Nokia 2730 classic zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 2730 classic zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

M Koot 1998 06-12-2011
Geschreven voor: Nokia 2730 classic zwart

Ik heb de Nokia 2730 Classic nu 15 maanden en ik ben er zeer tevreden over. De camera (2 megapixel) maakt goede foto's, maar de video's zijn zeer slecht. De 3G werkt bijna even snel als op een iPhone. Hij is me een paar keer gevallen en de enige schade die ik heb is een beetje stof tussen het scherm. De geluidskwaliteit is goed, maar hij gaat niet zo hard. Hierdoor hoor je soms niet als je een SMS binnen krijgt. De Nokia wordt geleverd met een 1 GB geheugenkaartje. Het navigatiesysteem werkt goed. De accu gaat bij stand-by tijd lang mee. Wel jammer is dat de Nokia geen USB-kabel heeft.

Arie de B 22-07-2011
Geschreven voor: Nokia 2730 classic zwart

Het is een gsm die doet wat die moet doen, bellen en gebeld worden. De bediening is even wennen, maar zit goed en degelijk in elkaar. De prijs is redelijk.

Ik heb deze gsm nu een half jaar in gebruik en de laatste weken valt de telefoon soms uit en is moeilijk weer aan te krijgen, de verbinding valt soms weg tijdens het bellen. De degelijkheid van deze gsm is dus in mijn geval niet goed!

Wim konijn 14-05-2011
Geschreven voor: Nokia 2730 classic zwart

- Goeie camera, goed scherm, goeie geluidskwaliteit
- ENORME TEGENVAL: Fysisch geluid van de toetsen. 't Is een alu plaatje dat je indeukt, maakt heel wat lawaai bij het typen van een sms.

wimbies 27-09-2010
Geschreven voor: Nokia 2730 classic zwart

Vooralsnog een prima mobiel. Mooie vormgeving en gemakkelijke bediening van toetsen en de bekende Nokia menu's. Ben zeer tevreden mede ook gezien de prijs.

Danny1970 06-04-2010
Geschreven voor: Nokia 2730 classic zwart

Toestel 3 weken geleden aangeschaft. Bevalt nog prima, lekker dun en overzichtelijk. Internet gaat ook goed, snel even op twitter kijken gaat goed. Internet doe ik niet veel want ik heb prepaid. Foto's, filmpjes makkelijk van de telefoon te halen door gewoon de mini SD-kaart (meegeleverd) eruit te halen en in je PC te stoppen. Je hoeft dus niet apart een USB kabel aan te schaffen. Zo kun je ook gemakkelijk wat MP3 nummers op de kaart zetten en via je telefoon afspelen. Radiofunctie is ook duidelijk en makkelijk te bedienen.

polfre 10-03-2010
Geschreven voor: Nokia 2730 classic zwart

Toestel biedt veel waar voor je geld. Uitstekende mogelijkheden, en in combinatie met een internet abonnement, prima te gebruiken als 'dongle'.
de behuizing is van matige kwaliteit, maar dat is prima op te lossen door een hoesje. Wil je via USB werken, dan is een kabel nodig (niet meegeleverd). Bluetooth werkt ook prima.
Kortom een prima toestel als je wilt kunnen internetten, e-mailen en bellen. Wil ja andere fancy zaken , dan kun je beter een Iphone of blackberry aanschaffen, maar die is dan weer 10x zo duur.

J.R. 28-02-2010
Geschreven voor: Nokia 2730 classic zwart

Eenvoudige telefoon met ontzettend veel mogelijkheden. (E-mail, internet, msn, landkaarten ed.) Voor als je wel een internet telefoon wil, maar gèèn dure iPhone oid.
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Toestel los gekocht icm een sim-only.
Nadeel is het plastic frontje dat gauw beschadigd raakt.