Huawei Mate 20 lite 64 GB / goud / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 58 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

Cle 17-10-2018

Mooi helder scherm, fantastische foto's!

Ik heb gekozen voor deze telefoon omdat deze zulke fantastische foto's zou maken. Dit toestel heeft echt mijn verwachtingen overtroffen!

• Beeld
  • Foto
  • Batterij duur
  • Makkelijk in gebruik

Anita 14-10-2018

Superblij met mijn keuze! Prachtig scherm.

Het scherm is prachtig, lekker groot dus prima functionaliteit met verschillende apps.
Ik heb zelf de gouden uitvoering en een origineel doorzichtig kunststof hoesje er omheen. Hierdoor heeft de telefoon een luxe uitstraling, ook al voel je dat niet zo in je portemonnee;)

Ik vind de functie van verschillende apps tegelijkertijd heel handig, zo kan ik videobellen en mijn andere apps gebruiken in 1 venster.

De foto kwaliteit en mogelijkheden zijn heel bijzonder.

Enige wat ik zelf als muziekliefhebber jammer vind ik de kwaliteit van het geluid. Hiervoor had ik een HTC en het geluid was daar harder, zwaarder, meer bastonen waardoor je beter van muziek kan genieten.

Pluspunten

• Groot mooi scherm
  • luxe uitstraling
  • apps tegelijkertijd op scherm gebruiken
  • snelheid van gebruik

Minpunten

• Geluid is wat schel, zacht, niet veel bass

Nadinevs 05-10-2018

Mooie mobiele telefoon

Ik heb de telefoon nu langer dan een week in mijn bezit en ik ben er super tevreden mee. De telefoon heeft een heel mooi design dat je goed kunt vergelijken met de samsung s8 of s9. De Huawei mate 20 is een mooie telefoon in zijn prijsklasse. Het scherm van de Huawei is mooi helder en van glas. Ook de achterkant is van glas en daarom is het wel aan te raden om er een hoesje bij te kopen. De camera heeft een dubbele camera, zowel voor als achter en maakt mooie foto's, vooral bij daglicht. In het donker heeft de telefoon wat problemen met het scherpstellen van foto's, ook zijn de foto's iets minder mooi scherp dan bij daglicht. De telefoon is lekker snel, waardoor je makkelijk van apps kan overschakelen of naar andere internet pagina's kan. De telefoon heeft een grote en sterke telefoon, waardoor hij zo 2 dagen gebruikt kan worden zonder op te laden. Ook een voordeel is dat de vingerafdrukscanner aan de achterkant zit, waardoor je je telefoon makkelijk kan ontgrendelen. De telefoon heeft een grote opslag van maar liefst 64gb, dat is heel fijn omdat ik mijn telefoon gebruik voor school, werk en privé leven. Nu kan ik dus alle bestanden makkelijk op mijn telefoon opslaan. De telefoon heeft een dual sim functie, dit gebruik ik echter niet, maar is wel een pluspunt om te benoemen. Op de telefoon zitten ook een aantal leuke gadgets. Zoals 3d emojis die je kan gebruiken om filmpjes te maken en leuke spelletjes. Ik zou deze telefoon dus zeker aanraden aan iedereen!

Pluspunten

• Goede accuduur
  • Groot en helder scherm
  • Mooie prijs
  • Vingerafdruk aan de achterkant

Minpunten

• Camera minder scherp in het donker

JohnV 29-09-2018

waar voor je geld

Als eerste valt op dat het scherm een zeer helder beeld geeft en mooi scherp is, de telefoon voelt ligt aan en het plaatsen van de sim gaat een beetje zwaar maar daardoor zit hij wel goed vast. Daar ik zeer veel apps geïnstalleerd heb en deze allemaal op het scherm staan en het in eerst instantie niet mogelijk was om apps te verbergen viel de telefoon me tegen maar het bleek een standaard instelling te zijn die gewoon te wijzigen was. Ik ben de Samsung telefoons gewend en hierdoor moest ik wel echt even wennen aan deze telefoon maar nu ben ik echt zeer enthousiast en wil ik niet meer terug. De accu is top. Ik doe meestal 36 tot 47 uur op één accu lading. Ook de vingerafdruksensor reageert snel en zonder vertraging. Gelukkig zit er ook een hoofdtelefoonaansluiting op, wat tegenwoordig niet meer standaard is. De camera 20MP en selfie camera van 24MP zijn super. Deze telefoon bied dan ook alles wat je van een moderne telefoon mag verwachten.

