LG G7 32 GB / aurora black / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG G7 32 GB / aurora black / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hypersdragonx 24-09-2019

PERFECTE SMARTPHONE

het werk zo erg goed. alles is super goed. alles werkt. beter dan de iPhone X en zo veel goedkoper. Verslaat alle concurrenten. deze telefoon is beste telefoon als je GEEN iPhone fan bent en wel voor een lage prijs een GOEDE telefoon wilt hebben. geen andelen zijn gebonden aan het TOESTEL, wel aan de fabrikant (LGE). Ze zijn heel erg traag met de updates. op 24-9-2019 draait deze telefoon nog steeds op 8.1.0 oreo. hij krijgt binnen 1 maand wel de update naar android pie (9). voor volledige reviewvideo, gaat u naar: https://www.youtube.com/watch?v=B1ykF7M6mh0&t
De video is proffesioneel gemaakt en in het Nederlands!

Pluspunten

• design
  • snelhied
  • aantal ram
  • goedkoop en beter dan andere duurdere toestellen
  • kwaliteit

Minpunten

• camera
  • (LGE) softwareupdate-beleidt

Chavo 13-03-2019

Groot scherm, veel mogelijkheden en prima geluid

Een mooi en handzaam apparaat met veel mogelijkheden. Met name het scherm is heel duidelijk. De camera is top en er zijn niet zo veel "onzinnige" app geïnstalleerd. Wel jammer dat er een kleine processor en een klein geheugen in de telefoon is geplaatst.

Pluspunten

• Mooi en handzaam
  • Scherm heel duidelijk

Minpunten

• Kleine processor
  • Klein geheugen

eelcodo 12-02-2019

Mooi toestel, prijs-kwaliteit in evenwicht

Ik heb de LG G7 Fit afgelopen weken getest. Het toestel ziet er geweldig uit, de afwerking is dik in orde en het toestel doet niet onder voor de duurdere modellen. Ik had helaas de ervaring dat de simkaarthouder alleen met ondersteuning (ik wilde het niet al meteen beschadigen) voldoende naar buiten kwam en ik het toestel daardoor toch weer later in gebruik kon nemen. Na het opstarten wordt je verrast door de kwaliteit van het beeldscherm en begin je toch echt het idee te krijgen dat je de missing link tussen de duurdere en goedkopere toestellen hebt gevonden. Gewoon een betaalbaar goed product. Het menu is duidelijk en alles laat zich snel vinden. Na enige tijd begin je toch te merken dat het helaas een toestel uit het middensegment is. De geluidskwaliteit is echt minder en wanneer je het volume op een derde hebt staan klinkt het toestel gewoon blikkerig en dat is toch echt niet nodig vandaag de dag. Met oortjes merk je daar overigens weer niets van en ook bellen kan zonder vervorming van stemmen en is men goed verstaanbaar.
Een voor mij belangrijk item is de camera, niet voor de selfies, maar voor mijn werk. De camera krijgt bij gewoon beeld een voldoende, maar zodra je gaat inzoomen loopt de kwaliteit snel terug en ja, inzoomen is toch echt wel eens nodig. Hier verrast het toestel dus niet.

Een waarschuwing is ook wel op zijn plaats voor het feit dat het toestel erg glad is, wat het toestel ook wel zijn mooie design geeft. Het toestel kan echter wel makkelijker uit je handen glijden en dat overkwam mij een (paar) keer (bijna). Een hoes kan helpen, maar doet toch weer af aan de uitstraling van het ontwerp.

Ik gebruik mijn toestelveel en tijdens het testen heb ik alles met uitzondering van bluetooth aangezet. De accu hield het redelijk, maar na een etmaal intensief gebruik en app's die mee lopen te slurpen, moest hij toch wel weer aan het net. Ik heb echter in die periode niet meegemaakt dat hij trager werd.
Een uitbreiding van het geheugen met behulp van een micro-sd is wel aan te raden, helaas gebruik ik 2 Simkaarten en bij dit hybride toestel is die uitbreiding dan niet mogelijk.
De prijs-kwaliteitsverhouding van het toestel is zonder meer goed te noemen en om die reden is het toestel zeker een aanrader.

