Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)
8,3 (2951)

Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)
8,3 (2951)

Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

9,6

Jelle St 28-11-2018

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Ik had hiervoor de S7 en mocht al een tijdje verlengen. Echter kon ik niet kiezen omdat ik over de accuduur van mijn S7 allesbehalve tevreden was en ik bang was dat de S9 niet heel veel beter zou zijn aangezien de accu niet veel groter is dan zijn voorganger(s). Na contact met m'n provider toch maar voor het toestel gegaan, dit in verband met de Black Friday deals. En ik gebruik hem nu 5 dagen en man... de accu is meer dan genoeg. 's ochtends op tijd van de stroom af en kan de hele dag prima doorkomen. En dan moet ik toegeven dat ik toch wel een beetje een gebruiker ben van m'n telefoon. Gewoon lekker de vertrouwde Samsung look over Android maar wel sneller en stabieler dan de S7. Kortom ben weer tevreden, het is wel even wennen van de S7 naar de S9+ omdat hij zo groot is, maar door de handige functies, het edge menutje waar je snelkoppelingen in kan zetten en als je over de vingerafdruk scanner wrijft komt het meldingenvenster naar beneden. Waar ik ook bang voor was, was dat het mij zou irriteren dat de vingerafdruk scanner aan de achterkant zit maar ook dit valt me reuze mee. Haast wel juist prettiger dan voorop. En de irisscan unlock moet ik nog aan wennen, ik ben gewend dat ik ff snel m'n scherm aan doe om meldingen te kijken, maar die irisscan is soms zo snel dat ik die meldingen niet eens kan lezen maar m'n telefoon gelijk ontgrendeld is haha. Zoals al eerder aangegeven, ik heb hem nog maar 5 dagen. Maar ben tot dusver zeer content met het toestel! Ik heb nog wat foto's genomen in het donker wat ook weer super werkt. Dat is toch wel een reden dat ik kies voor een Samsung, de camera is uitmuntend en ook het scherm is magnifiek! Wat ik wel mis is een glasplaatje wat perfect past en over het gehele scherm plakt bijvoorbeeld ipv alleen de randjes wat zo weer los is. En ik vind het jammer dat er geen originele hardcase Samsung case is. Deze had ik wel bij m'n S7 en die heb ik, tot ik de S9+ in ontvangst mocht nemen, gebruikt. Dat vind ik veel fijner dan die Siliconen hoesjes enzo.

PAYntema 17-09-2018

Top.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Na 2 jaar lang de S7 te hebben gebruikt, merkte ik dat ik meer van de telefoon aan het verlangen was, dan dat deze aan kon. Hij werd warm en raakte snel leeg. Tijd voor een nieuwe. Ik heb, mede door de ervaringen van de S7, direct gekozen voor de S9+ omdat deze een zwaardere processor heeft.
Tot nu toe, naar volle tevredenheid.
Toch blijft het veel geld voor een telefoon.

Erdna 23-08-2018

Zeer snelle telefoon en een schitterend scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

In juli aangeschaft en geen moment spijt van de investering gehad. Werkt echt snel, heeft ruime opslagmogelijkheden en een schitterend scherm.

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar

Martijn12 14-01-2019

Compleetpakket voor een goede prijs!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Na lang getwijfeld te hebben tussen de galaxy note en de S9+ blij dat ik voor de S9+ heb gekozen. Het toestel heeft een fantastisch scherm en werkt erg snel. batterijduur is meer dan voldoende voor een actieve dag. De overstap van mijn oude telefoon naar deze was erg soepel en in een avondje geregeld. grootste pluspunt naast het scherm is het geluid, de stereo-boxen zijn erg prettig voor het kijken van films en series.

Geesken 14-01-2019

Wat een top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Sinds 1 week mijn nieuwe S9+ in huis...Echt super snel, groot, helder mooi scherm.
Overzetten van mijn oude Samsung was in 30 min. gebeurd. Kan er weer tijden mee vooruit. Een echte aanrader door een dame op leeftijd die met haar tijd mee wil. En dit dus ook doet!

avsluijs 14-01-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Toestel net gekocht en super tevreden. Snel, Android 9 net geïnstalleerd, top camera, mooie vormgeving. Dus al met al wederom een toptoestel van Samsung.

