Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy A6 32 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy A6 32 GB / zwart / (dualsim)
8,5 (13)

Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)
8,3 (4610)

Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue / (dualsim)

Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue / (dualsim)
10,0 (986)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Joëloe 15-06-2019

Super dingen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben hier heel blij mee. Ik had eerst een iPhone en Ik dacht een keer dat ik dit wel eens wou proberen. En het is me niet tegen gevallen wat een top ding.

Anoniem 14-06-2019

Nauwelijks verschil van s8 naar a8 alleen de camer

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Voorheen was ik in het bezit van een Samsung S8. Nu ben ik overgestapt naar een A8. Ik merk nauwelijks verschil in snelheid of mogelijkheden. Sterker nog... de camera van de A8 is prachtig!!!!!

jovi 14-06-2019

ik vind face ID heel fijn

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

ik heb hem al een tijdje geleden gekocht en hij bevalt me echt goed met face ID en de achterkant van de telefoon vindt ik echt mooi

AJMDirne 13-06-2019

gemakkelijk om mee t werken

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de Samsung voor mijn werk gekregen. Je kan er gemakkelijk mee werken. Het overzetten van de informatie van mijn oude Samsung naar deze nieuwe ging vlot. het enige minpuntje tot nu toe is dat je een ander snoertje voor het opladen moet gebruiken en dit niet meer de universele snoer is.

Anoniem 12-06-2019

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Werkt perfect makkelijk te bedienen.
Met vrachtautonavigatie en Bluetooth prima te bedienen en te navigeren en muziek te luisteren

Anoniem 12-06-2019

Vinger/gezichts herkenning + de snelheid + Cameras

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

De A8 is supersnel en handig in gebruik. Daarnaast zijn de camera's allemaal geweldig. De telefoon was heel snel en makkelijk te leren bedienen omdat hij net anders is dan mijn A5 . Die ook geweldig was hoor. Maar de A8 is echt een grote verbetering.

Jambo32 30-01-2019

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de Samsung Galaxy A8 nu een half jaar.
het is prima toestel, voor de prijs die je betaald
hij maakt mooie foto's en is prettig in gebruik. het heeft voldoende opslagcapaciteit

Erik77 12-01-2019

Mooi scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

De S8 heeft een prachtig scherm en vergeleken met mijn A3 2017 is deze helderder. Bixby is wel wennen en de edge functie vind ik handig omdat je dan niet zoveel apps in beeld hebt, rustiger!
Prestaties: mooi snel maar zoveel apps staan er nog niet op! Ik ben er heel tevreden over!

Robin3105 05-01-2019

Enige probleem al opgelost

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu een half jaartje en hij bevalt prima. Hij is snel, ik heb nooit last van haperingen of crashende apps. Toen ik heb net had deed het geluid wel raar als hij aan de oplader zat of als hij er net van af kwam. Na een update heb ik hier geen last meer van gehad. Top telefoon.

Joost438 28-12-2018

Goed werkend, echter wat problemen nu

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de telefoon zo'n half jaar nu maar krijg steeds de melding dat er vocht zit in de oplader bij het oplaadpunt terwijl dit onogelijk is. De melding komt en gaat en is erg vervelend omdat ik de telefoon moeilijk kan opladen nu.
2e probleem dat ik heb is dat mijn telefoon niet wordt herkend door mijn laptop met Windows 10. Andere telefoons doen het wel op de laptop.
Iemand anders dit probleem ook ondervonden en wellicht een oplossing gevonden?

Larsssssssssssssssss1972 23-12-2018

Mooi Toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Vooral de prijs-/kwaliteitsverhouding is erg goed te noemen van dit toestel. Hij ligt prima in de hand. Voor mij een prima toestel met goede specificaties.

Alexandra1966 19-12-2018

Samsung A8

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Hallo. Ik heb de Samsung A8 nu een aantal maanden. Op zich ben ik tevreden over de A8 maar de batterij is na 10 uur leeg en voldoet niet aan de verwachting en zoveel apps gebruik ik niet. Jammer.

Marciemarc 16-12-2018

SUPER TELEFOON VOOR INTERESSANTE PRIJS

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben super tevreden met deze telefoon, heb hem sinds 2 december en werkt snel, mooie foto's ligt lekker in de hand en dat alles tegen een scherpe prijs. Zeker icm de cash back actie.