Pluspunten

• beeldscherm
  • design
  • menu

Minpunten

• geluid
  • camera
  • hybrid

Valentijn 21-01-2019

Prachtig beeld en goede prijs-kwaliteitverhouding.

Gedurende enkele weken heb ik de LG G7 Fit mogen testen. Het eerste wat opvalt aan het toestel is de afwerking. Qua uiterlijk ziet het toestel er goed uit en doet het niets onder voor mobieltjes uit een hoger segment. Na het opstarten word je verrast door de geweldige kleuren van het beeldscherm en heb je daadwerkelijk het idee een mobiel gevonden te hebben die het gat naar mobieltjes uit het hogere segment gedicht heeft, maar wel betaalbaar is. Na deze eerste verrassingen ga je ervaren dat je toch te maken hebt met een toestel uit het middensegment. De geluidskwaliteit vind ik onvoldoende. Het geluid is prima tot halverwege de geluidsbalk, maar daarboven luister je geen nummer af. Gelukkig is er geen sprake van vervorming van het geluid op het moment als je oortjes gebruikt. Ook telefoongesprekken zijn prima te voeren (ook handsfree), zonder problemen van de speaker te ondervinden.
Het toestel is erg glad. Persoonlijk vind ik dit geen probleem, het zorgt namelijk ook voor de mooie uitstraling van het toestel, maar wees er bedacht op dat het mobieltje hierdoor wel makkelijker uit je handen kan vallen.
Het menu is duidelijk en alles laat zich snel vinden.
Ik gebruik mijn mobieltelefoon veel en tijdens het testen heb ik alles met uitzondering van bluetooth aangezet. De accu hield het prima en ging met gemak een hele dag mee.
In het begin heb ik een aantal keer ervaren dat het toestel traag was op het moment dat er veel apps open stonden. Eerst dacht ik, dat ik te maken had met een vastloper, maar na enige tijd werd de app dan toch gestart die ik opende. Na het installeren van een update lijkt dit over.
De camera volstaat, maar verrast niet en is toch wel een tikkeltje achterhaald.
Een uitbreiding van het geheugen met behulp van een micro-sd is wel aan te raden.
Voor het geld zou ik het toestel adviseren. De prijs-kwaliteitsverhouding vind ik goed.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit is geweldig ook bij veel zonlicht
  • Accuduur

Minpunten

• Geluid
  • Opslagcapaciteit
  • Camera

Houthakker 20-01-2019

Goede prijs, kwaliteit

Wilde een groot scherm testen met dual sim, nou dit toestel voldoet zeker aan mijn wens. Het toestel blijft snel als ik meerdere apps open. Batterij duur is prima. Geluid is zelfs harder dan de iPhone 10. Ben zeer tevreden

Pluspunten

• Scherm grote
  • Geluid
  • Bediening is makkelijk

Minpunten

• Word redelijk Warm bij opladen

Isa 17-01-2019

Top toestel

Een top toestel, mooi scherp scherm en erg mooi geluid, gewoon helemaal top!! Ook is het erg makkelijk in de omgang dus echt helemaal top gewoon.

Pluspunten

• Mooi groot scherm
  • Mooi helder scherm.

Janus Goossens 17-01-2019

Perfect mooi toestel

Het is een mooi toestel om mee te werken zeer scherp en beeld .maakt zeker zeer scherpe foto,s ook met inzoom functie.
Het geluid is waanzinnig mooi te noemen soundblaster.dit is zeker een aanrader.

Pluspunten

• Beeldscherm scherpte
  • Geluid
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Opslag
  • Kras gevoelig

Gallow14 17-01-2019

LG G7 Fit

Mooie grote telefoon met een helder scherm. goede camera erop maakt mooie foto's.
Handig ook dat je je het geheugen kan uitbreiden met een extra kaartje in de telefoon.
simpel in gebruik en lange batterij duur ook snel oplaadbaar. Fijne telefoon voor een goede prijs

Paulien 16-01-2019

Groot scherm. Mooie fotocamera

Groot toestel met een helder scherm. Camera maakt mooie foto's. Accuduur is beter dan de G5 dus pas na 24 uur opladen. Jammer genoeg geen vingerafdrukherkenning achterop de smartphone.

