Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

8,9 (1124)

Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black op Kieskeurig.nl.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Edwin1996 09-11-2019

Mooi design

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Het toestel heeft in verhouding tot de huidige markt van smartphones een nog mooi compacte behuizing. Ook de foto's die het toestel kan maken zijn prachtig. Ook een zeer nette prijs voor de mogelijkheden die het toestel biedt. Kortom een top toestel!

Corry303 09-11-2019

Fantastisch beeldscherm en camera!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Fijne, makkelijk bedienbare telefoon met fantastisch helder beeldscherm. Bovendien maakt hij erg mooie foto's. Ben er erg blij mee.

Rohan 09-11-2019

Super smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik heb de S10 nu 4 weken in mijn bezit. Ik kan geen minpunten bedenken. Gebruiksgemak, de camera en de looks, alles is top

Pien1980 09-11-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik heb deze telefoon nu ongeveer een maand en vind het echt een mooi toestel. Maakt ook echt super mooie foto's!

jop75 09-11-2019

Super alround toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Mooi design, geweldige kleur (groen), licht en makkelijk in gebruik. Alle gemak op 1 mooi apparaat, scherpe foto's en duidelijk mooi geluid.

June1234 09-11-2019

Heel erg goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik heb deze telefoon nu een dag of twee en ik ben er erg tevreden mee. Hij werkt pico bello en het geluid en scherm zijn heel erg goed. Heel soms zijn er wel kleine bugs in de software, maar dit is bij iedere telefoon het geval. Het is het geld zeker waard!

Marc01 09-11-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik heb de S10 nu een maand, heb er nu al geweldige ervaring mee vooral de kamera vind ik zeer goed.
In verband met de privacy kan ik ze niet laten zien.
Ook het geluid van het bellen is duidelijk.
Al met al heb ik geen spijt dat ik deze heb aan geschaft.

Sabina78 09-11-2019

Top!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Heb hem nu een maand en ben echt super tevreden zo gebruiksvriendelijk en nog nergens problemen mee gehad ook de camera werkt weer super!

Leo1974 09-11-2019

Fantasticch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Telefoon maakt fantastische foto's en video's. Batterij gaat 2 dagen mee (matig intensief gebruik). Super snel schakelen tussen verschillende apps

Zorgmiep 08-11-2019

Fijne, snelle telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Voor mijn werk was ik op zoek naar een krachtige telefoon in proces en accu. Mijn voorgaande telefoon, de Samsung S6 was niet toereikend voor mijn werkzaamheden. Nu ik de Samsung S10 heb is dit geen enkel probleem meer. Hij is snel, de accu houdt het lekker lang vol en makkelijk in gebruik. Ik zou iedereen in de zorg deze telefoon willen aanbevelen. Voor mij is dit het perfecte toestel.

nietje38 08-11-2019

S10 geef ik een 10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Vorige maand gekocht. Hiervoor een S7 waar ik blij mee was nu de S10 en ik ben enorm blij en blij verrast over de S10 wat hij allemaal kan en hoe hij er uitziet. Ik geef de S10 een DIKKE 10.

Esjeeee59 08-11-2019

Super toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Afgelopen zondag aangeschaft en dezelfde dag nog super mooie foto's gemaakt van de hond in het bos. Het toestel heeft een mooi design en werkt erg snel. Al jaren een Samsung telefoon en wederom geen spijt van mijn aankoop.

Maan4 08-11-2019

Mooi uitziend toestel met geweldige camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Al jaren fervent gebruikster van Samsung gadgets: telefoon, horloge en tablet. De nieuwe S10 voldoet (uiteraard weer!) aan alle verwachtingen. Prettig toestel, ligt fijn in de hand en makkelijk te bedienen. Groet vooruitgang wat betreft ontgrendelen (hiervoor een S8 toestel gehad). Super mooi uiterlijk. Geweldige camera.

Erik164 08-11-2019

Is snel, mooi scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik heb de samsung S10 vorige maand gekocht en in vergelijking met mijn oude telefoon van 5 jaar oud ben ik hier heel tevreden mee. De S10 is qua prestaties snel en het beeldscherm is echt goed. En de camera maakt echt mooie foto´s en video´s. Ik hoop dat ik deze telefoon ook weer 5 jaar kan gebruiken.