Huawei Mate 20 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 682 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Mate 20 Pro 128 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

IvG 19-06-2021

Nog steeds een fantastische telefoon.

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

Ik heb deze telefoon nu al ruim twee jaar intensief in gebruik. Nog steeds ben ik dik tevreden. Foto's maken is nog steeds een genot, maar de accu gaat nog steeds lang mee. Bij echt intensief gebruik (spelletjes en foto's) zeker nog 8 uur. En aangezien het opladen heel snel gaat, levert het totaal geen probleem op.
Ik raad deze telefoon echt iedereen aan. Heel gebruiksvriendelijk, niet te groot en niet te klein. Helder beeld en dan heb ik nog niet alles foefjes ontdekt.

Pluspunten

• lange accuduur
  • mooi helder scherm

Dingetje 24-02-2021

fantastisch toestel qua scherm, accuduur, camera

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

Ik heb dit toestel nu bijna 2 jaar en dit is voor het eerst dat ik geen nieuw toestel ga nemen bij mijn nieuwe abonnement. Het toestel wordt behoorlijk intensief gebruikt en nog steeds gaat de accu bij veel gebruik bijna de hele dag mee. Tijdens het eten mag hij even aan het infuus. Foto's maken blijft nog steeds een genot en het scherm is niet te groot en niet te klein, haarscherp. Dus wat wil je nog meer.

Pluspunten

• accuduur
  • camera
  • prettig scherm

John 28-11-2019

Topper

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

Ik heb altijd iPhone gehad en ik was toe aan een andere. Maar de prijzen zijn zo absurd dat ik verder keek. Na vele avonden puzzelen kwam de mate 20 pro overal positief naar voren dus daar ben ik voor gegaan. Was even wennen maar geen spijt van. Mooi toesfel. Voelt degelijk aan, Goed scherm, heel snel, geweldige kleur en super foto's. En een prijs die op de helft van een iPhone ligt.
Enige punten van kritiek zouden zijn dat het geluid beter kan en zo ook de vingers Anne.
Maar absoluut een aanrader.

Pluspunten

• Snel
  • Mooi
  • Super foto's
  • Prijs
  • Voelt degelijk aan

Minpunten

• Vingerscanner
  • Geluid

Dingetje 17-11-2019

helder scherm, mooie foto's en weinig minpunten

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

Ik heb voor de Huawei Mate 20 Pro gekozen vanwege de camera. En daar heb ik zeer zeker geen spijt van. Door het rond aflopende scherm ziet het er nog beter uit.
De accuduur is ook super. Je kan bij wijze van spreken bijna de hele dag spelletjes doen voordat hij leeg is.

Pluspunten

• helder scherm
  • makkelijk in gebruik
  • prachtige foto's met leuke extra's
  • goed geluid
  • lange accuduur

Minpunten

• geen aansluiting koptelefoon

Billy 28-10-2019

Verrassend goed scherm alleen groene verkleuring er op

De mobiel gekocht voor de Camera's en het mooie scherm.
Het was jammer maar ik had een scherm met een licht groene waas over het scherm.
Te zien met lichte ondergrond over het hele, jammer dat dit zo is.
Komt vaker voor, helaas teruggestuurd.
Jammer want had hem graag willen leren kennen.

Pluspunten

• Geweldige camera set
  • Display scherp beeld

Brian 03-10-2019

Snelle betrouwbare telefoon met een fantastische camera

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

De telefoon is snel in gebruik en ook zeer makkelijk met veel mogelijkheden.
De camera is toch wel het toppunt gezien alle mogelijkheden en wij hiermee op vakantie fantastische foto's hebben gemaakt waarmee het verschil met een echte camera niet te zien is.

Pluspunten

• Camera
  • Snelheid

Kooijman 02-10-2019

Kooijman

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

Na wat slechte ervaringen met Samsung toptoestellen was het tijd voor een ander merk.

Waterbestendigheid vind ik belangrijk en dan niet slechts spatwater.
Dan wordt de keuze al een stuk minder.
Ook de mogelijkheden qua camera zijn voor mij belangrijk.
Na veel online reviews en testen te hebben bekeken leek Huawei mij wel wat. Toestellen voelen degelijk aan en zien er ook nog eens mooi uit. Bovendien hebben ze echt goede camera's.

Na eerst een simpele J6 2019 te hebben geprobeerd was het voor mij duidelijk dat Huawei ook qua software de zaakjes serieus goed voor elkaar heeft.

