Huawei Mate 20 Pro 128 GB / twilight / (dualsim) - Reviews

Best Reviewed jul 2019 Huawei Mate 20 Pro 128 GB / twilight / (dualsim)
Best Reviewed - juli 2019
Display
6.4 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 633 reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Mate 20 Pro 128 GB / twilight / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Manish Nimje 29-11-2018

Mate 20 Pro:Elegant Design,Killer Camera & Great Performance

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

The latest innovation and the mix of best hardware and software design from Huawei has been recognized globally on its flagship and low end phones. The Kirin 980 DUAL-AI chipset developed by Huawei is the beast. Elegant and exceptional design with a 6.39-inch AMOLED screen with a 3120 x 1440 resolution.

Pluspunten

• Great design & awesome 6.39" 1440x3120 screen
  • Best in the class Camera. Night mode & AI features
  • Super fast in-screen fingerprint scanner
  • Enormous Battery life with fast charging 40W
  • EMUI 9 flawless experience

Minpunten

• Not possible to include 2 sim and Nano memory card
  • No headphone jack

Tejaswini 29-11-2018

Thanks for your review, I was confused between buying an Apple n Samsung product. But now I am clear and I will buy the twilight purple version of Huawei Mate20 pro. Its a beautifully designed phone with best in class features and performance.

Tejaswini 05-12-2018

I am now a proud owner of Huawei Mate20 pro. Already liking the phone it's superbly designed with loads of feature and amazing performance. Especially the battery performance n supercharging. I have no words to say about this phone it's just a beast of device till date. Thanks to kieskeurig and the reviews as I could make a good choice.

Morad 29-11-2018

Alles Prfect

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Super telefoon die absoluut niet onderdoet voor de meer gangbare Samsung telefoons of de iPhone. Met name de accuduur en de camera zijn wel indrukwekkend te noemen

ferrr 01-12-2018

Heeft u het wel over de goede Huawei ?
Een paar maanden in u bezit ?

Tomas 23-11-2018

Flagship killer

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro 128 GB / midnight blue / (dualsim)

Na trotse eigenaar te zijn geweest van de Huawei p9 lite was het tijd om over te stappen. ik heb de Huawei mate 20 pro nu 10 dagen en ben zeer tevreden over de telefoon. waarom? dat lees je hier.

Batterij/opladen:
als ik de batterij moest omschrijven in 1 word, dan zou dat woord er niet zijn. het zouden er 3 zijn: BETER DAN FANTASTISCH. de batterij van 4200 Mah gaat bij mij gemakkelijk 1.5 dag mee en dan gebruik ik hem echt non-stop. als ik niet zo verslaafd zou zijn aan deze telefoon zou deze echt met gemak 2 dagen mee gaan. Dit beloven ze ook en maken ze dus ook waar. De batterij laadt enorm snel op. Van 0 naar 70 in ongeveer 30 minuutjes. Ik ben echt zeer tevreden over de batterij en het opladen hiervan.

camera:
de camera is ook geweldig. Het zijn 3 camera’s die in een vierkantje zitten met 1 flits. De camera’s zijn superscherp en de AI van Huawei is ook zeer goed. Tot nu toe is dit de beste camera die in een telefoon zit en dat mag ook wel voor deze prijs, maar je merkt ook wel dat ze echt goed zijn. De zoom is geweldig. 5x zoom zonder kwaliteit verlies en allerlei andere functies door de AI.

Face-ID:
De Face-ID is enorm snel. Vaak zie je je vergrendelingsscherm niet eens is maar ben je gelijk ingelogd. Het is een 3D Face-ID, waardoor je de camera niet eens hoeft aan te kijken, maar dit is makkelijk uit te schakelen in de instellingen, waardoor het wel iets veiliger word.

Snelheid:
En hier misschien wel het hoogtepunt. De telefoon is echt snel en dat komt door de Kirin 980. De nieuwe processor van Huawei die overigens de werelds eerste 7nm chip is. Ook beloven ze bij Huawei dat de processor maar 5 % langzamer word na een jaar. Bij andere merken zoals Samsung of Apple is dit veel meer (soms wel 20%).

