Samsung Galaxy S9 64 GB / coral blue / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 50 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / coral blue / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

evde 11-08-2020

Slechte camera, batterij snel leeg

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / coral blue / (dualsim)

De camera werkt erg slecht. Mooie foto's met flits al helemaal niet. Batterij gaat niet lang mee maar dit komt misschien omdat die bijna 2 jaar oud is. Ooit van iPhone naar Samsung. Maar twijfel toch om weer terug te gaan

Bert64 08-08-2020

Gescheiden werkprofiel heel onhandig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / coral blue / (dualsim)

Doordat er wordt gewerkt met een afgescheiden werkprofiel is het verschrikkelijk onhandig om contacten in het werkprofiel snel even te bellen of te whatsappe Ook is het niet meer mogelijk een gecombineerde werk en privé agenda in te zien.
Beslist een enorme achteruitgang tov mijn vorige S7.

B033 02-08-2020

Top telefoon, niks op aan te merken op de accu na

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / coral blue / (dualsim)

De Samsung Galaxy S9 is werkelijk van alle luxe voorzien. Het heeft alles wat je wil en ondanks dat er al weer vele nieuwe modellen zijn schiet de Samsung Galaxy S9 weinig te kort. Het enige puntje is dat ik het gevoel heb dat bij de Samsung Galaxy S9 de batterij iets sneller leeg gaat dan bij andere telefoons. Dit zal misschien komen door de grote processor capaciteit en het prachtige edge scherm, maar toch had dat net iets beter gekund.

Flemming 31-07-2020

Fijn toestel maar matige accu capaciteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / coral blue / (dualsim)

prettig toestel met vingerafdrukken herkenning voor ontgrendelen naast gezicht-en irisherkenning. Wat tegenvalt is accu capaciteit, lijkt minder dan mijn S7. Mooie foto's maar nog niet gevonden hoe je automatisch 3x direct achter elkaar een foto op timer stand kan maken

Anoniem 29-07-2020

Premium voor een mid-range prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / coral blue / (dualsim)

Als je op zoek bent naar een goede kwaliteit telefoon voor een niet al te duren prijs is de s9 iets voor jou. doordat de telefoon al wat ouder is is de prijs ook gedaald en zal hij dus in de zelfde categorie prijs vallen als nu de mid-range telefoons. maar omdat het dus eerst een flag-ship was voelt de telefoon premium aan tegen een goedkopere prijs. ook de snufjes houden hoog tegen over zelfde soort telefoons in deze prijs klasse. zeker een aanrader als je niet zo veel geld voor een flag-ship wilt betalen maar wel een goede kwaliteit telefoon wilt.

franciska 28-07-2020

Fijne ervaring

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / coral blue / (dualsim)

Ik vind het een tijdloze telefoon. Ik heb de telefoon nu bijna 2 jaar en ik denk dat ik er nog wel mee door kan tot een jaar of 4. Software updates gaan snel. Het opladen werkt nog prima. Verder ziet de telefoon er ook nog is heel goed uit. Het enige minpunt is de camera daar ben ik niet heel erg van onderste boven als je kijkt naar andere telefoons van nu, maar overal is de toestel voor mij een ruim voldoende.

Anoniem 24-07-2020

Een tip en top

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / coral blue / (dualsim)

een vinger scan aan de voor kant zou fijn zijn maar het is echt een top telefoon en hij is gewoon super goed

JustinP 22-07-2020

Overal perfecte aankoop

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / coral blue / (dualsim)

Sinds ik de Galaxy Buds heb wat al bijna één jaar is heb ik er nog nooit een probleem mee gehad. Geluid nog steeds perfect en batterij werkt nog zoals beschreven. Enige probleem die ik soms maar nu niet meer hebt is dat de oortje niet werkte omdat het niet herkende dat ik het in had. Verder is alles nog goed en kan ik nog steeds naar mijn muziek loud en clear luisteren :)

Roywa 17-07-2020

geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / coral blue / (dualsim)

Ik vind het een mooi toestel altijd Samsung toestel gehad als het weer een nieuwe moet dan word het Samsung toestel.
Vind het makkelijk in gebruik en instelling ook.

Anoniem 17-07-2020

Ondanks de leeftijd maakt die prachtige foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / coral blue / (dualsim)

Het is een toestel van een paar jaar geleden.
Maar draait gewoon op Android 10 en loopt lekker soepeltjes.
Verbaasd om de mooie foto's die je nog voorgeschoteld krijgt.

Anoniem 15-07-2020

SuPer chill toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / coral blue / (dualsim)

Het is een super "slim" toestel met een uiterst mooi foto opnamen mogelijkheid
Bixby is een nice option extra..

Anoniem 06-07-2020

Uitstekende functies

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / coral blue / (dualsim)

de prijs is goed. Het heeft alles wat een telefoon tegenwoordig nodig heeft en meer. Uitstekende camera goede standaard apps. Eenvoudige bediening. En meer.

Anoniem 04-07-2020

Samsung s9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / coral blue / (dualsim)

een geweldig scherm met mooie kleuren en een top kwaliteit, echt 10 keer beter dan iPhone. Ook de camera is geweldig, hij maakt super gave foto's.

walid14 02-07-2020

geweldige compacte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / coral blue / (dualsim)

ik heb de s9 nu zo een anderhalf jaar en ben er zeer tevreden mee. De snelle processor zorgt voor een vloeiende gebruiksgemak en ook de vinferafdrukscanner is op een prettige locatie gelegen.