Pluspunten

• accuduur
  • scherm
  • hoofdtelefoon aansluiting
  • camera's

Minpunten

• kunstof ipv aluminium rand

Paul 19-10-2018

Goede accuduur, helder scherm

Ondanks intensief gebruik haal je makkelijk het eind van de dag. Licht toestel met alle opties. Face unlock werkt prima, soms in het donker iets minder. Mij. 1e huawei maar een aanrader. Emui schil is ff wennen

Pluspunten

• Scherm
  • Accuduur
  • Gewicht
  • Formaat

Devin 19-10-2018

Goed camera, groot scherm, snel, goede batterij

Heb de Huawei Mate 20 lite nu een week in bezit. Hij is erg snel en de batterij gaat 2 dagen (misschien zelfs langer) mee. De camera is daarbij erg goed. De vingerafdruk- en gezichtsvergrendeling gaat ook erg soepel en snel. Tot nu toe erg tevreden!

Pluspunten

• scherm
  • batterij
  • camera
  • snelheid

C. Sturme 19-10-2018

Prachtige telefoon

Ik heb de telefoon nu 2 weken. Altijd al een Huawei gehad maar deze overtreft alles.
Groot beeldscherm scherp beeld. Foto's prachtig. En ze worden ook nog gesorteerd. Ik stond er versteld van toen ik een foto maakte van een kat er gelijk inbeeld kwam dat het een kat was. Het zelfde met voeding en landschap. Huawei heeft zich weer goed overtroffen

Pluspunten

• Kwaliteit beeldscherm
  • Functie betreft foto's
  • Opslag ruimte

angelique 18-10-2018

Groot

Ben super blij met me nieuwe telefoon hij is licht en begrijp het heel snel
Ik raad hem iedereen aan
Niet duur
Dus een hele goeie aankoop

Pluspunten

• Mooi
  • Camera

Emmie 18-10-2018

Prachtig ontwerp en groot scherm

De mate 20 lite gekozen vanwege de goede prijs-kwaliteitverhouding en de mooie uitstraling. Telefoon bevalt heel goed. Heb de overstap van iPhone naar Huawei gemaakt en dat bevalt me heel goed! Ik zou deze telefoon zeker aanraden.

Pluspunten

• Relatief groot scherm
  • Makkelijk hanteerbaar
  • Highend uitstraling

Minpunten

• De camerakwaliteit valt mij een beetje tegen

Lieke 18-10-2018

Heel erg tevreden

Het toestel is even wennen door zijn formaar, maar zijn prestaties, camera en supermooi design zijn erg indrukwekkend. Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe toestel. Voor prijs-kwaliteit verhouding krijg dit toestel een dikke tien.
Geschreven voor: Huawei Mate 20 lite 64 GB / blauw / (dualsim)

Jack Savelberg 18-10-2018

Huawei mate 20 Lite: 3 x scheepsrecht!

Dit toestel is de derde in successie van de Huaweifamilie, na de P7 en P8. Deze slaat echter alles. Het grote scherm met een prima geluid bezorgt me nu binnen een week al veel plezier. Vooral omdat de gebruikelijke zaken synoniem zijn aan de vorige versies, maar ze zijn verbeterd. Het grote scherm draagt daar aan bij, naast de goede geluid- en vooral de sterk verbeterde camerafuncties.
Ook daarin zijn meer mogelijkheden aangebracht. Tenslotte is de accu verbeterd waardoor er dus langer en intensiever mee gewerkt kan worden.
Het gebruiksgemak wordt verhoogd door de vingerafdruk toepasbaarheid.
De nieuwe aspecten is even wennen maar ik ben ervan overtuigd dat ik nog niet alle functionaliteiten heb ontdekt. Tot nu toe dus super tevreden! Hiervoor nu een 9, misschien over een poosje een 10?