Pluspunten

• helder scherm
  • accuduur

Minpunten

• groot
  • vingerafdrukherkenning beperkt

Saskia 16-01-2019

Prima prijs kwaliteit

Voor deze prijs moet je niet te veel verwachten. Dat krijg je ook niet.
De batterij duur is prima, maar niet bijzonder. Bij intensief gebruik moet je m toch 2 keer per dag opladen. Daar komt bij dat de snel laad functie niet altijd goed werkt. Ik ben er nog niet achter waar dat door komt. Verlengsnoer of direct stopcontact maken geen verschil.
Ook vind ik het toestel soms wat traag. Het openen van apps, verversen van het scherm, het gaat allemaal niet heel vlotjes.
De camera doet wat ie moet doen. Dat valt niet tegen. Bij een vorige lg stond er veel standaard software op, dat hebben ze gelukkig beperkt tot een paar apps waar je geen hinder van ondervindt.

Het komt allemaal wat negatief over, maar ik denk oprecht wanneet je op zoek bent naar een telefoon die doet wat ie moet doen en niets meer, dan is dit een ideaal toestel!

Pluspunten

• Schermkwaliteit
  • Camera

Minpunten

• Batterijduur
  • Langzaam

fgoestoh 15-01-2019

Lekkere slanke mobiel met een gunstige prijs

Zoek je een niet al te dure midden segment mobiel dan heb je aan de LG G7 een goede. De mobiel met USB-C aansluiting en snelle lader wordt verder geleverd met een paar in ear dopjes die prima geluid gegeven. Uiteraard moet je wel van in ears houden. Zelf gebruik ik hem liever met losse blue JBL of Bose koptelefoon. Ik heb geen haperingen in het geluid ervaren en de connectie is snel gemaakt. Het scherm heeft een goede scherpte en resolutie. Door de grote is het wel even wennen als helemaal links of rechts boven in moet zijn - dit is soms wat moeilijker te bereiken. De skin van LG is voor mij prima - hoe wel ik zelf de meeste apps wel kies. En er zijn trouwens niet veel alternatieve phone die een klare andriod versie leveren. Instellen ging eenvoudig en snel. De laatste LG was een G4 - het verschil is dan ook enorm maar dat mag ook wel als je 3 generaties verder bent. Vergeleken met de oude J5 van Samsung uit 2016 is dit ook een vooruitgang in snelheid en gebruiksgemak. Okee hij is zeker wat groter in je broekzak maar dat kan de pret en plezier van de nieuwe mobiel niet drukken. Al met al een prima mobiel voor een redelijke prijs maar met genoeg concurrentie. Het is maar welk merk je liever hebt.

Pluspunten

• Slank - dun
  • Batterij duur voldoende gem gebruiker

Minpunten

• Zit soms een vertraging in opstarten apps
  • Gaat niet hele dag mee bij veel netflix etc

Tsarah 15-01-2019

Prachtige telefoon voor die prijs!

Voor een persoon die wel graag alle functies wil, mooi beeld en geluid en een redelijke gebruiksgemak, maar niet gelijk de hoofdprijs wil betalen, is dit echt een ideale telefoon. Vooral als je Netflix/ videoland fan bent. Films en series kijken op deze telefoon is heerlijk. Het geluid is ook heel goed en helder. Fotos zijn mooi. Helaas hoort bij een mooi groot scherm ook grote afmeting van de telefoon zelf wat ik na een aantal weken nog steeds onhandig vind. Even snel een apje met 1 hand schrijven zit er voor mij niet in. Ik leg hem vaak in de hoek tussen wijsvinger en duim van mijn linkerhand en typ met de rechterduim. Maar dan zit mn linkerduim precies op de
Speaker. Jammer dus dat er niet twee speakers op zitten. Ik blijf het ook steeds lastig vinden dat de vingerscan achterop zit. De telefoon heeft wel een lange accuduur, maar wordt wel snel warm.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Mooi geluid
  • Mooi beeld
  • Mooie fotos

Minpunten

• Gebruiksgemak is redelijk, niet optimaal
  • Groot
  • Vingerscan achterop is lastig
  • Wordt snel warm

Dominique 15-01-2019

Groot scherp scherm

Toen ik de telefoon voor het eerst aanzette en er mee aan de slag ging, merkte ik dat er een lag zat bij bijna alles wat ik deed. Op het moment dat ik een app open, deed de telefoon er langer over dan een telefoon normaal doet wanneer je hem voor het eerst gaat gebruiken. Echter, ik kan wel alle apps erop zetten die ik nodig heb en het werkt verder prima.

