Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

7,1 (2224)

Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver
7,1 (2224)

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)
9,6 (4264)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 50 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

Cees57 04-11-2019

Prima toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

Ik heb de Galaxy S9 sinds een maand en ben helemaal tevreden. Voldoende geheugen en ook internet is mooi snel. Het scherm geeft een haarscherp beeld met mooie kleuren
Je kunt er schitterende foto's mee maken onder vrijwel alle omstandigheden.

Anoniem 03-11-2019

Mooie uitstraling, geweldig design.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

Ik heb de Galaxy s9 nu een half jaar in gebruik en ik ben er nog iedere dag even blij mee als toen ik hem net uit de doos haalde. Hij is fijn in het gebruik, heeft een mooi design en voeld heerlijk in de hand. De foto's en video's die hij maakt zijn prachtig en met de opties die je hebt voor het bewerken steel je zeker weten de show. Het geluid is heel goed en doordat je hem ook nog eens op dolbi kan zetten is alle muziek of iedere film heerlijk om naar te luisteren en het scherm maakt het ook zeker de moeite waard om naar te kijken. En als je dan bij YouTube nog net even het scherm een tikje groter kan maken dan is het echt WOW. Dit toestel is een aanrader voor de beginner maar ook voor de gevorderde telefoonliefhebber.

Denisee97 01-11-2019

Fijne en makkelijke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

Wat een fijne telefoon! Ligt fijn in de hand, niet heel erg groot. Makkelijk in gebruik en een mega goede camera. Ik ben er erg blij mee ! En zal sowieso niet snel een ander merk telefoon willen omdat het zo makkelijk in gebruik is.

Dinesh 31-10-2019

geweldig telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

Ik heb telefoon nu ongeveer 6 maanden, tot nu toe totaal geen problemen mee.
Goed en snel telefoon, kwaliteit ook prachtig.

MarjaID 30-10-2019

Ontzettend blij met mijn S9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

Ik ben nu zo'n vier weken in het bezit van mijn nieuwe S9 en ben er ontzettend blij mee! Hij is snel, een mooi formaat en maakt hele mooie foto's.

Qu1cZ 29-10-2019

Geweldig telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

Ik heb deze telefoon gekocht 5 maanden geleden en het is geweldig de kwaliteit is goed de processor batterij leven camera

Patrick123 29-10-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

Met alle opties die de telefoon rijk is en het snelle besturingsysteem ben ik zeer te spreken over de prestaties van de telefoon

Joris3pintjes 27-10-2019

Mooi en praktisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

Al katten meerdere Galaxy modellen gehad en de S9 is toch weet een stap voorwaarts. En mooi uiterlijk met een hele bruikbare duidelijke werkwijze! Ik dacht dat ik hem niet nodig had maar ik wil niet meer terug

Minahil 27-10-2019

Goed!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

Ik vind dat deze telefoon goed is bijvoorbeeld omdat het veel inhoud heeft dus je kan veel dingen ermee maar 1 nadeel is dat de baterij heel snel leeg is maar anders vind ik deze telefoon de beste tot nu toe!

Anoniem 26-10-2019

Mooi toestel maat een minpunt

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

De Samsung S9 is een prachtig toestel met veel mogelijkheden. Er is echter een probleem en dat betreft de screenprotector (glas). Door de screenprotector doet de telefoon niet altijd wat deze moet doen. Ik weet niet of het aan het toestel ligt of aan de screenprotector maar het is wel lastig.
Op zich is het een prima toestel zals je van Samsung kunt verwachten.

EvEtten 25-10-2019

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

Ik heb deze telefoon nu een maand in mijn bezit en ben er erg tevreden mee. Het toestel heeft een mooi design, reageert snel, heeft een goed formaat scherm en maakt mooie foto's

Anoniem 24-10-2019

Sterk kan alles aan

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

Ik werk in de bouw dus de telefoon heeft wel iets meer te leiden aan om omstandigheden .maar hij is nog als nieuw ben zeer tevreden

Frans195009 22-10-2019

Telefoon die uitblinkt door zijn gebruiksgemak.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

De telefoon is gemakkelijk en snel te bedienen, door zijn formaat ook heel goed mee te nemen. De camera maakt foto's van een zeer goede kwaliteit.En deze telefoon is een echte alleskunner! De mogelijkheden zijn enorm, en is bovendien ook nog eens snel in gebruik. Ik ben er heel blij mee!

Mdijkman74 22-10-2019

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

Ik heb deze telefoon nu een paar weken. Heel even wennen na de overstap van Apple naar Samsung, maar nu erg blij mee. Prijs- kwaliteit verhouding erg goed.