Sony XZ3 Xperia XZ3 64 GB / forest green / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android, P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Sony XZ3 Xperia XZ3 64 GB / forest green / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Martin 14-11-2018

mooi vormgegeven & razendsnel. sjieke krachtpatser

Geschreven voor: Sony XZ3 Xperia XZ3 64 GB / forest green / (dualsim)

Na lang wikken en wegen voor een nieuwe telefoon (en nadat ik al had besloten af te stappen van Iphone) gekozen voor deze Sony; niet alleen vanwege de mooie aanbieding met de headphone, maar omdat de reviews goed zijn, ikzelf veel Sony producten heb en daar ook blij mee ben en omdat deze ook nog de keuze gaf een niet veel voorkomende, niet-schreeuwerige kleur, te kiezen.

De telefoon is strak en chique vormgegeven en de bediening is soepel. Wat vooral opvalt, is de snelheid waarmee alle apps werken. Heerlijk en geeft een niet "clunky" gevoel. Het switchen tussen apps is zo een plezier. Ook installeren en updaten gaat met grote snelheid en gemak. Scherm is fijn , wel even wennen de grootte en de bedieningsmogelijkheden met "tappen" aan de zijkant waardoor je laatstgebruikte apps verschijnen (wel handig). Spraak functie nog niet ideaal (maar dat had ik bij Apple ook altijd); geluid en microfoon heel goed. En connectie met andere devices van printer tot mijn PS3 tot een enkele boxje gaat via bluetooth of NFC heel soepel.
Enige (kleine) minpuntje is dat de vingerafdruklezer aan de achterkant zit (en als je niet heel erg oplet, men ook nog wel eens je vinger op de camera wil leggen); ook werkt deze ietsje minder goed dan die van Apple is mijn ervaring, Maar kan ook een kwestie van wennen zijn.
Al met al een supertelefoon, betaal je ook wel wat voor, maar meer dan waard en een aanrader als je een nieuwe high-end telefoon wil!

Pluspunten

• snelle en soepele Android besturing
  • scherm
  • geluid
  • bediening

Minpunten

• vingerafdruk lezer aan achterzijde

Rostam 09-11-2018

Waarschijnlijk de beste in zijn prijsklasse

Geschreven voor: Sony XZ3 Xperia XZ3 64 GB / white silver / (dualsim)

Zelf geniet ik van deze telefoon. Kleine minpunten, zoals OIS, 3.5mm jack en geen quick charger kan ik wel vergeten. Bij mij ligt het grootste minpunt bij de niet al te geweldige accu en een camera app die nog een update moet ontvangen. Sony had met de xz2 een geweldige accu laten zien, jammer genoeg is die waarschijnlijk wat minder geworden door het scherm, ookal is de accu groter. Als de accu boven de 7 uur screen on time kan komen dan is deze telefoon naar mijn mening een 9+/10. Deze telefoon doet het overal op goed en die bonus headset maakt de vraag prijs van 800 (en bij abonnement 600) net wat makkelijker te slikken.

Wilt u de uitgebreide review lezen. Die vind u hier:

Deze review is ook door mij gemaakt, maar die is bijna 5000 woorden. Hier kan dat niet zo groot. Wilt u wat dieper op de punten in gaan dan raad ik aan om het te lezen.

Pluspunten

• goede camera, HDR werkt fenomenaal.
  • oled scherm is fantastisch
  • Snelle updates, meteen Andriod 9 is ook leuk
  • lekker in de hand goede positie van de fingerprint
  • kleine features die net alles makkelijker maken

Minpunten

• geen 3.5mm Jack
  • geen Optical Image Stabilisation
  • Ondermaatse accu(niet bij iedereen)