Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim) - Reviews

Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 150 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

tonton 19-05-2020

snelle en handzame smartphone!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Gekocht omdat de batterij van de Galxy A5 vaker moest worden opgeladen. Nu een geweldig toestel met een supercamera erop

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

Martin01 23-05-2020

Geweldige opvolger van de S9 plus.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Geweldig toestel (mooi scherm, zeer snel en subliem design.
Zeker een waardige opvolger van de Samsung S9+

Agnieszka 23-05-2020

Alles prima.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik heb de s10 plus nu een paar dagen en elke dag denk ik steeds weer "WOW". Het beste beeld scherm dat ik op een mobiele telefoon heb gezien, met prachtige en levendige kleuren. Het overzetten van mijn persoonlijke gegevens is zeer makkelijk verlopen, de nieuwe telefoon functioneert top.
Kortom geen seconde spijt gehad!

Roydk 23-05-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik heb sinds gisteren dit toestel, maar wat een verademing is het nu al vergeleken met mijn andere telefoon. Nog niet alle functies kunnen ontdekken, maar dat komt zeker nog wel.

Jelte1997 22-05-2020

Super mooi beeld! en erg snel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Telefoon voelt erg degelijk en erg snel! ben blij met deze fantastische aankoop! was het geld zeker waard!

Maris75 22-05-2020

Veelzijdig toestel, fijne en goede fotocamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ondanks dat ik dit toestel nog maar enkele dagen in het bezit heb ben ik hierover zeer te spreken. Accuduur is prima, duidelijk scherm (waar helaas door de camera wel een gedeelte van wegvalt) Camerafuncties zijn zeer compleet te noemen. Waarom nog een extra camera kopen kun je jezelf afvragen. Grote van het toestel zou, wat mij betreft, net iets compacter mogen zijn. Natuurlijk is dit persoonlijke smaak. Laadtijd van de accu valt ook mee met het gebruik van de bijgeleverde snellader. Tevens superblij met de AKG oortjes. Kortom een aanrader, zeker voor een smartphone liefhebber. Lijkt heel stabiel en toekomst gericht. Wat een nadeel kan zijn dat hij geen 5G ondersteund en de hogere prijs. Je krijgt er wel wat voor terug!

petra1983 22-05-2020

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik heb al jaren samsung telefoons en ben super blij mee. De nieuwste aankoop is een s10+. Mooi toestel, mooi helder scherm. Het grotere scherm is ideaal voor bijvoorbeeld buiten netflix kijken of een boek lezen. Telefoon maakt ook super mooie, heldere foto's. Samsung is over het algemeen zeer gebruiksvriendelijk en kan je zeer goed in stellen naar wat je zelf prettig vind, bijvoorbeeld grotere lettertypes enz. Ik gebruik deze telefoon nu een week, maar heb nog geen min punt kunnen ontdekken.

Jeroen7182 21-05-2020

Goede verbetering

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Heb de Galaxy S10 plus nu een maandje, hiervoor had ik de S9. Ook de verschillende camera's voor en achter zijn super! De batterij houdt het bijna 2 dagen vol. Go Samsung

Mary58 21-05-2020

Heerlijk toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik heb ook een samsung S10+ gekocht omdat mijn man deze ook al en tijd heeft en het een geweldig toestel vind. Tevens ook galaxa tab zodat alles makkelijk te bedienen en te vinden is

chiara19 20-05-2020

telefoon heeft Super camera.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

ik heb desamsung galaxy S10+ nog maar net maar ik ben extreem tevreden. de camera is super goed wat ik erg op prijs stel als fotograaf. ook is die snel en heeft deze telefoon een betere Android versie dan die ik had. ik heb nog geen nadelen aan de telefoon gevonden de telefoon is prijzig maar dat is die ook wel waard.

Jackknops 20-05-2020

Kei tevreden. Makkelijk te bedienen zelfs door mij

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Erg tevreden. Makkelijk te bedienen, zelfs voor een ouwe nitwit als ik. Prijs en kwaliteit prima in verhouding

Anoniem 20-05-2020

mooie en zeer goed telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

ik heb hem nu een aantal dagen in mijn handen en ben erg tevreden is nog steeds up to date doet precies wat ik wil en maakt ook prachtige foto.
goed batterij die bij mijn zeker een hele dag van 6 tot 24 uur savonds mee gaat.
ook leuke toevoegingen van de samsung skin.

Aicha28 20-05-2020

Niet geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Dit is de 4de Samsung, maar de telefoon is al drie keer voor reparatie weggeweest. Het is ook nog niet opgelost

KoKollen 20-05-2020

Zeer tevreden eerste indruk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Toestel nu een week in gebruik. Fijn design en een goede batterijduur. Voor mij een perfecte stap na gebruik van de Samsung Galaxy S8. Wellicht dat de 10 voldoende groot was geweest, maar het model van de 10 plus geeft weer een nieuwe ervaring.

JacekJ 19-05-2020

Sensationeel ontwerp

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Extreem mooie uitstraling. Uiterst efficiënt. Werkt soepel, zonder vastlopen of krikken, iets unieks in nieuwe modellen. De batterij is redelijk efficiënt. Bij normaal gebruik, zonder beperkingen, is het genoeg voor de hele dag. Ik zou het ten zeerste aanbevelen!

Rotje 19-05-2020

Erg prettige telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Goed formaat en een camera die prachtige foto's maakt. Ik heb zelf een losse camera maar doe wordt bijna overbodig.

Aggievis 19-05-2020

S10+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Mooie telefoon.nu 4 dagen in mijn bezit en bevalt goed op het moment. Wel even wennen aan het grote scherm, aangezien ik altijd een stuk kleiner gewend was. Maar zeker aan te raden!