Het scherm is erg groot, ik heb best kleine handen en kom niet heel goed overal aan. Het grote scherm is wel perfect om te netflixen. Het scherm is erg helder en schikt hier heel goed voor. Alleen als ik youtube filmpjes kijk of filmpjes op facebook, schakelt het scherm automatisch uit.

Voor muziek is de telefoon wel ok’e. je voelt de hele telefoon trillen als je film kijkt of als je muziek op hebt staan. Hierdoor voelt de telefoon meteen een stuk goedkoper aan dan iPhone of Samsung.

De vingerafdrukscanner werkt soms te goed. Hij zit aan de achterkant van het scherm, wat fijn is, maar ook weer niet. Soms wil ik kijken hoe laat het is, maar omdat ik mijn telefoon precies zo in mijn hand pak op de scanner, ontgrendeld deze meteen. Terwijl dit dus helemaal niet mijn bedoeling was.

Het grootste minpunt vind ik de camera. Je moet je telefoon erg stil houden om scherpe foto’s te maken en zelfs dan zijn ze vaak niet scherp. Hierdoor merk ik dat ik het toch wel belangrijk vind dat er een goede stabilisator in zit.

Overall voor de prijs een goede telefoon, maar wel goed om de specificaties te bekijken en te kijken wat je belangrijk vindt.

Pluspunten

• haarscherp beeld
  • vingerafdrukscanner werkt soms te goed
  • genoeg opslagruimte voor apps

Minpunten

• camera (stabilisator)
  • erg groot
  • lag

Johnny 15-01-2019

Prima toestel voor mooie prijs

De LG G7 heeft een lekker groot, helder scherm. Het gebruiksgemak is net zoals alle andere Android telefoons en werkt dus prima. Is overzichtelijk, makkelijk in gebruik en snel.
De camera maakt hele mooie foto's. geluid valt wel wat tegen. Had wat meer Bass verwacht.
De accuduur is lang. Langer dan ik gewend ben van de meeste telefoons tot nu toe. Ook bij intensief gebruik. Tv en film kijken gaat prima op deze telefoon, geeft een heel rustig beeld en dus niet zo snel last van je ogen. Kortom een echte aanrader.

Pluspunten

• groot helder scherm
  • goede camera

Minpunten

• Bass

Ivar1986 15-01-2019

Goed in de hand liggend toestel

Het scherm is scherp en heeft hele diepe echte kleuren. Het is heerlijk om op de telefoon een film te kijken. Je heb binnen no time niet meer in de gaten dat je film aan het kijken ben op een telefoon. De camera is helaas niet zo goed als het scherm. De LG G7 Fit maakt prima foto's maar er zijn genoeg telefoons die betere foto's maken en makkelijker. Zeker bij slecht licht wordt het toch echt lastig.

De telefoon is verder ligt en past goed in de hand. Het is een heerlijk toestel om vast te houden. Dit helpt met het kijken van een film op de telefoon.

De accu is wat beperkt en deze zal toch wel elke dag opgeladen moeten worden. (hoe ik de telefoon gebruik) naar mijn idee normaal gebruik.