Luidsprekers/geluid:
Het geluid is echt goed. Het geluid komt onder uit een luidspreken wat vanzelfsprekend zit, maar ook van boven. Net als bij je belt en je telefoon aan je oor hebt. Wat heel fijn is. Hierdoor word het geluid beter/mooier. Het geluid is ook zeer hard. Als je je telefoon oplaadt word het geluid een heel klein beetje gedempt, maar hier heb je echter geen last van. Er is geen 3.5 mm headphone jack aanwezig wat voor sommige jammer is.

Minpuntjes:
Eigenlijk heel weinig. Na het openen van de doos zag ik wel dat ze geen hoesje of iets dergelijks hadden meegeleverd. Dit is wel jammer, vooral omdat het een telefoon van 999 euro is. Ook de vingerprintscanner werkt een beetje matig. Dit is dan ook het enige wat niet helemaal naar behoren werkt. De scanner is snel, maar hij detecteert je vinger niet helemaal goed. Dit is jammer.

Conclusie:
Beste telefoon van dit moment. Wel duur 999 euro. Vingerprintscanner detecteert niet altijd even goed je vinger. De rest is echt geweldig. Als de vingerprintscanner goed had gewerkt dan had ik een 10 gegeven.

Pluspunten

• snel
  • camera
  • batterij
  • geluid
  • face-id

Minpunten

• prijs
  • in-screen vingerprintscanner

DutchKendoka 24-11-2018

Snel, mooi prima functionaliteiten!

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Mijn vorige Huawei had een paar barstjes in het scherm en het abo kon ik verlengen met keuze van een nieuw toestel. De keuze was snel gemaakt. Wat een geweldige telefoon. Omzetten van apps en alle info in handomdraai gefikst! Ben helemaal gelukkig en... iedere dag ontdek ik nog nieuwe functionaliteiten die het leven echt vergemakkelijken!

Pluspunten

• snelheid
  • Artificial Intelligence
  • ligt lekker in de hand
  • groot scherm
  • hoge resolutie

Minpunten

• nog geen gevonden

cemaytac 20-11-2018

Perfecte lenses for macro en micro fotos

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Deze toestel heeft heel goede baterij en opladen tijd is heel kort. Volgens mij de lenses en voor deze manier slim soft ware is de beste. Ik denk dat deze toestel nieuwe sort van nanoprocessor heeft en daroom is heel snel. Als ik voor de andere merken verglijk is deze Smarttelephone goed kwaliteit en mooie design.

Pluspunten

• perfecte lences
  • Heel snel processor
  • goede opladen tijd
  • Goede baterij
  • mooie design

Minpunten

• locatie van luidspekers

Patrick Peters 13-11-2018

Huawei Mate 20 pro: ervaring na 10 dagen gebruik

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb gekozen voor de Huawei Mate 20 pro, omdat ik na 2 jaar intensief mijn mate 9 gebruikt te hebben nog steeds erg tevreden was over dit toestel. Het was nog erg snel en de batterij nog erg goed. Vanaf deze ervaring ben ik helemaal weg van de Mate serie van Huawei. Toen de Mate 20 Pro uitkwam met alle nieuwe features was ik dan ook erg benieuwd. Na 10 dagen gebruik en alles grondig getest te hebben kan ik het volgende zeggen.

Beeldscherm:
Het scherm ziet er fantastisch uit. Hele mooie weergave van kleuren. 4K videos zijn een lust om naar te kijken.

Camera:
Ook de camera mogelijkheden zijn erg goed. De komst van de groothoek lens en de mogelijkheid voor het maken van supermacros is geweldig. Al is de software niet altijd vlekkeloos bij het maken van foto's met effecten. Uit ervaring met mijn vorige toestel, zal hier waarschijnlijk nog een software update voor released worden.

Snelheid:
Deze mate is ook weer erg snel en doet zijn naam eer aan. Apps laden snel en games spelen kun je vlekkeloos.

Geluid:
Het geluid van de boxen is minder dan van mijn oude toestel. Dit komt doordat het toestel water en stof dicht is gemaakt. Maar met oordopjes of een Bluetooth speaker heb je hier natuurlijk helemaal geen last van.

