Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

7,1 (2268)

Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver
7,1 (2268)

Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)
8,3 (5013)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black op Kieskeurig.nl.

9,6

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar

ishak1 03-08-2020

Top

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

ik vind de Samsung galaxy s9+ mijn beste telefoon die ik tot nu toe heb gehad. Hij is niet traag, het heeft een mooie beeld en de microfoon van deze telefoon is geweldig. De design van deze telefoon vind ik ook heel mooi.het enige min punt is is dat ik moelijk mijn alarm deuntje kan veranderen op mijn telefoon

haider010 31-07-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Met de samsung s9+ kun je veel meer dingen doen dan de vorige versies van de samsung series s je kunt dolby atoms op doen zo heb je beter geluid enzovoort kort samengevat het is een geweldig toestel

Sprincky 30-07-2020

Fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

De S9+ is voor mij de vervanger voor mijn S8+ die helaas na een prettige periode een moederbord probleem vertoonde. Qua prestaties en vormgeving is de S9+ een kleine vooruitgang maar ik ben er tevreden mee.

Anoniem 24-07-2020

Perfect formaat!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Top telefoon, werkt goed en snel. Heeft veel opslag en kan prachtige fotos maken.
Ik raad deze zeer aan!

johnnybigfoot 15-07-2020

goed toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

goede telefoon makelijk te bedienen veel mogelijkheden en een goede camera ben er heel tevreden mee

Aalderd 13-07-2020

Alles is geweldig aan dit toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Ik heb de s9+ nu ongeveer 1 maand en hij werkt echt super snel en je kan er zo veel mee dat is gewoon onvoorstelbaar wat je er allemaal mee kan

Flying bird 11-07-2020

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Na mijn Galaxy 6 is de Galaxy 9+ op veel fronten weer een geweldige verbetering. Zowel op foto-gebied als het gebruik van mijn agenda merk ik een aantoonbare verbetering. Voor mijn leeftijd (70+) is dit toestel zeker niet te ingewikkeld. Ik ben er blij mee

Anoniem 07-07-2020

Prachtig edge scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Ik heb de telefoon inmiddels 2 jaar, en ben er nog steeds zeer tevreden over. Alles werkt nog naar behoren en is nog super snel, wel merk ik dat de batterij snel leeg gaat. Verder worden de updates nog goed verzorgt.

Anoniem 03-07-2020

Schitterend design

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Ik heb al jaren de Galaxy S-series en ze blijven me elke keer weer verbazen. De S9+ is niet alleen mooi van buiten maar kan ook geweldige prestaties leveren. Heb deze telefoon nu een jaar en er is niks van op aan te merken. Top!

Nanda 1967 23-06-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Ik ben nu eenmaal dol op Samsung,en iedere keer kijk ik weer uit naar de nieuwe.Mijn t.v en tablet zijn ook van Samsung.De s9+maakt ook echt hele mooie foto's dat is mijn hobby dus vind ik dat belangrijk.

rinda 21-06-2020

Het is een top ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Het heeft een goede bilt kwaliteit en is groot en heeft veel gehege voor deze prijs een top aan koop

Deez 12-06-2020

Hele fijn telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Allereerst moet ik bekennen dat ik voorheen altijd een Iphone heb gehad. Maar sinds ik over ben gestapt naar de Samsung ben ik helemaal fan van Samsung. Voor mij geen ander merk meer. Ik had eerst de Samsung S7Edge en nu de S9 plus. Wat een goede ontwikkeling!

Anoniem 05-06-2020

Multifunctionele flexibele telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Veel verschillende functies. Ik ervaar een combinatie van fun en functionaliteit. Groot scherm, handig in gebruik. Lange batterijduur. Ideaal

Anoniem 03-06-2020

Geweldige product echt een aanrader

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Hij is geweldig en werkt zoals omschreven en is veilig vergrendeld en moeilijk te hacken ben super blij

Mirjam23 01-06-2020

Fijn toeste

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Heb hem van mijn man gekregen, hij heeft een nieuwe en ik krijg dan zijn. Jaar oude toestel. Voor mij dus nieuw en ik ben e helemaal blij mee.

Anoniem 27-05-2020

Zeer goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

De S9+ is snel, betrouwbaar, kan tegen een stootje.
Er zijn veel mogelijkheden met dit toestel, en laad zeer snel op

Cindy78 20-05-2020

Live Focus

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Helaas mijn oude telefoon laten vallen maar wel superblij met mij nieuwe S9 plus. Samsung is en blijft voor mij de fijnste en makkelijkste telefoon. Nu ook weer uitgebreid met een prullenbak voor je foto's echt van je telefoon te verwijderen. Zelf ben ik erg blij met de scherpte van de foto's en vooral de live Focus modus is te gek.

Christina90 14-04-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Ik heb deze vorig jaar gekocht en ik ben er super blij mee hij heeft een goeie camera, hij is heel snel, het scherm is echt heel mooi de randen zijn aan de zijkant wat ronder waardoor je nog beter beeld hebt en hij heeft echt geweldige functies ik wil nooit meer een andere telefoon ik raad hem echt aan

Undercover98 28-03-2020

Echt een geweldige telefoon !!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Ik heb deze telefoon gekocht 3 maanden terug en ben er wel blij mee hij is snel en niet traag.
Helemaal tevreden ermee !