telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Met deze telefoon kan ik geweldige foto's maken! Haarscherp en ook zeker geschikt voor het maken van professionele foto's voor op bv. een website. De telefoon is van alle gemakken voorzien en heel handig in gebruik. Ik gebruik de telefoon voornamelijk voor het maken van foto's voor social media, maar ook voor zakelijk gebruik is deze telefoon uitermate geschikt!

Meg1975 01-02-2021

Top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Ik ben van een Samsung S7 Edge overgestapt naar de Samung S10 en wat een verbetering is dat! Wat een scherp beeld, super camera en leuke gadgets!

Moedertje Marga 31-01-2021

mijn ervaring met de Samsung S10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Mijn S10 is heel erg overzichtelijk. Als niet zo'n ervaren gebruiker is deze mobiel prima handelbaar. Ik zou hem dus ook zeker aanraden aan anderen.

kees 23 29-01-2021

Prima toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Het toestel bevalt goed zowel de telefoon als tablet.
Gebruik het iedere dag met veel plezier.
Zeker in deze coronatijd.Even bellen of spullen bestellen
Leuke berichtjes door sturen appen met de kleinkinderen en.
Het helpt zeker om deze tijd door te komen.

Rene1971 24-01-2021

S10 is super

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Ik heb sinds kort een s10 dit toestel boven verwachting. Lekker snel handig in je hand en heelmveel opties.