Batterij/oplader:
De batterij gaat behoorlijk goed mee gezien de resolutie van het scherm. Ik gebruik hem 16 uur per dag op de hoogste resolutie en ik krijg zo'n 8-9 uur scherm on time bij intensief gamen (2-3 uur), you tube videos kijken en foto's/filmpjes maken.
Als deze dan uiteindelijk leeg is dan hoef je je geen zorgen te maken. Want door de 40w super charger ga je weer van 20% naar 95% in nog geen 35min. Dus je bent snel weer klaar om verder te gaan.

Beveiliging:
Dan nu mijn ervaring met het unlocken van het toestel. De inscreen fingerprint scanner doet het normaal best goed. Hij is lang niet zo snel en betrouwbaar als de oude fingerprint scanners die op de oudere toestellen gebruikt werden.
3D face unlock is naar mijn mening een beter optie. Deze werkt in 95% van de gevallen goed. Als het niet werkt, dan probeer het opnieuw en waarschijnlijk unlocked hij dan zonder probleem.

Minpuntjes die ik ben tegengekomen zijn.
Bij het unboxen zag ik dat Huawei bij dit toestel er voor het eerst geen bescherming heeft aangebracht op het scherm.
Na het bevestigen van een glazen high impact screenprotector die speciaal ontworpen is voor de Mate 20 Pro, kwam ik erachter dat de Knuckle gestures net zoals de inscreen fingerprint scanner niet meer werken. Na mijn onderzoek blijkt het zo te zijn dat er geen enkele glazen screenprotector is die ervoor zorgt dat het toestel zijn functionaliteit gehoudt na het aanbrengen hiervan. Dus je bent aangewezen op een folie die je zelf zult moeten aanbrengen en die niet beschermt tegen stoten of vallen. Dit vindt ik erg jammer, want je wilt je toestel van €900,- beschermen tegen dergelijke schade, maar ook wil je geen van de nieuwe functies waarvoor je wellicht dit toestel hebt aangekocht verliezen. Helaas na een aantal dagen in contact geweest te zijn met de klantenservice van Huawei. Wilt deze het probleem ook niet erkennen, maar kunnen mij ook geen protector sturen die wel zou werken.

Eindconclusie:
Dit is weer een zeer compleet toestel, dat waarschijnlijk weer jaren meegaat en echt niet te missen is in mijn dagelijks leven. Zeer makkelijk in gebruik en ik kan er erg snel mee doen wat ik moet doen.
Erg mooi ontworpen en op de meeste vlakken ben ik dus erg tevreden.
Het zou alleen mooi zijn als Huawei ons een goede high impact screen protector zou kunnen meeleveren of adviseren.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Erg snelle processor
  • Goede batterij duur en zeer snelle oplader

Minpunten

• I screen vingerprint scanner niet goed genoeg
  • Geen screenprotector bijgeleverd
  • Foto software laat iets te wensen over

ferrr 01-12-2018

Bij Knaldeals.nl tempered glasplaatje beschikbaar.
Heb er 1 op gedaan, en alles werkt perfect.

Cees 13-11-2018

Zeer mooie telefoon, groot scherm en zeer snel.

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Was in het bezit van de Huawei mate 10 pro en was daar zeer blij mee. Mocht verlengen. Daarom nu overgestapt op de Huawei mate 20 pro Twilight. Absolute top telefoon met erg veel mogelijkheden.

Pluspunten

• groot en heel mooi scherm
  • veel mogelijkheden
  • snel
  • maakt mooie fotoos
  • gezichtsherkenning werkt snel

Minpunten

• nog niet ontdekt

KEN 23-07-2019

Huawei Mate 20 Pro 128GB Review

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro 128 GB / twilight / (dualsim)

Ik heb al jaren iPhone gebruikt en sinds kort pas overgestapt naar HW. Mate 20Pro. Ik zou graag mijn ervaring met jullie delen.

De achterkant van de toestel lijkt heel erg op glas, dus zonder hoesje zie je gelijk al je vingerafdrukken op de toestel, dat vind ik best wel vies.