Pluspunten

• ligt gewicht
  • Geweldig scherm
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• accu
  • camera

Bennie 14-01-2019

Mooie smartfoon met goed geluid

Deze smartfoon is er één met veel value voor money.
Het mooie scherm is groot en helder.
De vingerafdruklezer bevindt zich aan de achterkant van het toestel. Het ontgrendelen werkt vrij goed maar je moet het toestel wel in de hand hebben. Andere opties zijn er natuurlijk ook zoals bijvoorbeeld de gezichtsherkenning. Dat bevalt me om goed in te ontgrendelen.
De camera ben ik wat minder tevreden over. Daar moet ik nog erg aan wennen. Vooral de snelheid valt me tegen.
Het geluid van de telefoon is gewoon erg goed. Helemaal niks mis mee.
Wat betreft de overall snelheid. Er zijn toestellen die het beter in presteren, maar gezien de prijs is er toch weinig te klagen.

Pluspunten

• Scherm
  • Geluid

Minpunten

• Snelheid
  • Camera

elviralindner 13-01-2019

Helder scherm, prachtig geluid. Snel.

Ik mocht dit product testen. Zelf ben ik in het bezit van een LG G6.

De LG g7 fit heeft een groot scherm met een dunne rand. Hij ligt prettig in mijn handen. Ik heb wel redelijk grote handen. De achterkant voelt wat glad aan. Waardoor een hoesje erg handig is.

Ik ben uitermate tevreden met het geluid. Als je oordopjes gebruikt kan je 3d Surround aanzetten, wat nog een extra goed geluid geeft. Ook vind ik het fijn dat je het scherm heel helder kan zetten. Nu in de winter niet zo nodig, maar van het zomer is dat zeker een voordeel als je in de felle zon zit.

De batterij gaat lang genoeg mee. Als ik hem redelijk intensief gebruik heb ik aan het einde van de dag nog procenten over. Het geheugen (32 gb) zit bij mij vrij snel vol nadat ik alles heb over gezet van mijn oude telefoon, maar dat is uitbreidbaar.

De camera van 16 megapixels maakt buiten goede foto's. Binnen vind ik ze niet altijd scherp worden. En ik mis ook eigenlijk een 2e camera (groothoeklens). De selfie camera is niet geweldig. Een beetje korrelig soms.

De telefoon is snel genoeg en werkt soepel met alle apps die ik erop heb staan. Ik gebruik geen hele zware apps of games. Ik heb geen vertragingen opgemerkt.

Voor de prijs die je betaald heb je een heel prima telefoon waar je van alles mee kunt.

Pluspunten

• Helder scherm
  • Groot scherm
  • Prachtig geluid
  • Goede snelheid

Minpunten

• Gladde achterkant
  • Camera kan beter
  • Geen groothoeklens

LG Tester 13-01-2019

Groot scherm, mooi beeld

Na eigenlijk altijd in het bezit te zijn van een Iphone kreeg ik nu de kans om een android te testen.
En ik moet zeggen voor de verkoopprijs is het echt een goede telefoon. Het is geen Iphone X of een Samsung S9 maar daar is de prijs ook na.

Hij is wel snel, heeft echt een mooi beeld en ook de camera is goed.
Wel is het zaak om de instellingen aan te passen nadat je de telefoon in gebruik neemt. Staat namelijk niet op de hoogste resolutie.

Er zijn ook echt veel functies zoals bijvoorbeeld 3d geluid. En alle video's en schermen kunnen gecast worden. Dus heb je een chromecast of cast functie op je tv dan is het perfect.

Het beeld is helder en kan worden aangepast als de zon erop schijnt. Dus ga je op het strand liggen of lekker in de tuin dan hoef je niet perse een schaduw plekje te vinden.

De grote van het beeldscherm is even wennen. Vind het persoonlijk net iets te groot om continue met een hand te bedienen. Om in sommige hoekjes te komen heb je een tweede hand nodig. Geen probleem maar wel wennen als je alles met een kon doen.

Het unlocken van je scherm kan met een code, vingerafdruk op de achterkant of gezichtsherkenning. Gezichtsherkenning is een leuke gadget maar werkt niet altijd is ook afhankelijk van lichtinval. Vingerafdruk werkt verder wel prima ook voor internetbankieren.

Voor wat betreft de accu duur is deze goed, bij normaal gebruik kun je er ongeveer 2 dagen mee. Ga je echter veel films zien dan red je dat niet op.

maar zoals gezegd, voor het geld heb je veel telefoon :) En inmiddels 2 keer laten vallen maar scherm is nog krasvrij!

