Nokia 7 Plus 64 GB / zwart, koper

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 7 Plus 64 GB / zwart, koper op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Peter 13-11-2019

Slechte telefoon

Nu voor de tweede maal totale schutdown. Kan niet meer uit download error , wordt er een beetje simpel van dus geen nieuwe nokia voor mij

Pluspunten

• Accu

Minpunten

• Software
  • Werkt voor geen meter

Armand 18-07-2019

Toetsenbord en selectie

Weer ff wat langer in bezit. Ik merk nu dat toetsenbord niet feilloos gaat én ik vaker moet verbeteren. Of het dat ene woordje verkeerd heb of er opeens wat anders staat waardoor de verzonden chat tekst nergens op slaat. En de app selecteren moet regelmatig twee keer of er gebeurt wat anders na selectie. .. Kan door de vingers komen of door protectie folie.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Accu
  • Geheugen

Minpunten

• Toetsenbord
  • Touch niet precies

Theo 12-04-2019

Matige kwaliteit

Op papier mooie telefoon. Wifi en screenlock problemen bederven de pret. Google hier eens op voor je aanschaf doet. Lijkt software gerelateerd maar Nokia lost niets op

Minpunten

• Wifi verbinding slecht
  • Scherm bevriest (geen respons) erg irritant

Armand 24-03-2019

Mooi vormgegeven, accu eindeloos

Vooral voor dat geld is dit een fijne telefoon. Veel standaard geheugen die 64 GB. Accu is geweldig. Zo goed dat ik een beetje ongeduldig word wanneer ik het nu eens kan opladen. Voor het slapen gaan vaak 45% nog na 15 uur gebruik. Touch kan volgens mij beter want regelmatig 2 x klikken nodig en bij toetsen bord vaak verkeerde letter. Kan ook aan mijn vingers liggen en misschien ook aan tempered glass.(voorbereiding) die heb ik ook omdat het niet (spat) waterdicht is Bluetooth goed maar regelmatig uitval. Maar kan ook aan kop telefoon liggen of Spotify. Heb een 200 gig toegevoegd. Geweldig alle films en muziek op mijn Smart. En nog snel soepel en nog ruimte over

Pluspunten

• Accu
  • Mooie vorm kleur
  • Geheugen
  • Updates

Minpunten

• Touch
  • Niet spat waterdicht

Xzenor 02-03-2019

Goede camera, goede accu, vervelende bugs.

Het was een prima toestel. Goede accu, goede camera, makkelijk in gebruik en lekker soepel. Ik had het een 8 gegeven toen ik hem kocht. Vervolgens werd er bij iedere update weer een nieuwe bug geïntroduceerd. De wifi is beroerd. Het is net of er file ontstaat en vervolgens gaat er helemaal geen data meer doorheen. Een reboot lost het op.
Het touchscreen heeft kuren mijn eerste touch na een unlock is altijd een tap. Dus als ik direct naar een tweede scherm wil vegen dan wordt datgene wat onder mijn vinger zit aangetikt en gestart in plaats van dat de veeg-actie wordt gedaan.
Het touchscreen stop ook spontaan met werken. Even scherm uit en aan lost dat op, voor even dan.

De community staat vol met dit soort klachten en als ze het bij Nokia support niet meer weten dan zeggen ze dat het met een update over 3 weken wordt opgelost...

Sprookjes.. er wordt niets opgelost.

Dus nee, ik raad dit product niet meer aan. Mijn volgende smartphone zal ook geen Nokia meer zijn.

Pluspunten

• Goede accu
  • Goede camera
  • Leuk design
  • Geen nodge
  • Dual sim

Minpunten

• Software bugs
  • Bugs worden niet opgelost

erbee70 02-03-2019

Mooi strak toestel.

Gekocht voor mijn vriendin, en die is er erg blij mee. Het is een mooie strakke smartphone, met een schitterend scherm. 3800Mah accu is natuurlijk top. Alleen, de reden dat we hem geen 10 geven is dat er weer zwaar irritante widget's op het startscherm staan, die je weer eens NIET kan verwijderen. Namelijk de Google zoekbalk, en de datum/weer widget. Er word je dus, zoals gewoonlijk, tóch weer wát opgedrongen door Google! En daarom geen 10... Maar de Nokia 7 plus op zich is een mooi toestel, zeker voor het geld.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Scherm
  • Grote accu
  • Prijs

Minpunten

• Widget's startscherm niet te verwijderen!

Bosman 07-02-2019

Pracht toestel niets op aan te merken .

Pracht toestel niets op aan te merken.
Op tijd bezorgd nu aan het uitproberen

Fatasties beter dan een toestel van 200 euro meer

Pluspunten

• Prijs
  • Android one

Nokie49 17-01-2019

Prima werkend en in alle opzichten qua werking top

De Nokia 7 plus is een prima werkend toestel in alle opzichten groot scherm prima accuduur.
Nadeel vind ik dat er constant met menu instellingen \ gegevens word gegoogeld zolang dat Google zowel jou telefoon zo ook jou gegevens compleet beheert en er mee doet wat Google wil.

Pluspunten

• Grrot scherm
  • prima accu duur

Minpunten

• Google is baas over jou gegevens

Riet 08-12-2018

Gebruiksvriendelijk toestel!

Android one toestel. Sympathieke prijs en kwaliteit verhouding!
Snelheid is prima en de accuduur voldoet nog steeds goed na 8 maanden in bezit.
Alleen jammer dat deze niet waterspatdicht is.

