Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white op Kieskeurig.nl.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

BoHealth 06-11-2019

in love with Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

In de loop van de jaren verschillende telefoon merken gehad. Uiteindelijk een aantal jaren geleden volledig over gestapt naar Samsung, zowel Mobiel, Tablet als TV. Altijd tevreden geweest met de product kwaliteit en professionele service. Bijv. opladers en oordoppen die bij de meeste merken heel snel kapot gaan, gaan ze bij Samsung heeeeeeeeeeeeeeel lang mee! :-)

Esmee123 05-11-2019

Fijne en snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Telefoon heeft veel functies en werkt heel snel. De Edge zorgt ervoor dat die lekker in de hand ligt. Camera is mooi vooral het pro gedeelte.

Jeanine 05-11-2019

Gebruiksvriendelijk en mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Sinds 2 mnd in mijn bezit, en erg tevreden. Al mijn vierde telefoon is de Galaxy S serie en steeds weer blij met die keuze. Veel opties, maar toch overzichtelijk en vriendelijk in gebruik. Mooie foto's en een groot en helder scherm. Aanrader! Enige nadeel is dat de batterij minder lang meegaat dan ik had verwacht.

Anouk321 05-11-2019

Snelle duidelijke Sevicw

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Nieuwe Samsung S10 ontvangen.. wow wat een mooi toestel is dit en ik word helemaal gelukkig van de camera. Fantastisch beeld, film en geluid!

Bram97 05-11-2019

Snel & mooi design

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Afgelopen week een nieuwe telefoon gekocht, omdat ik mijn abonnement toch moest verlengen bij mijn provider. Het was even flink gedoe om hem te krijgen, omdat ik zelf momenteel in Noorwegen verblijf, maar gelukkig is het allemaal gelukt! En ik ben er zeer tevreden mee!

De telefoon doet het tot nu toe uitstekend. De camera is goed, muziek capaciteit van de speakers is zeer goed voor een mobiele telefoon naar mijn mening. Ik moet nog even wennen aan Bixby en de Bixby knop, maar dat zal wel goed komen. Het scherm is mooi en helder, en de manier waarop de camera is verwerkt in het scherm is absoluut niet vervelend. Aanrader!

Auke1968 05-11-2019

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Super fijne telefoon. Goede allrounder, camera goed, scherm goed, prestaties goed. Gewoon prima telefoon!

Sibel1977 05-11-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Toestel nu 1 week in gebruik. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display. Ben erg tevreden.

Susan1980 05-11-2019

Perfecte kiekjes

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Wauw wat een foto's maakt deze telefoon, geen camera's meer meeslepen op vakantie... heerlijk!! Ook het design en de vingerprint weer aan de voorkant. Verder gewoon een fijne telefoon zou altijd voor de Samsung kiezen!!!

Cabo37 05-11-2019

Geweldige telefoon Samsung Galaxy S10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik heb de s10 nu 2 dagen, maar wat een apparaat!! Echt geweldig!!

Die snelheid, bioscoop kwaliteit film kijken, de perfecte plaatjes schieten met de fantastische camaras op het toestel!

Ben zeer tevreden! (Niet voor niks al 10jaar trouwe Samsung gebruiker.

Bedankt Samsung voor weer een geweldig toestel!

WW92 05-11-2019

Zo snel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Heel blij met mijn nieuwe telefoon, reageert super snel en ziet er erg mooi uit! Bij met mijn nieuwe Galaxy s10!

JorD88 05-11-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Super fijne telefoon! super snel en fijn in gebruik. gebruik al jaren een samsung en deze is weer een stuk beter dan alle voorgaande versies.

Itsthemims 05-11-2019

Buitenaards goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Zoek je een topbeeldkwaliteit toestel met een super scherpe camera en een waterdichtheid net een otter en een batterijduur wat langer duurt dan een volgeladen tesla.

Samsung S10/+

Bianca71974 05-11-2019

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Had de s7 erge nu de s10 .
Gewoon nog beter dan de s7. Ziet er ook weer mooi uit. Ben er super blij mee

JLouwe 05-11-2019

Geweldige telefoon met geweldig scherm!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Twee weken geleden overgestapt van iPhone naar Samsung, dit had ik eerder moeten doen! Snelle telefoon, snel besturingssysteem en geweldig beeldscherm.