Zal dus zeker bij een top toestel nog beter zijn.
Het werd dus een Mate 20 pro.
Weliswaar een toestel wat al een jaar geleden uitgebracht is. Maar nog steeds met geweldige specs.
En voor de huidige prijs gewoon een geweldig toestel.
Super camera en mogelijkheden, goed stereo geluid en qua design ook nog eens prachtig. En dan eindelijk eens een fatsoenlijke accuduur. Oké deels persoonlijke smaak, maar ik heb heel wat andere toptoestellen uitgebreid uitgeprobeerd. Dus zeker veel vergelijkingsmateriaal gezien.
Uiteraard zijn er met iets betere camera, een harder stereo geluid, normale micro SD slot en makkelijker te verkrijgen cases.
Alsook met snellere updates. Maar de verschillen zijn klein en in de praktijk vaak nauwelijks waarneembaar.

Nu enkele weken in bezit en ik word er steeds enthousiaster over.
En dat gebeurt niet gauw want ik ben best zeer kritisch.

Pluspunten

• Camera
  • Accuduur
  • Face-unlock
  • Fingerprint in scherm
  • Snellader

Minpunten

• Nano geheugenslot ips microsd
  • Integratie chromecast
  • Felheid scherm in 't donker
  • Aanbod hoesjes
  • Stereo geluid mag harder

Frans Alasa 27-09-2019

Ik vind de helderheid van het beeldscherm en accuduur pefect

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

Ik ging naar de mobiele winkel voor een andere merk waarmee ik bekend ben, maar ik werd aangeraden door de verkoopster om voor de Huwawei Mate 20 Pro 128 GB / twilight / (dualsim) te kiezen, vanwege de kwaliteit/prijs vehouding en ik moet je zeggen , ik ben aangenaam verrast met deze mobiele telefoon. Ik ben erg gelukkig mee

Pluspunten

• Helderheid beeld
  • Gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• Ik heb nog geen minpunten gevonden

Patrick 17-09-2019

Topper op alle fronten

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

De mooiste features op deze telefoon zijn voor mij:
1- De uitmuntende front & back camera's en de mogelijkheden met de camera, zoals nacht-, macro-, panorama- en 3D-opname.
2- Het prachtige disign
3- Praktisch formaat comfortabel in de hand.
4- ip68
5- 128 Gb geheugen

Pluspunten

• Camera's
  • Waterdicht
  • 128 Gb geheugen
  • Snel en draadloos laden

Monika N. 17-09-2019

Super good picture quality and good battery duration

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

I decided for the Huawei Mate 20 Pro, because I wanted a phone with really good picture quality. I have the phone now since four weeks and the good quality got confirmed. First I found the phone too big, but you get really quickly used to it. It is very fast and the battery lasts sometimes for 3 days even, depending on how much you use it.

Pluspunten

• good battery
  • good camera

Minpunten

• big screen

Casper 16-09-2019

Geweldig toestel

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

Mijn vorige telefoon was de Huawei mate 8. Na 4,5 jaar (en een paar keer laten vallen) begon het scherm wat los te laten, dus werd het tijd voor een nieuw toestel. Ik heb bewust zo lang mogelijk gewacht met de aanschaf van een nieuwe telefoon, zodat het nieuwe toestel daadwerkelijk een verbetering zou zijn t.o.v. de oude. Ik was dusdanig tevreden over de mate 8, dat ik weer een nieuwe mate wilde. De 100 EU cashback actie heeft ook geholpen bij deze keuze.
Het formaat vind ik erg fijn. Bellen doe ik niet zo vaak met mijn telefoon, dus het scherm moet groot zijn. De extra hoge resolutie is fijn, maar ik zie geen verschil als ik de resolutie van FHD+ (2340x1080) naar WQHD+ (3120x1440) zet. Ik had het liefst gewoon een recht scherm, zonder ronde zijkanten, maar dat blijkt erg lastig te zijn tegenwoordig. Het is even wennen (bij vasthouden soms per ongeluk zijkant scherm indrukken), maar het gaat op zich prima.
De accu van 4200mah is ook erg fijn. Vorige mate had 4000mah, dus de nieuwe moest minstens net zo groot zijn. Bij normaal gebruik, voornamelijk 'savonds schermgebruik, gaat de accu 2 dagen mee. Supercharge opladen is echt waanzinnig, je ziet de procenten er serieus bijkomen.
Het OS en de EMUI schil zijn prima. Ik kan alles prima vinden in de settings. Het enige wat ik jammer vind is de Huawei AppGallery. Hiermee kun je apps die je uit de Google PlayStore haalt ook updaten. Ik vind het persoonlijk vervelend als een app steeds zo'n getal bij het icoontje heeft staan. Je kunt wel per app (in de Huawei AppGallery) aangeven dat je updates wilt negeren, maar het liefst heb ik die hele app gewoon niet.
Vroeger wilde ik altijd per se m'n telefoon rooten en er een custom de-bloated rom op draaien. Dat doe ik eigenlijk sinds mijn vorige telefoon niet meer, maar door dit soort apps begin ik daar toch weer over na te denken.
De camera is in 1 woord geweldig. Ik heb ook wat gespeeld met de Night stand. Zolang een geen beweging is, worden het erg mooie en vooral super lichte (lichtsterkte) foto's. Zelfs als het super donker is. Ik vind de vierkant met camera's aan de achterkant van de mate 20 er mooier uitzien dan de rechthoek met camera's aan de achterkant van de p30.
De vingerafdruk scanner in het scherm is best ok. Ik vond de scanner aan de achterkant van m'n vorige telefoon geweldig. Ik heb helaas soms toch wel meerdere pogingen nodig om m'n telefoon te unlocken. Dat zal voornamelijk komen doordat ik te snel wil, en het soms niet goed zichtbaar is waar je je vingen moet plaatsen. Als je gewoon rustig doet en het scherm eerst even aanraakt, dan licht de plaats waar je je vinger moet plaatsen op, en kun je het scherm eigenlijk altijd wel in 1x unlocken. Ik wil af en toe gewoon te snel denk ik.
De 128 GB opslag verwacht ik niet vol te krijgen. Mijn vorige telefoon had 32GB intern, en een 64GB sd card extern. 128GB is ruim voldoende dus.

