Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white op Kieskeurig.nl.

8,9

KloJo 12-12-2019

Top gsm voor een top bedrag.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Heb de S10 nu ong een maand in gebruik. In t begin ff wennen aan t afgeronde scherm omdat ie soms reageert omdat je met vasthouden t scherm onbewust aanraakt.

Gsm is super snel en de camera's top. Al zo vaakde groothoeklens gebruikt. Verder werkt de vingerscanner naar behoren ondanks de schermprotectie en gaat de accu lang genoeg mee.

Voor mij als "normale" gebruiker is de S10 echt een top gsm.

Miss tips voor samsung om mee te nemen i een update:
- zijknoppen zelf instellen waar ze voor dienen.
- spotify liedjes in wekker integreren.
- Landcodes van nrs kunnen blokkeren. Bijv +27 of +26 kunnen invoeren als blokkeren. Dus alle nr's uit die landen blokkeren. Zeker gezien de spam uit die landen.

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

MrHades 15-06-2020

Galaxy S10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Fantastische telefoon! Werkt zoals behoren en uitgerust met een geweldige camera die mooie en duidelijke foto's neemt. Audio is zeer duidelijk en de telefoon loopt niet vast.

Angelaaaatjuh 13-12-2019

??To infinity and Beyond??

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik heb deze Samsung S10 nu een maand, en ik heb zoveel twijfels gehad over welke telefoon het beste bij mij past. En oh wat ben ik in dat deze S10 heb gekozen. Ze is licht ze is dun ze heeft zulk scherp scherm. Ze maakt perfecte foto's en filmpjes. Ze gaat lang mee qua accu! Ze is mn BFF geworden. Kan niet meer zonder haar. Gewoon Superwoman pocketsize!

Bert1234 13-12-2019

Grote verbetering

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik ben onlangs overgestapt van een S8 naar een S10. Een hele grote verbetering! De vingerscanner zit nu op de juiste plek en het interne geheugen is veel groter. Ook de batterij-capaciteit is voldoende groot. Het toestel verwerkt alle dat ook sneller. Geen stokkend beeld en scrollen gaat zonder hapering. Het overzetten van alle data is een fluitje van een cent.Ik kan dit product aan eenieder aanraden.

ehv123 11-08-2020

heeft een goede grip

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

ligt heel goed in de hand en is ook voor iemand die juist een breder toestel nodig heeft voor een goede grip een aanrader. helaas is het scherm zonder bescherming heel gevoelig voor krassen. De werkingsduur van de batterij is relatief kort. Dit komt door de vele apps de actief zijn

INEZ1998 11-08-2020

Van alles voorzien

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Het design is mooi met de frontcamera in het scherm verwerkt. Het scherm wordt zo optimaal benut. Daarnaast, vind ik het formaat ideaal. Tegenwoordig zijn alle modellen groot en dit model is gelukkig niet te groot.

Anoniem 11-08-2020

erg goede camera en snelheid.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik heb laatst de Samsung galaxy s10 gekocht en ben erg tevreden met het design. Het straalt luxe uit en dat kan je ook gelijk merken zodra je het in gebruik gaat nemen. Snelheid en camera zeker niks te klagen en het beeld is ontzettend scherp. Raad deze telefoon zeker weten voor andere ook aan!

Pablo98765 10-08-2020

Tegenvaller, geen toptoestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Samsung S10. Minder goed dan mijn vorige "toptoestel" wat 3 jaar oud was van een ander merk: Negatief bij S10: telefonische ontvangst is slecht, wordt erg warm bij gebruik, voelt goedkoop aan in de hand (Plastic look en feel), slechte trage Android interface, vaak werkt gezichtsherkenning niet goed. Vol met onnodige kinderachtige software (rommel die reclame aantrekt,idem Bixby ....omg). Positief: foto;s van de camera (niet de bediening van de camera want die is niet best) , extern stereo geluid, contactloos laden werkt goed en snel (toestel wordt wel weer erg warm). Dit is GEEN toptoestel. Er zal veel moeten veranderen wil mijn volgende toestel weer van dit merk zijn.

AlwinK 10-08-2020

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik heb de telefoon nu ongeveer een maandje of 2, ben er een groot fan van. geen last van lagg, download snel en ziet er prima uit. Enige min puntje is de Bixby knop

BVHDC 10-08-2020

Heerkijk snel,heeft updates,ligt heerlijk in je ha

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

alle boven genoemde si gen bevallen goed.
Nadeel scherm is erg kwetsbaar screenprotector is aan te raden

SH Schaling 09-08-2020

Uitstekende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Over het algemeen is de galaxy s10 een erg goede telefoon, hij werkt snel, heeft veel geheugen en ren goede batterij. Wat ik ook erg indrukwekkend vind zijn de super slowmotion modus en de dolby atmos functie

Anoniem 09-08-2020

Niks op aan te merken

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

ik ben van de s7 naar de s10 gegaan en alles is er op vooruit gegaan. Vroeger liep ik te kloten met te weinig geheugen nu heb ik door de 128 gb interne opslag daar geen problemen mee. Het scherm is ook vele malen betere kwaliteit dan de vorige samsung telefoons. Ik ben er heel tevreden mee

Anoniem 09-08-2020

Ongelofelijk goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik ben enorm geëmotioneerd door deze telefoon. Wat een top ding. Ik zou er bijna van moeten huilen. Het beste is dat hij heel snel is, en de 3 camera's. Ik ben met name erg te spreken over de camera. Want dat is een echte primeur hierbij. Ik zal hierdoor ook echt sneller overwegen om weer een Samsung te kopen in de toekomst

Mieke68 09-08-2020

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

de Samsung S10 werkt snel en maakt mooie foto's. Wat ik wel mis is het meldingslichtje als het beeldscherm uit is. Jammer dat die functie er niet meer is.