Pluspunten

• Mooi beeld
  • super geluid

Maikel van der Vlist 13-01-2019

Behoorlijk waar voor je geld

Bij het uitpakken en eerste gebruik inname ervaart het toestel als een 'high end'. Het voelt robuust aan, het scherm is kraakhelder, hoge resolutie en ook aan het geluid is veel aandacht besteed. Er is namelijk zelfs aan de achterkant ruimte gereserveerd om lagen tonen / bassen te kunnen laten resoneren. De Dolby DTS X zorgt icm. de meegeleverde in ear headset echt voor een sensationele geluidservaring! Na een aantal grote apps en spellen geïnstalleerd te hebben en geprobeerd te hebben het toestel te vertragen, blijkt ook onder de motorkap niet de minste hardware te zitten. De LG G7 Fit geeft niet snel op maar blijft presteren. De Wi-Fi is ook opvallend sterk. Openbare Wi-Fi als in de trein is best snel. Ik heb de HTC U11 als vergelijkingsmateriaal en de LG G7 doet zich er niet ver voor onder. De batterij houdt goed stand bij intensief gebruik en kan bij licht gebruik zelfs een tweede dag mee gaan. De camera bied (ook voor een leek als ik) veel opties en is zeer gebruiksvriendelijk. Is fotografie echt je ding, zou het kunnen zijn dat het hier gaat opvallen dat het om een mid-range telefoon gaat. De software wordt heel 'schoon' aangeleverd, niet teveel extra apps erop. Zoals bekend bij LG kun je, indien gewenst, veel instructies en uitleg krijgen over de (basis)functies.

Pluspunten

• Groot doch handzaam scherm
  • Scherp beeld, mooie kleuren
  • Goede prestaties
  • Mooi geluid
  • Voelt stevig aan

Minpunten

• Kan aardig warm worden bij intensief gebruik

Ronald van Amelsvoort 12-01-2019

LG G7 FIt, fijn toestel@

Ik heb nu enige tijd de LG7 fit in gebruik. Hiervoor een Iphone. Voor mij maakt het niet uit of er IOS of Android op staat. Ik ben wel blij, dat er op de LG7 fit gewoon Android op staat, en geen extra applicaties van de fabrikant.

De telefoon is prettig in gebruik. Het scherm is scherp en duidelijk, ook bij veel buitenlicht. Alle applicaties reageren snel wat erg fijn is. Maken van Foto’s werkt goed, heb alleen nog wat moeite, sommige foto’s zijn erg snel bewogen. Is een kwestie van tijd denk ik.
Mijn dochter speelt af en toe spelletjes op de telefoon, en gaat dan helemaal los. En ze kijkt ook graag filmpjes (youtube), deze worden goed weergegeven, en ik zie geen vertraging.

Echte nadelen ben ik nog niet tegengekomen, de meegeleverde oordopjes kunnen wat mij betreft achterwege blijven. Dit is echt een smaak kwestie. Ze zijn redelijk van kwaliteit, maar prefereer toch mijn eigen oordoppen.

Pluspunten

• Standaard Android
  • Goed en duidelijk scherm
  • Snel
  • Geluidkwaliteit
  • Opslag uit te breiden met MicroSD

Minpunten

• Oordoppen

Trottolo 12-01-2019

Goede telefoon. heel veel functies voor een zeer goede prijs

Als jarenlange Iphone gebruiker heb ik de LG G7 fit mogen testen. Het was even wennen maar ik ben om. Een mooie telefoon met een hoop functionele functies en goede prestaties. Het gebruiksgemak is handig, het geluid is erg goed en de camera geeft zeer goede kwaliteit foto's. En hij heeft een goede accu, ook niet onbelangrijk.