Gezichtsherkenning vind ik zelf beter dan de FaceID van Apple. Met mijn iPhone moet ik altijd heel dichtbij naar de toestel kijken, het is vrij lastig in de auto of in de avond maar met deze toestel heb ik helemaal geen last van, zelfs in de avond heb ik geen licht nodig om de toestel te unlocken; bovendien is het super snel, bijna binnen 1sec. Alleen vind ik het jammer dat deze functie niet standaard aan is, voor iOS gebruikers moet je even uitzoeken waar de functie ligt, ook bepaalde apps (APK) deze functie niet mag gebruiken om de apps te unlocken; vinder scannen wel. Bijv. App van de Bank, Amazon, Outlook ect. Misschien liggen aan de apps want ik heb nog nooit eerder Android gebruikt.

Screen protector gebruikt bijna iedereen tegenwoordig, maar als de screen protector erop is, werkt de vingerafdruksensor zo langzaam. Je moet wel goed mikken en hard drukken. Vooral mikken mislukt door het gebrek aan haptic feedback nogal eens. Toch heb ik die als extra beveiligingsspat ingesteld voor enkele apps, die vind ik persoonlijk veel veiliger.

De accuduur? Ik gebruik de toestel best wel vaak; lezen, email checken, gamen en bellen (in die tijd staan alle synchronisatie aan, wifi, dual sim standby, bluetooth) maar na een dag heeft de batterij nog 30~39% over. Bovendien krijg je standaard een Super charger (40w) erbij, voor 30min is de batterij bijna vol.

De camera-app is inderdaad ontzettend uitgebreid en er zijn heel veel opties. Met de iPhone heb ik speciale App gekocht en die gebruik ik altijd in pro mode, maar Mate 20 Pro heeft een AI functie, die kan veel objecten herkennen en hij schakelt de mode automatisch voor jou, dat vind ik echt handig, ik hoef niet elke keer de iso diafragma in te stellen. Na het updaten naar EMUI9.1 is de telelens fantastisch en die kan je max 30x digitaal inzoomen.

Verder vind ik ook heel fijn dat Huawei Systeem Navigatie een iPhone mode heeft, als je van iPhone naar Android overstapt hoef je geen zorgen te maken met "Three-key" navigatie mode. Bediening is bijna zelfde als iOS.

Ik hoop dat mijn review je kan helpen als je overweeg om deze toetel te kopen :)

Pluspunten

• 3D Gezichtherkenning
  • Camera
  • Baterijsduur
  • Laden gaat snel met 40W-lader

Minpunten

• Geen 3,5mm-jack
  • vingerafdruksensor werkt minder goed
  • Lastig om screen protector op te plakken

Roel b 16-07-2019

Huawei mate 20 pro

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro 128 GB / twilight / (dualsim)

Het is een hele fijne telefoon! Handig te bedienen, goede hulp apps erop en een fantastische camera! Hij koste een paar centen maar is zeker de moeite waard!

Pluspunten

• Grote accu
  • Handig menu
  • Super scherp scherm
  • Camera

Minpunten

• Hi search komt de hele tijd in beeld
  • En de spatiebalk zit te ver naar beneden

Corrie Steinbusch 22-03-2019
  • Product gekregen

de beste smartphone-technologie tegen de laagste kosten

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro 128 GB / twilight / (dualsim)

Een uitstekende technologie die de paradigma's in dit segment doorbreekt, veelzijdige, functionele, gemakkelijke toegang tot al uw applicaties, veilig en betrouwbaar. Het is de beste smarphone op de markt.

Pluspunten

• technologie
  • optica
  • veelzijdig
  • snel
  • functioneel

Mr. van dijk 19-03-2019

Goede accuduur, grootscherm en goede prestaties

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro 128 GB / twilight / (dualsim)

Erg mooie smartphone met goeie performance.

Ik had jaren een apple iphone maar ben nu overgestapt naar huawei zonder enige spijt echt een top telefoon!

Ik raad deze telefoon aan iedereen aan!

Pluspunten

• Mooie design
  • Goeie specs.

