Huawei Mate 20 lite 64 GB / goud / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 152 reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Mate 20 lite 64 GB / goud / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

martijn 02-11-2018

Perfecte accu duur en mooi helder scherm

Geschreven voor: Huawei Mate 20 lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Product eerst gekocht voor de camera deze schiet zeer snel mooie plaatjes maar de accu spreekt me zeer aan met het heldere scherm op 100% en de nodige appjes en internet bezig heden haalt deze telefoon makkelijk de 2 dagen daarbij ligt hij lekker in de hand adviseer wel een hoesje te kopen ivm de glade achterkant en deze mooie telefoon wil je niet laten vallen

Pluspunten

• Accuduur
  • Camera
  • Snel opladen in een uurtje vol

JohnV 29-09-2018

waar voor je geld

Geschreven voor: Huawei Mate 20 lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Als eerste valt op dat het scherm een zeer helder beeld geeft en mooi scherp is, de telefoon voelt ligt aan en het plaatsen van de sim gaat een beetje zwaar maar daardoor zit hij wel goed vast. Daar ik zeer veel apps geïnstalleerd heb en deze allemaal op het scherm staan en het in eerst instantie niet mogelijk was om apps te verbergen viel de telefoon me tegen maar het bleek een standaard instelling te zijn die gewoon te wijzigen was. Ik ben de Samsung telefoons gewend en hierdoor moest ik wel echt even wennen aan deze telefoon maar nu ben ik echt zeer enthousiast en wil ik niet meer terug. De accu is top. Ik doe meestal 36 tot 47 uur op één accu lading. Ook de vingerafdruksensor reageert snel en zonder vertraging. Gelukkig zit er ook een hoofdtelefoonaansluiting op, wat tegenwoordig niet meer standaard is. De camera 20MP en selfie camera van 24MP zijn super. Deze telefoon bied dan ook alles wat je van een moderne telefoon mag verwachten.

Pluspunten

• accuduur
  • scherm
  • hoofdtelefoon aansluiting
  • camera's

Minpunten

• kunstof ipv aluminium rand

Sigrid 10-12-2018

Zeer goede accuduur! Mooie foto's

Geschreven voor: Huawei Mate 20 lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Verrassend lange accuduur. Ik hoef echt maar 1x in de 3 of 4 dagen op te laden. De fotofunctie is erg goed. Ik heb al echt prachtige foto's gemaakt, ook met weinig licht. Ben erg blij hiermee. Daarbij een prachtige weegschaal gekregen waardoor ik nu weet dat ik overgewicht heb.....

Pluspunten

• accuduur
  • camera
  • toegang met vingerafdruk

Justin K 10-11-2018

Super goede maar goedkope telefoon!

Geschreven voor: Huawei Mate 20 lite 64 GB / zwart / (dualsim)

De huawei mate 20 lite is een goedkope maar goede keuze als je een mobiel wilt waarmee je van alles kunt doen.

De telefoon werkt erg snel voor het dagelijkse gebruik maar ook voor gaming en kracht eisende applicaties werkt de telefoon als toebehoren.

Voor de prijs van het toestel is de kwaliteit erg hoog, en zeker aan te raden. Vooral als je niet zoveel te besteden hebt maar toch een van de betere telefoons wilt.

De huawei mate 20 lite heeft een mooi design en heeft wat gewicht eraan zitten waardoor de telefoon niet goedkoop aanvoelt.

Ik zou perzoonlijk wel een hoesje aanbevelen vanwege de glazen achterkant.

9/10

Pluspunten

• Accu duur
  • Groot scherm
  • Snelheid
  • Gaming
  • Gewicht

Minpunten

• Glazen achterkant

Jur 04-11-2018

Huawei Mate 20Lite = Super telefoon!

Geschreven voor: Huawei Mate 20 lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Nu de Mate 20Lite ruim een week in gebruik en kan nu al zeggen dat ik er totaal geen spijt van ga krijgen. Want wat een super telefoon! Scherm is geweldig en die accu., een genot! Moet nog een beetje stoeien met de camera functies maar hij maakt mooie foto's. En dat wordt alleen maar beter als ik die camera funties meer onder de knie krijg. Vingerafdruk en gezichtserkenning werkt ook perfect. Schrik er af en toe gewoon van hoe snel hij mijn gezicht en of vinger afdruk erkent.
Misschien dat ik in de komende tijd tegen dingen aanloop maar tot nu toe alleen maar positief , en dan niet een beetje ;-)
Echt een aanrader dus. Heb lang getwijfeld tussen verschillende modellen en merken maar uiteindelijk gekozen voor de Huawei Mate 20Lite, en zoals eerder aangeven heb ik er absoluut geen spijt van!

Pluspunten

• Formaat scherm
  • USB-C
  • Accu
  • Gezichtserkenning en Vingerafdruk werkt super!

Minpunten

• Niet waterdicht

Cle 17-10-2018

Mooi helder scherm, fantastische foto's!

