Motorola moto g⁷ power 64 GB / ceramic black

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola moto g⁷ power 64 GB / ceramic black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ted 29-08-2019

Prima toestel voor een zachte prijs

Een maand in bezit. Draait opvallend soepel. Mooi groot scherm. De beeldkwaliteit is prima ondanks mindere kwalificaties. Camera functioneert boven verwachting goed. Batterijcapaciteit is super, kan 2 dagen of langer intensief gebruikt worden zonder bijladen!! En rap weer opgeladen met snellader. Aanmelden met fingerprint functioneert goed. Met dit toestel krijg je veel waar voor je geld. Had hiervoor een Nokia 6, dat is geen slecht toestel maar kan niet tippen aan deze Motorola m.b.t. batterijcapaciteit, souplesse en fingerprint aanmelding. De camera van de Nokia is iets beter. Dit laatste vind ik het enige minpuntje. Technisch werkt de camera prima.

Pluspunten

• Superieure batterij capaciteit
  • Draait heel soepel
  • Fingerprint werkt goed

Minpunten

• Fotokwaliteit ietsje minder

Josephine 19-08-2019
  • Product gekregen

Mooie uitstraling van de telefoon, en functioneert heel goed

Super goed product, functioneert goed en is snel. Heeft genoeg geheugen waardoor hij niet snel volzit.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Snel