Huawei Mate 20 128 GB / twilight / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 65 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Mate 20 128 GB / twilight / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Chantal 14-02-2019

Samsung mate 20 pro eerlijk

Geschreven voor: Huawei Mate 20

Ik heb voor deze telefoon gekozen omdat ik sch**'t ziek wordt van Samsung na nog geen jaar is de batterij echt niks. Slome telefoons en gewoon niks meer voor mij. De voor de hand liggende keus was dus een iPhone. Want wees eerlijk het is of iPhone of Samsung. Maar ik dacht ik doe eens gek. Ik doe het eens helemaal anders. En ging voor een voor mij onbekend merk Huawei. En oooh ooh oh wat ben ik blij met deze keus. Die batterij en die lader zijn geweldig. Hij laad super snel op. Dus als ik haast heb en vergeten ben te laden. Binnen nog geen 10 minuten is die al zeker 35 procent. Toppie. Ook de cámara is netjes. Ik ben een echte mamarazzi. Dus fotos maken is een must. Had wel gehoopt op een front flash maar goed. Je ka. Niet alles hebben in het leven.. Op zich zit ik alleen op Netflix fb en whatsapp en insta. Dus werk niet met me telefoon. Dus qua werk kan ik geen info geven hoe het gaat. Maar de standaard apps gaan snel. En kan ze zelfs tegelijk gebruiken. Het scherm is voor mij net goed. Groter zou lomp zijn en kleiner irritant. Hoe dus nu is is presies goed. En raad eens. Heb hem per ongeluk laten vallen. En hij is gewoon niet stuk.. Hartstilstand voor niks. Godzij dank. En ik maar denken dat dat laten vallen zonder schade alleen bij de oldskool nokia zo was. Maar niks is minder waar. Toppie.

Pluspunten

• Camara
  • Beeldscherm helderheid
  • Batterij
  • Snelheid
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Geen front flash
  • Je hebt hoesje nodig voor onderwater
  • Kan geen standaard geheugenkaart in
  • Hij is best prijzig.

Jordy Van Susteren 01-02-2019

Geweldige telefoon. Love it!

Geschreven voor: Huawei Mate 20

Ik heb deze telefoon gekocht omdat ik mocht verlengen bij tele2. Ik had eerst een Samsung galaxy s7 edge en die was prima totdat er een paar mankementen aan kwamen zoals oplaadport kapot, roze streep door het scherm.

Daarna heb ik besloten over te stappen naar Huawei mate 20 en ik ben heel tevreden over deze telefoon je kan er echt alles mee en het is een soort tussen weg tussen Apple en Samsung. Je kan de telefoon zoveel customize als je wil de optie is helemaal aan jou van toetsenbord tot icoontjes tot aan gehele thema's. I love it

Zeker een aanrader voor oud samsung gebruikers

Pluspunten

• Mooie foto's
  • Handeld heel soepel
  • Je kan het personalize zoals je wil
  • Geweldige schermqualiteit
  • Ik vind Huawei beter dan Samsung en Apple

Minpunten

• Voor sommige mensen misschien te groot

Adrian Sousa-Poza 01-02-2019

Goede accuduur

Geschreven voor: Huawei Mate 20

Zelfs als ik het mobiel de hele dag gebruik heb ik avonds vaak nog steeds 90% van de accu. Ook voor de rest is het een geweldig toestel met groot beeldscherm, leuke applicaties van Huawei en een lage prijs voor een super telefoon.

Pluspunten

• Accuduur
  • Beeldscherm
  • Prijs/Kwaliteit

Johan 31-01-2019

Veel scherm, weinig randjes goede camera en sterke accu

Geschreven voor: Huawei Mate 20

Er zit 128GB geheugen in. Het systeem neemt hier uiteraard ook van in gebruik, maar dat was dacht ik rond de 15 Gb.

De Notch hebben ze heel mooi gemaakt. Camera erin en het meldingen lampje klein gemaakt en erboven gezet. Daarboven zit nog de luidspreker, maar dit zit heel hoog, dus dat merk je niet.

Er zit een snelle processor in, wat hem heel geschikt maakt voor gamen.

Met de 4000 mAh accu, kan je makkelijk 1 á 2 dagen doorbrengen

Huawei kiest er altijd voor om veel apps standaard erop te zetten, dit vind ik altijd een nadeel, want wat ik wil hebben, zet ik er zelf wel op.

Deze telefoon heeft geen OLED scherm. Dit vind ik een misser voor een telefoon van deze prijs klasse.

De portret modus op de camera biedt veel extra opties om mooie portret foto's te maken.