Pluspunten

• gewicht en schermgrootte
  • gemakkelijke bediening
  • camerafunctionaliteiten uitgebreid
  • vingerafdrukfunctie
  • dubbele simkaart

Minpunten

• Nieuwigheid minder keuze in cases

AS 18-10-2018

I n een woord fantastisch

Goed in de hand en veel mogelijkheden. Jammer dat er geen Nederlandse handleiding aanwezig is.Dit zou nog meer activeren om het toestel te kopen.

Minpunten

• Geen duidelijke handleiding aanwezig

Sudiptya Sarkar 18-10-2018

Good Battery Life

Better battery life has proved to be a major advantage for this product thus enhancing tenacity .Sound quality needs to be improvised.

Pluspunten

• Battery Life
  • Value to the price

Minpunten

• Brightness
  • Sound

Huawei mate20 lite 17-10-2018

Robuuste batterij,super weergave

De batterij is genoeg voor meer dan een dag. Het is geweldig in je hand. Voor 399e is dit de beste keuze.

Pluspunten

• Tonen
  • Batterij
  • Snelheid
  • Verschijning

Minpunten

• Ik heb het niet gevonden

Kees 17-10-2018

Echt goede accu duur en mooi groot scherm.

Doet zeker niet onder voor mijn “oude” telefoon Samsung S7 Edge, ik vind hem sneller stabieler en meer handige eigen tweaks. Ik beveel hem aan.

Pluspunten

• Snel
  • Mooi toestel
  • Groot 6,3 inch scherm
  • Super zuinig , dus accu gaat lang mee.

Minpunten

• Notificatie LED bijna onzichtbaar

J.J. Ottosen 17-10-2018

Gebruiksvriendelijk, snelle unlock system

Ik kan eerlijk zeggen dat het een heerlijke telefoon is om mee te werken. Handsfree is luid en duidelijk voor mij en de andere kant. Unlocken is echt heel snel! Ik blijf me verbazen hoe HUAWEI zich specialiseert in het gebruikersgemak en de opties, die zijn makkelijk en ruim aanwezig.

Pluspunten

• beveiliging
  • grafisch
  • Snel

Minpunten

• ronde hoeken aan het scherm

Inge 17-10-2018

Volledig, super batterij!

Super fijne telefoon. Alles wat je nodigt hebt zit erop. Groot helder scherm, goede camera's, een accu die zeker 2 dagen mee gaat. Heel fijn dat er gezichtsherkenning op zit zodat jij wel al de samenvatting van je berichtjes op het startscherm kunt lezen en iemand anders niet. Daarnaast vingerafdruk herkenning op de achterkant. Een goede, complete telefoon voor een betaalbare prijs!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Groot scherm
  • Gezichtsherkenning

Kelly 16-10-2018

Zeer mee gevallen

Overgestapt van iPhone naar Huawei. Toestel is dermate goedkoper dat het het proberen waard was. Tot op heden is me niets tegen gevallen. In tegendeel, de accuduur, scherm en camera bevallen me zeer goed.

Pluspunten

• Accuduur
  • Scherm
  • Camera

Jacco 16-10-2018

Huawei mate 20 lite

Super toestel. Mooi groot scherm. Voldoet aan alle vereisten. Goede camera.
Dat alles tegen een lage prijs. Nooit weer anders

Pluspunten

• Schermgrootte
  • Batterij
  • Snelheid
  • Opslag

Minpunten

• Homebutton / spatiebalk

Piek 16-10-2018

Snel, lange accuduur, prettig in de hand

Erg prettige telefoon. Voorheen de P9 gehad. Dit is echt een next level telefoon voor een perfecte prijs. Mooi groot scherm, snelle processor, lange accuduur (na intensief gebruik van 12 uur nog steeds 34% batterij). Ook de camera is een pareltje. Scherpe foto's, verschillende features.

Pluspunten

• Snel
  • Lange accuduur
  • Professionele camera