Henk2000 29-11-2018

Top smartphone voor deze prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de A8 ongeveer een maand geleden gekocht en heb nog geen moment spijt gehad. Deze smartphone heeft alles wat je nodig hebt, van een goeie camera tot een batterij die makkelijk een dag meegaat met intensief gebruik. Ik raad deze mobiel zeker aan omdat het een super goeie mobiel is voor een zeer lage prijs.

Anoniem 18-08-2018

Mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Mooi apparaat alleen mijn apps blijven afsluiten sinds de nieuwste update... en ik krijg een rare melding tijdens het spelen van spelletjes.. enig idee hoe ik dit kan oplossen...?

Robert5800 29-05-2018

Voelt als een premium telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Erg blij met dit toestel. Het is snel, krachtig en het kan tegen wat water. De vingerafdruk en gezicht scanner werken prima. Mijn enige nadeel: als je bijvoorbeeld een YouTube video kijkt die 16:9 Beeldverhouding heeft, krijg je of zwarte balken aan de zijkant of je kunt inzoomen maar dan valt een deel van het beeld weg. Over het algemeen ben ik er erg tevreden over.

marina 25-05-2018

Bijna High end telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb hem nu een paar weken gebruikt,de vingerafdrukscanner werkt gelijk, altijd ook als ik natte of vette vingers heb,het scherm is beeldschoon,hij werkt snel en de kleuren zien er geweldig uit, hij heeft een dubbele frontcamera ,hij heeft always on display, dus je hoeft nooit je scherm te ontgrendelen als je de tijd wil weten.Hij is waterdicht en het allerbelangrijkste voor mij, hij krijgt elke maand beveiligings updates! Hij is ook al flink in prijs gezakt, voor mij een perfecte telefoon.

B de Vries 07-05-2018

Redelijk toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Niet veel verschil qua vooruitgang met mijn oude Samsung S5. Ik ben blij deze bewaard te hebben, ik overweeg zelfs om deze weer in gebruik te nemen. Heeft voor mij een prettiger gebruikersgemak. Camera van de A8 vind ik zelfs slecht. Veel moeite met scherpstellen. Haalt het niet met de camera van de Samsung S5, die moeiteloos zowel van ver als dichtbij scherpstelt en daarmee juist de meest prachtige foto's maakt.

Marc 06-02-2018

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de telefoon nu 1 week en ben zeer tevreden.

Vingerscanner werkt perfect en de plek is ook fijn. Beter dan bij de S8. Toestel is super snel dankzij ruim RAM geheugen (4gb). Scherm heel mooi en scherp.

Maakt ook goede foto's voor een midrange toestel. Vooral selfies dankzij dubbele front camera.

Werkt gewoon erg goed.

Minpunt? Nog niet laatste Android versie.

Iris 31-01-2018

Niet erg blij

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben al zo'n 7 jaar tevreden Samsung gebruiker. Helaas is dit veranderd sinds ik de Samsung Galaxy A8 heb gekocht. Ten eerste kan ik bijna nooit verbinden met mijn wifi- netwerk thuis, dan krijg ik de melding: internet misschien niet beschikbaar. Hierdoor heb ik nu al 2 weken mijn computer 24 uur per dag aan staan, omdat de telefoon wel met de hotspot van mijn computer kan verbinden en ik wil graag altijd bereikbaar zijn. Dit is natuurlijk niet erg goed voor mijn computer. Ten tweede doet de vingerafdruksensor het ook vaak niet. Ik heb dan geen vettige vingers en de sensor ik ook gewoon schoon, maar ik krijg steeds de melding: veeg over de vingerafdruksensor en probeer opnieuw. Dit doe ik dan maar dan werkt het nog steeds niet. Als laatste doet de lader het ook maar half. Bijna altijd als ik de lader in mijn telefoon plug krijg ik de melding: zorg dat de lader correct is aangesloten. Gebruik de oplader die u bij het apparaat hebt ontvangen. Ik heb hierbij altijd de lader correct aangesloten, en ik gebruik ook gewoon de lader die ik bij het toestel heb gekregen. Ik vind dit allemaal heel erg jammer omdat ik voor deze telefoon al een lange tijd een zeer tevreden gebruiker was van Samsung.