Samsung Galaxy A6 32 GB / lavender / (dualsim) - Reviews

Opslag
32 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A6 32 GB / lavender / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

107mb 05-12-2018

Een gemiddelde telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / lavender / (dualsim)

Ik gebruik de A6 zakelijk. Het formaat is fijn, alsmede de accuduur. Ook is de afleesbaarheid van het scherm dik in order. Ik heb echter wel een aantal bezwaren:
- het scherm heeft een matige resolutie. Ik had liever een LCD met full HD gezien ipv dit AMOLED scherm.
- Er is geen always on display. Mail of SMS krijg ik een ping te horen, verder geen enkele notificatie op het scherm. Een super misser!
- geen notificatieled.
- google assistant is alleen te starten op een ontgrendeld toestel, en dan ook alleen op het startscherm.

Volgens mij zijn er voor dit bedrag veel betere alternatieven.

Anoniem 05-06-2018

Geweldig!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / lavender / (dualsim)

Deze telefoon ziet er mooi uit en kan wel tegen een stootje.
Het heeft een zeer goeie camera en beeld kwaliteit.
Hoewel ik veel op mijn telefoon zit, kan de telefoon wel 1/2 dagen mee.
32 GB opslag vind ik niet zo weinig, maar je kan ook altijd extra bijkopen.
De telefoon is redelijk snel voor deze prijs, kortom, dit is de perfecte telefoon voor deze prijs!! Ben er zeer tevreden mee en ik raad je deze telefoon zeker aan als je niet een te dure telefoon wilt. Ga zo door Samsung!!

Stijn123456 07-11-2019

Galaxy a60

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / lavender / (dualsim)

het product werkt zoals het moet werken en ik heb er veel plezier van de camera daar ben ik het meest tevreden over en wat ik er mooi aan vind is de selfie camera die links boven in het scherm zit

Anoniem 28-08-2019

Sim en sd kaart is uitwisselbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / lavender / (dualsim)

Ik heb deze telefoon een jaar geleden voor mijn verjaardag gekregen en hij werkt nu nog steeds perfect en hij heeft een mooie camera goeie spraakherkenning ook heeft hij een vingerafdruk scan en een gezichtsherkenning

Anoniem 17-07-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / lavender / (dualsim)

Het is een hele handige en sterke telefoon ik heb het goor persoonlijk gebruik en is gewoon heel handig.
Ik raad aan om de fingerafdruk optie aan te zetten die werkt echt belachelijk goed en snel

Juben 07-04-2019

Jammer geen RSAP

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / lavender / (dualsim)

Pas gekocht met Android 8 versie. RSAP werd niet indesteund (dual sim), Helaas ook niet na de update met Android versie 9. Had wel gekund, mogelijk met een beperking voor 1 sim module. Kan nu alleen maar via thrid part software waarbij de telefoon booted moet blijven. Geen aantrekkelijk idee

Anoniem 17-01-2019

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / lavender / (dualsim)

Ik vind dit de meest geweldige telefoon die ik ooit heb gehad voor kinderen en ouderen of gewoon voor een alledaagse gebruiker is deze telefoon perfect

M Verlinde 14-12-2018

HEERLIJK TOESTEL !!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / lavender / (dualsim)

Ik heb het toestel nu ruim 14 dagen.
werkt perfect, snel en heeft een mooi helder scherm.
Een heel goede prijs/kwaliteitsverhouding.