Yaltje 15-03-2019

Ferarri onder de mobieltjes

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro 128 GB / twilight / (dualsim)

Ik ben sinds ik mijn 1e Huawei aanschafte verkocht. Dat was de p8. Absoluut koploper qua kwaliteit, prijs , innovatie

Hannibal 14-03-2019

Huawei mate 20 Pro

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro 128 GB / twilight / (dualsim)

Als eerst heb ik voor dit toestel gekozen omdat ik graag foto's maak en video's + veel live ga op instagram als artiest is het dan fijn om de perfecte beelden online te kunnen laten zien.
En de Huawei mate 20 Pro is gewoon een monster in Fotografie. Maar het toestel is ook nog eens super snel baterij gaat lang mee en opladen gaat ook super snel. Screen shot maken of beeld opname is ook een fluitje van een cent. Toestel kwam ook met een optie voor gratis aanvragen van een smart watch of atans de watch van Huawei zelf en dat vind ik echt top service. Finger print is inderdaad niet de snelste en heeft best een goeie Finger druk nodig maar het is wel super veiligheid die dit toestel bied.
OP YouTube zijn Duizenden video's te vinden met de 10 must do voor de Huawei mate 20 pro en dat heeft me goed geholpen het toestel optimaal te laten functioneren. Moet zegen dat ik heel erg benieuwd ben naar de aankomende toestellen van Huawei. Maar Huawei heeft er met mij weer een fan bij want ik vertrouw op hun product en ben super tevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

• Foto's maken & video's
  • Lang batterij duur
  • Perfecte service
  • Uiterlijk en beeld kwaliteit is superieur
  • Super veel opties

Minpunten

• Op moment niets nog

Mathijs vdE 19-11-2018

Een telefoon om over optescheppen

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Na trotse eigenaar te zijn geweest van een Huawei P9, was het tijd voor een nieuwe. Deze keer wilde ik het beste van het beste en toen ik te horen kreeg over de Huawei mate 20 pro was ik eigenlijk al verkocht. Dit is de optimale telefoon, met een prachtig scherm die levendige kleuren uitstraalt. Verder kan ik iedereen versteld laten staan van de camera. Zo ging ik hem vergelijken met de IPhone X van een vriend van mij. De mate 20 pro is scherper en heeft daarnaast meerdere opties zoals de grote hoek met de wide angle lens, en de zoomfunctie van de zoom lens, die zo ongelofelijk scherp is. Ook was de grote truc van het reversible wireless charging een leuk indrukwekkend iets, waarbij iedereen versteld staat. Verder heeft het toestel goede gezichtsherkenning en een vingerafdruksensor in het scherm wat absoluut High Tech is. Alleen zou de vingerafdruksensor nog beter moeten worden ontwikkeld (na twee keer stevig op het scherm drukken gaat hij meestal wel open).

Kortom is dit naast een mooie fraaie telefoon, een toestel waar je mee kan opscheppen. En wie wil dat nou niet. Als de in-scherm vingerafdrukscanner goed zou werken zou ik dit toestel een 10 geven, dus nu een 9.

Pluspunten

• Levendig scherm
  • Geweldige camera
  • In-schreen vingerprintscanner
  • Goed werkende gezichtsherkenning
  • Lange baterijduur

kamil 14-11-2018

Toestel maakt geweldige foto`s maar.....

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb Mate 20 pro twee weken in bezit. Toestel is Bijna geweldig. display scherp. Fotos fantastisch Batterij bij constant gebruik 6 uur circa. dan moet je laden. Maar LADEN is super sneel. binnen half uur full.
Er zijn twee min punten. ZOOM in de camera maak rare geluiden . ik denk dat optische zoom stuk is, terwijl toestel nooit is gevallen of gestoten met iets. ik ga vandaag naar garantie reparatie brengen. tweede min is dat toestel ECHT GLAAD is als je niet voorzichtig ben ligt zo maar op de grond. moet je echt vast houden . ik heb wel een grove hoes besteld via chinese site maar die is nog niet binnen.
In algemeen goede toestel.

Pluspunten

• camera
  • baterij

Minpunten

• camera zoom snel stuk
  • glaad
  • geluid
  • geen mini jack

Haukin 13-11-2018

Mooi scherm, super camera, lange accuduur

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Was op zoek naar een nieuw toestel. Reeds goede ervaring met Huawei producten en ook al gewend aan de gebruikers interface van dit merk. Niet goedkoop, maar wel een ware high end toestel.