Alles bij elkaar genomen ben ik enorm tevreden met de Huawei Mate 20 pro. Ik raad hem ook zeker aan. Helemaal met de cashback actie heb je een van de beste telefoons op de markt, voor een zeer gunstige prijs.

Pluspunten

• accuduur
  • accu supercharge
  • camera
  • snelle processor

Minpunten

• ronde zijkanten van het scherm
  • geen
  • geen

Martijn 15-09-2019

Fijne handzame telefoon

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

Echt een fijne telefoon. Ik had hier voor altijd een HTC telefoon, maar nu overgestapt naar de huawei Mate 20Pro Mate. Ik vind het een gebruiksvriendelijk telefoon, met veel leuke nieuwe snufjes. Verder is de camera die er op zit echt geweldig, mooie strakke duidelijke foto's. De prijs die je voor dit toestel betaald is het meer dan waard. Een aanrader dus👍👍👍

Pluspunten

• Handzaam
  • Mooie afwerking
  • Super goede camera
  • Gebruiksvriendelijk

Yagoubi 12-09-2019

Erg tevreden

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

Prijs kwaliteit, accuduur, 3d-gezichtscanner en de vingerafdrukscanner in de scherm werken goed, camera is zeer goed....

Khaled 10-09-2019

Huawei is Heel goed

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

Huawei is giedkoop en goed kualitie
Zij kamera is prima en hij heeft veel optsie
Ik ga altijd huwei kopen
Ik hoop Heel veel plezier.
Groetjes, Khaled

Pluspunten

• Kamera
  • Goedkoop

Minpunten

• Geluid

Rasha AlHammota 09-09-2019

It's just amazing

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

First of all the screen: one of the best definition I've ever seen, the size is perfect not too big and not too small.
The possessing is so fast thanks to kirin 980.
The camera is another story : bleur like professional camera, high quality images and the night mode is the best in the market.
In addition to the very fast charging with 4200 mah battery , the phone is the perfect combination.
The only thing that I didn't like there is no 3.5 jack

Petra 09-09-2019

Groot én fijn smal scherm, top camera en lekker snel!

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

Fijn groot helder scherm, maar ook smal, waardoor makkelijk vast houden. Ook voor de dames!
Lekker snel, mooie foto's, lange accuduur. Echt een pareltje! Wel wat aan de dure kant, maar zeker geen spijt van.

Pluspunten

• accuduur
  • scherm helder en groot en smal
  • snelle telefoon
  • goede camera

Minpunten

• geen beschermhoesje bij aankoop

Angelo van Kralingen 08-09-2019

Huawei mate 20 pro

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

Voor de prijsklasse krijgt u echt een top telefoon, uitmuntende camera en beeldwerk, alles werkt snel en eenvoudig.
Het scherm is top en foto's zijn haarscherp.
Vingerafdruk werkt top en alles wat de telefoon te bieden heeft.
Ik ging van een Samsung naar een Huawei en was wel een beetje sceptisch in het begin maar ik heb etotaal geen spijt van mijn keuze, de telefoon behoort in de top van de beste telefoons.

Bij deze zeer tevreden over het toestel echt een aanrader.

Mr Malik 06-09-2019

Wow, echt onder de indruk!

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

Ik heb sinds de introductie van de Huawei p6 in juni 2013 altijd een Huawei telefoon gehad. Voor de overige familieleden koop ik ook altijd Huawei omdat het een heel betrouwbaar merk is en mij tot nu toe niet heeft teleurgesteld. Je krijgt bovendien zeer veel telefoon voor je Euro, vooral in vergelijking met andere merken. De mate pro is een toestel met een prachtig led scherm. De batterij gaat heel lang mee. Je maakt professionele foto's met de Leica lenzen (waaronder wide angle) en met de speciaal ontworpen artificial intelligence (AI) ondersteuning maak je heel gemakkelijk prachtige foto's. Ik zal dit merk blijven kopen.

