Bekijk 5 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone XR op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

#critic@lboss🤑🤑 25-08-2020
  • Product gekregen

Zeer tevreden

Geschreven voor: Apple iPhone XR

Ik ben er erg blij mee, want hij werkt prima. Ook vind ik het fijn dat het scherm lekker groot is zodat je er erg goed op kunt gamen, films kijken en youtube kijken. Verder is de opslag van 64 GB genoeg om er een aantal dingen op te kunnen downloaden. Het enige nadeel is dat je geen thuisknop hebt, maar een balkje. Het overkomt me weleens dat ik daar perongeluk langs schuif en dat vind wel een beetje vervelend, maar ik ben er over het algemeen erg positief over.

Pluspunten

• Een groot scherm
  • het werkt erg goed

Minpunten

• moeilijk in je broekzak te stoppen
  • geen thuisknop

Henk 02-08-2019

Hele fijne telefoon.

Geschreven voor: Apple iPhone XR

Na alleen maar Android telefoons gehad te hebben overgestapt naar deze Iphone. Een paar dagen wennen maar ik kan nu zeggen dat ik nooit meer terug ga naar een Android telefoon. Mooi scherm, eenvoudige bediening, hele mooie foto's en ik vind het toestel ook erg degelijk. Wel een hoesje er om heen gedaan vanwege het feit dat die glad is, maar dat is persoonlijk. Ik verwacht een aantal jaren te doen met dit toestel.

Pluspunten

• Goede camera
  • Goed geluidskwaliteit
  • Eenvoudige bediening
  • Snel

Minpunten

• Glad

frits 23-03-2019

Geweldig ..lange batterij duur .goed in alles .

Geschreven voor: Apple iPhone XR

Ben dik tevreden .zeer snel in alles .lange batterij duur .voor mij de beste voor die prijs...raad hem zeker aan.

Pluspunten

• Batterij
  • Zeer snel
  • Gezichtsherkenning geweldig ook bij donker.

Minpunten

• Ik zou het niet weten

Anna 04-03-2019

Top keus

Geschreven voor: Apple iPhone XR

Ik ben erg tevreden over deze iPhone. De kleur vind ik in het echt nog toffer dan op het plaatje. Het geluid is top, een mooi riant scherm. Ontgrendelen via Face ID werkt ontzettend fijn. Al met al een dikke aanrader!

Pluspunten

• Geluid
  • Grote van scherm
  • Face ID

Tineke 08-01-2019

Uitstekend en vertrouwd toestel.

Geschreven voor: Apple iPhone XR

Naar aanleiding van de professionele beoordeling van de deskundigen aangeschaft. Had iPhone 6s plus en iPhone XR voldoet exact aan de verwachtingen. Dezelfde afmetingen en voelt na enige tijd weer als vertrouwd. Pluspunt is de gezichtsherkenning, aangezien de vingerprint het niet altijd deed, en het volledige scherm. Zeer blij met deze aanschaf.

Pluspunten

• Gezichtsherkenning is snel
  • Volledig schermgebruik

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Tina 16-12-2018

Super snel en het geluid is geweldig.

Geschreven voor: Apple iPhone XR

Super snel, magnifiek geluid en een zeer gebruiksvriendelijke telefoon met iOS 12. Prijs kwaliteit verhouding is prima, deze telefoon is dit méér dan waard.

Pluspunten

• Goed geluid

Aj 27-10-2018

Goede accuduur

Geschreven voor: Apple iPhone XR

Heb mijn 6s ingeleverd voor de Xr. Zeer te spreken over de nieuwe mogelijkheden. Snelheid bedieningsgemak grafisch en geluid zijn stukken beter. Wel spijt dat ik voor €60 niet de 128g heb gekocht.

Pluspunten

• Batterij duur
  • Geluid
  • Grafisch