Met de 3 camera's achterop krijg je mooie en scherpe foto's.

De vingerprint biedt extra opties; Door foto's heen bladeren, meldingen scherm naar beneden vegen, foto's maken enz.

Er zit een prima scherm op telefoon, maar een OLED scherm had voor deze prijsklasse gekund en was wel mooier geweest.

Voor ik de telefoon gekocht heb, heb ik heel veel telefoons met elkaar vergeleken. Hierbij heb ik met name op de camera gelet. Verder heb ik op de snelheid en accuduur van mobiel gelet. Dit mobiel heeft echt een goede accu. Verder is het met een kloksnelheid van 2,6 Ghz op de primaire en 1,8 Ghz op de secundaire processor echt een hele snelle telefoon.
Qua camera springt deze telefoon er echt uit, met de AL functie (de intelligente camera) maak je hele mooie foto's doordat hij altijd goed ziet wat je wil fotograferen.

Kortom ik ben heel blij met de telefoon en het biedt echt waar voor zijn geld.

Pluspunten

• Sterke accu
  • Groote van telefoon goed benut door scherm
  • Duo sim
  • Goede camera met veel mogelijkheden
  • Met de 128GB kan je altijd alles kwijt.

Minpunten

• Te veel standaard geïnstalleerde apps
  • Geen OLED scherm
  • Geen ruimte voor SD-kaart

cb_28 30-01-2019

Een prachtige telefoon!!!

Geschreven voor: Huawei Mate 20

De Huawei Mate 20 heeft een goede en snelle processor waardoor de algemene ervaring met de Mate 20 snel is. Daarbij heeft het ook een mooi en groot scherm waardoor netflix/youtube kijken echt geweldig is. De accu en het design bevallen ook ik kom makkelijk door 1,5 dag met een volle accu.

Pluspunten

• Scherm
  • Accu
  • Processor
  • Camera

Minpunten

• EMUI

Maikhel 29-01-2019

Geweldig dual sim toestel

Geschreven voor: Huawei Mate 20

Ik was op zoek naar een toestel die zowel zakelijk als privé goed kan worden gebruikt. Daarnaast was voor mij de accuduur en kwaliteit van camera mede bepalend geweest voor de keuze van dit toestel. De prijs kwaliteits verhouding in combinatie met het gebruiksgemak van dit toestel heeft mij Samsung compleet doen vergeten. En ik ben al ruim 8 jaar Samsung klant geweest.

Pluspunten

• Accuduur
  • Snelheid systeem
  • Dual sim

Minpunten

• Kwetsbaarheid zonder hoesje

Dyanne 24-01-2019

Geweldig mooie telefoon

Geschreven voor: Huawei Mate 20

Ik heb deze telefoon gekozen om dat ik hem op het eerste gezicht super mooi vond en toen ik hem binnen kreeg was hij nog mooier als dat ik dacht het scherm is mega groot en de camera is zo mooi ik kon alles makkelijk overzetten vanaf mijn oude telefoon en er zit zoveel geheugen op dat ik niets heb hoeven te verwijderen. Super blij mee!!

Pluspunten

• Groot geheugen
  • Super foto's

Minpunten

• Lastig met één hand te bedienen

Dennie 06-01-2019

Huawei Mate20 is super

Geschreven voor: Huawei Mate 20

Een toestel dat ik iedereen kan aanbevelen. Oogt hi-end voelt hi-end en is hi-end. Ik zelf heb voor de mate20 gekozen na een Samsung galaxy s7 edge en ben er super tevreden over. Zelfs zo tevreden dat mijn echtgenote er nu ook een besteld heeft.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Bijna geen notch
  • Super batterij (2 dagen met intensief gebruik)
  • Ziet er geweldig uit (twilight kleur)
  • Geen minpunt kunnen vinden tot nu toe

Harm 20-12-2018

Huawei Mate 20 geweldig alternatief

Geschreven voor: Huawei Mate 20

Ik was op zoek naar een nieuwe telefoon en op basis van positief commentaar op de P20 modellen van Huawei viel mijn oog op de nieuwe Mate 20 en dat blijkt een geweldige keuze.
De Leica camera produceert schitterende foto's , de accu duur is prima en de snelheid van de Mate 20 is het beste wat ik tot nu toe van een mobiele telefoon gewend ben.

