Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 51 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Anoniem 05-03-2021

Kenmerken

Een hele fijne telefoon
Goede camera erop
Fijne en simpele bediening de fijnste samsung van de 3 die ik tot nog toe heb gehad

Bert6262 28-02-2021

Een geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik vind een Samsung S9 een geweldig toestel. Prettig en logisch in gebruik met daarbij een mooi en duidelijk scherm. Koppelingen met andere Samsung apparatuur werkt perfect, bijvoorbeeld met mijn Galaxy Watch 2. De Samsung S9 is wat mij betreft een echte aanrader. Doen dus!

jente2 25-02-2021

Zeer goede mobiel, maar met wat kleine irritaties.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

De mobiel werkt goed, is fijn, en is waarschijnlijk beter dan alle oudere mobiels. Heel veel oude klachten zijn er al uit, en het hele instellingen en home scherm menu werkt perfect. Sowieso werkt dit al redelijke oude model zeer goed. 2 kleine irraties echter: 1. De bixby knop, is niet nodig en irritant, aangezien ik hem de hele tijd per ongeluk indruk. Ja ik heb hem versteld naar spotify in plaats van Bixby, maar nog steeds hoef ik geen knop voor een app, en is het alleen maar irritant als ik misklik en denk dat ik het volume naar beneden doe maar eigenlijk spotify open. 2. De grote hoeveelheid standaardapps en instellingen. Ik wil geen facebook op mijn telefoon, of samsung free in mijn home screen. Ook hoef ik geen swipe menu ding. Dit zijn perfecte opties echter als je dit allemaal aan kan zetten, maar als dit er standaard is dan is het gewoon niet fijn want dan moet je het allemaal uitzetten. Naast deze kleine dingen echter werkt de mobiel perfect en is hij heel fijn.

LeeYoung65 20-02-2021

Geweldige mooie smartphone!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik ben super blij met deze fijne telefoon. Hij is heel erg fijn in het gebruik, ziet er prima uit en is makkelijk te koppelen met alle randapparatuur.

Jack S9 19-02-2021

Twee jaar in gebruik en wil niets anders.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik heb de S9 nu ruim twee jaar in gebruik. Het is een verlengstuk van mijzelf geworden en kan niet zonder dit gemak. Toestel voldoet nog steeds tot tevredenheid en wil (nog) niets anders.

Pyter 16-02-2021

Prima toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Dit toestel voldoet aan al mijn wensen.
Ik ben dan ook zeer tevreden en hoef dus ook niet de nieuwere modellen.

Anoniem 11-02-2021

Werkt prettig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Werkt prettig, ik kan er mooie foto's meemaken. Hoe en wat wijst zichzelf dat vind ik heel fijn, niet te ingewikkeld!

Juda22 03-02-2021

Fantastische Uitvinding!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Het is een snel apparaat. Ik heb hem meedere keren laten vallen maar toch doet hij het nog! Ik zal hem aanraden aan iedereen!

Katinka 11 01-02-2021

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik ben erg blij mst deze telefoon als opvolger van de Samsung S7. Snel makkelijk, duidelijk, prachtige foto's. Geen moment spijt van! Ideaal

Mark_3434 24-01-2021

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik heb de s9 nu 2 jaar en ben er nog steeds heel tevreden over, lekker soepel en snel en de camera is geweldig!!

Quinten2 22-01-2021

Goede camera en opslag

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

De camera maakt erg mooie foto's met hoge kwaliteit. Je heb genoeg opslag dus mijn telefoon is niet zomaar vol en de kwaliteit is over het algemeen zeer goed.

Anoniem 19-01-2021

Hele goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik vind deze telefoon super goed de batterij doet het goed de camera doet het goed.
Goeie nachtmode waarmee je in de nacht foto's kan maken en dus zou ik deze telefoon aanraden.
En ik zou nooit switchen naar een ander merk.

Reviewgalaxys9D 19-01-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik heb mijn samsung galaxy s9 ondertussen al ongeveer 3 jaar. Ik heb hier 3 jaar lang een super telefoon aan gehad. Goede camera, enorm gebruiksvriendelijk, makkelijk configureerbaar met de computer... Na 3 jaar beginnen nu wel de mankementen. Batterij is na 2 uur leeg, scherm is helaas ingebrand, microfoon kapot waardoor ik alleen nog op luidspreker kan bellen.. Maar goed, na 3 jaar intensief gebruik vind ik dit geen punt. Binnenkort hopelijk over naar de nieuwe S20 of S21. Ik ben Samsung fan!

Eljohara 17-01-2021

Samsung nummer 1

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik heb nu meer dan 10 om de 2 jaar een nieuwe abonnement en weer een nieuwe samsung heb nu de s9 ben er zeer tevreden mee heeft me nooit in de steek gelaten of vast gelopen of niet gedaan heb de s9 nu net langer dan 2 jaar werkt nog als de dag dat ik hem heb nieuw gekocht, grote geheugen je kan hem uitbreiden met sd kaart. Makkelijk te gebruiken en maakt mooie foto's mooie herinneringen. Ik raad iedereen samsung aan, top merk,kwaliteit en een mooie design.

Talia 16-01-2021

Geweldig toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Dit is de perfecte telefoon, de batterij gaat lang mee en het toestel werkt heel snel, de camera is uitstekend, het design is heel mooi het toestel heeft snelle handige functies en het beeldkwaliteit is beter dan perfect ik ben super blij met deze mooie aankoop, en ik raad hem aan iedereen aan.

Anoniem 11-01-2021

goed geluid ideale camera

Deze samsung s9 bevalt mij prima hiervoor had ik de s6 wat een verschil
zeker met de snelheid het maken van een foto en zuver geluidik ben er ook heel blij mee

Anoniem 10-01-2021

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ontzettend fijne telefoon. Hij is snel,makkelijk bedienbaar. Ook een goede camera met vele opties. Ik raadt hem aan!

Anoniem 09-01-2021

Voortreffelijke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Een telefoon die je digitale leven zoveel makkelijker maakt! De vele opties, de talloze applicaties, bijvoorbeeld de mogelijkheid om de telefoon te verbinden met je Windows computer. Gebruiksvriendelijkheid helpt daar erg bij. Ik word elke keer blij als ik hem oppak.

Angelique4567 06-01-2021

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Super tevreden, ook vanwege het extra geheugen, de S9 blijft gewoon heel snel, ik heb alles wat ik nodig heb nu op mijn telefoon staan en gebruik eigenlijk alleen nog maar mijn telefoon, ik heb geen tablet of laptop meer nodig. Hij doet alles wat hij moet doen en nog meer eigenlijk !!!

Steffy 06-01-2021

Super fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Een super fijne telefoon die lekker in de hand ligt en alle opties heeft die je nodig hebt. Wilde na afloop abonnement nog geen andere omdat nieuwe telefoons niet perse een meerwaarde hebben tov de S9.