Pluspunten

• Camera met de A.I. voor scenario keuze
  • Lange accuduur
  • Ligt goed in hand
  • Snelle facescan herkenning

Minpunten

• In scherm vingerscan herkent slecht
  • Niet goedkoop
  • Geen tempered glasplaatje beschikbaar

ferrr 01-12-2018

Bij Knaldeals.nl tempered glasplaatje beschikbaar.

Sem 13-11-2018

Foto's zijn adembenemend, aanrader

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Als je audiovisueel bent ingesteld dan is dit een toestel die je absoluut niet mag missen. De foto's zijn adembenemend mooi, super slow mo video is om van de kleinste details te genieten. Afgelopen 15 jaar altijd een ander merk telefoon vanwege goede camera maar dit toestel heeft zoveel kwaliteit in huis dat ik hem niet meer kon negeren. De accu laadt zich binnen no time van 20% naar 70%. Prijs kwaliteit verhouding is misschien aan de hoge kant maar met zo'n apparaat verdien je dat terug. Denk dat ik me de komende 15 jaar aan dit toestel vasthoud.

Pluspunten

• Foto Camera
  • Beveiliging
  • Accu laadtijd
  • Accu ontlading
  • Dubbele simkaart

Minpunten

• USB poort is speciaal

JPF 12-11-2018

Waanzinnige Apple en Samsung killer, goedkoper en veel beter

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Al jaren een trouwe Huawei-fan, maar dit toestel, en ook de P20 pro, slaat alles:

Dun, mooi, superieur groot scherm met ongelooflijk contrast en helderheid, sneller dan snel en een camera om je vingers bij af te likken.
Razendsnelle gezicht-scanner, ook in donker, en een hele handzame vinger-scan.
Had ik al gezegd dat je bij deze telefoon niet met een acculader hoeft te zeulen? De accu gaat probleemloos een dag mee en bij normaal gebruik zelfs twee !
Niet lomp en zwaar, niet hoekig maar glad en rond, past perfect in de broekzak.
De mooiste foto´s en kleuren. Scherper dan scherp.

En eindelijk weer een toestel waar een snelle Huawei SD kaart in past. En niet zoals de critici beweren "zal wel erg duur zijn". Nee, gewoon voor slechts 39.- euro, 128 GB extra toevoegen.

Kopen, deze Mate 20 Pro ! Vergeet iPhone X en Samsung S9...

Pluspunten

• Levensduur accu ongekend
  • Prachtig helder scherm onder alle omstandigheden
  • Vormgeving super rond en glad
  • Toestel uiterlijk kleurenkeuze
  • Beste camera ooit !

Minpunten

• Beetje slippery zonder silicone hoesje

consumer_Netherlands 12-11-2018

Huawei Mate 20 Pro is not a premium phone, unfortunetly

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

I bought this product because I was tired of other mobile phone manufacturers that have given me unpleasant experiences in the past.
This is my first Huawei phone. It's a good phone, but not really a "Premium" one. The price of 1000 euros is not justified. The phone has many inconveniences.
I do not like the construction of the screen: The screen is too narrow and curved.
I do not like the EMUI graphical interface of Huawei: outdated design of icons.
I do not like the front camera: It take very poor quality photos. The photos are whitish as if they were with makeup ( even with beauty levels deactivated)
The battery is decent but not excellent. I had higher expectations.

Pluspunten

• decent battery
  • the triple camera on the back
  • very fast charging

Minpunten

• curved screen
  • front camera
  • poor quality selfies
  • screen too narrow
  • price

Hanifi 12-11-2018

met één woord "super"

Geschreven voor: Huawei Mate 20 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Jarenlang Samsung S line en iphone moddelen....
Ik verander normaal zeker om de 6 maanden van een toestel.
Dit toestel is echt een blijver voor zeker de komende 2 /3 jaar.

Voorheen geen toestel in handen gehad die zo snel en goed is in fotokwaliteit en gebruikersgemak.

Pluspunten

• Groot helder scherm
  • IR blaster, afstandsbediening
  • vingerafdrukscanner werkt snel en goed
  • accuduur 2 dagen :)
  • oplaadtijd is bizar snel

Minpunten

• geen iresscanner