Jessy 14-01-2019

Super telefoon!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Altijd een iPhone gehad en pas overgestapt naar de Samsung en helemaal happy!! hij werkt super fijn, alles op 1 apparaat. Hele fijne agenda die je met alles kan synchroniseren, zelfs me werkrooster kan ik er automatisch inzetten, hij herkent evt afspraken die vaak voorkomen en zo dus gemakkelijk er in te zetten!! Maak veel foto's en ook deze zijn van hele goede kwaliteit

100% tevreden over de samsung Galaxy S9+

Bushra 14-01-2019

Spijt

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Ik heb s9+ruim een maand en ben totaal niet blij met de kwaliteit van het scherm als het gaat om krasbestendigheid. Ik ga er heel voorzichtig om maar zie nu al weken achterelkaar steeds meer
krasjes zonder dat er duidelijk scherp voorwerp of iets dergelijk er tegenaan is gekomen. Ik Krijg wel hartpijn eerlijk gezegd en ben totaal niet blij .Ik koop zelf altijd samsung en heb nooit zo,n probleem ervaren dus ben wel teleurgesteld.

Friso 27 14-01-2019

Top Telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Ik heb deze telefoon afgelopen zaterdag gekocht en ben zeer tevreden. Functie's zoals gezichtsherkenning zijn geweldig.

Peter50 14-01-2019

Galaxy s9+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Super tevreden met mijn nieuwe s9+ werkt super snel en maakt perfecte foto's en de accuduur is ook geweldig echt een aanrader voor een superprijs

IlsevE 14-01-2019

Super toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Toestel nu 2 weken in bezit en bevalt uitstekend. Scherm is kraakhelder en foto's maken doet hij als de beste. De vingerafdrukscanner op de achterkant werkt erg fijn. Na de S7 Edge en zeer waardige opvolger!

Anoniem 14-01-2019

Vernieuwd maar toch vertrouwd

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Ik gebruik al jaren de toestellen van de Samsung Galaxy S reeks. De S9+ is tot nu toe het toestel wat het meest vertrouwd voelt terwijl het tevens ook een van de meeste verbeter punten heeft!

JorickB 14-01-2019

Super galaxy S9+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

ik nu sinds een tijdje de Samsung galxy s9+ wat een super fijn toestel! alles draai en werkt prima en snel. wat ik persoonlijk vervelend vind is bixpy, het activeerd altijd wanneer je het niet wilt. voor de rest echt een super camera.

Zakaria 14-01-2019

Superblij met de S9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Ik zit er al bij sinds de galaxy advance maar ik heb nog nooit zo een geweldige telefoon gehad als de Samsung galaxy S9+. Comfortabel in de hand en in gebruik.

Nelis5 14-01-2019

Prachtige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Altijd een iphone gehad en nu eindelijk overgestapt naar de 9s +. Beste telefoon die ik ooit heb gehad!!!

Kaatje028 14-01-2019

Wauw te gekke telefoon de Samsung S9+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Snel alles over kunnen zetten en de ruimte en gebruikersgemak is om van te smullen. Mooie foto's en opties voor het afschermen bewerken en zo nog veel meer. Geen spijt van deze aankoop. Bedankt Samsung!

Kim4 14-01-2019

In één woord: FANTASTISCH! ?

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Vandaag de Samsung S9+ gekocht, mede dankzij de app Samsung Smart Switch alles binnen een half uurtje overgezet en klaar voor gebruik! Kind kan de was doen. Fantastische camera en de batterij gaat lang mee. Helemaal blij :D

Arie2019 14-01-2019

Onwijs goed en betrouwbaar toestel !

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Ik ben altijd zeer tevreden over Samsung.
De gehele lijn van Samsung is van topdesign en betrouwbaar.
Zeer toegevoegde waarde!

MarcoL 14-01-2019

Mooi toestel van Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Ben al jaren een Samsung fan, het blijven hele mooie toestellen waar de concurrentie niet aan kan tippen! Samsung 9 + is voor de komende 2j mijn toestel!
Ben er heel trots op! Nu nog een Samsung Galaxy Watch dan zijn we compleet!