Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim) - Reviews

Opslag
256 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

9,6

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar

Gerard1952 09-01-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Zeer mooie foto's maakt de Samsung, waren even een paar dagen naar Californie, de zeehonden in San Francisco gefotografeerd met de Samsung.

Anoniem 06-01-2021

Zeer goed .

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Ik denk de beste telefoon die er bestaat , snel , hele mooie foto s , ligt goed in de hand , start snel op , top telefoon

Bob5456 06-01-2021

De grote gemak bediening , goede camera,

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Het uiterlijk mooi, goed geluids niveau, goede kwaliteit camera voldoende opslag door extra sd slot goede bel kwaliteit , goed te bedienen door de grote

Anoniem 29-12-2020

Beoordeling Samsung S9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Het toestel bevalt me zeer zeker, het kan tegen een stootje. Breekt dus niet snel, camerakwaliteit is ook erg goed in mijn mening.

Souldearly 22-12-2020

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Ik gebruik de S9 nu voor ander half jaar en ik heb nog nooit zo'n fijne mobiel gehad al deze. Hij is snel, fijn in mijn handen, mooi groot scherm, heeft leuke functies, goed accuduur en veel geheugen.

Wil77 18-12-2020

Ben zeer tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Fijn toestel goed met een hand te bedienen.
Lekker groot scherm .
Mooie foto,s en filmpjes kan hij maken .
Ik zal niet anders willen .

Anoniem 17-12-2020

Ken mij beter dan ikzelf

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Ik vind mijn toestel geweldig. Ondanks dat hij een aantal jaar oud is, doet hij het als nieuw. Houd alles mooi bij. Updates is ook niet vervelend en alles word goed uitgelegd. Veel opties en een groot geheugen. Voor mij geen ander meer dat Samsung.

Ozge1991 17-12-2020

Geweldig Telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Ik heb jaren lang altijd samsung telefoon gehad. Ben dr zo tevreden mee en toen de samsung s9 plus uit kwam heb k hem gelijk gehaald. Zo een mooie telefoon met fotos maken videos super kwaliteit. Heel handig om te gebruiken je hebt zoveel functies, mooi beeld, laad snel op om kort gezegt ik raad iedereen aan. Maar samsung telefoon zijn de beste telefoons..

DJMR2454 12-12-2020

Voortreffelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Na verschillende andere mobiele telefoons eindelijk een Samsung. Snelheid en gebruiksvriendelijkheid straalt er van af.

Anoniem 10-12-2020

Geweldig telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Hij werkt echt goed ben er blij mee als werkt goede de spellen werken er goed op en bixby is ook erg handig

Anoniem 09-12-2020

Hele goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

hele goede telefoon, soms een kleine issue zoals dat het beeld even niet reageert maar verder over het algemeen prima. Ik heb deze telefoon van mijn moeder gekregen dus weet niet heel veel over de prijzen ervan maar het is zeker een aanrader!! Ik heb verder nog nooit iets ergs ermee gehad dus over de klantenservice kan ik ook weinig zeggen.

R Brouwer 09-12-2020

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Mijn ervaring is dat hij mooie foto's maakt. Alle mobiele games er op kan spelen. Ligt lekker in de hand. Snelle Android, prettig om mee te nemen in je broekzak, mooie design en leuke accessoires

Anoniem 08-12-2020

Groot scherm supersnel en laatste updates

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Ik vind hem zeer goed handig in gebruik en een zeer mooi duidelijk en groot scherm oppervlak wat zeer goed reageerd de vingerprint scanner is ook goed verbetert hij reageerde goed zelfs als mijn vingers gerimpeld zijn de opslag is groot voor al je apps telefoon is snel en reageerd meteen en wat nieuw en handig is is het nieuwe DEX app je kan zo makkelijk alles doen op je smart tv zonder snelheid te verliezen

TVDE 08-12-2020

Fijn scherm en mooie foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Je kon toen deze telefoon uitkwam geen grotere en betere Android-telefoon vinden dan de Samsung Galaxy S9 Plus, dankzij het extra grote gebogen scherm van 6,2 inch en de camera met dubbele lens. Het toestel ziet er nagenoeg zo uit als de S8 Plus van vorig jaar, maar het de locatie van de vingerafdruksensor is verbeterd (het is nu gecentreerd op de achterkant) en luidsprekers (nu stereo). Dit is voor mensen die het grootste scherm en de beste camera op één telefoon willen.

Sander1969 04-12-2020

Prima toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Van een IPhone SE overgestapt naar een S9+. IPhone beviel opzich wel goed, maar daarvoor hat ik altijd Android. Dus terug naar Samsung en dan ook maar meteen het + model, eerder al de Note en Note3 gehad. Deze S9+ nu bijna 2 jaar, de opvolger, volgend jaar de nieuwste Note denk ik...

Romain62 21-11-2020

Geweldige prijs kwaliteit verhouding.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Wil je niet de volle mep uitgeven aan het laatste model maar toch een volwaardige telefoon die ook nog jaren meekan is dit toestel zeer aan te bevelen.
Mooi scherm geweldige foto's en genoeg opslag capaciteit om al je apps op te kunnen slaan en een goede processor om alles vlekkeloos te laten werken. Zeker een aanrader

Anoniem 20-11-2020

Snel en gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Toestel overgenomen van mijn liefste. Deze is lekker snel en gemakkelijk, en dan bedoel ik zowel mijn lief als de telefoon

JBH Dalstra 20-11-2020

flabergasted

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Het is een fijn toestel, ligt goed in de hand, speciaal voor de fingerprint ontgrendseling (je vwijsvinger ligt bijna automatiech op het venster (even bewegen en voila). Voort is hij ontzetten glad afgewerkt en dan is het handig om er een goed hoesje (stroef) om te doen. Ook een beschermingsfolie/glas voor het scherm voldoed perfect (wel even de gevoeligheid vh scherm verhogen. De batterij gaat zomaar een dag mee en draadloos opladsen is een genot. Ik heb hem ongeveer een maand geleden in de haast een keer van de tafel laten vallen. Geen schrammetje en het glas nergens beschadigd en geen enkele hapering in het gedruik daarna. Voorwaar een geweldig goede (tweedehands) aankoop waar ik geen minuut spijt van gehad heb.
conclusie: Voor mij een verbazend goed toestel voor. als je dat wilt, jarenlang probleemloos gebruik,

Anoniem 19-11-2020

Sabah

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Een van de mooiste telefoons die ik heb gekocht, ik ben zo dol op de Samsung S9 + dat ik hem al meer dan twee jaar heb en een sms, en wat er nieuw is