Dinamo 06-09-2019

Fantastisch toestel!

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

Bewust gekozen en over gestapt van het dure apple..en als je dan kijkt wat je in dit toestel krijgt voor het geld dan ben je alleen teleurgesteld in het feit dat je dit niet eerder gedaan hebt.
Maar goed nu over het toestel, fantastische camera met echt waanzinnig mooie foto`s, premium design, toestel ligt super goed in de hand. BATTERIJ, jeetje wat gaat die lang mee bij intensief gebruik, niet eerder meegemaakt. Als je hem dan moet laden dan is het ongelooflijk hoe snel dit gebeurd... minder goede dingen van het toestel kan ik niet bedenken en ben ik nog niet tegen gekomen.

Pluspunten

• Batterij
  • Camera
  • Scherm
  • Laden

Martin0654 06-09-2019

A simply excellent device in all categories

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

A battery that lasts, a camera that does justice. Super-fast charging making my last 'smartphone' looking retarded. Excellent value for money!

Pluspunten

• Photo's are super
  • Fast start up
  • Super fast charging
  • A pleasure to use - easy

Dragos Coica 06-09-2019

Great phone - best flagship until Mate 30 Pro is released.

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

The display is amazing, battery life is 2 days and it can recharge from 20 to 80% in less then 30 min or from 0 to 70 in 30 minutes. Amazing camera on this phone: I won a Canon 6D and the pictures are comparable and even better in low light (You have to see it to believe it).

Pluspunten

• Display
  • Camera
  • Battery

Minpunten

• Nothing

JN 06-09-2019

goed, lekker licht, fraai design, simpel

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

prijs / kwaliteit en de reviews zeiden het al, goed toestel voor niet teveel geld, i.c.m. cashback actie bijna ''gratis''
beeld, accu, camera, waterdicht, desktopmodus bij draadloze projectie noem het maar op veel pluspunten, nog geen negatieve punten, ja misschien het te licht aan voelen van en het formaat dat makkelijk past in je hand dit maakt je bewust dat het misschien toch wat fragiel lijkt of aanvoelt. Terwijl dit niet zo is, al zou je deze telefoon aandrukken met je vingers of lichtjes buigen merk je dat het kwaliteit bevat.

Kwa design is het niet innovatief maar dat maakt het niet minder mooi. De software en de omgeving/uiterlijk is lekker fris van android, een zakelijk uitziende telefoon die geen ''gameboy'' look bevat.

Pluspunten

• veel

Henk 06-09-2019

Best of both worlds

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

Ik heb deze telefoon vooral gekocht om z'n camera. En die is gewoon fantastisch. Ik nam altijd m'n spiegelreflex mee op vakantie. Dat hoeft dus niet meer! Alle mogelijkheden van m'n spiegelreflex heb ik nu op m'n telefoon. En meer..... van macro naar bijv timestamps op m'n foto's. Video met slowmotion. Nachtopnames. Verzin het en het zit erop. Daarnaast een 4000nh batterij, goed voor 2 dagen zonder opladen. Oh, ja en je kunt er ook mee bellen... en hij is supersnel. Nadelen? Ik heb ze nog niet kunnen ontdekken. Ok, de telefoon is aan de grote kant voor je broekzak.

Pluspunten

• Super camera
  • Lange batterijduur
  • Prachtig scherm
  • Super snel

Minpunten

• Telefoon aan de grote kant voor in je broekzak

José 06-09-2019

Huawei mate P20 pro

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

Na jaren Samsung toestellen uit de S-serie te hebben gekocht zag ik een aanbieding van de Huawei mate P20 pro, voor een zeer scherpe prijs.
De consumentenbond en ook reviews op het internet beoordeelden het toestel als zeer goed.
En ik kan het hier alleen maar mee eens zijn.
Het toestel is mooi om te zien, supersnel en heeft een prachtig en zeer helder scherm.
De camera is echt buitengewoon goed.
Ook de accu gaat verrassend lang mee, bij mij bijna twee dagen.
Kortom ik ben zeer tevreden met het toestel.

Pluspunten

• Zeer snel en prachtig scherm.
  • Goede accu
  • Zeer goede camera
  • Vingerafdruksensor in het scherm werkt perfect

Danielle 06-09-2019

Uitstekende telefoon!

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro

Onlangs deze telefoon gekocht en eigenlijk (bijna) niks aan te merken. Werkt fijn en snel, lange batterij duur en geweldige foto's. Enige minpuntje is dat het scherm wel erg snel krast.

Pluspunten

• Camera
  • Accuduur
  • Interface
  • Snelheid

Minpunten

• Scherm krast snel