Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 48 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

SanneMe 16-09-2018

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Na jaren overgestapt van iPhone naar Samsung. Nog geen moment spijt gehad. Eindelijk bevrijd van IOS. De camera is geweldig.

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

Patrick 8124 16-11-2018

Geweldige kenmerken top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Super fijn toestel blijft me verbazen iedere keer weer. Zeer blij met deze aankoop.
Mijn vrouw wil er ook graag 1 van de Sint... dus.......

Joda 08-02-2019

Uitstekend toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Zeker een verbetering ten opzichte van de galaxy S8. Een stuk sneller en gebruiksvriendelijker. De irisscan is fantastisch en werkt echt binnen een seconde.

William80 08-02-2019

geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

na 1.5 jaar mocht ik mijn abonnement verlengen van een s8 naar een s9 ik moet zeggen na 1 week gebruik voelt de telefoon nog heel makkelijk in de hand aangezien ze na genoeg gelijk zijn en toch merk je de vooruitgang blijven voor mij de beste mobieltjes

Burg26 08-02-2019

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

De Samsung S9 256GB nu 2 weken in mijn bezit, heel groot prestatie verschil met mijn oude Samsung S5. Perfect toestel met een prachtig scherm, meer dan voldoende geheugen ruimte, maakt mooie foto's, geweldig design. Ben zeer tevreden en kan er weer jaren mee vooruit.

Miesj 08-02-2019

Mooie uitstraling

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb gisteren mijn nieuwe telefoon gekocht en ben er heel blij mee! De telefoon ziet er mooi en modern uit. De afgeronde hoeken van het beeldscherm geeft het een luxe uitstraling! Ik ben blij dat het zo veel geheugen in zit, dan is het niet perse nodig om een extra geheugenkaartje te kopen. De telefoon werkt heel soepel, het systeem werkt goed en snel. Hij ligt fijn in je handen, is niet te zwaar!

Marjolijn1975 08-02-2019

zoals Samsung moet zijn

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Erg blij met mijn nieuwe Samsung S9. Mooi formaat, lekker snel, goede foto's, leuke extra's en makkelijk in gebruik, zoals altijd bij Samsung. Ik ben weer een blije gebruiker.

Anoniem 08-02-2019

Geweldig beeld, licht en snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik gebruik de telefoon nu ongeveer 2 weken. Het is een heel fijn apparaat. Hiervoor een S7 edge. Merk dat deze sneller en makkelijker werkt. Het vingerafdruk unlocken via de achterkant is een stuk makkelijker dan met je duim aan de voorkant.

M Mentink 08-02-2019

Samsung s9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb de Samsung s9 een paar uur en hij bevalt me prima.Gemakkelijk te bedienen hij is snel .Mooie foto's goed en overzichtelijk

Phietje 08-02-2019

Super fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Altijd al tevreden met Samsung, na tevreden paar jaar S7 te hebben gehad, nu helemaal happy met mijn S9. Prachtige foto's , snel toestel en prachtige vormgeving.

Svenn 08-02-2019

Fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Toestel net in huis maar al erg tevreden. Erg enthousiast over Samsung en niet alleen hun telefoons.

Ewaut 08-02-2019

Voelt als premium!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Alles aan deze telefoon voelt premium. Stevig, chique. Mijn vorige toestel was een galaxy s7, de grootste vooruitgangen zijn de camera, herplaatsing vingerafdruk scanner, accuduur en speaker.
Persoonlijk ben ik geen fan van curved schermen door de praktische nadelen met betrekking tot screenprotectors en beschermhoesjes.
En als er in de software een optie bij komt om zelf meer te kunnen doen tegen inbranders (dynamische pictogrammen, kleuren e.d.) ben ik nog tevredener.

Anoniem 08-02-2019

wat een geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

wat een fijne telefoon. de iris en gezichtsscan werken ook super snel echt een aanrader voor iedereen die een goeie betaalbaren telefoon wil met prachtige foto's

KarinK 08-02-2019

Geweldige telefoon!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Sinds 2 dagen de Galaxy S9 in bezit. Razendsnel, mooie uitvoering, gebruiksvriendelijk. Top, ben er blij mee.