Samsung Galaxy A5 (2017) 32 GB / black sky

• Test panel 8,2 apr 2017
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1052 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A5 (2017) 32 GB / black sky op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Giovanni 20-08-2018

Galaxy A5 2017 prijs kwaliteit

Ik ben zeer tevreden over de galaxy A5, omdat de prijs zeker waardig is aan de kwaliteit van het toestel. Je hebt zo zijn plus en min punten zoals de snelheid van de processor gaat in verloop der tijd wel snel achteruit. Het reactie vermogen van dit toestel gaat na ongeveer een half jaar snel achteruit. De beeldkwaliteit daarin tegen is top, de kleuren duiden zich heel goed uit.

Pluspunten

• Beeld/kleuren kwaliteit
  • Prijskwaliteit
  • Binnen camera

Minpunten

• Processor
  • Reactie snelheid
  • Vingerscan

The Bawler House 14-08-2018

Goed uiterlijk

heb eerst een eigen menig gevormd via internet en dit kwam grotendeels overeen met het advies van de verkoper.

Pluspunten

• Handzaam toestel
  • Instalatie verloopt soepel
  • Na installatie binnen half uur gebruiksklaar
  • Persoonlijke instelling gaan soepel

Edje 30-04-2018

Accu en opladen na een jaar niet meer zo best

Ik heb de A5 nu een jaartje. Ik was erg tevreden over dit toestel maar het snelle opladen is na een jaar over. Ik krijg nu de melding dat het toestel langzaam wordt opgeladen.
Ik heb een nieuwe (snel) oplader gekocht, de melding, langzaam opladen is nu verdwenen maar het opladen gaat niet echt snel.
Ik vind dit jammer van het toestel dus van mij geen uitstekende waardering voor dit toestel.

Henk 09-04-2018

prima toestel

Voor het normale gebruik, een prima toestel.
Mooie foto's , lange accutijd. Ik kan er 2 dagen mee uit de voeten, maar ben dan ook geen grootverbruiker in mb's.
Enigste nadeel is de camera die niet geschikt is voor het echte highspeed werk.
Maar dat was me al bekend voordat ik em kocht.

Pluspunten

• accuduur
  • helder display

Minpunten

• 1 luidsprekertje
  • geen highspeed lens / camera

Annie 08-03-2018

Blijft een goed toestel!

Nu ruim half jaar in bezit van A5. Het blijft een fijn toestel. Lekker groot scherm, accu gaat lang mee, goed geheugen en razend snel.

Pluspunten

• Snel
  • Groot scherm
  • Accu

Minpunten

• Past niet in BH 😀

Arie de Bruin 20-02-2018

Geweldige camera.

Ik heb deze Samsung gekocht vanwege zijn uitstekende camera. Ik noem 'm eigenlijk een fotocamera waarmee je ook kunt bellen😊. Ik heb er een los 32gb mini SD kaartje in gedaan waarop ik de foto's en video's op neem.

Pluspunten

• Prachtig camera, zowel front als achterzijde.

Minpunten

• Geen minpunten kunnen vinden.

Dorinda 12-02-2018

Geen USB lader maar apart tussenstuk nodig

Ik heb sinds vanmiddag deze telefoon maar wil m vanavond op de oplader doen en heb dus een apart tussenstukje nodig. Sinds 5 telefoons gewend aan een universele oplader en nu dus weer terug in de tijd! Dit tussenstuk ligt straks thuis en opladen op kantoor of in de auto kan dan niet meer. Waardeloos. Wat een achteruitgang!