Pluspunten

• Geluid is goed
  • Camera en foto's van goede kwaliteit
  • Helder en duidelijk scherm

Yvonne 12-01-2019

Fijne mobiele telefoon

Ik heb deze telefoon nu ruim twee weken en ben er zeer tevreden over. Hij is licht makkelijk handteerbaar heeft een mooi helder scherm en de icoontjes en letters zijn duidelijk en lekker groot. De batterij gaat een hele dag mee bij normaal gebruik, ik denk dat hij wel snel leeg is als je veel filmpjes kijkt of muziek luistert. De batterij is ook weer heel snel opgeladen. Ideaal dat het oplaadsnoer een universeel is en je dus niet meer eerst moet prutsen hoe hij erin moet. De telefoon is snel en heeft een mooie fotokwaliteit. Bellen via wattsapp werkt heel goed en duidelijk ook hier is het geluid helder en duidelijk verstaanbaar , dit was nl een zeer groot irritatiepunt bij mijn samsung tefeloon. Klein nadeel dat ik de vingersafe niet altijd goed vindt werken.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk handteerbaar
  • Helder scherm

Minpunten

• Vingerbeveiliging werkt niet altijd even goed

Niki261177 12-01-2019
  • Product gekregen

Mooie degelijke telefoon

Ontzettend
fijne tel in gebruik groot scherm Mooie grapics makkelijk in gebruik mooie. Kleuren. Eenmaal doorheb hoe t werkt is hij makkelijk in gebruik

Pluspunten

• Groot scherm
  • Goeie camera

Jeroentjec 11-01-2019

Mooie telefoon

De LG G7 Fit vind ik een mooie telefoon. De telefoon heeft een goede camera, omdat de foto's scherp zijn. Ik vind dat de LG G7 Fit goed beveiligd is, omdat je de telefoon kan ontgrendelen met je vingerafdruk. Ook reageert het toestel snel en worden de apps snel opgestart. Games die ik speel starten snel op en mijn spel loopt niet vast. De batterij gaat lang mee, want als ik hem ' s ochtends uit de opladerhaal hoef ik de telefoon pas 's avond weer op te laden. Het beeldscherm is in alle omstandigheden goed en helder. Zelf vind ik dat de telefoon iets te groot is voor in je zakken, maar hij ligt wel goed in de hand.

Pluspunten

• Lange baterij duur

Minpunten

• slechte aux aansluiting

Nezje 11-01-2019

helder scherm goed geluid

Jarenlang een apple gebruikt en nooit over durven stappen omdat ik bij dit toestel zeker wist dat hij niet zou vastlopen. Ik was bang dat Android niet naar behoren zou werken.
Nu ik de kans had om deze LG te testen heb ik ook meteen mijn kans gegrepen om deze eens goed te proberen.
De reden waarom deze LG mijn voorkeur had was de vele mogelijkheden, mooi uiterlijk en zeker ook de gunstige prijs.
Buiten dat het even wennen is aan een ander besturingssysteem moet ik zeggen dat ik zeer tevreden ben. Hij heeft een heel helder beeld en bij zonlicht is er een mogelijkheid om de helderheid heel hoog kunt zetten zodat je heel prettig op je telefoon kunt kijken .
Wat ik een pluspunt vind (dit vooral omdat ik graag muziek luister en netflix kijk) is het mooie geluid, je kunt zelf de instellingen bepalen welk geluid je wilt hebben. Ik vind het ongelooflijk wat voor een mooi geluid er uit een telefoon kan komen..... wat een verschil met mijn vorig toestel.
En dan de camera.... mooie heldere kleuren en veel mogelijkheden om je foto's eventueel te bewerken.
De batterij gaat bij mij geen hele dag mee maar ik moet er wel bij zeggen dat als ik een product test hij ook echt goed getest wordt!! De LG is bij mij de hele dag mee op pad en wordt gebruikt op een dag voor muziek, films kijken, mailen, social media en af en toe ook nog bellen. Maar het opladen gaat erg snel en de batterij is in no time weer vol.
Het enige nadeel is dat de achterkant snel vies wordt met vingervlekjes. Ik blijf hem aan het poetsen grrr.
Niet verwacht om ooit over te stappen van IOS naar Android maar gezien de prijs/kwaliteit verhouding is het overstappen zeker het overwegen waard

Pluspunten

• heldere display
  • goed geluid
  • mooi uiterlijk

Minpunten

• snel vingers op de achterkant
  • voelt kwetsbaar aan