Geschreven voor: Huawei Mate 20 lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb gekozen voor deze telefoon omdat deze zulke fantastische foto's zou maken. Dit toestel heeft echt mijn verwachtingen overtroffen!

• Beeld
  • Foto
  • Batterij duur
  • Makkelijk in gebruik

Anita 14-10-2018

Superblij met mijn keuze! Prachtig scherm.

Geschreven voor: Huawei Mate 20 lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Het scherm is prachtig, lekker groot dus prima functionaliteit met verschillende apps.
Ik heb zelf de gouden uitvoering en een origineel doorzichtig kunststof hoesje er omheen. Hierdoor heeft de telefoon een luxe uitstraling, ook al voel je dat niet zo in je portemonnee;)

Ik vind de functie van verschillende apps tegelijkertijd heel handig, zo kan ik videobellen en mijn andere apps gebruiken in 1 venster.

De foto kwaliteit en mogelijkheden zijn heel bijzonder.

Enige wat ik zelf als muziekliefhebber jammer vind ik de kwaliteit van het geluid. Hiervoor had ik een HTC en het geluid was daar harder, zwaarder, meer bastonen waardoor je beter van muziek kan genieten.

Pluspunten

• Groot mooi scherm
  • luxe uitstraling
  • apps tegelijkertijd op scherm gebruiken
  • snelheid van gebruik

Minpunten

• Geluid is wat schel, zacht, niet veel bass

Nadinevs 05-10-2018

Mooie mobiele telefoon

Geschreven voor: Huawei Mate 20 lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de telefoon nu langer dan een week in mijn bezit en ik ben er super tevreden mee. De telefoon heeft een heel mooi design dat je goed kunt vergelijken met de samsung s8 of s9. De Huawei mate 20 is een mooie telefoon in zijn prijsklasse. Het scherm van de Huawei is mooi helder en van glas. Ook de achterkant is van glas en daarom is het wel aan te raden om er een hoesje bij te kopen. De camera heeft een dubbele camera, zowel voor als achter en maakt mooie foto's, vooral bij daglicht. In het donker heeft de telefoon wat problemen met het scherpstellen van foto's, ook zijn de foto's iets minder mooi scherp dan bij daglicht. De telefoon is lekker snel, waardoor je makkelijk van apps kan overschakelen of naar andere internet pagina's kan. De telefoon heeft een grote en sterke telefoon, waardoor hij zo 2 dagen gebruikt kan worden zonder op te laden. Ook een voordeel is dat de vingerafdrukscanner aan de achterkant zit, waardoor je je telefoon makkelijk kan ontgrendelen. De telefoon heeft een grote opslag van maar liefst 64gb, dat is heel fijn omdat ik mijn telefoon gebruik voor school, werk en privé leven. Nu kan ik dus alle bestanden makkelijk op mijn telefoon opslaan. De telefoon heeft een dual sim functie, dit gebruik ik echter niet, maar is wel een pluspunt om te benoemen. Op de telefoon zitten ook een aantal leuke gadgets. Zoals 3d emojis die je kan gebruiken om filmpjes te maken en leuke spelletjes. Ik zou deze telefoon dus zeker aanraden aan iedereen!

Pluspunten

• Goede accuduur
  • Groot en helder scherm
  • Mooie prijs
  • Vingerafdruk aan de achterkant

Minpunten

• Camera minder scherp in het donker

marije790 05-10-2018

mooi en duidelijk scherm

Geschreven voor: Huawei Mate 20 lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik vind dat de Huawei er erg is op vooruitgegaan. Het design ziet er erg mooi uit en het scherm is erg duidelijk wat ik zelf erg fijn vind. De batterij gaat tot nu toe erg lang mee ondanks dat ik er elke dag mee bezig ben en ook veel games op doe. Ook al heb ik de mobiel nog niet zo lang gaat deze best wel lang mee. Het nadeel vind ik wel dat deze niet spatwaterdicht is waardoor die dus niet goed werkt wanneer je in de regen loopt en dit ben ik wel erg gewend van mijn vorige mobiel. Het geluid op de mobiel is ook erg luid en kun je dus lekker muziek of iets dergelijk afspelen zonder dat je er weinig van hoort. Voor de prijs vind ik deze mobiel erg goed en zal ik er ook niet meer van verwachten. Ik raad de mobiel daarom ook zeker aan.

Pluspunten

• scherm
  • prijs-kwaliteit verhouding
  • accu

Minpunten

• niet waterdicht

Meike 19-01-2019

Goede camera en accu

Geschreven voor: Huawei Mate 20 lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Werkt fijn, gemakkelijk en heeft vele opties voor wie dat wilt. Laadt snel op en doet lang met de accu.

Pluspunten

• Mooi groot scherm
  • Camera is top

Minpunten

• Niet waterdicht

Niels 17-01-2019

Prijs kwaliteit verhouding subliem!