Anniej 27-11-2017

Makkelijk, overzichtelijk en snel

Weer een prima toestel van Samsung, ook hier weer heel tevreden over!
Ik vind wel de camera iets minder mooiere foto's als bijv de s6 of s7 maken maar het is wel n degelijk toestel die tegen een stootje kan!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Stevig toestel

Minpunten

• Iets mindere camera

maarten 22-11-2017

chill in de hand

ik vind dit heen heel chille telefoon en hij is snel mooi dus en de vingerscan werkt ook goed en de slim box vind ik ook heel fijn

Pluspunten

• vinger scan
  • hij is dun

ChantalSmook 19-11-2017

Goede batterij duur, gied geheugen, snel, mooi scherm

Ik heb al eerder een revieuw geschreven. Zo positief als ik was over de s4 mini zo ontevreden was ik over de s5 mini wat eigenlijk in het begin al voor veel frustratie zorgde. Ik twijfelde om opnieuw voor samsung te kiezen maar zelfs nu maanden later ben ik nog steeds zo blij dat ik voor deze telefoon gekozen heb. Ik kan geen een minpunt noemen op dit moment. De batterij gaat nog steeds 2 dagen mee, hij loopt nooit vast, hii reageert vrij snel. Ook met de fm radio functie ben ik erg blij. Het enige nadeel vind ik het grote scherm omdat ik echt 2 handen nodig heb met typen. Maar daar ontkom je eigenlijk niet meer aan in deze tijd en is gewoon een persoons voorkeur. Ik zou deze telefoon zo opnieuw kopen!!

Annie 17-11-2017

Fijn toestel voor redelijke prijs!

Veel geheugen toch mogelijkheid voor een ruime sd-kaart, mooi design, goed formaat, lekker snel, laadt in no-time op. Kortom een fijn toestel.
Wordt geleverd met een adapter voor micro USB.
Werkt prettig met origineel bijbehorende flipcase, die zou ik er zeker bij kopen.
IK zou de A5 opnieuw kopen.

Pluspunten

• Snel
  • Veel geheugen
  • Goed formaat
  • Goede prijs

Minpunten

• Ik heb ze niet gevonden

AJ 05-11-2017

Prima telefoon, goed scherm, superfoto's en lange accuduur

Prima telefoon; scherp scherm met goede kleuren; prachtige foto's, ook bij weinig licht. Vingerafdruk ipv code intoetsen is erg handig. Accu gaat heel lang mee en is met snellader ook zo weer vol. Klein minpunt: bij het maken van foto's 'druk' ik nogal snel op de toets die zorgt voor wisselen van achter- naar voorcamera, of op de 'home' toets of een van die ernaast. En op het toetsenbord druk ik regelmatig net naast de juiste letter. Maar misschien ligt dat gewoon aan mij ;-)

Pluspunten

• goede telefoon
  • superfoto's
  • accu gaat heel lang mee
  • snellader laadt inderdaad razendsnel op

Minpunten

• Foto's: verkeerde toets is snel ingedrukt.
  • Toetsenbord: verkeerde toets is snel ingedrukt

M 13-09-2017

Wat een heerlijke telefoon!

Altijd een Apple phone gehad...al was ik nooit helemaal happy met de foto's. Hij lag lekker in de hand en had wel enige status..;)//pfff .mijn laatste 6s was best maar ik ging toch op zoek naar..ja...een betere versie, betere foto's, betere vingerafdruk scanner....
uiteindelijk deze A5 2017 gekozen (ik zag de zin van de overgewaardeerde dure typen niet meer)
wat een heerlijke telefoon! Alles werkt supersnel, de vingerafdruk scan, de foto's zijn een verademing, overzichtelijk, makkelijk, super accu en ook echt chic...die goud kleur! En dat allemaal voor een mooie aanschafprijs, kopen en genieten!

Pluspunten

• accu
  • foto's
  • snelheid
  • vingerafdruk scan
  • vormgeving

Minpunten

• misschien is de software niet helmaal up to date

Anoniem 23-08-2017

Mooi scherm, ligt goed in de hand, snel apparaat

Had hiervoor s6 eens. Helaas waterschade, maar deze net zo goed. En voordeel...waterdicht tot 1,5 meter

Pluspunten

• Waterdicht
  • Goeie accu
  • Laadt snel op
  • Mooi scherm

Minpunten

• Geen led voor meldingen

Hanna 20-08-2017

Super scherm

Dit is tot nu toe mijn perfecte toestel, waterresistent, goed geluid en veel mogelijkheden goede voor mij perfecte camera.