Pluspunten

• Prijs
  • Mogelijkheden
  • Android one
  • Snelle updates
  • Geluid ok ,vooral de headphones zijn super!

Minpunten

• Fel zonlicht matig afleesbaar.
  • Niet waterdicht.

jan van groezen 09-09-2018

Fijne,stevige en goede smartphone !

Ik heb voor deze telefoon gekozen omdat bij mijn vorige (twee jaar oud) de wifi niet meer goed werkte en de blue tooth geheel was uitgevallen. Ik hoop dat de NOKIA het langer volhoudt.
M.N. de accuduur is een grote vooruitgang, alsmede de goede kwaliteit v.d. foto's

Pluspunten

• Accuduur
  • foto's
  • vingerprintbeveiliging

Minpunten

• nog niet ontdekt

Riet 20-08-2018

Goede accuduur ,reageert erg snel.

Na eerder een beoordeling te hebben geschreven,hier een vervolg.
Blijf enthousiast over dit apparaat, voldoet gewoon goed! Heb nu 41 % van het intern geheugen in gebruik,hetgeen best veel is.
Wss wordt daardoor de telefoon ietsje trager, zal gaan opschonen.
Verder nog steeds erg tevreden!

Pluspunten

• Accu
  • Beeldscherm
  • Snelheid
  • Android one

Aloys 25-07-2018

Een topper voor een gematigde prijs

Ik heb dit toestel gekocht ter vervanging van mijn Samsung J5. Ik betaalde i combinatie met een goedkoop abonnement ca 40 Euro meer dan 4 jaar geleden voor mijn J5. De specs van de J5 waren zwaar onder de maat geraakt. Nu een dubbel zo groot werkgeheugen, een achtvoudig opslaggeheugen, een Zeiss camera met heel veel mogelijkheden en een 6 inch display., vinderafdruk sensor. Enkel minpunt, mijn scherm is niet zo gekleurd als mijn SS.

Kristian 06-07-2018

Prachtig ding. 1 minpunt

Ik heb ontzettend veel plezier van dit toestel. Het is groot, snel, mooi en erg praktisch. Helaas heb ik erg veel last van het touchscreen. Meerdere malen op een dag stop mijn touchscreen er ineens mee. Ik moet hem dan vergrendelen en dan ontgrendelen. Dan pas doet het touchscreen het weer.

Pluspunten

• Groot
  • Snel
  • Mooi

Minpunten

• Touchscreen

Chris 02-06-2018

Tevreden met Nokia 7 plus

Prima specificaties voor een redelijke prijs. Heb hem nu 2 weken en heb er veel plezier van! Nokia is wat mij betreft weer helemaal terug.

Pluspunten

• Degelijk
  • Prima accuduur
  • Prijs
  • Groot maar handig scherm
  • Android one bevalt prima

Minpunten

• Niet water en stof dicht

Arnold 16-05-2018

groot scherm, en een goede accuduur

Ik heb de nokia 7 plus een aantal dagen in bezit, en natuurlijk getest,
Ik moet zeggen dat de accu van 3800 Mah groot genoeg is om normaal 2 dagen te kunnen uithouden bij normaal gebruik, maar er zijn meer phones die dat kunnen, Het scherm is 6" en dat is toch wel groot te noemen, en is ook goed in het daglicht af te lezen, beter dan bv samsung j5, en de nexus 5, De foto's die de nokia maakt is van prima kwaliteit, ook in de avond valt dat met alles mee, had ik om eerlijk te zeggen niet verwacht, vingerafdruk werkt super, en is erg handig bij het ontgrendelen van het toestel, en bv internet bankieren, maar hij is wel redelijk zwaar en niet echt om mee te nemen in je broekzak, Het geluid van dit toestel is goed, en is redelijk snel. zodra je het toestel aanzet heb je al de nodige essentieel update te pakken, wat dat betreft kunnen een behoorlijk aantal bedrijven een voorbeeld aannemen. alles bij elkaar opgeteld is dit toestel een goede aankoop, een bookhoesje en een panzerclass is wel aan te raden, dit ter bescherming van het toestel. Wie een goede smartphone van niet al te duur wil hebben, dan is deze toch echt wel aan te raden,

Pluspunten

• accuduur
  • fotos
  • snelheid
  • geluid
  • updates

Minpunten

• nog niet tegen gekomen

Riet 02-05-2018

TOP SMARTPHONE VOOR DEZE PRIJS !!!!

Wilde graag een “kale Android phone”
Deze voldoet aan mijn eisen. Prima accu,2 dagen gebruik zonder opladen.
Scherm is helder. 64 GB intern geheugen is awesome!

Pluspunten

• Scherm
  • Accu duur
  • Android one
  • Prijs
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Nog geen
  • Nog geen
  • Nog geen
  • Nog geen
  • Nog geen

Rick 01-04-2018

Een beest!

Topding! Groot scherm, snel, eenvoudige structuur in de bediening. Voor vrouw gekocht, zelf een Galaxy S7 erge, maar ben stiekem een beetje jaloers! Camera maakt mooie foto's... Voor dit geld ben je spekkoper!

Pluspunten

• Scherm
  • Snelheid
  • Batterij
  • Camera
  • Hoesje bijgeleverd

Minpunten

• Nog niet ontdekt