Pluspunten

• Batterij duur
  • Camera
  • Snelheid

Deline 18-12-2018

Fantastisch batterij gaat 2 dagen of langer mee

Geschreven voor: Huawei Mate 20

Ik was echt een Samsung fan, maar ben over gestap naar Huawei ik heb er geen seconde spijt van
Wat een geweldige mobiel
Ligt goed in mijn kleine hand en is super gemakkelijk en snel
Ik ben echt blij met mijn aankoop

Pluspunten

• Scherm
  • Batterij

Minpunten

• Geen tot dusver
  • Geen tot dusver

Jana 18-12-2018

Geweldig! Groot beeld & super camera

Geschreven voor: Huawei Mate 20

Ik heb altijd al een Huawei gehad maar deze laatste is echt super! De batterij gaat zo lang mee vaak zelfs 2 dagen! Als je van foto's maken houd dan is deze telefoon er ook heel goed voor hij heeft veel mogelijkheden. Ik koos voor deze telefoon omdat hij een groot scherm heeft en de randen zijn recht. ( Houd ik persoonlijker meer van). Ook is de telefoon supersnel en het beeldkwaliteit is heel mooi!

Pluspunten

• Mooie kleuren
  • Groot beeld
  • Langdurige batterij 2dagen!
  • Super camera

Gucc 12-12-2018

Duidelijk, snel en een langdurig accuduur.

Geschreven voor: Huawei Mate 20

Ik ben heel erg blij met mijn toestel Huawei mate 20. Vooral de triple camera en de hoeveelheid megapixel waardoor je foto's en video's er levend uit komen te zien. Het is heel erg fijn dat de scherm groot en high quality beeld heeft voor als je bijv. Een video en een film kijkt. En het geluid is ook nog eens surround. Plus de accuduur gaat de hele dag mee ook als ik buiten of in de sportschool muziek luister op Spotify of film kijk op Netflix. Nog nooit eerder zo een goede telefoon gehad!

Pluspunten

• De camera
  • De geluid
  • Beeld kwaliteit
  • Accuduur

Troy 05-12-2018

Goede accu. Lekker snel.

Geschreven voor: Huawei Mate 20

Deze telefoon gekocht op basis van de prijs en wat je er voor krijgt. Voorlopig nog geen spijt. Toestel is lekker snel en voor mij groot genoeg maar niet te groot.
Swipen enzo werkt ook prettig.
Ook de foto's zien er prima uit. Zoom en groothoek zijn prima. Kleuren zijn prachtig.
Enige puntje van kritiek is de standaard in ear headphone. Ik vind een beter klemmende passing fijner en gebruik daarom nog steeds mijn oude headphone.

Pluspunten

• Prijs
  • Snelheid
  • Geheugen

Minpunten

• Standaard headphone voelt goedkoop.

S van Luttikhuizen 04-12-2018

blij met het mooie grote scherm

Geschreven voor: Huawei Mate 20

Recensies waren uitstekend en Huawei doet het heel goed heel mooie camera
Door de zeer goede innovatie levert hrt een hele mooie telefoon

Pluspunten

• groot scherm
  • voortreffelijke camera
  • voortreffelijk geluid

Omer Guzel 04-12-2018

camera, 3d functionaliteit en de grote scherm natuurlijk!

Geschreven voor: Huawei Mate 20

3d camera functionaliteit, optie voor het maken van foto's! En natuurlijk een gigantisch grote scherm.
Voor een leuk prijs goed kwalitatief toestel!

Pluspunten

• 3 de camera
  • prijs (goedkoop)
  • grote scherm

Minpunten

• oplader te groot
  • oplader geen standaard android kabel

Erwin Bolhuis 30-11-2018

Supersnel en ziet er strak uit..

Geschreven voor: Huawei Mate 20

In mijn keuze naar een telefoon kijk ik ook altijd naar de camera.
Daar word ik met dit toestel op mijn wenken bediend.
Mooie scherpe foto's, al heb ik er nog niet veel gemaakt. Maar dat er snel wel van komen.
De apps starten echt supersnel op en komen heel mooi uit op het grote beeldscherm.
Dacht in begin dat het misschien wel te groot zou zijn maar dat went heel snel.

Kwam er wel achter dat de aan/uit knop wat gevoelig is. Ik probeerde tijdens muziek luisteren de telefoon in mijn binnenzak van mijn jas te doen. Na 5 pogingen wist ik het pas draaiende te houden. Wellicht is het mijn eigen onhandigheid of het wordt tijd voor een nieuwe jas..
Ik heb inmiddels een softcase-cover besteld die dit probleem vast op gaat lossen.

Ik ga met dit toestel vast heel veel plezier beleven, echt een aanrader.

Pluspunten

• Supersnel
  • Groot scherm

Minpunten

• Gevoelige aan/uit knop??

Lianne 30-11-2018

Topper!