Geschreven voor: Huawei Mate 20 lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Na twee weken helemaal in de ban van dit toestel, bij Tele2 gekocht en goed advies gekregen. Hij is snel, scherp en een goed beeld. Daarbij is het ook een solide toestel en heb je het gevoeld dat je een stukje kwaliteit vast hebt. Ik beveel deze telefoon dan ook zeer zeker aan! beste mid-range

Pluspunten

• Snel
  • solide bouw
  • camera
  • beeldschem

Minpunten

• achterkand is van glas en vingerafdruk gevoellig

GTH 16-01-2019

Lange ac uduur

Geschreven voor: Huawei Mate 20 lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb altijd iPhone gehad. Deze telefoon is super. Groot scherm en belangrijkste alle apps werken goed.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Goede werking apps worden snel geladen
  • Prijs/kwaliteit doet niet onder bij merken

Minpunten

• Scherm iets langzaam
  • Overzicht meldingen buiten toestel

Robert 15-01-2019

Mooi groot scherm

Geschreven voor: Huawei Mate 20 lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Na de Huawei P9 is dit mijn tweede Huawei nu de Mate 20 lite. Met de eerste Huawei ben ik uitermate tevreden geweest en daarom nu weer een nieuwe Huawei. Ook van deze ben ik weer heel enthousiast. Lekker groot scherm, snel, stevig mooi design. Ik ben vol lof over Huawei.
Eerder Samsung, LG, Nokia gehad maar deze kunnen zich niet meten met Huawei.

Pluspunten

• Groot display 6.3"
  • Lange accuduur
  • Stevig
  • snelle processor
  • zelf kopen en meer ervaren

MT 06-01-2019

Super toestel

Geschreven voor: Huawei Mate 20 lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Overgestapt van Samsung naar Huawei. Geen moment spijt gekregen. Accuduur is fantastisch. Bij mijn Samsung altijd op zoek naar mijn oplader, bij dit toestel ben ik aan het zoeken waar hij ligt. Foto's, display en vormgeving zijn uitstekend! Aanrader!

Pluspunten

• Accuduur
  • Display
  • Foto's

Minpunten

• Nano sdcard

Huawei mate 20 29-12-2018

Huawei mate 20

Geschreven voor: Huawei Mate 20 lite 64 GB / zwart / (dualsim)

De telefoon is erg snel. Ze maakt prachtige foto's. Ondanks zijn grootte past hij heel goed in je hand. Ik beveel het ten zeerste aan

erik 26-12-2018

Zeer goede smartphone met zeker Premium kwaliteiten!

Geschreven voor: Huawei Mate 20 lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Qua prijs en prestatie is dit een toestel dat zeker in de top 5 moet staan.
Accuduur is zeer, zeer goed.paar dagen zeker.
Camera is gewoon goed te noemen!
Degelijkheid is ok, zou wel een hoesje en screenprotector doen. Waterdichtheid kan een issue zijn of worden als je onvoorzichtig bent. Het cijfer 10 is omdat ik kom van een Huawei p20,mate 10 pro en daarvoor ook nog een iphone7 en 7 plus had en ik dus vind dat dit toestel voor minder geld zich kan meten met o.a. deze serie toestellen. Niet twijfelen gewoon kopen voor dit geld.

Pluspunten

• accuduur
  • mooi lcd scherm v.s. oled.
  • groot, maar niet te groot scherm

Job 30-11-2018

Goede telefoon

Geschreven voor: Huawei Mate 20 lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik vind de telefoon super mooi en fijn in gebruik. Ik raad de telefoon zeker aan en de camera is toppie.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Grote scherm
  • Het opladen gaat snel

Sammy 27-11-2018

snel finger afdrukken en het batterij super snel oplader

Geschreven voor: Huawei Mate 20 lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Waar te vinden Zo'n prijs! Wat de iPhone xs heeft Huawei p20 lite mate bijna 90% heeft, snelheid, goed camera, face ID, finger afdrukken en meer

Lincy 22-11-2018

Groot scherm, lange accuduur, werkt snel

Geschreven voor: Huawei Mate 20 lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb voor deze Huawei telefoon gekozen omdat de prijs van de telefoon niet zo duur was dan andere telefoonmerken. Maar wel goede of zelfs betere kwaliteiten heeft. De telefoon heeft een snel werkvermogen en een groot geheugen! Ook is het scherm groot en heeft de telefoon een lange accuduur!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Lange accuduur
  • Goede camera
  • Snel werkvermogen
  • Groot geheugencappaciteit

Minpunten

• Het is een gladde telefoon.

HetIsMike 22-11-2018

Goede camera, scherm

Geschreven voor: Huawei Mate 20 lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik vind het een hele goede telefoon. Je hebt een goede scherpe camera die snel scherpt stelt. Je hebt een hele lange batterij duur waardoor je lang met de telefoon kan doen. Hij is best snel opgeladen. Waardoor je daarna gewoon weer doorgaan. Ik zou deze telefoon zeker aanraden. Je hebt als je de telefoon wel waard voor je geld.