Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 48 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

SanneMe 16-09-2018

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

Na jaren overgestapt van iPhone naar Samsung. Nog geen moment spijt gehad. Eindelijk bevrijd van IOS. De camera is geweldig.

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

Patrick 8124 16-11-2018

Geweldige kenmerken top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

Super fijn toestel blijft me verbazen iedere keer weer. Zeer blij met deze aankoop.
Mijn vrouw wil er ook graag 1 van de Sint... dus.......

martinh 08-02-2019

mooie schermkwaliteit en werkt makkelijk en snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

mijn samsung galaxy s9 werkt snel en makkelijk. het beeldscherm is van zeer goede kwaliteit. ook alle functie's doen het goed. alleen de wissel van de s7 naar de s9 is wel een beetje wennen. zeker een aanrader !

Anoniem 08-02-2019

Ligt heerlijk in de hand!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

Alles werkt perfect. Mooi helder beeld, goed formaat en gewicht. Handige biometrie. Niks op aan te merken!

Stefan80 08-02-2019

Batterij duur is beter dan verwacht!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

Voorgaande telefoons: S2, S4, S5, S7 en nu de S9. Op alle fronten is de S9 superieur tov. zijn voorgangers, maar wat mij het meest opvalt is de batterijduur, ik heb de telefoon nu 2 dagen, en nog maar 1x opgeladen. Het browsen in de samsung browser gaat vrij comfortabel. Het laden van pagina's gaat vlot, en het scherm ervaar ik met 5.8" en hoge resolutie rustgevend voor mijn ogen.
Bij het configureren van de S9 waren mijn contacten, videos, foto's en apps binnen 10min. overgezet van mijn oude S7.
Ik geniet volop van de snelle menu interface en het gemak waarmee ik deze telefoon kan bedienen.
Wanneer ik in de gelegenheid ben wil ik graag de slow motion opname stand uitproberen met 960 frames per seconde is dit de hoogste frame rate die ik tot nu toe gezien heb op een telefoon.

Mooi uiterlijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

Zojuist ontvangen. Overzetten zoals gebruikelijk zeer makkelijk. Tot nu toe zeer tevreden. Mooie telefoon

Anoniem 07-02-2019

Super merk! Super telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

Vanmiddag heb ik mijn Samsung Galaxy s9 ontvangen. De telefoon ligt super in de hand heeft een zeer mooi uiterlijk en is makkelijk in gebruik. Alle bijbehorende stukken als oplader, oordopjes en het smart switch zijn naar behoren en maakt alles zeer makkelijk. Super blij met Samsung, ze weten me nooit teleur te stellen tot nu! een echte aanrader!

Samsung s9 de beste 07-02-2019

Samsung is voor mij de beste!!!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

Iphone huawei google zijn best leuke telefoons.
Maar als je de samsung gewend bent is er geen weg meer terug!!
Goodbye alle andere merken,ik heb weer lekker een nieuwe samsung s9 gekocht.
Toppperrrrrtje

Baloe305 07-02-2019

Fijne nieuwe opvolger

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

Ik heb deze telefoon nu een paar weken in gebruik en ik kan niet anders zeggen dat het een fijne opvolger is van de Samsung S6 die ik nog had. Helder beeld, mooi design en handig in gebruik.

sdejong 07-02-2019

Wat een verademing die S9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

Na jaren een S6 te hebben gehad toch maar overgestapt op de S9. Het is in begin enorm wennen aan het nieuwe scherm maar deze is zoveel scherper en mooiere kleuren dan die van de S6. Nu 2 dagen in gebruik en het voelt weer als vertrouwt in gebruik. Voor mij geen ander merk dan de Samsung ;)

Rachel g 07-02-2019

Fantastische model veel mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

De telefoon heb ik sinds 3 weken ben er heel erg blij mee. Hoop er nog heel lang van te kunnen genieten.

Prachtig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

Ik heb dit product, de S9 Coral blue, een uitstekende kleurkeuze vind ik zelf, nu bijna een maand en het is bij verre de beste mobiel die ik tot nu toe in bezig heb gehad. Ik ben zeer tevreden met de prestaties van het apparaat. Wat ik wel merk is dat de batterij vrij snel leeg gaat als je hem op prestatiemodus hebt staan. Natuurlijk logisch omdat het veel batterij kost. Met hakken over de sloot een dag mee te doen, is het vaak wel. Verder is met de camera spelen een erg leuke bezigheid en zeker mooie foto's mee te schieten! het scherm is qua heeft een fijne structuur en een mooie afwerking. Snel opladen werkt ook uitstekend, ik verbaas me er elke keer weer over. Kortom, een zeer goede telefoon van goede kwaliteit en met goede functies, zoals gewend van Samsung!

Brendaaaatje 07-02-2019

Ziet er weer mooi uit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

Nog nooit anders gehad dan samsung en dat zou ik ook niet willen. Zoals telkens weer een mooie verbetering! Het kopen zeker waard.

wimspek 07-02-2019

GSM Samsung Galaxy s9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart

mooie snelle en functionele mobiele telefoon.
Deze doet boven mijn verwachtingen zo als,
de foto s die hij maakt en de snelheid van het internet subliem