Pluspunten

• Grrot scherm
  • Geluid
  • Bediening

vanopstal 20-08-2017

Gebruiksvriendelijkheid

Voor de eerste keer een Samsung Galaxy aangeschaft, na jarenlang een Apple Iphone te hebben gehad. Ik vind deze Samsung Galaxy vele malen gebruiksvriendlijker dan de Iphone en ik raad deze dan ook iedereen aan.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Uiterlijk

Nique 20-08-2017

Superbatterij en erg goed fototoestel

Deze telefoon heeft een erg goede camera die superscherpe foto's maakt met mooie kleuren. Het scherm is ook mooi groot en kan zich automatisch aanpassen aan het licht in je omgeving. De bediening is makkelijk. Reageert erg snel, heb dat zelf wat langzamer gezet omdat ik anders ongewenst dingen aanklikte. De batterij gaat zo'n twee dagen mee met bellen en gebruik, zonder denk ik wel drie of vier. De telefoon heeft voldoende geheugen voor muziek en foto's al zonder toevoeging sd kaart.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • mooi scherm
  • erg goede camera
  • stijlvol design
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• moeilijk vast te houden zonder hoesje

Maud 19-08-2017

Super telefoon!!!

Mooie telefoon, met scherp beeld, goede accu en ligt lekker in de hand. Maakt mooie foto's, ook onder water!

Pluspunten

• Goede accu
  • Scherp beeld

Ineke 19-08-2017

Groot scherm!

Fijn om nu een Samsung telefoon te hebben.
Communiceert makkelijk met mn samsung tablet.
Goede camera.
Alles werkt erg snel!

Frans 19-08-2017

Galaxy A5

Door het grote scherm en de grotere pictogrammen, is de A5 een uitstekende telefoon voor senioren. de A5 heeft een accu die lang mee gaat en heeft via de snellader relatief weinig tijd nodig om weer op te laden Het geluid is helder met een goed regelbaar volume. De Galaxy A5 is gemakkelijk in het gebruik.

Pluspunten

• groot scherm
  • grote pictogrammen
  • helder goed instelbaar geluid

Minpunten

• gebruiksaanwijzing zit in de telefoon

Hilly 18-08-2017

GEWELDIG TOESTEL

Na jaren een I-Phone te hebben gehad, ben ik zeer onder de indruk van het gemak en vooral snelheid met verbluffend mooie foto's, te maken met mijn nieuwe Samsung A5. Mooi goot scherm en supersnel toestel welke tevens een gemakkelijk en overzichtelijk menu heeft..... Heel blij mee.....

Pluspunten

• groot scherm
  • overzichtelijk menu
  • geweldige foto"s

Minpunten

• Tot nu toe geen

Anneke 17-08-2017

Mooi dinkie

Mooie snelle telefoon, ligt lekker in de hand. Helder geluid en scherp beeld maakt de telefoon handig en praktisch in gebruik.

Pluspunten

• Helderscherm
  • Speaker
  • Camera

jeweb 17-08-2017

Nieuwe telefoon, weer A5 maar nu type 2017

Heb weer voor een Samsung gekozen, vorig model 2 jaar zonder problemen gebruikt.
2017 model met nieuwste techniek ligt lekker in de hand en is duidelijk, nu nog een hoesje wat bij de kwaliteiten van de A 5 past.

Pluspunten

• snel
  • stevig
  • water bestendig

Digibeet 17-08-2017

Fijne telefoon, gebruiksvriendelijk.

Zeer tevreden. Gebruiksvriendelijk en een fijn en duidelijk scherm. Veel geheugen. Mooie foto's. Mogelijkheden voor mij meer dan voldoende.

lisa 17-08-2017

Accu gaat lang mee, snel opgeladen, duidelijk scherm

Ik vind het een mooie duidelijke telefoon, het heeft veel geheugen en het laad snel op. Hij loopt niet vast.

Pluspunten

• veel geheugen
  • accu gaat lang mee

Minpunten

• ronde telefoon
  • speaker zijkant