Geschreven voor: Huawei Mate 20

Groot scherm, mooi helder en goede kleuren. Lange accuduur, zo fijn. Fantastische camera, echt zulke goede foto's. Veel mogelijkheden qua foto's, breedbeeld, portret etc.

Ik ben super tevreden en blij.

Pluspunten

• Camera
  • Accuduur
  • Schermgrootte
  • Snelheid

Minpunten

• Gezichtsherkenning werkt niet alrijd

Cüneyt Ölmez 29-11-2018

Groot Scherm /super accuduur!!

Wat een scherm!
En accu duur. Accu laad super snel op. Ben echt zeer tevreden over de telefoon. Foto en video is ook echt top

Pluspunten

• Accu
  • Snel

Minpunten

• Prijs

M. B. 28-11-2018

Super toestel

Geschreven voor: Huawei Mate 20

Gekocht vanwege de capaciteit van de accu, werkgeheugen, etc. Ik ben over het algemeen al fan van Huawei en deze stelt me zeker niet teleur

Pluspunten

• Accuduur
  • Snelheid
  • Camera

Minpunten

• Iets aan de grote kant

Tjip 28-11-2018

Heerlijke telefoon!

Geschreven voor: Huawei Mate 20

Na 10 jaar iPhone overgestapt op een huawei. De prijs was voor mij een overweging, maar ook hoeveel telefoon je meer krijgt met een huawei. Schitterend scherp scherm, geweldige accu. Ik vind ook de opslag mogelijkheden in de cloud handig en snel. De glimmende achterkant maakt de telefoon echt mooi en chique. Ik ben helemaal fan!

Pluspunten

• batterij
  • scherm kwaliteit
  • snelle ontgrendeling
  • heel veel opties en gebruiksvriendelijkheid

Minpunten

• best wel groot om met 1 hand te bedienen

Fwigmans 27-11-2018

Mooie telefoon met goede accu.

Geschreven voor: Huawei Mate 20

Ik heb de telefoon nu 2 weken en ik ben erg te spreken over de Huawei Mate 20.
De telefoon ligt fijn in de hand en is goed te bedienen.
Hij is erg snel en hapert nooit met het laden van webpagina's, bestanden en het downloaden van apps (ook niet wanneer het bestand meer dan 1 gb is).
De accu gaat gerust 2 dagen mee. Bij intensief gebruik (films kijken en gamen) gaat hij gerust 1 dag mee.
De camera is goed genoeg, alleen is het verschil met de pro wel erg groot (12 normaal en 40 pro).
De telefoon heeft helaas geen Oled scherm, maar dat verschil zie je alleen bij plaatjes die veel zwart bevatten.
Maar in totaal is het een hele fijne, snelle en mooie telefoon voor een redelijke prijs.

Pluspunten

• Grote accu
  • Snel
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Verschil camera pro versie groot

Giovanni 27-11-2018

Alles wat een telefoon hoort te doen

Geschreven voor: Huawei Mate 20

De Huawei Mate 20 is een fijne telefoon. Voor iemand die van foto's houden maakt is het een zeer geschikte telefoon. Ik zou het aan iedereen aanbevelen. Uiteraard denk ik dat de pro stukken beter zal zijn maar de Mate 20 is het waard voor je geld!

Pluspunten

• Grote scherm
  • Snelheid
  • Camera

Lieke 27-11-2018

Wereld toestel

Geschreven voor: Huawei Mate 20

Ik was al Huawei fan, maar met de mate 20 is het echt next level! De camera's zijn fantastisch het beeld Is haar scherp. Het geheugen is meer dan voldoende incl het werkgeheugen. Prijs van het toestel is het meer dan waard! Grafisch is het een zeer sterk toestel.!

Pluspunten

• Geheugen
  • Camera's
  • Grafisch
  • Vingerafdruk scanner op achterkant

Mikachuru 24-11-2018

Toptoestel

Geschreven voor: Huawei Mate 20

Het vlaggenschip van Huawei met recht. Groot scherm. Kleine notch. Supersnel. Snel oplaadbaar en lange batterijduur. Scherp beeld. Supercamera met AI functie. 128 gb opslag. Supergeluid in Dolby Atmos. Toptoestel!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Snelle processor
  • Topcamera
  • Handig in gebruik
  • Snel op te laden en lange batterijduur

Minpunten

• Geen... So far so good

Marielotje 22-11-2018

Top toestel

Geschreven voor: Huawei Mate 20

Fijne telefoon, groot scherm. Goed geluid, maakt prachtige foto's. Na 12 jaar iPhone, nu over naar Android, absoluut geen spijt

Pluspunten

• Groot scherm
  • Mooie foto's