Xiaomi Redmi 6 32 GB / grijs / (dualsim)

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Xiaomi Redmi 6 32 GB / grijs / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Frans 02-06-2019

Prachtig toestel

Sinds een week in bezit. Oogt op eerste gezicht als een duur toestel. Werkt perfect, maakt mooie foto's, accu gaat lang mee zeker 2-3 dagen bij normaal gebruik. Na wat zoeken en puzzelen vind je heel wat mogelijkheden en functies, ook makkelijke en snelle functies, hetgeen bediening alleen maar makkelijker maakt.
Echt klasse toestel voor dat geld zeker, doet denk ik niet onder voor duurdere modellen, tenminste tot nu toe.

Pluspunten

• grootte beeldscherm
  • accuduur
  • bediening
  • foto's goed
  • ligt goed in de hand

Frans 31-05-2019

Mooi goed toestel voor die prijs

Ik zocht goed en niet duur toestel waar ik mee bereikbaar was.
Mooi toestel, op eerste gezicht zou je zeggen een van de duurdere klasse. Voldoet voor mij prima, bellen appen sms en een beetje surfen. Accu gaat lang mee, mooi groot scherm. Na wat puzzelen en instelling wijzigen en te veel verwijderen perfect in bediening.

Pluspunten

• ligt goed in de hand
  • groot helder scherm
  • goede accuduur
  • makkelijk bedienbaar

Minpunten

• nog geen

bert 19-10-2018

Superfijne smartphone

Héél véél waar voor je geld, dat is de Xiaomi Redmi 6. Hij loopt net zo gesmeerd als een €300 apparaat, en dat komt door de octa core processor Mediatek MT6762 Helio P22. De processor wordt absoluut niet warm en investeerd al zn kracht in rekenwerk, wat hij heel goed doet. De batterij is helemaal geweldig, ik kan er 2 dagen mee doen, waarbij ik best veel online ben. Mi heeft Android aangepast voor deze telefoon, in MIUI. Er zit o.a. een fijne bestandenopruimer op die je telefoon lekker leeg houdt. Apps die je niet gebruikt kun je uitschakelen, maar niet op de manier zoals dat gewoonlijk gaat. Ga naar Playstore Help en feedback Delete or disable apps, dan wijst het zich vanzelf. Het schermpje en de camera's voldoen ook prima voor normaal gebruik, en social media, maar niet voor degenen die professioneel publiceren. Het geluid is ook opvallend goed, mooi vol. Mensen verstaan je prima aan de andere kant van de lijn. Onderaan zit een menutje waarmee je snel wisselt van scherm en apps kan sluiten. Gboard van Google werkt niet fijn als toetsenbord. Ik heb Classic Keyboard geinstalleerd, en die reageert wel snel.

Pluspunten

• budgetphone
  • zeer goede batterij
  • goed geluid
  • snelle nieuwe ontworpen processor
  • wordt niet warm

Minpunten

• Gboard reageert wat traag